Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

No joo,mettään meni tää viikko ja kunnolla...76,5kg näytti vaaka aamulla.. :| hävettää tämmösiä lukemia laittaa esillekin.No,ehkä osa tosta lisäyksestä on ihan nestettä menkoista johtuen,mut kyllä osa on ihan vaan syömällä saatua..Harmittaa ja ärsyttää ihan sikana!!Tosin ei pitäis valittaa,kun ite sitä ruokaa suuhuni laitan,kukaan ei pakkosyötä..
Eipä oo kävelylläkään tullu käytyä muuta ku alkuviikosta,on yksinkertasesti ollu niin poikki,kun on töistä päässy kotia,täytyis vaan pakolla ittensä repiä edes pienelle happihyppelylle,vaix ei mitään hikilenkkiä joka päivä tekiskään..No viikonloppuja kaikille!!
Multa löytyy Dr. Philin painonpudotushaaste ja sit SBD-maailmanmenestysdieetti-kirja.Näitä opuksia tulee silloin tällöin selailtua,pitäis varmaan oikein ajatuksella paneutua näihinkin,jospa sais uutta puhtia tähän hommaan..

Hyvin kävi tällä vkolla ja puntari näytti eilen aamulla -900g vähemmän :) Et ei onneksi vaikuttanu se viime vkonlopun viihteellä olo. Eilen olin sit Ikean ostosreissulla ja pitkä matka kun oli, niin tuli sit syötyä kaikenlaisia herkkuja, enemmän kun olis saanu. No tänään on palattu takas ruotuun ja lenkillä on käyty. Et tästä jatketaan. Tällä hetkellä se suurin tavoite taitaa olla saada tuo paino tippumaan alle 80 kg:n. No ei se oo kun reilun kilon päässä, et toivottavasti lukemat alkaa pian 7:lla. Mutta tsemppiä kaikille ens viikkoon!!

Huomenta :wave:
eilen alko masentamaan kun vaaka vaan näytti 91 kg vaikka viime viikolla liikuin ihan kunnolla. menkat alko joten turvotusta riittää, mut onneksi tänään sitte vaaka näytti jo hieman alle 91 kg. en anna periksi en anna :kieh:
miten tuntuu et nyt on vaikeempaa pudottaa painoa kuin pari vuotta sitte, onkohan aineenvaihdunta jotenkin siitä muka hidastunut, taikka sitte mun kroppa on säästäliekillä vaikkakin olen syönyt n. 1100-1300 kaloria pv:ssä :snotty:
Mut periksi ei anneta, kohta muutamaksi tunniksi töihin ja iltapäivällä vesijuoksemaan, eiköhän nää kilot pikkuhiljaa karise sitte :)

terve.

täällä tyssäs kans ihan seinään ja oikeestaan vaaka näyttää 96kg :kieh: Joten kun olin kaupassa ja kävelin luontaistuote hyllyn ohitse tarttui matkaan allevon mansikkabanaani pirtelö eli pahalta maistuu mutta jos tehoaa niin avot kyllä kannattaa... :LOL:

jes jes jes, menkat lopuillaan ja vaaka näytti aamulla 89,6 :D eli menkoista johtu toi turvotus |O
tänään miehen synttärit ja tarkoitus olisi niitä juhlistaa, eka keilailemaan ja muutama huurteinen, sehän se sitte taas turvottaa, no täytynee vaan reippailla muina päivinä kunnolla. :whistle:

Mitenkäs muilla on viikko sujunut? Mulla suht hyvin, liikuntaa on tullu suht ahkerasti harrastettua. Ma jumppa, ti lenkillä, ke rääkkijumppa, to ei mitään paitsi siivousta :p ja just tulin lenkiltä. Syömiset oon suht hyvin saanu pidettyä hallinnassa, mut suklaan himo on kova. Oon mä sellaseen pieneen naposteluun viikon aikana sortunu, muutama karkki sillon tällön tai pala tytön suklaamunasta. :ashamed: Mut uskosin kuitenkin, et kun huomenna puntarille meen, niin paino on pudonnu, toivttavasti ainakin. Huomenna aion ainakin nautiskella suklaata hyvällä omallatunnolla, mut sallituissa rajoissa.

