Haaveena vauva 2023

Piti huomenaamulla testata ellei tänään menkat ala, mutta toi keli on niin hirvee, että ei meidän autolla pääse pihasta minnekään eli en pääse myöskään kauppaan ostaa testiä Et ehkä sit torstaiaamuna! Tosin nyt tuntuu ehkä siltä, et kyl ne menkat sieltä tänään illalla tai huomenaamulla alkaa, vähän sellaista oloa. Oliks muita tällä viikolla mahdollisesti testaavia?
Aivan taatusti testaan tällä viikolla ellei menkoista ala olla merkkejä. Mulla ei ole ikinä olleet menkat yli 2 päivää myöhässä ja jos ne ei huomenna ala niin viimeistään torstaina testaan. Mulla on jatkuvasti 2-3 testiä jemmassa, vaikka yleensä yritän olla testaamatta mahd. pitkään. Se onnistuu vaihtelevalla menestyksellä 😅 Olispa hauska jos nyt tärppäis, tästä kierrosta kun ei tosiaan ollut juuri odotuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
@Hopeanopea mä kävin mittauttamassa ferritiinit esikoisen yritysaikana muistaakseni yk2 päätteeksi, sillon oli 27. Aloitin siitä raudan ja yks kierto oli välissä sit yk4 tärppäs. Tiedän, ettei ferritiini nouse noin nopskaa, mutta ei voi ikinä tietää oliko sillä raudalla vaikutusta!☺

@Eadni1992 siellä sit kans jännät paikat!😍 Mulla ei oo nyt testejä, kun tosiaan vasta päätettiin jättää ehkäisy. Mut joo, varmempihan se on mitä myöhempään malttaa odottaa🤭 Onks sulla mitään oireita mitkä vois viitata plussaan?🤭😍
 
  • Tykkää
Reactions: Eadni1992
@Hopeanopea mä kävin mittauttamassa ferritiinit esikoisen yritysaikana muistaakseni yk2 päätteeksi, sillon oli 27. Aloitin siitä raudan ja yks kierto oli välissä sit yk4 tärppäs. Tiedän, ettei ferritiini nouse noin nopskaa, mutta ei voi ikinä tietää oliko sillä raudalla vaikutusta!

@Eadni1992 siellä sit kans jännät paikat! Mulla ei oo nyt testejä, kun tosiaan vasta päätettiin jättää ehkäisy. Mut joo, varmempihan se on mitä myöhempään malttaa odottaa Onks sulla mitään oireita mitkä vois viitata plussaan?

Tässä mielessä oon listaillut kaikkea plussan puolesta ja vastaan 😅 Puolesta olisi lievästi paha olo oikeastaan koko päivän tänään, menkkoja edeltävien megafinnien puuttuminen ja menkkoja edeltävän selkäkivun puute. Ja toki toistaiseksi puuttuvat menkat. Vastaan taas vatsan kipristely jota on joskus ollut ennen menkkoja ja kaikkien selvien oireiden puute 😅 Ja se että vaikka talleteltiin about oikeisiin aikoihin, ei tallettelut sujuneet kauhean hyvin 😐 Ei tässä oikein osaa mihinkään oireisiin luottaa tai mitään toivoakaan kun joskus on käynyt niin että tunsin vaikka mitä oireita ja sieltä ne menkat silti tuli aivan aikataulussa.

@3milia ootko bongaillut jotain oireita? Pidän peukut pystyssä sun puolesta!
 
Hei!
Voisin kans liittyä listalle. Eli Eadni1992. Yritys aloitettu 10/21. Ja tänään dpo 13, menkkojen pitäisi Flow-mukaan alkaa tänään, ei ole vielä näkynyt Tässä kierrossa ei suuria toiveita onnistumisesta ja testaaminen pelottaa koska en halua tippua korkealta. Eka toiveissa.

Voin itsekin kokeilla jossain vaiheessa listaa päivitellä, kunhan koneelle tai vastaavalle joudan

Nimikeskusteluun viitaten, en uskalla vielä edes ajatella nimiä. Tosin makustelen kyllä minkä tyyppiset omaan korvaan kuulostavat hyviltä. Työskentelen lasten ja nuorten parissa ja mielessä on, että entäs jos ihastun johonkin nimeen joka töissä tulee vastaan negatiivisessa valossa ja tämän jälkeen nimi on sillä pilattu
Mulla ihan sama. Nimi keksitään sitten kun onni käy! Tervetuloa mukaan. Täällä kanssa dpo 12, tänään pitäis alkaa vuoto. Migreeni puoltaa menkkoja, mutta vielä on toivoa hetken.
 
