Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

Viikkopunnitus hoidettu ja vaaka näytti 65,7kg eli tasan kilon vähemmän kuin viikko sitten. Ensi viikolla tosin pudotus voi sitten ollakin vain parisataa grammaa, mutta iloitsen nyt kuitenkin. Kannatti siirtyä painonvartijoihin siltä vähähiilihydraattiselta. Saa syödä monipuolisemmin (kieltämättä liha ja salaatti alkoi tympiä) ja ennenkaikkea HERKKUJA hyvällä omallatunnolla (kunhan vain pisteet laskee) :p Luulin että olisin nälässä koko ajan (niinkuin aiemmin painonvartijoissa ollessani), mutta nälkää en ole lainkaan nähnyt ja pisteitä jää ylikin (niihin herkkuihin :D ).

Heippa,

Katselin näitä keskustelu-palstoja ja tämä teidän porukalla näytti olevan hyvä yhteishenki ja aattelin kokeilla mahdunko mukaan muotoineni :)

Tämän hetken tilanne:
Pituus: 156 cm
Paino: 66 kg
Tavoite: 55 kg

Oon ollut monta kertaa laihiksella, mutta aina kahden viikon kuluttua inspiraatio tyssää. Aloitan uuden elämän noin parin kuukauden välein, kovalla innolla ja saankin aina pudotettua mahtavat 1-2 kiloa.
Olen työssäkäyvä (toimisto ja istumatyö) yksinhuoltaja, joten voin kätevästi käyttää lasta tekosyynä sille, etten ehdi liikkua tarpeeksi ;)

Olen aina ollut laiska liikkuja ja painokin oli ennen odotusaikaa 62 hujakoilla, raskausaikana paino nousi tupakoinnin lopettamisen suosiollisella avustuksella 18 kiloa ja imetysaikana paino putosi laihduttamatta 60 kiloon.
Poika on täyttää pian kuusi vuotta ja jokaisen hänen ikävuotensa kunniaksi, äiti on lihonnut kilon - johtuneeko siis synttärikakusta... ;)

No joo... Olen parhaimmillani painanut kolmisen vuotta sitten 70 kiloa ja aloin pyöräillä työmatkat (n.10km) jolloin painoa putosi 8 kiloa 3-4 kuukaudessa. Nykyään ajelen vain autolla, vaikka työmatkakin on vain 4km ja paino on jälleen noususuunnassa.

Lyhyen varteni vuoksi kaikki ylimääräiset kilot näkyvät välittömästi, raskausaikanakin näytin kolmannella kuulla ollessani samalta kuin muut ollessaan kuudennella kuulla. Loppuraskauden aikana en näyttänyt ainoastaan rantapallon nielaisseelta, vaan pikemminkin siltä kuin olisin syönyt puhallettavan pomppulinnan.

Tällä hetkellä ei ole suunnitteilla uusia raskauksia, joten en voi enää vedota siihenkään tekosyyhyn :p

Aloitin taas uuden elämän muutama päivä sitten, lauantaina, ja olen pyrkinyt pitämään kalorimäärän 1000-1300 rajoissa. Ravintona on pääasiassa appelsiinia, viinirypäleitä, porkkanaa, rasvatonta hyla-viiliä, tomaattia ja vaihtelevasti tavallista kotiruokaa normaalikokoisina annoksina.
Pyrin jumppaamaan puolisen tuntia kolmesti viikossa. Aamulla kun muut vielä nukkuvat, veivaan stepperillä ja ähkin ABKingPron kanssa. Tähän mennessä tuloksena on ainoastaan turvonneen tuntuinen keskivartalo. Myönnän, että eilen tuli nautittua riisipuuroa, joka ei ollutkaan laktoositonta, joten se ei ainakaan vähentänyt tätä turvotustani.

Kunhan ilmat tuosta vähän lämpenevät niin lupaan vakaasti harkita työmatkapyöräilyä. Ajattelin, että viikonloppuna voisin yllättää kaikki ja lähteä reippaalle kävelylenkille molempina päivinä. Ehkä. Jos on hyvä sää.

En oikein osaa suhtautua mihinkään vakavasti ja vitsailenkin usein itsestäni ja etenkin muodoistani vaikka se joskus vähän kirveleekin itsetuntoa.
Kaveripiirini koostuukin pääosin varsinaisista missikandidaateista, joten vertaistuki on tarpeen, he kun eivät ymmärrä miksi on niin vaikeaa laihduttaa ja kieltäytyä tuoreen höyryävistä pehmeistä sokerikuorrutteisista donitseista...

