Haaveena vauva 2025

Nythän se on ovistestin viiva melkein jo yhtä vahva kun kontrolliviiva. Kp13. Saas nähdä miltä viiva näyttää huomenna🤔 onneksi talletteluja on tasaiseen tahtiin joka toinen päivä. Toisaalta tänään olisi välipäivä.. vaan pitäisikö sittenkin. Ehkä suurin pelkoni oli että näin pitkän pillereiden käytön jälkeen koko ovulaatiot olisi jotenkin unessa,mutta näyttää testikin sen tunnistavan. 😁

Mä testasin tänään sillä Clearbluen 6 days early -testillä ja negaa näytti. Viikonloppuna pitäisi viimeistään alkaa menkat, jos alkaa. Jotenkin alitajunnassa semmonen fiilis et kyl ne taitaa olla tulossa..
Itse olen samoilla linjoilla @Keltainenkukka92 kanssa. Vaikka nyt näyttäisi negaa, voi muuttua plussaksi. Mie pohdin myös testiä. Jotenkin miehen läsnäolo saa varovaiseksi, mitä ihmettelen. Toisaalta taas polttelee ku eilen oli hajuherkkyyttä havaittavissa. En tiedä...

• Tykkää
Reactions: Jennnuli
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

5.12.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Hopeanopea kp 27/28-30
@jauhopeukalo kp 25/28-30
@Keltainenkukka92 kp 23/26
@Min204 kp 12/23-30
@Heimi89 kp 6/25-26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Jennnuli DPO 11
@jauhopeukalo DPO 10
@Keltainenkukka92 DPO 10

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24

vierailija
Mäkin sain jotenkin itelleni nyt ton flo:n ilmaisen version :). Te ketkä ootte testanneet ovista niin onko tuo rengastettu päivä se milloin on ennustettu ovulaatio eli parhaat päivät raskautua olisi ennen sitä? Mulla tuo sovellus näyttää monta päivää ennen rengastusta että hyvä mahdollisuus, rengastetulla korkea mahdollisuus ja sitten taas monta päivää että hyvä mahdollisuus 🤔. Jos toi rengastettu päivä olis oletettu ovulaatio niin ei kait se raskautuminen sen jälkeen enää kovin todennäköistä ole?

-Tikkunekku

Mäkin sain jotenkin itelleni nyt ton flo:n ilmaisen version . Te ketkä ootte testanneet ovista niin onko tuo rengastettu päivä se milloin on ennustettu ovulaatio eli parhaat päivät raskautua olisi ennen sitä? Mulla tuo sovellus näyttää monta päivää ennen rengastusta että hyvä mahdollisuus, rengastetulla korkea mahdollisuus ja sitten taas monta päivää että hyvä mahdollisuus . Jos toi rengastettu päivä olis oletettu ovulaatio niin ei kait se raskautuminen sen jälkeen enää kovin todennäköistä ole?

-Tikkunekku
Itse olen testannut ja kun testi positiivinen niin seuraava päivä ympyröity joten olen tulkinnut että ympyröity on ovis.

Mäkin sain jotenkin itelleni nyt ton flo:n ilmaisen version :). Te ketkä ootte testanneet ovista niin onko tuo rengastettu päivä se milloin on ennustettu ovulaatio eli parhaat päivät raskautua olisi ennen sitä? Mulla tuo sovellus näyttää monta päivää ennen rengastusta että hyvä mahdollisuus, rengastetulla korkea mahdollisuus ja sitten taas monta päivää että hyvä mahdollisuus 🤔. Jos toi rengastettu päivä olis oletettu ovulaatio niin ei kait se raskautuminen sen jälkeen enää kovin todennäköistä ole?

-Tikkunekku
Ne flo:n ennusteet perustuu matematiikkaan ja todennäköisyyksiin, eikä yksilölliseen kiertoon, joten joutuvat näyttämään sitä hajontaa/jakaumaa. Pelkästä kierron pituudesta ei oikeasti voi päätellä ovulaation ajankohtaa. Se voi näyttää sinun kohdalla aivan väärin.

Jos rengastettu päivä olis ovulaatio, niin sen jälkeenhän se ois se seuraavakin päivä vielä mahdollista tulla raskaaksi, kun munasolu elää sen vuorokauden ovulaatiosta. Toki rakastella kannattaa jo ennen ovulaatiota, että siellä ois valmiina siittiöitä odottamassa.

Miksi flo sitten laittaa niin, että sen rengastetun päivän jälkeen olisi mahdollista tulla raskaaksi? Datan puute.

Uskoisin, että kun se ovulaatioajankohta on vain ennuste, niin ei haluta, että käyttäjät lukee sitä 100% totena ja kuvittelevat, että okei, nyt voi lopettaa petipuuhat kun ovulaatio oli ja meni, vaikka kyseisellä yksilöllä ovulaatio voi olla vasta tulossa.

Mulla on itsellä vain tuo flo:n ilmaisversio, että en sitten tiedä kuinka se pro versio ottaa huomioon ovulaatiotestit ja ottaako ilmaisversiokin, jos tiedon ovulaatiotesteistä sinne syöttää.

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Miulla tuntuu mahassa jännältä. Melkein ku menkka juilimista mutta huomattavasti lievempää. Aamulla jätin testin tekemättä mutta nyt 4h myöhemmin tein ja puhdas nega tuli. Tosin niin kuin aiemmin jo totesin että dpo 10 jälkeen voi muuttua vielä plussaksi. Testi ei ole mikään herkkä jotta hipaisut jää huomioimatta.

• Tykkää
Reactions: Kultakataja
Itse olen testannut ja kun testi positiivinen niin seuraava päivä ympyröity joten olen tulkinnut että ympyröity on ovis.
Joo! Hyvä tietää, että se toimii noin, niin pitää itsekin kirjata nuo testit flohun.
Jos oon oikein ymmärtänyt, niin ovulaatiotestit näyttää sitä lutenisoivaa hormoonia, ja kun se saavuttaa huippunsa, niin se triggeröi ovulaation ja siitä huipusta seuraavana päivänä elimistö ovuloi, ja ovulaatiosta vielä seuraavana päivänä on pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, kun se munasolu elää sen vuorokauden.

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Ainakin My calendar-sovelluksen mukaan ovulaatiopäivä+kaksi edeltävää+seuraava päivä Eli DPO -2 > 1 on "high chance" ja DPO -5>-3 on "medium chance" ja muut sitten "low chance".

Oma napa, DPO 10 & 23/26 ja pessimismi ja jännitys kilpailevat keskenään. Raskasta. Lievä pahoinvointi/närästys (Dpo 8-9) hävinnyt täysin. Maanantaina myöhään oletan menkkojen alkavan joten yritän sinnitellä viikonlopun yli.

Kyllä nyt on hieman hassut fiilikset.. eilen kp 13 ovistestiin lähes yhtä vahva viiva kun kontrolliviiva. Limoja on tullut jo viikon. Tänään on ollut tosi kovia kipuja ja nämä oviskivuiksi ajankohdan takia yhdistän. Tänään nyt kp14/26 ovistestiin ei tullut oikeen minkäänlaista viivaa. No jos oikein oikeassa valossa katsoo niin haamujen esiäiti. 🤔 Jokuhan jo sanoikin että ovisviiva pysyy pitkään. Mitähän jos se häviää kokonaan🤔 lämmöt on ollut nyt 3 edellistä päivää laskussa ( lämmöt on samsungin kellon mittaamia yölämpöja) olen hieman hämmentynyt.. saa pohtia🤔

Varovasti kurkin taas tänne, monien ajatusten ja takapakkien jälkeen. Hyppään suoraan listoille ja lisäksi piinailemaan 😍😍 Onhan tää ihanan kamalaa aikaa pitkine päivineen ❤
Oliivi3, ya 12/24, 5.lapsi
dpo 1 / kp 11/25 (nyt perjantaina)

Lapsia löytyy 4, iät 1.5v ja 21v väliltä, ikää pyöreä 40 😊

Aina ollut aikainen ovulaatio (kp 9-10) ja kierto tuntuu tooooosi pitkältä, kuten piinapäivätkin 🥲

Täällä odotetaan vahvistusta ovikselle, joka eilen tai toissapäivänä. Akupunktiossa kävin juuri ennen. Siellä taas akupunktiohoitaja sanoi, ettei ovis saisi tuntua, silloin on jotain hankaluutta siellä munasolulla kulkea. Ja että ovislima hyvä merkki.

Uusi jännittävä tieto oli, että akupunktiolla voisi hoitaa myös keskeytyneen keskenmenon loppuun lääkkeettömästi. 🤯

Some puskee mulle ihan valtavasti kaikkia hedelmällisyysohjelmia, joilla kaikki raskautuu max. 3kk aikana vaikka olis minkä ikäisiä. 🙈

Täällä odotetaan vahvistusta ovikselle, joka eilen tai toissapäivänä. Akupunktiossa kävin juuri ennen. Siellä taas akupunktiohoitaja sanoi, ettei ovis saisi tuntua, silloin on jotain hankaluutta siellä munasolulla kulkea. Ja että ovislima hyvä merkki.

Uusi jännittävä tieto oli, että akupunktiolla voisi hoitaa myös keskeytyneen keskenmenon loppuun lääkkeettömästi.

Some puskee mulle ihan valtavasti kaikkia hedelmällisyysohjelmia, joilla kaikki raskautuu max. 3kk aikana vaikka olis minkä ikäisiä.
Ihan mielenkiinnosta - minkälaisia hedelmällisyysohjelmia? Ihan uus juttu itelle 😊

vierailija
Tänään piinailupäivä 8, turvottaa, tissit arkana ja illalla tuli muutama tippa pyyhkiessä punertavaa.
Tein aamulla rfsun liuskatestin, ja oli ihan kirkuva nega. En oikein tiedä miten hyvät noi frsun testit edes on.. Mielipiteitä?

