Hakutulokset

  1. S

    Syyskuiset 2023

    Kiitos ❤️ ja joo, esikoinen on maaliskuinen 2021 ❤️ sitä ennen tuli enemmän täällä palstoilla pyörittyä, nyt ei taaperoarjessa oo niin ehtinyt osallistuu keskusteluihin, mut tänne ryhmään oli pakko liittyä ☺️
  2. S

    Syyskuiset 2023

    SYYSKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko lapsi/Synnytyssairaala @Effis / 1.9. / 3. / @jempppis / 4.9. / 4. / HUS @helmikorvakoru / 5.9. / 2. / HUS @vaikutelma / 5.9. / 2. / KSSHP @J-Annika / 6.9. / 3. / HUS @Lintuliini95 / 8.9 / 2. / TAYS @Shibali / 18.9. / 2. / P-HKS @Rakaskolmas/...
  3. S

    Syyskuiset 2023

    Moikka kaikki! Täällä yksi pöllämystynyt liittyy joukkoon. Tein viime keskiviikkona ekat 2 haamutestiä ja digin raskaana 1-2 viikkoa. Ja viivat vahvistunut siihen malliin, että kyllä se on uskottava että raskaana ollaan. :love: Kävin tuossa myös lääkärin lähetteestä mittaan hcg-arvot kahteen...
  4. S

    Haaveena vauva 2023

    Oi miten jännää, haamulainen siellä :love: toivottavasti vahvistuu 🥰
  5. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Apua miten ihania uutisia, niin paljon onnea, viimeinkin! :love: Vitsit miten oon onnellinen sun puolesta 🥰 Onnea myös @Samppa40 :love:
  6. S

    Haaveena vauva 2023

    Oi miten ihania uutisia täältä bongasin, paljon onnea!! 😍 Ja onnea myös muille plussanneille 🥰
  7. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä nyt päätin kirjoitella tänne, vaikka ei oo yritys vielä alkanut, enkä oo varma alkaako edes, kun mies vielä pohtii asiaa eli lopullista päätöstä ei oo tehty... Mulla itellä vaan hirvee vauvakuume niin pakko tulla tänne vertaisten joukkoon. Mulla on maaliskuussa 21 syntynyt poika, ihana reilu...
  8. S

    Laskettuaika 2022

    Tulin tänne vakoilemaan vanhojen tuttujen kuulumisia ja niin ihania uutisia! :love: Onnea paljon @minttuni , ihanaa että pitkän odotuksen jälkeen hän on viimein teidän sylissä :love:
  9. S

    Haaveena vauva 2022

    pakko munkin täältä ”sivusta” huudella että niin ihania uutisia ❤️ Paljon paljon onnea teille! ❤️
  10. S

    Haaveena vauva 2022

    siis niin ihanaa @Alinna86 ❤ :love:Onnea hurjasti ja tarrasukkia ja toivon todella että viimein menee kaikki hyvin. :love:Käyn täällä aina välillä viä katsomassa mitä teille ”vanhoille” tutuille kuuluu ja niin ihanaa lukea tällasia uutisia!❤️ ja hauska että sullakin tärppäs tollasesta kierrosta...
  11. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla oli tuo arvo 19.04, ja se oli lapsettomuuslääkärin mukaan matala. Onneks kävin tutkiin "ennen hoitojen aloitusta", koska olinkin tullut just siitä kierrosta raskaaksi. Tarkotus oli siis alottaa ovulaation induktiohoidot seuraavassa kierrossa, mut tulinkin raskaaks siinä just ennen <3 Kun...
  12. S

    Haaveena vauva 2022

    Oi kun ihanaa kuulla tämäkin ilouutinen, onnea sinne!! :love:
  13. S

    Haaveena vauva 2022

    Oioi miten ihanaa! :love: Pakko huudella täältä sivusta myöhässä onnitteluja sulle kun huomasin uutisen! Ihanaa raskausaikaa sinne! :love:
  14. S

    35+ vauvan odottajat

    Toivoa on todellakin :) Mullehan sanottiin ekoissa lapsettomuustutkimuksissa, että on alentunut hedelmällisyys, amh oli vaan 0,31 ja että ainoa vaihtoehto on ivf. Mutta niin vaan täällä hoidan nyt 2kk vanhaa ihanaa poikaa, joka sai alkunsa luomuna just ennen hoitojen aloitusta. Ja sain pojan...
  15. S

    35+ vauvan odottajat

    Täällä on jo jakauduttu. Synnytys ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan... Mulla oli äippäpolikäynti 18.3. pompsahtaneen sf-mitan takia. Mut siellä sitten ultrassa huomattiin että vauva onkin perätilassa. Ja koska viikkoja jo niin paljon 39+3 ja vauvan painoarvio n. 4kg lääkäri ei suositellut...
  16. S

    35+ vauvan odottajat

    Mulla on tän viikon torstaina aika äitipolille. :censored: Kovasti tässä toivon, että poitsu syntyis jo ennen sitä, mutta veikkaan että mitä enemmän nyt sitä toivon, sitä todennäköisemmin hän ei synny. Pitäs nyt saada semmonen rento fiilis päälle, yritänkin nyt lähinnä tehdä kaikkea laiskaa ja...
  17. S

    35+ vauvan odottajat

    Oi, sielläkin ollaan jo noin pitkällä :love: Kiitos kysymyksestä, ei oo kyllä mitään merkkejä, että meidän poitsu ois lähiaikoina tulossa ulos. :censored: Nyt täällä menossa 38+2. Kivuttomia harjoitussupistuksia on vaan harvakseltaan, kolotuksia kyllä riittää ja unettomuus pahentunut. Pää...
  18. S

    35+ vauvan odottajat

    Oi, onnea koko perheelle @NiiskuNeiti2020 pienestä pojasta :love: Täällä menossa nyt 36+1, hurjaa! :eek: Perjantaina neuvolalääkäri, joka jännittää, kun en yhtään osaa arvioida miten päin tuo tyyppi tuolla majailee ja pelkään että on perätilassa... Haluaisin kuitenkin mahdollisimman...
  19. S

    35+ vauvan odottajat

    Okei, lohdullista kuulla, että vielä ehtii :giggle: Mä oon itekin kuullut noista liikkeistä, yritän nyt ainakin istua ryhdikkäämmin ja istun jumppapallolla kun vaan jaksan, ja noita konttausliikkeitä pitäs kans alkaa tekeen. Kuinka paljon olit kontilleen, ihan tunteja kerrallaan, vai minkä...
  20. S

    35+ vauvan odottajat

    No vau, ainakin hoitivat hyvin tuon reklamaation kun noin nopeesti saitte uuden! :giggle: Vaikka kyllä noi aina hermoja raastaa kun tapahtuu jotain tämmöstä:mad: Meillä Hobby Hallista tilattu ja varoittelivat että menee joku kuukausi koko reklamaatioprosessiin. :sneaky: Luojan kiitos täälläkin...

Yhteistyössä