Nyt tuli nälkä!

Lähden lounaalle... Eli rasvatonta hyla-viiliä ja 2 rkl neljän viljan hiutaleita pellavansiementen kera. Ja vettä tietysti...

:saint:

Heippa vaan kaikki!Kuinka on viikko tähän asti sujunu?Mulla ihan kohtuudella,vaikka on appiukko vierailulla ja on ollu keksiä sun muuta kakkua tarjolla,niin en ole syöny..Eilen ja tänään olen pari lättyä maistellut,kun pappa niitä illalla paisteli.Tällä viikolla oon suht hyvälle mallillle saanu nää syömiseni,eli olen syönyt vain ruoka-aikoina ja välttäny napostelua.Lisäx oon syönyt reilun salaattiannoksen viiden kieppeillä.Koulussa tulee syötyä hyvin päivisin.No,aika helppo välttää tota napostelua,kun päivät oon koulussa.
Eilen kävin kävelyllä ja tänään reippailin koulusta kotiin noin 12 kilsaa kävelin kahdessa tunnissa.Siitä sain palkax hiertyneet kantapäät.. :'( toivottavasti viikonloppuna on hyvät ilmat,niin tulis lähdettyä pyöräilemään.No,ei muuta kun tsemppiä kaikille huomiseen punnitukseen,toivottavasti mullakin olis miinusta edes hieman.. Niin ja omasta puolesta tervetuloa ryhmään mukaan Nannanapa[/b]!!

mutta kerron nyt kuitenkin. Mikä edellisellä viikolla oli lähtenyt oli tällä viikolla tullut miltei kokonaisuudessaan takaisin eli 500g oli tullut plussaa ja paino nyt siis 74,9kg. Lenkkeily kauniissa aurinkoisessa kevätsäässä on sitten ihanaa eli liikkunut kyllä olen, mutta vastaavasti myös sitten herkutellutkin - hyi minua! Nyt täytyy taas ryhdistäytyä tai tavoitteet jäävät kauaksi... Hyvää viikonloppua kaikille!

No joo puntarilla on taas käyty ja tulos oli +/- 0 g. :( Tiistaina kun tein välipunnituksen, niin se näytti -1,3 kg ja nyt sit ei mitään. Oon kyllä vähän pettyny. Kuitenkin oon ruodussa pysyny koko viikon, enkä oo herrkuihin sortunu. Liikuntaakin oon suht ahkerasti harrastanu. Mutta kun tuossa pitkästä aikaa noita ympräysmittoja mittasin, niin oli vyötäröstä ainakin muutama sentti kadonnu. :) Tonalinia oon kohta purkin syöny ja toinen olis vielä kaapis odottamas, et en sen suhteen aio vielä luovuttaa. Vkonlopun aikana aion itelleni kyllä sallia jonkun verran herkuttelua. :p Pitäähän sitä saada elämästä nauttiakkin.

Mahtavaa säätä on kyllä luvattu, et mukava lähteä koiran kanssa lenkkeilemään. Tällä vkolla oli sit viimeiset jumpat ja nyt alko kesätauko. Oona aatellu, et alkaisin käydä vesijuoksemassa ees muutaman kerran vkossa lenkkeilyn lisäksi. Kyllähän tässä alkaa olla jo mukavat säät pyöräilläkkin, kunhan kuopukselle sais vaan paremman istuimen.

Tervetuloa mukaan Nannanapa!! :hug: Lisäsin tietosi tuohon etusivulle ja pudotustuloksia yritän päivitellä sitä mukaa kun niitä ilmoitetaan.

No heippa!Mulla ei perjantain punnitus tuottanut hyvää mieltä,vaaka näytti sellaista lukemaa kuin 77,2kg.. :( Ensin kyllä näytti,että olis ollu pudotusta,mutta kun toisen ja kolmannen ja neljännen.. kerran kävin,niin näytti tuota plussaa..Huoh.. ja viikonloppu on menny vähän syöpöttelyn merkeissä,lauantaina oltiin avokin kans pitkästä aikaa kahdestaan baarissa ja tänään tuli syötyä mäkkärin eväitä..No ens viikosta taas ruodussa ja liikkumaan kyllä täytyy ehtiä.Huomenna ajattelin olla reipas ja pyöräillä kouluun.
mulla oli tavotteena,että olisin päässy perjantaina 25.4. 71 kiloon,mutta näköjään en tuohon tavotepainoon vielä päässy,mutta täytyy yrittää että jonkinlaisiin tavoitteisiin pääsis ennen kesää.. illanjatkoja kaikille!

