Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2025

Täällä alkoi eilisen puolella vuoto ja koska kukun vielä hereillä niin kp2. Tämä kierto starttasi 3 pv myöhemmin kuin kierto, josta esikoinen lähti joulukuussa 2020. Tauti vielä väsyttää. Fiilikset vaihtelee. Se on jo n. 1v 9kk yritystä takana. Levollista joulua kaikille! ❤️
  2. M

Haaveena vauva 2025

Täällä dpo 12 ja karmea flunssa, neljättä päivää kuumeessa. Nyt haaveilen tekisinkö jonkun herkän testin, että tietäisin voisinko ottaa buranaa, kun se toimii mulla paracetamolia paremmin päänsärkyyn. Oon taas haaveillut raskautumisesta, kun sairastuminen sopisi kiinnittymisen kanssa samaan...
  3. M

Haaveena vauva 2025

Mulla tänään kp21 ja dpo 8, voisi korjata ja laittaa piinalistalle. 😊
  4. M

Haaveena vauva 2025

Kyllä mä oon saanut niillä raskaudet näkyviin dpo 14 alkaen. 😊
  5. M

Haaveena vauva 2025

No en ole syväsukeltunut niiden taustoihin, mutta yksi lupaa ravinto-ohjelman, jolla parantaa munasolujen laatua, toisessa on hormonitesti, joka mittaa useampia hormoneja, ja viimeisimmässä luvattiin kolmen aineksen juomaohje, joka toimii kaikkiin vaivoihin ja saa kanssa raskaaksi muutamassa...
  6. M

Haaveena vauva 2025

Täällä odotetaan vahvistusta ovikselle, joka eilen tai toissapäivänä. Akupunktiossa kävin juuri ennen. Siellä taas akupunktiohoitaja sanoi, ettei ovis saisi tuntua, silloin on jotain hankaluutta siellä munasolulla kulkea. Ja että ovislima hyvä merkki. Uusi jännittävä tieto oli, että...
  7. M

Haaveena vauva 2025

Pitää varmaan sallia tuo Tero ees työnimeksi. 😁🤩 Ihana ylläri! ❤️
  8. M

Haaveena vauva 2025

Mulla kp1 tänään.
  9. M

Haaveena vauva 2025

Oon todella pahoillani. 😢
  10. M

Haaveena vauva 2025

Mä oon ihan kypsä ja uskoni menettänyt koko yrityämiseen. Lämmötkin sahailee pahasti. V*tuttaa ja kiukuttaa. Menkat sitten joskus ehkä maanantaina..
  11. M

Haaveena vauva 2025

Täällä dpo2 meneillään.
  12. M

Haaveena vauva 2025

Tipuin ulos ja olipas hämmentävää koittaa saada kirjauduttua takaisin, mutta onnistuin. Yksi postaus tuli vierailijana, se ovistestinkysely. Täällä siis tänään varmaan ovulaatio ja ollaan reissussa. Kummasti se touhuilu on onnistunut samassa huoneessa pienen näköesteen suojissa, kun lapsi...
  13. M

Haaveena vauva 2025

Mulla on 10v nuorempi sisarus ja ollaan tosi läheisiä. Luulen, että vaikuttaa eniten se, että ollaan avioerolapsia eli oon ollut isänä sisarukselle.
  14. M

Haaveena vauva 2025

Kp1 täällä, ei yllättänyt. Nyt mietin, pakkaanko ovistestit mukaan lomreissulle vai koitetaanko vaan mennä rennosti.
  15. M

Haaveena vauva 2025

Täällä kp 28 ja dpo 15. Lämmöt tipahtaneet Ouralla, perusmittarilla olivat vielä korkealla. Menkkoja ootellessa.
  16. M

Haaveena vauva 2025

Mä luotan aika vahvasti ouraan ja natural cyclesiin. Aina on lämpöjen vaihtelusta tunnistettu ovulaatio. Tikullekin sen monta kertaa saanut. Eli jos kovasti mietityttää, miettisin ouraa tai aamulämpöjen mittausta muulla tavalla.
  17. M

Haaveena vauva 2025

Samaistun täällä tähän fiilisten vaihteluun, oottelen vaan, että menkat alkaa parin päivän sisällä. Ja samaistun myös tähän mitä haluisin tehdä elämälläni ammatillisesti -pohdintaan. 😁
  18. M

Haaveena vauva 2025

Piinaisimmat päivät kp 25 ja dpo12. Olen suunnannut katseeni dpo16, mitään ei tarvitse miettiä eikä kuulostella ennen sitä. Nyt jo ennen ovista katsoin milloin olisi tästä kierrosta laskettu aika, niin ei tarvitse piinapäivinä kiusata itseään silläkään. Nyt vaan fokus kaikkeen muuhun. 😊 Sormet...
  19. M

Haaveena vauva 2025

Joo, ihan samoja ajatuksia, vaikka kyllä tässä arjessa olisi kehitettävää ihan tälläkin kokoonpanolla. 😁
  20. M

Haaveena vauva 2025

Ehdottomasti.. molempi pelottaa, uusi vauva-arki kun on jo yks lapsi ja se, ettei toista tulis. Kaikki tunteet sallittu ja ok. 😊❤️

Yhteistyössä