Hyvää pääsiäistä kaikille!! :hug: :hug:

Heipparallaa!Ja oikein iloista pääsiäistä kaikille!!Kävin poikkeuksellisesti jo eilen aamulla vaa'alla,kun lähdettiin reissuun ja ihanaa,kaikki se mitä oli viime viikolla tullu,niin on lähteny,eli paino 75,4kg.Tuli oikein hyvä mieli!Syömiset on menny ihan suht ok,tosin viikolla ulkoilu on jääny,mut tänä aamuna kävin lenkillä ja tarkotus olis,että joka päivä viikonloppuna käyn lenkkeilemässä, ihana oli käydä ulkona,pakkasta noin -10 ja aurinko paistoi,ihanaa..Tosiaan hyvää mieltä kaikille ja toivottavasti tulee hyviä punnitustuloksia!! :)

Täällä hyvin väsynyt ja huolestunut äiti!
Tytöllä (6 kk) paha rs-virus, limaa niin paljon, että välillä oikein todella työlästä hengittää (sairaalassakin ollaan oltu) ja molemmissa korvissakin on nyt tulehdukset, voi pientä :'( ! Näin on sitten äidin liikkuminen ollut sitten hyvin olematonta viimeisen vkon aikana ja oikeastaan se ei nyt ole huolista päälimmäisenä... Suuhunkin olen laittanut kaikkea hyvin sokeripitoista kun vain on aikaa sille tytön hoitamiselta ja rauhoittamiselta ollut... Puntarilla kuitenkin eilen kävin ja näytti 76,4 kg vaikka olisin olettanut että olisi näyttänyt jopa plussaa. Ja kunhan tyttö tuosta toipuu niin varmasti saan laihiksesta taas kiinni...

Koittakaahan pysyä terveenä jottei erityisesti teidän kullannuput saa tätä ikävää flunssaa!!

:heart: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE! :flower:

Niin kun mä eilen kirjotin, et varmasti on paino pudonnu ja pa...t :kieh: Aamulla kun kävin puntarilla, niin se näytti +600 g. No eilen me paistettiin kinkku ja sitä söin kunnolla ja kaikkea muuta sen kanssa, sen kummemmin laskematta, et paljonko keltasia meni. Vaan en mä kyllä ton aerian lisäksi syöny kun aamupalan ja yhen banaanin, et kaiken järjen mukaan olis pitäny keltasten riittää. No ei auta itku markkinoilla :'( :'( Menkkojen pitäis kyllä alkaa näinä päivinä, et se voi kyllä turvottaa sen verran, seli seli.... :whistle: :whistle:

No ei auta pakko vaan jatkaa sinnikkäästi ja toivoa, et viikon päästä on parempia tuloksia. Vesijuoksemassa kävin tänään pitkästä aikaa :attn:

Mut nyt täytyy mennä
:wave: :wave: :wave:

Se on arki taas, mitenkäs muiden pääsiäinen sujui? Tuliko syötyä paljon pääsiäismunia? Musta alko tuntumaan, et oli vähä liikaa pyhiä, kun ei juuri missään käyty, alko olla jo vähä tylsää. No tänään pääsee onneks kyläilemään yhen kaverin työ. Pääsiäismunia en kauheesti syöny, vähä maistelin tytön omista. Kuopus on alkanu heräämään kauhean aikasin kuuden puoli seittemän välillä :kieh: Ei oo kivaa, kun tahtois nukkua ees 8, mut ei auta. :kieh: Nyt se neiti sit onkin tuola jo ensimmäisillä päikkäreillä.

Aurinko paistaa mukavasti, mut aika kylmä ilma on. Lenkille sitä kait pitäs tänään yrittää, kunhan mies kotiutuu töistä.

Heipparallaa!Mulla pääsiäinen sujui vähän niin ja näin.Kävelyllä kyllä tuli kyllä joka päivä käytyä,mutta tuli sit niitä muniakin syötyä,kun tyttö ei kauheesti niistä välittänytkään,yllätykset vaan kiinnosti. :)
Arki on juu alkanu,oon maanantaina ja tänään saanu itteni lenkille töiden jälkeen,vaikka on väsyttäny..Tänään oli muuten kiva ulkoilla,mutta kävi ikävän kylmä viima,vaikka oli vaatetta kunnolla.Olis vaan noi lumet tullu paljo aikasemmin.
Tuntuu olevan tota univelkaa jonkun verran,meillä tyttö kans viikonloppuna joka aamu heräs viimestään seittemältä,nyt kyllä aamusin uni maittais kun hoitoon pitäis herätä..no joo,ei tässä ihmeitä,täytyy kohtapuoliin valmistautua nukkumaan.Tää viikko vielä työharjottelua jäljellä ja maanantaina taas kouluun.
Mites Aino78 teillä tyttö jakselee?Onko hän jo paremmassa kunnossa?