Samassa se on paino minullakin..viikolla oli puolisen kiloa noussut, mutta sitten laski takasin..
Enpä laskua odotellutkaan, tyytyväinen olen tähän, kun edellisen viikon sillä kaalikeitolla olin
ja nyt taas "syön", ei olisi ihme ollut vaikka plussaa olisi tullut..

Ja kuten arvelin, vain muutama satanen lähtenyt, tarkemmin siis -300g. Mutta viikkopudotuskeskiarvo siis -650g/vk. Ihan olen tyytyväinen... Tällä viikolla on vaan tullut syötyä todella epäterveellisesti, oltiin reissussa ja ei ollut muita kevytvaihtoehtoja kuin kasvissalaatteja ja päätin, että nälässä en aio reissussa olla.

*Muoks* Painoa nyt siis 65,4kg. Enää muutama kilo siitä kolmestakymmenestä (raskaus)kilosta jäljellä :)

Tällä hetkellä Nanna painaa napoineen päivineen 65 kiloa. Ilmeisesti kilo on lähtenyt ihan vaan nukkumalla paljon :)
Kuntoilua ei oo tullu harrastettua ja syöminen on ollut vähän mitä sattuu pienen ja yllättävän taloudellisen katastrofin takia.
Eiköhän tämä tästä laskuun lähde kun vauhtiin pääsee...
Luulen, että mulla on henkisesti vaativin paikka siinä ku paino on 62 kiloa. Se on aina mun kynnyskohtani, sillä oon painanut jo niin kauan sen verran. Oon varmaan jotenkin kiintynyt siihen lukuun :)

Seurailen teidän juttuja taustalta ja ilmoittelen viimeistään perjantaina mitä puntari tuumaa mun elämänmenosta :)

Hauskaa viikonloppua kaikille, ulkoilkaa paljon ja herkutelkaa vähän :)

Moikka!Paino tänä aamuna 77,6 kg,eli nousussa edelleen.. :( masentaa ihan törkeesti,mut itessä se vika on,sitä vaan tulee syötyä liikaa,vaikka ruokapäiväkirjaa pidänkin.No,tänään taas päätin yrittää noudattaa paikkarien pisteitä ja tää päivä ihan hyvin menikin,parilla pisteellä meni saldo yli.No,kaipa tää tästä taas..Tuntu jo,että sitä motivaatiota laihtumiseen on,mut käytännössä sitä ei sit varmaan ookaan..en tiiä..
Senkin päätin tänään,että yritän nyt jonkun aikaa olla ilman herkkuja,kerran viikkoon voin lakun syödä.
Onnea teille,joilla tullut miinusta! :flower:

Eipä oo munkaan punnitustuloksessa hurraamista. Plussaa näytti 300 g, vaan eipä tuo nyt mikään ihme oo, siihen tahtiin on taas herkkuja tullu syötyä. Motivaatio on taas ties missä. Miksei sitä voi olla sellanen luonnostaan laiha... :kieh: Mä joudun vielä mennä hammaslääkäriinkin tiistaina porattavaksi, vähä meinaa pelottaa, vaikka puudutuksen otankin. Mä inhoan yli kaiken hammaslääkärissä käyntiä :eek: :eek: Mut sen siitä saa kun syö liikaa herkkuja |O |O

Mutta onnea niille joiden paino on pudonnut.

Unohdin kertoa, että viime viikon perjantaina painoa oli 64 kiloa.

Viikonloppuna tuli käytyä kevyelle kävelylenkillä kumpanakin päivänä ja tänään pääsin aamulla ennen töihin lähtöä niin aikaisin ylös sängystä, että sain taas keveltyä puolisen tuntia :)

Yritän muistaa tänä perjantaina laittaa punnitustuloksen heti tuoreeltaan...

Hyvää jatkoa kaikille, tsemppiä!

Nettipimennys on ohi ja kone saatu taas kuntoon, mitään vieroitusoireita ei kuitenkaan tullutt, neiti piti äidin sen verran kiireisenä muutenkin ;).

Paino putoaa hitaasti, mutta toivottavasti edes varmasti. Puntari näytti viime punnituspäivänä (viime pe) 73,6 kg. Vielä olisi 10 kg karistettava ennen elokuuta, ei auta muu kuin pitää herkuttelu aisoissa niin eiköhän ne kilot tästä vielä sula...