Tässä mielessä oon listaillut kaikkea plussan puolesta ja vastaan Puolesta olisi lievästi paha olo oikeastaan koko päivän tänään, menkkoja edeltävien megafinnien puuttuminen ja menkkoja edeltävän selkäkivun puute. Ja toki toistaiseksi puuttuvat menkat. Vastaan taas vatsan kipristely jota on joskus ollut ennen menkkoja ja kaikkien selvien oireiden puute Ja se että vaikka talleteltiin about oikeisiin aikoihin, ei tallettelut sujuneet kauhean hyvin Ei tässä oikein osaa mihinkään oireisiin luottaa tai mitään toivoakaan kun joskus on käynyt niin että tunsin vaikka mitä oireita ja sieltä ne menkat silti tuli aivan aikataulussa.

@3milia ootko bongaillut jotain oireita? Pidän peukut pystyssä sun puolesta!
No mut sullahan on monia lupaavia!😍 Itellä kans on vähän kaikkee, mutta ne voi yhtä hyvin enteillä menkkoja. Viime yrityksessä tuli tutuksi se, että oli ihan varma plussasta, kun "ei tällaista oo ikinä ennen menkkoja" ja kappas, sieltähän ne tuli! Mut siis nyt on kiva, kun voi vähän vertailla siihen viime plussakiertoon, vaikka tietty voi olla ihan erilaisia oireet eri raskauksissa☺ Mut ollu vähän samantyylistä alavatsan ja -selän juilimista kun sillon, välillä huimannut ja tullut sellasia ihan tosi pienen hetken kestäviä etovia oloja, kylmiä väreitä/kylmä-kuuma-vaihtelu, pissattaa tosi usein ja jotenkin tunteet pinnassa. Mut niinku sanoin, kaikki voi hyvin olla vaan pms. Viime plussaa ennen tuli kiinnittymisvuoto ja niin selkeät kiinnittymiskivut ja muutaman päivän kestävät juilimiset, et sillon mietin, et jos nyt ei oo tärpännyt, niin meen selvittää gynelle mikä on, koska oli tosi outoja kipuja 😅 Nyt ei oo sellasta ollut, mutta tietty synnytyksen jäljiltä voi olla tuntemukset hyvinkin erilaisia.

Kovasti pidän peukkuja sullekin ja jännään! Ilmotellaan, kun testattu 🤭 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Eadni1992
Piti huomenaamulla testata ellei tänään menkat ala, mutta toi keli on niin hirvee, että ei meidän autolla pääse pihasta minnekään eli en pääse myöskään kauppaan ostaa testiä Et ehkä sit torstaiaamuna! Tosin nyt tuntuu ehkä siltä, et kyl ne menkat sieltä tänään illalla tai huomenaamulla alkaa, vähän sellaista oloa. Oliks muita tällä viikolla mahdollisesti testaavia?
Täällä myös mahdollinen testaaja! Vähän on tuntunut, että ne menkat sieltä taitaa kuitenkin alkaa, mutta varmaksi ei pysty sanomaan. Ei ole ollut vielä menkkoja synnytyksen jälkeen.😅
 
