Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

heippistä kaikki! mullakii on mahdoton makean himo,eilen sorruin kahteen pieneen palaan unelmatorttua :kieh: ,mutta tuli kyllä onneks liikuttuakin(siis tähän saakka kun en sitä oo harrastanu olleskaa,siis kävelly parkkipaikalle :LOL: ) niin kävin siis eilen aamusella uimassa ja sit aamupäivällä vielä reippaan 45min kärryttelylenkin. Tänään ilma aikas viimainen,mutta tarkotus on lähtee kärryilee joko mp3-soitin seurana,jos se vaan löytyy,taikka sitte yhen kaiffarin kanssa jos niillä ei tänään kummempaa...Ja pitäis tehdä semmonen ruokasa lohisalaatti :p vatsalihaksia tuli eilen muutama tehtyy,mut vaan sen verran ettei ollu tänää paikat kipeenä ja lähde pois tää liikunta fiilis :) Huomenna aamusella taas uimaan ja hallilla vois kai käydä puntarissakii,oma täällä kotona tais mennä vähän rikki kun yks 138kg kaveri siinä kävi :x ostaa sitten uuden kun joutaa ja kukkaro antaa myötä... Meillä mies ensi kuussa vaihtaa työpaikkaa ja vuorot muuttuu niin et joka kolmannen viikon on töissä 7-19 ja sit toinen vuoro on 19-7 siinä välissä aina viikon vapaalla,mut saas nähdä miten näiden mun liikunta harrastusten käy...kunhan nyt vaan pysyis fiilis yllä ja alkais kilot karista...ainii mittanauhakii pitäis ostaa jotta tota masun ympärystä pystyis seurailla... hauskaa talvipäivää kaikille!

Heissan!tunnustan heti syöneeni eilen ja tänään täytekakkua pienen palan ja muutaman nallekarkin..Tytällä oli eilen 2-vuotis synttärit ja tein pienen kaakun juhlan kunniaksi!Harmittaa,että eilen en kerennyt ulkoileen,mutta tänään aion käydä lenkillä sekä jumpata illalla.Pyrin käymäään joka päivä edes jonkinlaisen kävelylenkin.Mulla on tosiaan heikkous tohon makeaan,mutta aion pyrkiä siihen,että herkuttelen kerran viikossa,tosin tässä tuli jo poikkeus,mut en kuitenkaan tänään kaupasta ostanu irtiksiä,vaikka jonkun verran teki mieli.
No niin,lähden hakemaan tyttöä hoidosta ja sit ulos!Niin ja hauskaa Ystävänpäivää kaikille!!

perkema kun kiukuttaa,tänään ei oo tullu tehtyy mitää :kieh: siis vaan kaffiteltua ja siinä pari pasteijaa ja pulla! :ashamed: no nyt tein lohisalaatin jota syön myös huomenna :p ,naapurit tossa just kävi kyselees et tilataanko kebabpizeriasta mitään,mut hei pysty kieltäytyy,kiitos herkkusalaatin =) mut huomen aamulla uimaan :saint: ja siellä sit pitäis muistaa käydä puntarissa.... :$ hyvät yöt!

Ei nyt sit menny oikeen putkeen tämä viikko ja takkiin tuli +300g. Eli mun kokonaispudotus on nyt huimat -100g. :kieh: :kieh:

On kyllä tullu kyläliltyä paljon ja kahvipöydissä istuttua... Niis en oo kyllä kauheesti kattonu mitä syön, täytynee ottaa tarkempi linja ja muutenkin vielä noita syömisiään tarkastella. Liikuntaa nyt mielestäni ihan hyvin tulee harrastettua. Kun peilistä itteään kattoo, niin kuiteski tuntuu, et maha olis pienentyny, et ehkä niitä senttejä on sit kuiteski kadonnu. Pitäis saada nuo ympärysmitat otettua. No onneks kuitenkin tuli sellanen olo, että periksi en anna, et kyllä minä tästä vielä laihdun ja kesällä oon monta kiloa hoikempi