Hyviä pudotuksia on taas monella ollut, joten onnittelut niistä! :flower:

Oon jääny kirjottelut tänne vähän vähälle viime aikoina. Ja sit oli vielä monta päivää etten ees päässy kaksplussan sivuille. No joka tapauksessa viime vkon punnitustulos oli +/- 0g. Ja nyt olen TAAS KERRAN PÄÄTTÄNYT RYHDISTÄYTYÄ!! Ei kyllä tajua miten tää voi olla näin vaikeaa. Inhottaa tuo vararengas tuossa vyötäröllä, mut siltikin sitä suklaata rakastaa enemmän... :kieh: :kieh:

No nyt on muutama päivä menny ihan hyvin ja ilman suklaata :p Oon jopa alkanu aamuisin vähä jumppaamaan. Ja pyöräilynkin aloitin tänään, tein sellasen 16 km:n lenkin. Ehkä tää viimein tästä alkais sujua. Ahdistaa kun kesä lähestyy ja vaatekaapista ei taida kauheasti kesävaatteita löytyä mitkä sopis päälle. Piti eilen käydä vähä shoppailureissulla...

Mut nyt joutuu mennä muksut kutsuu

Heipä hei!on tosiaan mullakin kirjottelut jääny viime päivinä vähälle,johtuen ihan siitä että tyttö on ollu kipeenä.Neiti on ollu viime viikon kuumeessa ja viikonloppuna jouduttiin sairaalaan sisälle,kun epäiltiin jo keuhkokuumetta virttie-infektion lisäksi.No onnex ei kuitenkaa ollu keuhkokuumetta.Maanantaina päästiin kotiin,ja tiistaina tyttö alko oksentaan ja tänään on vatsa ollu löysällä.. :( toinen on aivan vetämättömissä,lepäilee vaan..kovasti yritän juotavaa tuputtaa etti uudestaan jouduta sairaalaan..joten on tää laihdutus ollu hiukan unohduksissa..Yritän kyllä nyt tällä viikolla päästä takas ruotuun ja viikonloppuna sit taas lenkille.viime perjantaina en käyny vaa'alla,saas nähä mitä tulevana perjantaina lukemat on.No eiköhän se taas tästä,nyt olis kyllä tosi hyvä syy laihtua reippaasti,nimittäin pikkuveli menee elokuussa naimisiin,niin olis kiva,että olis paremmassa kunnossa silloin!No tsemiä kaikille ja pidetään lippu korkealla!!!

Tänä aamuna puntari näytti jo 63 joten alamäki jatkuu B)

Aamu alkoi hienosti, steppasin stepperillä niin kauan (20min), että alkoi haista palaneelle, ilmeisesti se raukka ei oo tottunut tuollaiseen yhtäkkiseen rääkkiin pölyyntyessään siellä olohuoneen nurkassa...
Yritin vähän taistella AB king pron kanssakin, sain sillä parikymmentä liikettä tehtyäkin, joten ihan tyytyväinen oon.

Eilen kokeilin ostamaani Mari Windsorin pilates-mattoa, -videota ja -rinkulaa, mutta ei. Se ei todellakaan ole mua varten. Siitäkään huolimatta, että mun hyväkroppainen sisko vannoo sen nimeen... Jotenkin mä en vaan pysty jumppaamaan tv:n edessä matolla jonkin videon tahtiin. Ja myönnettäköön nyt tässä, että se ei oo mun ainoa jumppa-video. Hyllystä löytyy kunto plussan "vahva selkä - litteä vatsa" yms videot :ashamed:

Jos joku on kiinnostunut ostamaan Marin Windsorin ja kumppanit, niin tarjouksia otetaan vastaan, lisätietoja ja kuvia saat mikäli ilmoitat email-osoitteen yv:llä :wave:

Mä ajattelin nyt kerrankin olla ahkera ja heti ilmoitella punnitustuloksia, varsinkin kun on pitkästä aikaa hyvä uutisia. Eli puntari näytti tänä aamuna -800 g vähemmän =) =) Eli tämän vkon ahkeroinnilla on ollu vaikutusta ja ihmeen hyvin oon onnistunu pysyyn eroon suklaasta. Tänä iltana on kyllä yhet synttärit, et varmaan kakkua jotuu syömään. Ja sunnuntaina kun äitienpäivä, niin sillonhan sitä joutuu kakkua syömään oikeen urakalla koko päivän ja monessa paikassa. Mutta toivottavasti muuten pysyn ruodussa ja pudotukset viimein jatkus. Se on vieläkin toista kiloa pudotettavaa, ennen kun pääsis ton maagisen 80 kg:n alle. No ehkä mä vielä joskus. Mun paino oli monia vuosia tuossa 75 kg tienoilla ja olisin kyllä tosi onnellinen, kun joskus pääsisin ees niihin lukemiin.

