Hakutulokset

  1. S

    Laskettuaika 2022

    Pitäisiköhän mun jakaa viimein se synnytystarina tänne, onhan siitä jo yli kuukausi kuitenkin aikaa😂 Eli, mulla jäi limatulppa paperiin 2.1. puolen päivän aikoihin ja sen jälkeen alkoi holahdella välillä limaista vuotoa ihan reiluja määriä. Luulin valkovuodoksi. Lieviä supistuksia oli tulluy...
  2. S

    Laskettuaika 2022

    Paljon onnea pienokaisesta ❤️ Tsemppiä ja jaksamista tuleviin viikkoihin❤️
  3. S

    Laskettuaika 2022

    @minttuni paljon onnea❤️
  4. S

    Laskettuaika 2022

    Vauvakuplasta päivää! Anteeksi, kun en ole kirjoitellut mitään. Muka niin kiireistä tää elämä, onhan tässä ollut toki kaikenlaista jo vauvan syntymän jälkeen. Me oltiin bilirubiiniseurannassa vauvan kanssa ekat 10vrk, kerran hätyyteltiin jo valohoitorajaa mut onneksi kääntyivät laskuun lopulta...
  5. S

    Laskettuaika 2022

    Minäpä tein työtä käskettyä 😁 onko hyvä noin?
  6. S

    Laskettuaika 2022

    Laskettu aika 2022 4.1. Skyela / synt. 4.1.2022 / 40+0 / tyttö 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 14.4. Sohvapeitto 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 14.5. Andune 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86...
  7. S

    Laskettuaika 2022

    Kiitos kaikille onnitteluista! ❤️ Täällä on pienen kanssa tutustuttu ja huomenna päästään kotiin jos lääkärintarkastuksessa on kaikki kunnossa😊
  8. S

    Laskettuaika 2022

    Tyttö syntyi klo 3.19, painoa 3618g ja pituutta 50cm. ❤️ Kaikki meni ihan loistavasti, synnytys kesti kaikkiaan 7,5 tuntia ja todella hyvä kokemus❤️
  9. S

    Laskettuaika 2022

    Omaan päivitykseen edit: lapsivettähän tuo on ja aletaan käynnistyshommiin👍 supistuksia tulee nyt säännöllisesti mut melko lievinä.
  10. S

    Laskettuaika 2022

    39+6. Eilen illalla supisteli 10 min välein, ei kovin voimakkaasti ja lopulta yöksi taukosi. Edelleen valahtaa välillä jotain housuihin ja nyt ollaankin synnärillä tsekkauksessa.. jos on lapsivettä niin kuulemma tarvii jäädä käynnistettäväksi. Tässä odotellessakin tulee supistuksia mutta...
  11. S

    Laskettuaika 2022

    39+5. Eilen illalla lieviä supistuksia tuli pari tuntia 10-15 minuutin välein, sitten loppui. Aamulla heräsin pettyneenä😁 tänään jäi vaaleanpunaista paperiin ja hetken päästä irtosikin limatulppaa ihan kunnolla. Saas nähdä päästäänkö sitten ens yönä tositoimiin🤭
  12. S

    Laskettuaika 2022

    Tässähän tämä, 39+3 ja kokonaisena ollaan toistaseks. Tavote oli saada tammikuinen ja nyt voi jo vähän huokasta että eiköhän se sieltä tule👍 supistuksia on ollut nyt kolme päivää, ei hirveän kipeitä mutta sellasia että huomaa. Jomotusta selässä on myös ja liitoskivut on lisääntyny taas, luulen...
  13. S

    Laskettuaika 2022

    Paljon onnea pienestä tytöstä ❤️
  14. S

    Laskettuaika 2022

    39+0 Vielä ollaan yhtenä kappaleena. Eilen ja tänään on saanut käydä useamman kerran vessassa, tuntuu että suoli tyhjenee nyt tehokkaasti. Supistuksia tulee, osa tuntuu enemmän ja osa vähemmän. Vähän alkaa jännittää et päästäänkö ensi vuoden puolelle vai vieläkö täällä synnytään näinä vikoina...
  15. S

    Laskettuaika 2022

    Ihanaa ja rauhallista joulua kaikille ❤️ Skyela + vauva 38+3
  16. S

    Laskettuaika 2022

    @Charrypie - 86 , mulla oli tokan kolmanneksen lopuilla kans iskiasvaivaa. Se ei onneksi kestänyt kun viikon verran eikä oo näkynyt sen jälkeen. Toivottavasti sullakin menee nopeesti ohi! @Andune , mulla ei näkynyt esikoisesta mahaa juuri ollenkaan ennen vikaa kolmannesta. Eikä tuo kovin isoks...
  17. S

    Laskettuaika 2022

    37+5. Pikku hiljaa olo paranemaan päin, vielä on nokka tukossa, mutta eiköhän tämä tästä. Tänään alkoi esikoinen yskimään ja keuhkot rohisee, limaa tuntuu olevan. Voi itkujen itku! Toisaalta, onneksi nyt tulee kipeäksi niin voisi jopa tervehtyä ennen joulua. Ja parempi nyt kuin heti vauvan...
  18. S

    Laskettuaika 2022

    37+2. Mulle iski hirvee räkätauti. Tällä hetkellä toivon et tää lapsi ei päätä syntyä vielä. Ei onneksi oo mitään olojakaan. Toivon myös et mies ja lapsi säästyvät tältä, olis kurja mennä yksin synnyttämään. Mietin olisiko kuitenkin syytä varulta käydä koronatestissä, jos synnytys sattuisi...
  19. S

    Laskettuaika 2022

    Kävin tänään neuvolassa, sf mitta on viikkoihin nähden laskenut, oli nyt lähempänä alakäyrää. Aiemmin on kulkenut vähän keskikäyrän alla. Tuntuukin et vauva olis vähän laskeutunut 🤔 terkkari sanoi myös et ei juuri pää enää heilu. Luin netistä et uudelleensynnyttäjillä yleensä pää kiinnittyy...
  20. S

    Laskettuaika 2022

    No ei! 😆 Kyllä se ehkä on pakattava 😆 toistaiseksi ei mitään oloja sen enempää kun aikaisemmin.

Yhteistyössä