Onnea veskarityttö hienosta pudotuksesta! :flower:

päiviä..Kävinpä minäkin aamulla vaa'alla ja yllätyin,kun näytti 76,0kg!!Ensin vaaka kyl näytti 78 kiloo,mut kävin uudestaan,niin johan lukema pieneni..Mulla on meidän vaa'an kans jonkinmoinen viha-rakkaussuhde..väliin se näyttää ihan oikein,mut välistä lukemat on ihan älyttömiä!!Ehkä se tästä kuitenkin..Niin,mä kans vaihdan punnituspäivän perjaintaille,kun teilläkin se on punnituspäivä.Ihanaa,kun alkoi viikonloppu,muuta toisaalta hirvittää..mulla yleensä viikot menee laihiksen kannalta kohtuu hyvin,mut viikonloput tuppaa olen kompastuskivenä.sitä vaan jotenkin ajattelee,että palkittee ihteään herkuilla,varsinkin jos on ollu rankka kouluviikko.Pitäis siitä ajattelusta yrittää päästä eroon ja elää samanlailla ku viikollakin.
Ulkona on aivan ihana ilma,aurinko paistaa.Vähän kyllä harmittaa kun ei pääse lähteen heti lenkille,ollaan nimittäin lähdössä viikonlopux reissuun.No pittää illalla sit käydä ulkona..Mukavata viikonloppua ja onnea veskaritytölle hienosta pudotuksesta!! :)

Olen kahden (8v ja pian 4v) tytön työssä käyvä äiti itä-uudeltamaalta.
Painoa pitäis pudottaa n.15kg, olen 160cm ja 74,5kg, tavoite on 60kg.
Painonvartijoiden pisteitä ajattelin alkaa laskeskelemaan..
Tämä perjantai sopisi minullekin punnituspäiväksi,
siis jos pääsen mukaan?

Totta kai mahtuu mukaan joukkoon. Mukavaa kun saadaan lisää porukkaa.Lisäsin sun tiedot tuohon etusivun ekaan viestiin.

Mukavaa vkonloppua kaikille!! Toivottavasti vkonloppuna olis mukavat säät, että pääsis lenkkeilemään.

onnittelut myös [/b]Niiskuneidille painon pudotuksesta :flower: ja heille :hug: jolla ei laskua ole ollut. Tulee itelle niin kiva mieli kun täällä muut onnittelee ja kannustaa mukana =) mut nyt salkkareita kattomaan... Hyvää viikonloppua!

Maanantai-iltaa kaikille!Mitenkä on viikonloppu menny?Itellä syömisten ja ulkoilun suhteen vähän plörinäx,mutta nythän on uus viikko,jota voi parantaa.tuli syötyä vähän suklaata ja muuta karkkia sekä lauantai-iltana uunimakkaraa..Oltiin reissussa ja hieman latisti tunnelmaa,kun auto kolaroitiin,toinen auto tuli kolmion takaa eteen.Oma auto jäi sit toiselle paikkakunnalle korjattavax ja vuokra-autolla huristellaan nyt jonkun aikaa.Tuosta kyllä huomaa,että oon ihan tunnesyömäri,varsinkin jos joku asia pännii,niin silloin kyllä jääkaapin ovi käy..
Harmittaa,kun en tänään ehtinyt ollenkaan lenkille,mutta huomenna täytyy käydä ennen töihin menoa.alkoi tänään työssäoppimisjakso,joka kestää seuraavat viis viikkoa.onnex tälle jaksolle ei oo kirjallisia tehtäviä,niin jospa sitä ehtis sit panostaa oikein kunnolla tähän painonpudotus elämäntaparemonttiin.. :) eipä tässä tälle illale ihmeempiä,alkaa pikkuhiljaa sänky kutsumaan |O

Mullakin tuli vkonloppuna herkkuja syötyä :ashamed: No lenkillä kävin kumpanakin päivänä ja tänä iltana olin jumpassa. Jotenkin tuntuu niin nihkeältä tää painonpudotus ja välillä meinaa epäilyttää, et pääsenköhän mä koskaan alle 80 kg:n. Kauhea makeanhimo koko ajan, toivottavasti se joskus hellittäis.

heips! viikonloppu meni ja oli, onneks....tuli taas herkuteltuu ja muutama lonkerokii otettuu :ashamed: no mut onneks sitte eilen tuli kärryteltyy varmaan joku 5-6km ja tänää n. 8km lenkki :saint: no huomen aamulla olis taas tarkotus nousta ajoissa ja sit uimaan :hug: eilen tuli syötyy lohisalaattia ja sit muussia ja makkarakastiketta myös ja hiukan tummaa suklaata,kun makeeta tekee niin hirveesti mieli :kieh: no mut täytyy toivoo et perjantaina olis vaaka taas mulle myötäinen ja lukemat miinusta... mutta kovasti tsemppiä kaikille kyllä me kilot saadaan karistettua jos vaan oikein halutaan!

Täällä myös viikonloppu mennyt syömisen merkeissä. Sunnuntaina vietettiin tytön 4v synttäreitä, jotka oikeasti ovat tänään ja tänään ollut uudet juhlat uusien herkkujen merkeissä..
Huomenna täytyy palata ruotuun, jotta perjantaiaamuna uskaltaa puntarille nousta ja kehtaa
täällä lukeman ilmoittaa..

Terveisiä lenkiltä!Sain ku sainkin ihteni revittyä kävelylle,mut tiukkaa kyllä teki..Lenkkikin oli hiukan tihkeen tuntunen,mut oon kuiteski tyytyväinen,että tuli tehtyä.Syömiset on alkuviikon menny ihan ookoo,mutta välillä meinaa tosissaan usko loppua..tuntuu et millään ei saa hillittyä tota käden liikettä,joka syötävää tunkee suuhun.. :( No kaipa se tästä,ihmetyttää vaan oma ittensä,kun haluttais olla kevyempi,mut sit kuitenkaan motivaatioo ei tunnu olevan riittävästi.En tiä,mullakin on kaapissa vaikka mitä ihania vaatteita,mitkä oottaa että mahtuis niihin.Mut no,kyllä sitä laihtuu,kun päättää niin!!Tsemppiä kaikille,kyllä me onnistutaan!!!

heippis! keskiviikkona kävin aamusella uimassa ja huomenna taas aikanen herätys ja uimaan |O täään kävin kaverin kanssa "köykäsellä" kärrykävelyllä... jos saan painoo pudotettuu 10kg kesäkuun loppuun mennessä lupasi mies maksaa mulle joka kilosta 30?(yhteiset rahat meillä kyllä on mutta nää ? saan sit jos ne saan niin kuluttaa ihan mihin ite haluun) että saan sitte ostella vaatetta uudelle varrelle :LOL: toivottavasti onnistun :$ Ja hän ei siis oo mitenkää painostako älkää sitä luulko, vaan itse pyysin et jos onnistun ni olisko mitää "palkintoo" mulle luvassa niin motivoikin paremmin. mutta nyt suihkuun... öitä!

Olisi kiloja minullakin karistettavana.... Ja nyt kaivataan erityisesti ryhmän tukea ja kannustusta!!!! Mulla neuvolakortissa lähtöpainona (rv 10) 60,1 kg ja nyt painoa reilut 18 kg enemmän eli aamulla vaaka näytti 78,4 kg!!!! Olen 163 cm pitkä. Tavoitteena olisi saada painosta 15 kg pois ennen vihille menoa elokuun lopulla!

kitta
Se 15 kiloa olisi täälläkin pudotettavaa. Painoa on nyt 85.1 ja pituutta 173cm. Tavoitepaino siis 70kg.

Olen viime lokakuussa aloittanut painonpudotusurakan, karistettuja kiloja on nyt 15.5, joista tämän vuoden puolella on lähtenyt 7.2kg. Nyt alkaa olla kilot tiukassa ja vertaistuki voisi olla paikallaan :)

Tavoitteenani olen pitänyt kesäkuuta.

heips kaikille!
ja tervetuloa Aino78 ja kitta! :wave:
mulla jäi eilis aamuna väsymyksen vuoksi uinnit tekemättä ja kyllä päivällä ketutti :kieh: no iltapäivällä tuli käveltyä reipas kärrylenkki :saint: saas nähdä tuleeko taas viikonloppuna saatua mitään aikaseks :ashamed: . painoa en nyt oikein tiedä kun en eilen sielä hallilla käyny ja siellä oon puntarissa yleensä käyny, mutta voi olla et parempi kun ei käynykkään,vähä semmonen fiilis herkutteluista :ashamed: . just vauvauinnista tultiin ja nyt pitäis keittiön kaappeja alkaa siivoilla ja innostusta ei yhtään :( mutta hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Toki mahtuu joukkoon mukaavn Aino78 ja kitta, päivitän teidän tietonne tuohon ensimmäiseen viestiin.