Mä nyt päätin kirjoitella tänne, vaikka ei oo yritys vielä alkanut, enkä oo varma alkaako edes, kun mies vielä pohtii asiaa eli lopullista päätöstä ei oo tehty... Mulla itellä vaan hirvee vauvakuume niin pakko tulla tänne vertaisten joukkoon. Mulla on maaliskuussa 21 syntynyt poika, ihana reilu 1-vuotias. :love: Hälle haluaisin niin paljon sisaruksen. Onpa hauska törmätä täällä vanhoihin tuttuihin, moikka @3milia ja täällä peukut pystyssä että siirtyisit nyt jo plussanneisiin. 🥰
Oon tässä ihmetellyt omaa mielialan vaihtelua ja alakulosuutta ja itkuherkkyyttä, varsinkin kun on vasta keskikierto menossa, ja sit tietty alkaa pohtia et mitä jos. Mutta mulla oli kyllä normaalit menkat, joten ei varmasti oo mahdollista. Vaikka teoriassa oiskin... Joku muu nyt sekottaa hormoneita. Mä kyllä vielä imetän, menkat on tullu nyt 2 kertaa vasta, alkoi sen jälkeen kun vähensin yöimetykset yhteen kertaan. Toivon nyt kovasti et mies sais tehtyy päätöksen ja se ois että joo, niin pääsis itekin listalle. Mutta katotaan miten käy...
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: mimmi92 ja 3milia
Mä nyt päätin kirjoitella tänne, vaikka ei oo yritys vielä alkanut, enkä oo varma alkaako edes, kun mies vielä pohtii asiaa eli lopullista päätöstä ei oo tehty... Mulla itellä vaan hirvee vauvakuume niin pakko tulla tänne vertaisten joukkoon. Mulla on maaliskuussa 21 syntynyt poika, ihana reilu 1-vuotias. Hälle haluaisin niin paljon sisaruksen. Onpa hauska törmätä täällä vanhoihin tuttuihin, moikka @3milia ja täällä peukut pystyssä että siirtyisit nyt jo plussanneisiin.
Oon tässä ihmetellyt omaa mielialan vaihtelua ja alakulosuutta ja itkuherkkyyttä, varsinkin kun on vasta keskikierto menossa, ja sit tietty alkaa pohtia et mitä jos. Mutta mulla oli kyllä normaalit menkat, joten ei varmasti oo mahdollista. Vaikka teoriassa oiskin... Joku muu nyt sekottaa hormoneita. Mä kyllä vielä imetän, menkat on tullu nyt 2 kertaa vasta, alkoi sen jälkeen kun vähensin yöimetykset yhteen kertaan. Toivon nyt kovasti et mies sais tehtyy päätöksen ja se ois että joo, niin pääsis itekin listalle. Mutta katotaan miten käy...
Moi! 😍 Siis tiekkö oon miettinyt sua välillä ja et miten menee:love: Oot yks niistä, jotka jäänyt vahvimmin täältä mieleen☺ Ai että, toivottavasti mies siellä päättäis nyt pian, että yritys saa alkaa ja pääset jännäileen❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

6.4.2022 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@3milia 3/2022 2.
YKSINMATKASSA 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@Hopeanopea 5/2022 1.


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@3milia kp 29/24-28
@vauvakuume7 kp 28/?
YKSINMATKASSA kp 26/32
@Neeppu kp 23/27
@Selis kp 20/28
@senya kp 19/28-30
@Mimerkki kp 18/30
@Laurenzia kp 17/31
@mimmi92 ★ kp 15/26-32
@Marilainen kp 11/30-31
@Lumihiutale_ kp 9/27
@K3rttuli kp 8/28-35
@Kirahvi-Koo kp 6/30
@Eadni1992 kp 1/26/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@3milia DPO 16
@Siikli DPO 12
YKSINMATKASSA DPO 5
@senya DPO 5
@Neeppu DPO 5
@Selis DPO 1
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää ihan hirveesti, alavatsalla on ollut vajaan viikon verran päivittäin kipuja, poltteluita ja painetta, munasarjojen kohdin molemmin puolin. Ovis plussa tuli jo aiemmin, ilman normaaleja kipuja ja 4pv myöhemmin toinen mutta heikompi. Jotenkin tuntuu että tää kierto ei ainakaan tule tärppäämään. Menis nyt noi kivut vaan pois muistuttelemasta että mitään edes odottaa menkkoihin asti.
Miks pitää olla ovis, yms kipuja jos niistä ei mitään hyötyä ole kuitenkaan 🙄
 
Emilydia
Moi kaikille! Hyppään tänne mukaan lukemaan ja kirjoittelemaan. On kaksi koululaista jo mutta jokin kumma ajatus vauvasta hiipi mieleen viime syksynä. Kierto on epäsäännöllinen, normisti 29-32. Kp 20 ja tuli ovislimat vasta. Oviksesta en varma ole kun en tikuttanut. Onko muilla kokemusta myöhäisestä oviksesta? Nyt ois ehkä dpo 5 ja kummaa jomotusta ollut eilisestä alkaen alamahalla välillä.
 
Pakko oli testaa, kun kävin kaupassa ja ei oo alkanut. Negahan se oli niinku oletinkin! Onpa ainakin ennen ollu varma keino, et saa menkat alkamaan 😅 Mut ihan hyvä fiilis, ajatuksissa olikin, että alettais yrittää 2023 vauvaa, joten nyt sit sitä kohti ja toivotaan parasta☺❤
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

7.4.2022 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@3milia 3/2022 2.
YKSINMATKASSA 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@Hopeanopea 5/2022 1.