Ihan mielenkiinnosta - minkälaisia hedelmällisyysohjelmia? Ihan uus juttu itelle
No en ole syväsukeltunut niiden taustoihin, mutta yksi lupaa ravinto-ohjelman, jolla parantaa munasolujen laatua, toisessa on hormonitesti, joka mittaa useampia hormoneja, ja viimeisimmässä luvattiin kolmen aineksen juomaohje, joka toimii kaikkiin vaivoihin ja saa kanssa raskaaksi muutamassa kuukaudessa. 🤷 Muitakin oli.

vierailija
Moikka tänne! Jännittää, koska tässä kierrossa löysin ovulaation ja olemme olleet yhdynnässä hedelmällisinä päivinä. Nyt mulla on olevinaan "oireita" (esim nipistelyä vatsassa ja jomotusta alavatsassa ja -selässä) mutta musta tuntuu että nämä on henkisiä oireita koska haluaisin niin kovasti olla raskaana! :D Minulla on muutenkin usein aika kovia pms oireita niin nämä voivat olla niitäkin.

Lapsihaaveet ovat olleet isot kesästä lähtien. Ikää mulla jo 34v ja miehellä 32. Minulla todettiin (ilmeisesti) lievä PCOS (olen normaalipainoinen) ja miehellä luojan kiitos hyvät siittiöt (käytiin tutkituttaa tämä mun diagnoosin myötä). Jos lasta ei ala kuulua ensi kesään mennessä, lääkäri laittaa lähetteen lapsettomuushoitoihin.

Ovulaation löytäminen joka kierrossa ei siis todellakaan ole kohdallani itsestäänselvää kun kierto heittelee 28vrk->40vrk... Tässä kierrossa ovis jokatapauksessa löytyi siis kp 18 (Sofien ovistesteillä). :)

Vielä on hieman aikaista tehdä raskaustestiä, mutta pitkästä aikaa olen toiveikas (tosin henkisesti olen valmis siihenkin, että testi näyttää negaa TAAS) ja helpottunut että ylipäätään olen ovuloinut.

Ja joo, some puskee mulle jatkuvalla syötöllä kaikkia hedelmällisyysohjelmia ja ylipäätään raskaus kontsaa :D

• Tykkää
Reactions: Kultakataja
Tänään piinailupäivä 8, turvottaa, tissit arkana ja illalla tuli muutama tippa pyyhkiessä punertavaa.
Tein aamulla rfsun liuskatestin, ja oli ihan kirkuva nega. En oikein tiedä miten hyvät noi frsun testit edes on.. Mielipiteitä?
Mielipide: oireet kuulostavat lupaavilta mutta vielä on aivan liian aikaista sanoa tai testata, odottaisin vielä viikon :) ei tuosta voi päätellä yhtään mitään

Oma napa, kp 25/26 eli ylihuomenna pitäisi alkaa menkat.

On valmiiksi ahdistunut olo ja fiilis että "jos nyt ei onnistu niin ei varmaan onnistu myöhemminkään, ainakaan luomuna". Oma ikä ("jo/vasta" 32v) ja kasvava ikäero esikoiseen, kaikki raskaana olevat ystävät aiheuttavat negatiivisia tunteita. Ihan sika typerää, tunnen itseni idiootiksi, voisi vain nauttia viikonlopusta ja alkuviikosta katsoa miten tässä yk6 kävi. Ei ole oireita muttei myöskään tuntemuksia alkavista menkoista, ei mitään. Kotona vain yksi raskaustesti ja ajattelen säästää sen siihen asti että menkat päivän myöhässä, jos nyt tulee sellainen tilanne.

Melkein toivon että menkat alkaisivat jotta ei tarttis toivoa enää. 🥵

vierailija
Täällä alkaa olla tyhjennyksen jälkivuoto lopuillaan ja päästään taas yrittämään vähitellen. Josko nyt sitten kolmas plussa testissä toisi lopulta vauvan pettymysten sijaan. /kolmattakehiin

vierailija
Oma napa, kp 25/26 eli ylihuomenna pitäisi alkaa menkat.

On valmiiksi ahdistunut olo ja fiilis että "jos nyt ei onnistu niin ei varmaan onnistu myöhemminkään, ainakaan luomuna". Oma ikä ("jo/vasta" 32v) ja kasvava ikäero esikoiseen, kaikki raskaana olevat ystävät aiheuttavat negatiivisia tunteita. Ihan sika typerää, tunnen itseni idiootiksi, voisi vain nauttia viikonlopusta ja alkuviikosta katsoa miten tässä yk6 kävi. Ei ole oireita muttei myöskään tuntemuksia alkavista menkoista, ei mitään. Kotona vain yksi raskaustesti ja ajattelen säästää sen siihen asti että menkat päivän myöhässä, jos nyt tulee sellainen tilanne.

Melkein toivon että menkat alkaisivat jotta ei tarttis toivoa enää.
Täällä hyvin samoja tunteita, ikäero vanhempiin lapsiin kasvaa ja alkaa vähän epätoivo iskeä. Tsemppihalaus sinne. /kolmattakehiin

• Rakkaus
Reactions: Keltainenkukka92

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja