Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Päinvastoin, niukkoja kuukautisvuotoja kahden eri tyhjennyksen jälkeen, ihan ku ei olis tarpeeksi mistä vuotaa tyhjennyksen jälkeen. Jos sinulla ei normaalisti ole noin runsasta, niin ehkä kannattais käydä näyttäytymässä, kuulostaa aika pahalta. :(
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Olen taustalla seuraillut teidän keskustelua ja nyt päivitän tänne omankin tilanteeni. Toinen raskauteni todettiin tuulimunaksi 6+4. Lääkäri suositteli odottamaan luonnollista tyhjenemistä, mutta 10. viikolla alkoi turhaan raskausoireissa kärvistely ja välitilassa eläminen hajottaa henkisesti...
  3. M

    Joulukuiset 2021

    Mulla todettiin tänään varhaisultrassa tuulimuna eli poistun täältä. Tsemppiä odotukseen!
  4. M

    Joulukuiset 2021

    Luulisi, että tämä huomioitaisiin, jos passi otettaisiin käyttöön.
  5. M

    Joulukuiset 2021

    Antakaa mullekin oireita, tuntuu niin epätodelliselta, kun hetken vaan kesti se jomottelukin. Testit tummenee vähitellen ja huomenna teen digin, jos tulis 3+ niin sais hetkeksi huokaista.
  6. M

    Joulukuiset 2021

    Mulla alkoi tällainen just äsken 4+0 ja tulit mieleen! Toivottavasti siellä vaan joku kaivautuu tukevammin kiinni.
  7. M

    Joulukuiset 2021

    Hei tosi hyvä systeemi toi, että jokainen uusi päivittää itsensä listalle!
  8. M

    Joulukuiset 2021

    Hihii, onpas jännittävää! Jos tää nyt jatkuu, niin mä ajattelin varata 19.4. varhaisultran, silloin olis vähintäänkin 7+0. En millään voisi odottaa neuvolan ultraan, koska viimeksi syke oli varhaisultrassa 6+6 hiipumassa. Ei ole niin mitään oireita, jolleivat sitten neljän peräkkäisen yön...
  9. M

    Toiveissa vauva 2021

    Liitypäs plussa-aaltoon :D
  10. M

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos! Joo ohut limis täälläkin :) Kolmas Letrozol+Gonal-F-kierto on kyseessä, mutta tässä kierrossa en käynyt follikkeliultrassa ollenkaan, koska halusin säästää rahaa edellisen kierron inssikokeilun jäljiltä, joten nyt en yhtään tiedä, miten paljon paksuni tällä kertaa. Oon niin helpottunut...
  11. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mä tein eilen ja tänään dpo11 ja 12 positiivisen raskaustestin... En ymmärrä nyt ollenkaan, voiko näin tapahtua! Tämä kierto oli viimeinen mahdollisuus saada vauva 2021, vaikka eihän se tietysti vieläkään varmaa ole. Kyseessä on siis elämäni toinen raskaus, ensimmäinen päättyi keskeytyneeseen...
  12. M

    Haaveena vauva 2022

    Mä oon käyttänyt kerran käynnistämään kierron ja myöhemmin parin kierron aikana ovulaation jälkeen 10 päivää, jos se parantaisi limakalvon laatua. Limakalvoa se ei paksunna, mutta voi kuulemma ”muhevoittaa” ja tietysti auttaa siinä tilanteessa, jos keltarauhanen on heikko ja tiputtelu alkaa...
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    On! Aiemmin tunsin sen kyllä joka kerta pistona, mutta nyt ähisen makuulla parikin tuntia tuskissani. Ihan ihme juttu.
  14. M

    Haaveena vauva 2022

    Moi vaan! Liityn mukaan. Takana 2,5 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta ja yksi keskeytynyt keskenmeno. Tai no, en tiedä onko se täysin selittämätön, kun limakalvoni on ohuenpuoleinen. Siihen löytyi onneksi apu: Letrozol+Gonal-yhdistelmä. Eka inssi lääkkeiden kanssa ei kuitenkaan tuottanut...
  15. M

    Ohut endometrium - estääkö raskautumisen?

    Ei tärpännyt! Nyt pidän taukokierron ja sitten mietitään uudelleen toimintasuunnitelmaa.
  16. M

    Ohut endometrium - estääkö raskautumisen?

    Samaistun ihan täysin, että tuplatkin olisivat enemmäin kuin tervetulleita!
  17. M

    Ohut endometrium - estääkö raskautumisen?

    Minäkin kokeilin tässä kierrossa Letrozol+Gonal-yhdistelmää. Limis paksuuntui ehkä vähän, oli 5–6mm kp9, mutta kylkiäisinä sain 9 follikkelia! Niistä kaksi oli selvästi suurempaa, joten hyödynnettiin kierto ja nyt ollaan piinapäivillä, mutta ei mitään oireita. Oliko sinulla follikkelimäärä ihan...
  18. M

    Ohut endometrium - estääkö raskautumisen?

    Nostan. Löytyykö muita vastaavassa tilanteessa olleita ja silti raskaaksi tulleita? Miten teidän kohdallanne ohutta limakalvoa hoidettiin?
  19. M

    Toiveissa vauva 2021

    Saa. Siinä kun on ne bleeding, pain ym. -pallurat rivissä niin jonon jatkona pitäis olla pallura ”tests”. Jos ei ole valmiina niin +-napista saa muutenkin kustomoitua mitä valikkoja haluaa näkyviksi. Sitten kun on ovisplussan laittanut niin ovis ilmestyy merkittynä siitä seuraavalle päivälle.
  20. M

    Toiveissa vauva 2021

    Selkeä tapaus, ONNEA! :)

Yhteistyössä