Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

@Uudarimama Eikös tälle ollutkin laskettu aika 1.1.2021? Aika täsmällisesti saatiin eka plussa vuodelle 2021 :D
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Kuten jo moni yllä totesi, niin samaten myös mulla oli, että ei ollut mitään oireita, vaan tein testin kun tiesin että dpo10 saattais jotain näkyä ja plussahan se oli. Toivottavasti nyt vahvistuu! <3
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla todetaan melkein joka toinen kerta että taaksepäin kallistunut ja joka toinen kerta että eteen, mulla siis ilmeisesti vaihtelee. Hassua oli että raskautta ennen oviksen aikoihin todettiin että eteen ja ekassa ultrassa että taakse. (Meni kesken mutta ei kohdun asennon pitäisi vaikuttaa)
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Vau.fi ja Sydänääniä -podcastit käsittelevät kans synnytyksiä ja vauvoja, vaikka eivät olekaan teknisesti mitään huippulaatua. Hei babyyn ollaan koukussa täälläkin!
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Vehnänalkioöljyvinkki: ei maistu puurossa (ainakaan marjoilla ja maapähkinävoilla) eikä smoothiessa :)
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Mulle on ystäväpiiriin tulossa peräti kolme vauvaa syksylle ja silloin sen meidänkin esikoisen piti ilmestyä, mutta toisin kävi. Tietysti oon ihan aidosti iloinen muiden puolesta, mutta onhan se sellanen jatkuva muistutus siitä, että meille tää näyttää olevan niin hankalaa. Lääkkeellisestä...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

En osaa muuta kuin ihmetellä että eikö siihen tullut lääkärin diagnoosia ollenkaan? Meillä oli lopussa diagnoosi että ”normospermia” niin ei tarvinnut itse etsiä. Epätietoisuus on inhottavaa!
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Liityn joukkoon! Esikoinen toiveissa, yritys aloitettu 8/2018, lapsettomuustutkimukset käyty ja takana yksi keskeytynyt keskenmeno viikolla 7. Ekoja menkkoja odotellaan... :rolleyes: Malia, ya 8/18, 1. lapsi
  9. M

Ei jälkivuotoa lääk. tyhjennyksen jälkeen

Kiitos vastauksista! Tyhjennys oli keskiviikkona eli toissapäivänä. Tein halpisliuskatestin tänään aamulla ja se oli n. puolet kontrolliviivasta, saas nähdä mitä on parin päivän päästä. Ihan kuin tilauksesta niin tän aloituksen jälkeen melkein heti alkoi tulla eka rusehtavaa verta ja nyt jo...
  10. M

Ei jälkivuotoa lääk. tyhjennyksen jälkeen

(Jos tästä on jo keskustelu niin linkkaisitteko, en löytänyt ainakaan hakemalla ”lääkkeellinen tyhjennys”.) Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 9 (sikiö kuollut viikolla 7) ja aloitettiin tyhjennys kotona Cytotecilla. Onko muille käynyt niin, ettei lääkkeellisen tyhjennyksen...
  11. M

Marraskuiset 2020

Muakin epäilytti kovasti kunnes eilen alkoi oksentelu... Nyt uskon! Mutta menen silti viikon päästä varhaisultraan.
  12. M

Marraskuiset 2020

En aio. Ne vähenee nyt koronan takia hurjaa vauhtia ja se tarkoittaa, ettei riskiryhmäläisillekään välttämättä riitä.
  13. M

Marraskuiset 2020

Ei vitsi, mulla samana päivänä samoilla viikoilla. Jännittää!
  14. M

Marraskuiset 2020

Mäkin tänään tajusin, ettei oo piiitkään aikaan tehnyt mieli karkkia tai jäätelöä, mikä on todella outoa mulle. :ROFLMAO:
  15. M

Marraskuiset 2020

Malia / 1. lapsi / 9.11. fb kiinnostaa!
  16. M

Marraskuiset 2020

Eilen dpo12 (tai siis 3+3!) alkoi etova olo. Plussa vahvistuu joka aamu ja on ihan outoa jos ja kun menkkoja ei huomenna tulekaan. Kerroin heti ekasta plussasta lähimmille ystäville ja pian haluan kertoa myös perheelle, koska hekin tietävät pitkästä odotuksestamme. Munkin on pakko päästä...
  17. M

Marraskuiset 2020

Hei toverit hätähousut! Plussasin eilen ja tänään (dpo10 ja 11), menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Vajaa kaksi vuotta tätä esikoista on toivottu. Mietin edelleen, onko testeissä vain vikaa, kun eihän tämä ole meille mahdollista. Oireina vain tissikipu ja tänään lievä jomotus ja etominen. La...
  18. M

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Moi, liityn joukkoon! Täällä takana kaksi vuotta yritystä. Dpo1-4 Tissit kipeät, iltalämmöt 36,7 Dpo5 Nippailua, tissit kipeät Dpo6-8 Tissit kipeät, iltalämmöt 36,9 Dpo9 Pääkipu, nukahtamisvaikeuksia, iltalämpö 37 Dpo10 Pääkipu, iltalämpö 37, HAAMU Sofin liuskatestiin 2,5 tunnin pidätyksellä...

Yhteistyössä