Alkaa jo hävettää omasta puolesta tää laihdutus :ashamed: . Ite perustin tän pinon ja nyt en meinaa saada millään painoa pudotetuksi, nytkin tuli nolla viikko :'( Viikot jotenkin menee ja pystyn olemaan herkuttelematta, mut perjantaina ja lauantaina sit tulee aina herkuteltua aikasta paljonki suklaata, karkkia, shipsiä... :whistle:

Liikuntaa kyllä tulee suht ahkerasti harrastettua yleensä 3 jumppaa viikossa ja 1-3 lenkkiä, mut eipä se tunnu kauheasti auttavan. Nytkin on leipomiset kesken, kun huomenna vietämme mun 33-vee synttäreitä. No jospa ens vko olis parempi ;) paitsi et se on talvilomavko ja kaikki jumpat on tauolla |O |O No oon mä kyllä aatellu, et jos kävisin pari kertaa uimassa tai vesijuoksemassa, kun ei jumppaan pääse.

kitta
Kiva kun mukaan huolitte :)

Juuri tulin tunnin juoksulenkiltä, kyllä liikkumisesta saa hienon fiiliksen =) Mullakin noita liikuntajuttuja riittää, käyn kerran viikossa salilla+uimassa samalla reissulla, kolme kertaa viikossa jumpassa (joista kaksi jumppaa on peräkkäisiä tunteja), lenkillä/crossarilla pari kertaa viikossa ja sunnuntaisin futistreeneissä. Pelaan siis joukkueessa, ja osa liikkumisesta onkin treenaamista sitä varten. Lisäksi saatan kotona tehdä jotain jumppaa, useampikin dvd hyllystä löytyy.

Niinhän se on, että laihiksessa on ruokavalio 90% ja liikunta 10%, ei auta pelkkä liikkuminen. Itelläni on paljonkin viikkoja, jolloin liikkuminen on syystä tai toisesta ollut vähäisempää, mutta paino laskee silti kun pysyy ruokavaliossa.

Mullekin on pahoja juuri viikonloput, viikot pysyy ihan helposti ruodussa. Olenkin tehnyt niin, että lauantain kalorimäärä on 300 korkeampi; Sen saa sitten täyttää herkuilla B) Sipsiä menee usein :whistle:

Minkälaisia kalori/pistemääriä teillä on? Entäs onko mitään tavoiteaikoja? Mulla on haaveena kesäkuu ja ainakin vielä olen pysynyt 4kilon kuukausivauhdissa, sitä pitäis pystyä noudattamaan, että tavoiteaika pitää.. :eek: :D

Olen vuoden vaihteesta muka laihduttanut, ja (VAIN) kolmisen kiloa on lähtenyt. Nyt tilanne 74.8 ja pituutta 163, joten se kymmenen vähintään olisi pois saatava... Kaikki keinot, myös julkinen ripittäytyminen käyttöön :D Punnituspäivä perjantai.

Ajattelin pitää nyt "alkuun" kahden viikon tiukistelun alkaen tänään... Pe ja la meni PMS:ää kärsiessä ja syötätti ihan pirusti - suklaakeksit, karkit ja jäätelö helpottivat oloa hetkeksi, mutta kun pitäisi muistaa tämä tunnepuolen krapula, joka seuraa perässä! Onneksi nuo oireet eivät tule joka kuukausi noin voimakkaina.

Mulle tepsivin keino laihdutukseen näyttäisi olevan hiilihydraattien vähentäminen, tosin luulen tehon ainakin osaksi perustuvan siihen, että aterian kanssa ja välipaloina nautittavat voileivät, kahviherkuttelut, sipsit yms. joutuvat pannaan.

Huomenta vaan kaikille!Ja tervetuloa uudet mukaan porukkaan!Perjantaina kävin vaa'alla ja yllätys oli,kun näytti 75,8kg,eli hieman tullut miinusta.Motivaatio on kyllä jossain missä lie,mut toivottavasti tän hiihtoloman aikana sais kerättyä sitä tähän urakkaan,olis nimittäin tosi ihanaa olla kesällä kevyemmässä kunnossa!Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!! =)

Huomenta! En perjantaiaamuna päässyt koneelle, tosin eipä tässä juuri mitään kerrottavaakaan
ole..-200g lähtenyt, paino nyt 74,3, ei hurraamista..Mässättyä tuli koko edellinen viikko, kun oli
ne tytön 4v synttärit ja herkkuja oli jääkaapissa useamman päivän ajan, mutta nyt päästy
takaisin ruotuun. Takana oleva viikonloppu meni todella hyvin, en sortunut mihinkään ylimääräiseen vaikka töissä olin..Minulla ei ongelmia kotona, pikemminkin töissä, olen nimittäin
keittiöalalla ja töissä usein kaikenmaailman herkkuja ja suurimman osan ajasta kun olen yksin,
tulee naposteltua yhtä ja toista, kun kukaan ei näe..Mutta vaikka tulos ei häävi, niin suunta
kuitenkin oikea..

Yhteistyössä