Viikon saldo -400 g :) , ei ihan kaikki lähteny mitä oli edellisviikolla tullu. Mut hyvä, et ees vähän. Jotenkin ollu tää viikko niin vaikea noiden syömisten suhteen. Kauhea suklaan himo ollu koko ajan ja sitä tullu syötyäkin ihan liikaa. Nyt pitää kyllä palata takas ruotuun. Flunssa vaan meinaa pukata päälle, et saa nähä miten liikkumisten sit käy. Liikuttua tällä vkolla on kyllä ihan ahkerasti tullu. Molemaat tenavatkin on kipeenä :'( Jotenkin alkanu taas niin tökkiin koko laihdutus, kun kaiken pitäis tapahtua niin äkkiä. Vaan ei se 10 kg taida niin äkkiä tippua... Pitäis vaan jostain saada se innostus taas päälle. Leipomista on ens vkolle luvassa, kun sit vkonloppuna on tulos vieraita, et saas nähä miten siinä käy.

Viikon saldo -100 g, mutta tulos oli enemmän kuin odotettu. Onneksi meillä ollaan kovaa vauhtia jo tervehtymään päin. Neidillä on vielä yskää, nuhaa ja oik. korvassa tulehdus, mutta pahin on siis jo takana ja siitä selvittiin!!! Huh huh! Kiitos niiskuneiti-80
kysymästä. Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille! :hug:

Heissan hei!Mulla meni viime viikko ihan päin honkia,perjantain punnitus näytti 77,6 kg!Oli työharjottelun vika viikko ja töissä tuntu olevan joka päivä jotain hyvää tarjolla..ja kun ei ole sitä itsekuria,niin tuossahan sen tuloksen sit näkee.. :( En voi käsittää,että laihduttaminen tuntuu näin tolkuttoman hankalalta tällä hetkellä,tuntuu että mitenkään ei saa siitä tarvittavasta motivaatiosta kiinni,ajattelee vaan että olispa ihanaa olla hoikempi,mutta käytännössä se jää pelkäx haaveiluksi vain.Oon kyllä tosi tympääntynyt itteeni tällä hetkellä,mutta tänään päätin,että nyt on otettvava itteään niskasta kiinni,jos kesäx meinaa jotain tuloksia saada aikaseksi!En kuiteskaan haluis lopun ikääni olla tyytymätön omaan kroppaani.Tsempataan nyt toisiamme kaikki oikein kunnolla,niin kyllä ne kilot kaikilta tippuu!!!Tosin se on totta et ei ne kilot tosta vaan tipu,sen eteen on tehtävä töitä ja pystyttävä kieltäytyyn liiallisesta herkuttelusta.Ite oon kyllä niin perso makealla,että siitä pittää päästä irti.Minäkin odotan suurin piirtein ihmeitä..odotan et paino tippu,eikä mitään tartteis muuttaa..Niinhän se ei mene..Tosi paljon tsemppiä kaikille ja toivotaan että motivaatio nostaa kunnolla päätään!!!

Moikka!Käväsin jo tänä aamuna vaa'alla,kun lähden reissuun viikonlopuksi ja vaaka näytti 76,3kg.Eli onneksi miinusta näyttää,toivotaan nyt,että pysyykin tällä linjalla,et miinusta tulis joka viikko,vaix vain 100 g,niin olisin kyl tyytyväinen.Mitenkäs muilla on viikko tähän asti menny?Mulla jäi maanantaina ja tiistaina käymättä lenkillä,mut eilen kävin ja olisi kyllä tarkotus loppuviikosta käydä lenkillä joka päivä.Ihanaa,kun aurinko paistaa,mut samalla aattelen,että olis kiva olla jo hoikemmassa kunnossa,et olis vähän enemmän kaapista valinnanvaraa mitä pukis päälleen..Tällä hetkellä mulla on yhet farkut ja parit löysät kotihousut käytössä sekä 2 pitkähihasta + jokunen t-paita.Vaatteita kyl löytyy,mut ne ei vielä mahdu päälle.. :( No,onnex nyt tuntuis,että on se kadoksissa ollut motivaatio löytymäs,joten eiköhän se pikkuhiljaa tästä ..Aurinkoista viikonloppua kaikille!!

ja näytti tasan 75 kg, ihanaa!!! Tyttö on tervehtynyt hienosti ja ollaan tämä viikko päästy tekemään oikein pitkiä vaunuttelulenkkejä kauniissa auringonpaisteessa. Hyvää viikonloppua kaikille!

Mahtuuko mukaan? Olen ollut nyt 4,5kk vähähiilihydraattisella. En taida viikkopainonpud. ilmoitella, vaan ennemmin kuukausittain, koska olen huomannut, että voi mennä kolme-neljäkin viikkoa ettei painoa lähde yhtään ja yhtenä aamuna vaaka näyttää 2-4kg vähemmän. Kummallista. Näin kävi tänäänkin, olin jo luovuttamassa kun yli kk ei ollut lähtenyt mitään ja sorruin sitten herkuttelemaan (tosin en näiden kuukausien aikana muuten ole syönyt ollenkaan herkkuja) ym. "kiellettyä" syömään. No, nyt on taas motivaatiota. Painoa on lähtenyt 12kg ja tavoitteeseen on matkaa vielä 13kg.

Niin ja "taustasta" voisin kertoa, että raskausaikana tuli 30kg. Mulla taisi olla diapetes mutta terkkari unohti laittaa testeihin :kieh: (Vauvakin oli melkein 5kg ja syntyi kiireellisellä sektiolla koska ei mahtunut tulemaan) Laitokselle jäi 10kg, 5kg lähti kuukauden kuluessa syntymästä ja nyt raskauskiloja on jäljellä n.3-4kg. Tosin olin ennen raskautta jo pyöreässä kunnossa, eli tarkoitus olisi laihtua vielä vähän lisää.

Pudotusta oli sit huimat -100 g. On kyllä niin alkanut tökkimään tää touhu, kauheesti vaan koko ajan tekis kaikkea hyvää mieli ja silti samalla inhottaa nää läskit. Miks tään painonpudotuksen pitää olla niin vaikeeta :kieh: :kieh:

Sorruinpa tässä sitten ostamaan sitä Tonaliinia, vaikka yleensä oon pitäny tollasia juttuja ihan humpuukina. Mutta kun sitä tuola yhdessä pinossa niin moni kehu, et se toimii, et senttejä lähtee vartalosta ja pienemmät vaatteet menee. Niin pakkohan sitä olis sit ostaa ja kokeilla, jospa sillä sais ton raskausmahan pois. Viikon verran oon sitä nyt syöny.

Tervetuloa mukaan Nallekarkki! Joukkoon mahtuu hyvin vielä uusia painonpudottajia.

En ole vähään aikaan viitsinyt kirjoitella, kun ei ole ollut mitään positiivista kerrottavaa. Paino
on noussut kaks kiloa tuosta ekan sivun aloituspainosta vaikka suurinpiirtein joka aamu olen
"aloittanut uudestaan" ja parin päivän päästä retkahtanut taas..Motivaatio on ollut poissa..
Nyt kuitenkin päätin tempaista, ei tässä enää 16,5kg kesään mennessä pois saa, mutta
kaikki mikä lähtee on enemmän kuin hyvä..

Keitin tänään kattilallisen rasvanpoltto kaalikeittoa, sitä viikon aion syödä ja saada nopeasti
muutaman kilon pois ja näin hyvään alkuun.. Neljä lautasellista sitä olen jo syönyt, "yksi hedelmä", omena vielä lupa syödä tänään. Aamulla kävin reilun tunnin kävelylenkin..

Nyt siis paino 76,5kg, viikon kuluttua toivottavasti vähemmän..

Niin joo, eli paino nyt tänä aamuna oli 66,7kg (siirryn nyt vähähiilihydraattisesta painonvartijoihin) ja tavoitepaino on 54-55kg luokkaa (aion kuitenkin laihduttaa vielä pari kg alle, koska muutama kilo tulee aina heti takaisin kun laihiksen lopettaa, tuleeko ne nesteet takaisin vai mitä lie). Lähtöpaino alkujaan ennen laihikselle ryhtymistä oli n. 79kg. Ja pituus 163cm

Heipparallaa!Täällä sitä ollaan flunssassa,jäi sitten viikonloppuna lenkkeily kokonaan pois,kun oli niin järjettömän vetelä olo vaikkei kuumetta ollutkaan.Huomenna aattelin koulun jälkeen käydä lenkillä.On nää ilmatkin nyt ollu sellasia,että ei oo inspannu lähtee ulos,vaikka ei pitäis antaa sen vaikuttaa..Mäkin oon joskus tonaliinia kokeillut,mut en huomannu mitään vaikutusta,ehkä sit en syöny tarpeex kauaa niitä. :) Mä kun olen tällanen kaikki-mulle-heti-tyyppiä,six kai tää laihduttaminenkin on niin vaikeeta nykyään..heti,jos ei tuu tuloksia,niin kyllästyy ja tekee mieli heittää kaikki saavutukset romukoppaan..no joo,pittää mennä kahtomaan tuota tyttöä,kun hän tuolla vannassa läärää,lempipuuhassaan.. :)