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@3milia kp 30/24-28
@vauvakuume7 kp 29/?
YKSINMATKASSA kp 27/32
@Neeppu kp 24/27
@Selis kp 21/28
@senya kp 20/28-30
@Mimerkki kp 19/30
@Laurenzia kp 18/31
@mimmi92 ★ kp 16/26-32
@Marilainen kp 12/30-31
@Lumihiutale_ kp 10/27
@K3rttuli kp 9/28-35
@Kirahvi-Koo kp 7/30
@Eadni1992 kp 2/26/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@3milia DPO 17
@Siikli DPO 13
YKSINMATKASSA DPO 5
@senya DPO 6
@Neeppu DPO 6
@Selis DPO 2
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
 
viiden äiti kuumeilee
Täällä on ollut pientä jomottelua alavatsalla/ säteilee reisiin, jospa siellä keho heräilis uuteen kiertoon synn jälkeen! Vauva ens viikolla 7kk, imetän mutta kiinteitä menee jo paremmin 💕

eilen kysyin mieheltä vihjailevasti muutamasta vauvajutusta että laitanko myyntiin vai onkohan meilä vielä tarve? 🙈😅talteen laitetaan, jee 🥳😍

Hyppään listoille sittenkun kierto käynnistyy
 
Täällä kanssa testattu tyylipuhdas nega kp 26 / 23-24 Stressi varmaan venyttänyt kiertoa (töissä kiirettä, remppa, hoitojen siirtyminen lakon takia) ja nyt pitää vaan odottaa uuden kierron alkua. Turtumus testin jälkeen, mutta ei voi sanoa enää, että tuli yllätyksenä. Josko nyt kroppa höllää ja vuoto voi alkaa kun ei odota mitään ihmettä.

Edit. Kp 1 😔
 
Viimeksi muokattu:
Siis ei nää nyt ala kuitenkaan :oops: Edelleen tulee ihan silloin tällöin sellasta hyvin vaaleanpunertavaa valkovuotoa. Niin hämmentävää. Mut se testi oli eilen ihan tyylipuhdas nega. Sithän tietty rupesin jo miettii, et jos ovis ollutkin myöhemmin (koska en tuntenut mitään ovismerkkejä sillon kun Flo ennusti) ja oliskin ollu vaikka viime viikon alussa (eli viikon myöhemmin), kun tuntu jotain vihlaisuja munasarjoissa ja tää oliskin kiinnittymisvuotoa😱 Mut siis hyvin pieni todennäköisyyshän tälle olis😂😂 Hämmentää vaan!
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
On kyllä epäreilua @Sipiriina :( . Tsemppiä! Ja toivottavasti hoidot pääsevät sujuvasti rullaamaan, kunhan lakko on taputeltu.

Täällä tylsää odottelua, kp 18 / 30. Sain antibioottia estolääkityksenä 7 viikkoa tuon viikon kuurin perään, mutta laskeskelin, että ehkä juuri ja juuri ehtii 5 viikkoa käyttää ennen kuin alkaa mahdolliset päivät ovulaation ympärillä.

Toivottavasti saadaan pian seuraavat plussat tähän ryhmään :) !
 
Siis ei nää nyt ala kuitenkaan Edelleen tulee ihan silloin tällöin sellasta hyvin vaaleanpunertavaa valkovuotoa. Niin hämmentävää. Mut se testi oli eilen ihan tyylipuhdas nega. Sithän tietty rupesin jo miettii, et jos ovis ollutkin myöhemmin (koska en tuntenut mitään ovismerkkejä sillon kun Flo ennusti) ja oliskin ollu vaikka viime viikon alussa (eli viikon myöhemmin), kun tuntu jotain vihlaisuja munasarjoissa ja tää oliskin kiinnittymisvuotoa Mut siis hyvin pieni todennäköisyyshän tälle olis Hämmentää vaan!
Mulla oli ovisplussa viime torstaina. Pienempi lh piikki maanantaina, testailin koska ei silti ollu ovistuntemuksia viime viikolla, päin vastoin vasta ovista ennakoivia oloja. Ovis taisikin sitten olla eilen, illalla alkoi olla sitä itteensä alavatsalla. Eli nyt on sitten kai dpo 1 eikä 7.
Mahdollista se on sullakin @3milia ☺
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Mulla oli ovisplussa viime torstaina. Pienempi lh piikki maanantaina, testailin koska ei silti ollu ovistuntemuksia viime viikolla, päin vastoin vasta ovista ennakoivia oloja. Ovis taisikin sitten olla eilen, illalla alkoi olla sitä itteensä alavatsalla. Eli nyt on sitten kai dpo 1 eikä 7.
Mahdollista se on sullakin @3milia
Okei! Hyvä tietää, et kai se sit voi olla mahdollista 🤭 Varmaan hakee vielä kuitenkin vähän kierto synnytyksen jälkeen ja sit tosiaan koronakin oli viime kuussa, en tiiä voisko sekin vielä vaikuttaa seuraavaan kiertoon? Se kierto itsessään oli tosi lyhyt🤔
 

Yhteistyössä