Hakutulokset

1. sabs

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

@Wiltsukka_ Viitearvot H4 näyttäisivät olevat 5-426, eli siinä on aikamoinen hajonta. Niiden sisällä kuitenkin olet selvästi, koska näkyy testissä noin hyvin :) Kokeile vaikka tehdä digi muutamien päivien päästä, jos tulis sit raskaana 2-3 niin on tasot hyvin nousussa?
  2. sabs

@Wiltsukka_ Jee, sun jano siis ehkä oli kuin olikin raskausoire!! :) Mä olen myös kehittänyt paniikkia noista viivoista ja jälkiviisaana ajattelenkin, että joka päivä ei kannata testata. Hcg tuplaantuu noin 1,5 vrk välein eikä noi testit ole tietenkään niin tarkkoja kuin verikoe. Mitä nyt on...
  3. sabs

Marraskuiset 2021

@äitionnellinen Mä olen tulossa jos nt-ultrassa kaikki ok, se on reilun viikon päästä maanantaina. Voin kyllä pakotettuna liittyä aiemminkin, jos joku viitsis varoittaa että ryhmä olis menossa säppiin :)
  4. sabs

Marraskuiset 2021

Mun suurin himon kohde on katkaravun makuiset tom yam -pussinuudelit, siis vesi tulee kielelle kun mietin niitä. :’D En siis tosiaan oo syönyt nuudeleita aikaisemmin pelkiltään. Tekee usein mieli sikana myös kaurapuuroa voisilmällä ja maidolla ja myös kasvissosekeittoja himoitsen. Tosi kylmä...
  5. sabs

Marraskuiset 2021

Kiva kun tulee uusia, tervetuloa @suklaakonvehti :) Ja onnea ihanista ultrakuulumisista! Mulla vielä 2 viikkoa nt-ultraan, piiiiitkä aika. Tänään 10+3 kuului neuvolassa dopplerilla sydänäänet ja uskaltauduin sen jälkeen kotidopplerilla vielä kokeilemaan, ja siellä se jumpsutti menemään <3 On...
  6. sabs

Mulla on varmaan joka kerta ollu samat, palelu, väsymys ja korkea leposyke. Vähän sellanen olo että olis lämpöä!
  7. sabs

Tätä oli tyyliin dpo 7-10 varsinki iltasin niin, että ennen nukahtamista tyhjeni aina vesilasi yöpöydältä ja mielestäni en ollu syöny mitenkää paljon suolasta.. Sit dpo10 sain testiin haaleen plussan! En kyl muista jatkuko se enää kun meni pasmat niin sekasin ja alko tulla kaikkee muuta oiretta.
  8. sabs

Mun eka oire tässä raskaudessa oli jano, just tollee suu sahapaperilla! XD
  9. sabs

Toi keltarauhashormoni kyllä tuntuu jakavan mielipiteitä lääkärien kesken!! Mulle polin lääkäri (nuori, juuri erikoistunut) sanoi, ettei noista tukilääkityksistä ole tutkittua hyötyä esim inssissä ja oi:ssa. Että jos ovulaatio saadaan aikaan, niin kroppa kyllä huolehtii keltarauhashormonin...
  10. sabs

@Wiltsukka_ Joo, ovulaation induktio toi plussan ja nyt meneillään 10+2 eli oma ennätys (mulla tuulimuna ja kkm 9+4). Tätä oi:ta ennen kokeiltiin yksi inseminaatio mutta epäilen että siinä meni ajoitus pieleen. Samat fiilikset itelläkin, että ovulaatiossa varmaan häikkää testeistä huolimatta...
  11. sabs

@Wiltsukka_ Pitkä ja kivinen taival teilläkin ollut :’( Ja tuohon hoitoasiaan, niin ainakin minulle sanottiin täällä että vuosi pitää tosiaan sitä tärppiä yrittää, että ottavat hoitoihin. Eli keskenmenot tosi ikävästi katkaisee sen. Tosin meille kävi niin, että plussasin yli vuoden jälkeen...
  12. sabs

Marraskuiset 2021

@äitionnellinen Joo tuskin täältä mitään hirveetä ihmismäärää olis tulossa, vaikka odottelisitte ihan mekin keillä on laskettu aika vasta ihan loppukuusta. :)
  13. sabs

Marraskuiset 2021

@Persikka123 Tuo oireettomuus varmasti stressaa, onneksi pääsit ultraan! :) Ehkä se on niinkin, että vaikeista oireista puhutaan niin paljon enemmän, että tulee sellainen fiilis että jotain on vialla kun ne puuttuvat. Itsekin oon päässyt tähän saakka aika helpolla. Mulla on maanantaina...
  14. sabs

Marraskuiset 2021

Miten muuten menee @Persikka123 ? :)
  15. sabs

Marraskuiset 2021

Täällä on faceryhmä tehtynä, tuolla aiemmin oli että voi laittaa yksityisviestiä joko @äitionnellinen tai @ilopitkästäitkusta . Muakin kiinnostais, mutta oon niin hermoheikkona edelleen etten uskalla ennen nt-ultraa.
  16. sabs

Marraskuiset 2021

Niin ja sitten mietin noita katkarapuja pakasteesta, että nehän ei ole raakoja eikä tyhjiöpakattuja, niin miksi ei saisi kuumentamatta syödä, mutta jossain nämäkin oli listattu vältettäviksi...
  17. sabs

Marraskuiset 2021

Varmaan yleisesti suosituksissa susheilla tarkoitetaan kala-/äyriäissusheja listeriavaaran vuoksi. Riisi, kasvikset ja kananmuna taas on ihan sallittuja joten voihan niitä syödä. :) Tosin mä aina mietin esim noiden sushitiskien hygieniaa, että pidetäänhän nuo varmasti erillään kun listeria voi...
  18. sabs

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Limonello, tiedän tunteen, itsekin olen nyt vuodellut rv6+3 lähtien kolmen viikon ajan.. Kahdesti käynyt ultrassa ja siellä se sydän kuitenkin sykkii. Takana on kaksi keskenmenoa, jotka myös alkoivat vuodoilla, mutta eipä sitten tällä kertaa ole tarkoittanut pahinta. Vuodot on tosi yleisiä...
  19. sabs

@Ellusska Luulis että ultraavat kun kerran sinne menet. :) Tsemppiä myös sinne! Ja kaikille muillekin. Toivottavasti kaikki ovat tässä ryhmässä lopulta vain käymässä <3
  20. sabs

On se toistaiseksi ainakin jatkunut, tänään 9+3. Sydämentykytyksiä ollut jatkuvasti tiputteluvuotojen takia, mutta kahdesti jo ultrattu ja siellä edelleen hengissä ollaan.. Mielenterveys on ollut kyllä koetuksella ja huono olo ollut 5+0 lähtien, yritän vain keskittyä siihen että enää kolme...

Yhteistyössä