Onnea myös Nannanapalle pudotuksesta. :flower:

Moikka!Mulle puntari näytti eilen aamulla lukemaa 77,7 kg,eli hieman plussa,mut en anna masentaa.Täytyy olla tyytyväinen ettei kuitenkaan ollu ton enempää,kun karkkia ja suklaata on tällä viikolla tullu syötyä aika reilustikin.. :ashamed: No,eilen olin reipas ja pyöräilin työharjottelupaikkkaan noin 10-12 kilsaa suuntaan.Ens viikolla muutenkin täytyy ruveta kulkeen pyörällä,kun isännällä alkaa työt ja hän tarttee auton.Kyllä nää kilot tästä alkaa tippuun ja tavotteena on tosiaan olla elokuussa paaaaljon paremmassa kunnossa! =)
Isot onnittelut tipi75 ja nannanapa pudotuksesta!! :flower:

Kiitoksia paljon kannustuksesta ja onnitteluista :)

Nyt oon kamalassa nuhassa ja ruoka ei tahdo maistua, mikä on tietysti ihan hyvä, mutta toisaalta ei jaksa lenkillekkään lähteä ja se on harmi :(

Mutta ilmoitan taas perjantaina painotilanteen, niin pysytte kärryillä.
En jaksa nyt kirjoittaa enempää, kun päätä särkee niin kovasti, että kirjoittaminenkin on hankalaa :|

Onnea tipi75:lle ja toivottavasti niiskuneiti-80 on saanut pyöräillä :)

Heippa vaan!Kyllä nyt koetellaan..just kun tyttö rupee olemaan paremmassa kunnossa,niin sit ite sairastuin oksennnustautiin..aamulla jouduin arabiaa kaulailemaan..ja olo on aivan poikkinainen..tosi harmillista ja ärsyttävää!En ees muista milloin viimex oisin ollu mahataudissa,joskus penskana. :( torstaihin saakka olen saikulla ja toivon että kykenen perjantaina töihin!Oon tosiaan nyt työharjottelujaksolla ja jos näin mennään,niin 5 päivää olis korvattavana,tietää ens viikolle pitkiä päiviä,samoin viikonloppuna mentävä kans töihin..
Jospa sitä taas loppuviikosta olis jonkunlaisella ruokavaliolla taas.. =) palaillaan asiaan!!

Noniin, tänään punnitustulos oli 61,3 kg, siitäkin huolimatta, että eilen tuli kaveri kylään ja maisteltiin sitruunakääretorttua :)
Veikkaan, että nyt on ne ylimääräiset nesteet lähteny (jotka vaanivat nurkan takana ja palaavat välittömästi kavereidensa kanssa, kun avaan sipsipussin...).

Olin aikamoisessa nuhassa alkuviikon ja edelleen nenu vuotaa, mutta siitä huolimatta en kuunnellut omia tekosyitäni ja tulin eilen pyörällä töihin (tosin matka kesti vaan noin 20 min ja matkalla on paljon risteyksiä ja pysähtelemistä, joten siinä ei kyllä paljoa päässyt hengästymään).

Tänään hyökkäsin stepperin kimppuun heti aamusta ja jaksoin veivata 10 minuuttia ennen suihkuun raahautumista ja jälleen sinnikkäästi raahasin pyörän ulos ja tulin sillä taas töihin.
Ei nää mun säälittävän lyhyet pyörälenkit kyllä mitään rasvanpolttajia ole, mutta ainakin itsellä on parempi mieli kun ei aina ajele autolla karkkipussi käden ulottuvilla (tunnustan: mariannekarkkipussi hansikaslokerossa).