Hyvin on paino lähtenyt putoamaan, neljässä päivässä -4,1kg eikä ole tiukkaakaan tehnyt
kaalikeiton syönti. Ihan kirjaimellisesti en ole dieettiä noudattanut, esim. tiistaina jätin uuniperunan väliin, kun meidän kaupassa ei niitä ollut ja kauemmas en kauppoihin viitsinyt lähteä sen takia, söin sitten vihreitä vihanneksia enemmän..Keittoa puoli kattilallista vielä jäljellä ja nyt helpottaa jo, kun tänään saan syödä naudan lihaakin ja huomenna broileria..
Liikkunutkin olen, maanantaina kävin reilun tunnin kävelylenkin ja tiistaina sekä keskiviikkona
poljin kuntopyörällä puolisen tuntia..Paino nyt siis 72,4kg..

Voih, kumpa mullakin lohkeisi tuota painoa pois reippaammin. Hienoja tuloksia monilla, upeeta! Toisaalta turha kait mun on valittaa kun en saa herkuttelua kuriin vaikka kuinka yritän. Painoa nyt siis 74,4 kg eli viikossa lähtenyt 600g - kylläkin täysin liikunnan ansiosta. Itsekin olen miettinyt Tonalinin kokeilua, kerrothan kokemuksista Tipi! Kuinka kauan niitä tulisi ottaa että näkyy tuloksia? Mukavaa viikonloppua kaikille!

No juu,eilen kävin vaa'alla ja näytti 76,8 kg :( johtuu pitkälle siitä,et ulkoilu on tällä viikolla ollu tosi vähäistä,mutta ei voi mittään,nyt täytyy vaan ottaa itteään kunnolla niskasta kiinni ja olla tiukempi.Pakko se on mennä tajuntaan,et jos haluu laihtua,niin sen eteen on todellakin tehtävä töitä ja joistain jutuista on luovuttava ja vähennettävä.Mulle on kompastuskivi toi herkeuttelu,joten päätin,et se pitää nyt saada kuriin,en voi jatkuvasti märistä siitä,kun paino ei tipu tai se nousee,kun en ite täysillä tee sen asian eteen kaikkea mahdollista.Hyvä mittari tohon motivaatioon tuli eilen koulussa,kun kumarruin tuolilta laittaan kengännauhoja kii,ja maha oli tosi tiellä,oli äärettömän hankala olla siinä asennossa..siitä tuli jotenkin semmonen herätys,et haloo,nyt tartteis tsempata!No eilen sit söin pitsaa ja suklaata reilusti harmitukseen,mut tänään ollaan ruodussa ja tässä aion pysyä!!Kesäx on vielä mahollista saada vaikka mitä aikaan itessään,kun vaan pysyy päätöksessään. Hurjasti tsemppiä ja motivaatiota kaikille! Ja onnea teille,joilla on tullu miinusta!! :flower:

ja ei hyvältä näyttäny. Plussaa 500 g, vaan ei se nyt kyllä mikään ihme oo, siihen tahtiin on herkkuja tullu vedettyä koko viikko. Ei jotenkin millään pysyty vastustamaan tota suklaata. Mut nyt on siis ihan pakko!! Tämän päivän oon ollu kyllä ihan ruodussa, enkä oo mitään herkkuja syöny.. Ja kyllä on olllu vaikeaa, kun niitä on taas viikon mussuttanu. Kromiakin aloin tänään ottaan, jos se auttais tohon pahimpaan suklaan himoon. Lenkkeily jäi kyllä tänään väliin, kun oli niin kamala sää, mut huomenna meen kyllä jumppaan. Ei oo vielä tainnu tonaliinista olla paljoa apua, kun on tuohon tahtiin mässäilly. Et en oo ees mittaillu itteäni, josko senttejä olis kadonnu. Viikon päästä sitten, jos saan ens vkon pysyttyä suht ruodussa.

Aino kyseli tuosta tonaliinista, niin tuola pinos, mis siitä kirjoteltiin,niin sanottiin, et pitäis ainakin 2 purkkia syödä, ennen kun voi sanoa, et auttaako se vai ei. Vaan eihän se tietysti pelkästään auta, vaan on apuna painonpudotuksessa. Toivon kyllä todella, et se mulla auttais.

Yhteistyössä