Hakutulokset

  1. sabs

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Alinna86 Onnea!!! <3 <3 Jos mitenkään mahdollista, yritä alkaa jo uskoa ja iloita! Mä olin niin pelko perseessä johonkin rv 25 asti, että nyt tää raskaus tuntuu loppuvan yhtäkkiä kesken! :’D Tänään 33+5, hui kamala.
  2. sabs

    Pitkä tiputtelu ennen kuukautisia, vaikutus raskautumiseen?

    Minullakin ollut tuollaista tiputtelua. Lapsettomuustutkimuksissa siitä ei oltu mitenkään huolissaan, lääkäri totesi että joillakin se limakalvo vaan alkaa välillä vuodella pois jo ennen varsinaisia kuukautisia, kun raskaus ei ole alkanut. Tiputtelua minulla ei ole ollut silloin kun olen ollut...
  3. sabs

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Alinna86 Niin ihania uutisia, miten onnellinen voikaan olla sellaisen ihmisen puolesta jota ei edes tunne! <3 Mulla oli alusta asti sellainen tunne, että tän on pakko olla nyt se teidän kerta! :)
  4. sabs

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Alinna86 Äääh toi on kamalaa, mähän tiputtelin verta säännöllisesti rv 6+ - 13+ ja itkin varmaan joka päivä että nyt tääkin menee kesken. Mutta ei se sitten mennytkään :) Oksentaminen on varmasti kamalaa mutta kuulostaa että kaikki olis hyvin.. Kovasti tsemppiä, toivon niin että kaikki menis...
  5. sabs

    Letrozol + Gonal-F

    Mulla on ollut juuri noin, että viiden päivän letrokuurilla ei saatu selkeää johtofollikkelia kasvamaan, joten vauhditettiin Bemfola-pistoksilla, jotka sisältää samaa follikkelia stimuloivaa hormonia kuin tuo Gonal F. Nämä sitten toimi nätisti ja yksi saatiin kasvamaan. Sullakin todennäköisesti...
  6. sabs

    Missä vaiheessa voi hakeutua hoitoihin?

    Mä menin yksityisellä gynellä käymään, kun yritystä oli keskenmenon jälkeen takana joku 8 kk (ja yhteensä vuosi, kun ennen km:a yritettiin 4 kk) ja gyne tosiaan sanoi, että julkiselle pääsee, kun vuosi yritystä mennyt edellisestä raskaudesta. Hän kuitenkin ystävällisesti teki mulle lähetteet...
  7. sabs

    Haaveena vauva 2022

    Mulla vauva potkii mahassa jo niin kovasti, että uskaltauduin siivoilemaan ovistestivarastot pois. Jos joku haluaa, niin saisi postikulujen hinnalla Clearbluen digi-ovistestiliuskat (päiväys 01/22) 10 kpl ja lukijan. Löysin myös 22 kpl One step -ovistestiliuskoja, näissä kylläkin päiväys jo...
  8. sabs

    Haaveena vauva 2022

    @Alinna86 Voi jeee miten mahtavaa, ei ole mitään syytä miksi kaikki ei nyt menisi loppuun asti joten kovasti onnea matkaan! <3 Tuuhan perässä, täällä mennään 25. raskausviikkoa jo (voi apua). Mäkin käyn täällä lueskeleen, kun pari vuotta tuli roikuttua, enkä osaa lopettaakaan :D
  9. sabs

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Lili_86 Suuret pahoittelut! <3 Elämä osaa heittää lokaa silmille. Mä itse pyysin toisen keskenmenon jälkeen naistentautien polilla km-tuomion jälkeen keskusteluapua, he hoitivat minulle heti yhteyden psykiatriselle sairaanhoitajalle, jonka luokse taisin päästä jo seuraavana päivänä. Siellä...
  10. sabs

    Keskenmenot vie ilon odotukselta

    Kuulostaa niin tutulta!! Minulla on takana kaksi keskenmenoa, tuulimuna ja toisessa oli sikiön kasvu loppunut 9+0. Tämän kolmannen raskauden alku oli ihan kamala ja tiputtelin verta rv 7-14. Vastoin kaikkia odotuksia olen kuitenkin kohta raskauden puolivälissä ja toistaiseksi kaikki hyvin...
  11. sabs

    Haaveena vauva 2022

    @minttuni Hurjasti onnea matkaan!! <3 <3
  12. sabs

    Haaveena vauva 2022

    @Ewa87 Sattumaa tai ei, niin itse tulin raskaaksi 8kk keskenmenon jälkeen siitä kierrosta, kun kokeilin akupunktiota ensimmäistä kertaa! Kahdesti ehdin käydä. Tokikin, mulla oli siinä kierrossa myös ovulaation induktiohoito. Tätä ennen oli kuitenkin yksi tulokseton inseminaatiokin. Tein myös...
  13. sabs

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/h7RBO1 Tässä vertailun vuoks oma Pregcheck dpo11! Ja tänään mennään raskausviikolla 12+6.
  14. sabs

    Haaveena vauva 2022

    Tää on kyllä plussa! :)
  15. sabs

    Haaveena vauva 2022

    @sofialiina Kuvaa kehiin!! Pregcheck on itellä luottotesti, viivaa oon saanu vaan kun oon ollut raskaana. :)
  16. sabs

    Marraskuiset 2021

    Nt-ultra takana ja kaikki hyvin! <3 Kätilö laski riskiluvut heti ja kaikki oli erittäin hyviä. Jospa tästä jonain päivänä alkaa luottaa tähän raskauteen! Laitoin viestiä @äitionnellinen :)
  17. sabs

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Minie Mulla tollanen viiva tarkottais positiivista tulosta muutamien tuntien sisällä tai seuraavana päivänä! :)
  18. sabs

    Marraskuiset 2021

    Jee onnea @Persikka123 !!! <3
  19. sabs

    Marraskuiset 2021

    En suosittele katsomaan, voi tulla täysin turha stressi koska nuo luvut ei yksinään välttämättä kerro mitään :) Ei ollut viitearvoja, mutta googlettamalla löytyi kaaviot joissa oli kullekin viikolle arvojen mediaanit. Noissa voi olla niin paljon vaihtelua ihmisten kesken ettei kannata itse tulkita.
  20. sabs

    Marraskuiset 2021

    @pandanen ja Lara83, onnea hyvistä ultrakuulumisista! <3 Mä tein jotain mitä ei pitäny ja kurkkasin hcg- ja pappa-arvot etukäteen kannasta, onneks ne kuitenkin näytti suhteellisen normaaleilta!! Nt-ultraan vielä 5 päivää. Dopplerilla oon kuunnellut sydänääniä joka päivä ja voi että se on ihana...

Yhteistyössä