Huomasin muuten, että nyt on alkanut selluliitti näkyä paremmin. Kamalan näköistä :(
Ja sitä ei oo pelkästään pepussa ja takareisissä, vaan myös mun etureidet on ihan muhkuroilla. Tiedän kyllä, että on olemassa kaikenmaailman rasvoja ja hierontakintaita, mutta tunnustan heti, että oon liian laiska käyttääkseni sellaisia ja lisäksi oon liian nuuka menemään johonkin hierojalle hierottavaksi/haudottavaksi/hoidettavaksi :p
Joten tällä hetkellä keskityn vaan toivomaan, että nuo muhkurat katoavat ajatuksen voimalla, ilmoitan heti kun tulee näkyviä tuloksia ;)

Kaupoista saa nyt espanjalaisia mansikoita ja oon ihan hullaantunut niihin. Oon myös tutustunut verigreippiin ja voin kertoa, että me ollaan aika hyvin ystävystytty jo. Tartun verigreippiin miltei päivittäin jo. En tosin ole tutkinut sen ravintoarvoja ja muuta, varmasti löytyisi joku järkevämpikin herkku, mutta kyllä kai se parempi vaihtoehto on ku suklaalevy, sipsipussi tai dominopaketti joiden kanssa elin aiemmin hyvinkin läheisessä suhteessa ihan päivittäin.

Kamalinta tässä painonputoamisessa on se, että boobsit pienenee. Ok, kyllähän mä halusin niidenkin vähän pienenevän, mutta nyt näyttää siltä, että ne on katoamassa kokonaan.
Maha on edelleen pömppö ja peppu kahdella tasolla (eli peppu ja pepun alla oleva rasvasuikale) mutta kamalinta on mun reidet. Ne on kuin kaksi valtavaa muhkuraista puunrunkoa. Mahan ja pepun kans tuun jo jotenkin toimeen, onhan ne nyt jokatapauksessa paremmassa kunnossa kuin kuukausi sitten, toki molemmat saisivat vielä pienentyä. Ehkä nuo reidet tuosta alkaa muokkautua kun ahkerasti pyöräilen töihin. Nyt alkaa oikeastaan jo harmittaa, että kesäloma alkaa kahden viikon päästä, menee hyvä pyöräilykuuri mönkään ku siihen tulee kuukauden tauko :(

No, ehkä mä voisin yrittää jatkaa pyöräilyä vielä lomallakin. Vois luvata muksulle päivittäisen piknik-lounaan jossain muutaman kilometrin päässä, niin sit olis pakko lähtee vaikka mikä olis, ettei sille tulisi suru puseroon äidin laiskuuden takia :)

Mut nyt kahvipaussille, toisinsanoen ompulle ja vedelle :saint:

Onpas tänne sivuille ollut vaikea päästä!

Kävin puntarilla ja näytti 73,2kg eli pikkasen on miinusta tullut - herkutteluista huolimatta. Tiedän, että olisin jo paljon lähempänä tavoitetta jos vain saisin pidettyä sen yltiöpäisen herkuttelun kurissa. Se alkaa oikeastaan aina kun olen saanut tytön illalla nukkumaan. Päivällä saan herkuttelut pidettyä kurissa, onhan päivisin kädet täynnä muutekin puuhaa, joten ei ehdi suklaata tai muita herkkuja ikävöimään, mutta auta vaan kun tulee ilta ja pitkän päivän jälkeen kellahdan TV:tä katsomaan... AAARRRGGGHH! En tiedä mitä pitäis tehdä kun ei porkkana tai hedelmätkään tuolloin oikein kelpaa.

Noh, nyt on asennettu tytölle istuin pyörän taakse ja tehtykin joitakin lenkkejä. Tyttö tykkää, joten pyöräilyä tullaan varmasti harrastamaan myös jatkossa. Takapuoli tuli ensimmäisistä reissuista kyllä tosi kipeäksi - niin pitkä aika oli vierähtänyt kun viimeksi olin satulaan istahtanut, mutta tekee hyvää vaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnittelut hyvistä tuloksista!

Heippa vaan!Eilinen vaa'alle nousu antoi sellaisen tuloksen kuin 77,4kg,elikäs miinusta tullut!!Ihanaa,pitkän nousukauden jälkeen,viimeinkin miinusta =) Olin kyllä tosi tyytyväinen,ensin tosin luulin et olis tullu plussaa,mut miinusta se on..toivotaan,että tää alamäki jatkuu..!!Ens viikolla tulee liikuntaa siinä, kun pyöräilen töihin ja oon nyt alkanu tekeen vatsalihaksia joka toinen ilta,et sais tota pömppömasua pienemmäx ja kiinteemmäx..
Onnitteluja pudotuksista ja mukavaa viikonloppua kaikille!!
Ai niin,mä oon pakotettu olemaan irti karkeista 2 viikkoa,jollen halua maksaa avokille 50 euroo.. :) Jos on hankalaa olla irti herkuista,niin tällanen pieni ns. veto vois auttaa.Tsemppiä!!

Yhteistyössä