Noniin, tänään punnitustulos oli 61,3 kg, siitäkin huolimatta, että eilen tuli kaveri kylään ja maisteltiin sitruunakääretorttua
Veikkaan, että nyt on ne ylimääräiset nesteet lähteny (jotka vaanivat nurkan takana ja palaavat välittömästi kavereidensa kanssa, kun avaan sipsipussin...).
Olin aikamoisessa nuhassa alkuviikon ja edelleen nenu vuotaa, mutta siitä huolimatta en kuunnellut omia tekosyitäni ja tulin eilen pyörällä töihin (tosin matka kesti vaan noin 20 min ja matkalla on paljon risteyksiä ja pysähtelemistä, joten siinä ei kyllä paljoa päässyt hengästymään).
Tänään hyökkäsin stepperin kimppuun heti aamusta ja jaksoin veivata 10 minuuttia ennen suihkuun raahautumista ja jälleen sinnikkäästi raahasin pyörän ulos ja tulin sillä taas töihin.
Ei nää mun säälittävän lyhyet pyörälenkit kyllä mitään rasvanpolttajia ole, mutta ainakin itsellä on parempi mieli kun ei aina ajele autolla karkkipussi käden ulottuvilla (tunnustan: mariannekarkkipussi hansikaslokerossa).
Huomasin muuten, että nyt on alkanut selluliitti näkyä paremmin. Kamalan näköistä
Ja sitä ei oo pelkästään pepussa ja takareisissä, vaan myös mun etureidet on ihan muhkuroilla. Tiedän kyllä, että on olemassa kaikenmaailman rasvoja ja hierontakintaita, mutta tunnustan heti, että oon liian laiska käyttääkseni sellaisia ja lisäksi oon liian nuuka menemään johonkin hierojalle hierottavaksi/haudottavaksi/hoidettavaksi
Joten tällä hetkellä keskityn vaan toivomaan, että nuo muhkurat katoavat ajatuksen voimalla, ilmoitan heti kun tulee näkyviä tuloksia
Kaupoista saa nyt espanjalaisia mansikoita ja oon ihan hullaantunut niihin. Oon myös tutustunut verigreippiin ja voin kertoa, että me ollaan aika hyvin ystävystytty jo. Tartun verigreippiin miltei päivittäin jo. En tosin ole tutkinut sen ravintoarvoja ja muuta, varmasti löytyisi joku järkevämpikin herkku, mutta kyllä kai se parempi vaihtoehto on ku suklaalevy, sipsipussi tai dominopaketti joiden kanssa elin aiemmin hyvinkin läheisessä suhteessa ihan päivittäin.
Kamalinta tässä painonputoamisessa on se, että boobsit pienenee. Ok, kyllähän mä halusin niidenkin vähän pienenevän, mutta nyt näyttää siltä, että ne on katoamassa kokonaan.
Maha on edelleen pömppö ja peppu kahdella tasolla (eli peppu ja pepun alla oleva rasvasuikale) mutta kamalinta on mun reidet. Ne on kuin kaksi valtavaa muhkuraista puunrunkoa. Mahan ja pepun kans tuun jo jotenkin toimeen, onhan ne nyt jokatapauksessa paremmassa kunnossa kuin kuukausi sitten, toki molemmat saisivat vielä pienentyä. Ehkä nuo reidet tuosta alkaa muokkautua kun ahkerasti pyöräilen töihin. Nyt alkaa oikeastaan jo harmittaa, että kesäloma alkaa kahden viikon päästä, menee hyvä pyöräilykuuri mönkään ku siihen tulee kuukauden tauko
No, ehkä mä voisin yrittää jatkaa pyöräilyä vielä lomallakin. Vois luvata muksulle päivittäisen piknik-lounaan jossain muutaman kilometrin päässä, niin sit olis pakko lähtee vaikka mikä olis, ettei sille tulisi suru puseroon äidin laiskuuden takia
Mut nyt kahvipaussille, toisinsanoen ompulle ja vedelle :saint: