Hakutulokset

1. S

Toukokuiset 2021

Huutelen tuolta maaliskuisista, kun itsellä pian rakenneultra edessä. Mä löysin Hus:in sivuilta täältä https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/vierailu-ja-vastaanottorajoitukset-naistentautien-ja-synnytysten tiedon, että saa tulla yksi terve tukihenkilö/puoliso mukaan Bulevardille...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Niin ihanaa @Alinna86 :love: Vitsit miten onnellinen oon sun puolesta, että viimein! <3 Ja ihanaa, että on nyt kaikki mahdolliset avutkin käytössä, toivottavasti todellakin nyt viimein pikkuinen tulee teille syliin asti <3 :love: Mulla oli kans terolut käytössä raskausviikolle 11 asti, uskon...
  3. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Onpa ikävää kuulla millaista kohtelua on jotkut saaneet iän takia :( Mä oon ite 40v ja tällä hetkellä menossa 18+2 raskausviikot, ja en oo kertaakaan kuullut mitään huomautuksia mun iästä. Laskettu aika on pari päivää mun 41v synttäreiden jälkeen. Ite vielä kysyin neuvolassa, että onko mulla nyt...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Pakko huudella tänne, että niin ihanaa @Alinna86 , hurjasti onnea plussasta :love: Nyt vaan paljon tarrasukkia pienelle:love:
  5. S

Toukokuiset 2021

Niin ihania uutisia!! Onnea :love: Voi vitsit miten onnellinen oon sun puolesta:love:
  6. S

Toukokuiset 2021

@Kasikuus pakko oli huudella tuolta maaliskuisista ja toivottaa sulle tsemppiä tuohon odotteluun ja fiiliksiin <3 Onneks digiin tuli 3+, siitä hurjasti onnea <3 Mulla alkoi kunnon oireet 6+ viikolla, sillon alkoi pahoinvointi/etominen, p*skan maku suussa, ruokahaluttomuus, jatkuva nälkä...
  7. S

Maaliskuiset 2021

Moikka! Tervetuloa, hyvin mahtuu vielä faceryhmään mukaan :)
  8. S

Vanhemmat odottajat

@Toive23 miten sulla kävi? Toivottavasti oli ihan oikeaa plussa kyseessä <3 Mä ajattelin kirjoitella tännekin kuulumisia. Mulla siis ikää 40v. Nyt menossa 14+0, ja vieläkin yritän sisäistää sitä, että oon ihan oikeesti raskaana ja että kaikki vielä vaikuttais olevan hyvin. :love...
  9. S

Helmikuiset 2021

Sori kun kuokin tänne tuolta maaliskuisten puolelta, mutta oli pakko kommentoida, että kiva törmätä omanikäiseen esikoista odottavaan :) Mulla ikää 40v ja esikoista oottelen, täällä tosin menossa vasta 14+0. :)
  10. S

Maaliskuiset 2021

Eikä @Royalmf miten epäreilua, oon niin pahoillani :cry: Paljon voimia sinne ❤️

Yhteistyössä