Hakutulokset

1. sabs

Marraskuiset 2021

Mulla on verikoe 10+5 ja ultra 12+3 ja nää on molemmat neuvolan antamassa aikaikkunassa :) Verikoe voidaan ottaa jo 9+0 alkaen ja ultra vissiin 11+0 alkaen.
  2. sabs

Marraskuiset 2021

On niin kova salmiakin himo, että tein juuri Namituvan sivuilta 35e tilauksen kaikkia erilaisia glykyrritsiinivapaita salmiakkeja. :D Toivottavasti on ees hyviä!
  3. sabs

Marraskuiset 2021

Tuntuu kyllä tosi hassulta että pk-seudulla on noin huono tilanne aikojen kanssa. Itse asun Etelä-Suomessa ja ajan sai varata itse nt-ultraan, kun soitin niin aikoja oli sopivalle rv:lle vaikka millä mitalla vapaana ja sain valita viikonpäivän ja kellonajan vapaasti. Neuvolassakaan ei juuri...
  4. sabs

Marraskuiset 2021

@pandanen Joo ihan sama täällä, ultrassa vastattiin yhden päivän isompaa joten hetkeksi ainakin voi olla siitä huolehtimatta! :) Mutta tosiaan vessaan pelottaa mennä joka kerta, sais alkaa loppumaan tämä jo... Vatsatuntemukset unohtui mainita, on ollut menkkamaista jomottelua ja terävää...
  5. sabs

Marraskuiset 2021

Löytyyhän niitä oireita sit sieltäkin! :) Kaikille ei sitä pahoinvointia niinkään tule, omissa tutuissakin on monta naista joilla ei ole ollut!
  6. sabs

Marraskuiset 2021

Täällä 8+3 ja mulla on jatkuva nälkä ja sitten taas alkaa etoa, kun on 2h edellisestä ruuasta. Varsinkin illat on tuskasia kun tarvii kehittää kaks iltapalaa vaikka ei tee kauheesti mitään mieli... Rinnat on vaan vähän arat enää, aluksi oli tosi kipeät. Tuntuu myös ettei mikään kiinnosta ja...
  7. sabs

Marraskuiset 2021

Mä ottaisin rokotteen, jos sitä terveydenhuollosta suositeltaisiin. Itseä pelottaa enemmän ajatus koronasta raskauden aikana kuin rokote. Itse teen lähinnä etätöitä ja kontaktit on minimissä, joten saisin kai rokotteen vasta raskauden jälkeen.
  8. sabs

Marraskuiset 2021

Mulla on itseasiassa kaapissa doppleri avaamattomassa pakkauksessa! Mulla ei kuuluneet sydänäänet edellisessä raskaudessa vielä 9. viikolla, ylimääräistä rasvaa ei ole mutta mulla on kohtu taaksepäin kallellaan joten se voi vaikuttaa. Nyt mulle varattiin neuvola-aika 10+3 äänien kuuntelua...
  9. sabs

Marraskuiset 2021

Huh tänään käyty vielä ultrassa kun tää tiputtelu jatkuu vaan. Mutta siellä oli kaikki hyvin ja kokokin vastasi yhtä päivää isompaa, tänään jo 8+0! Ilmeisesti veri tulee limakalvoilta, mutta on kyllä ärsyttävää.... On ihan hermoheikko olo aiempien keskenmenojen takia :(
  10. sabs

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

@Ellusska Hei täällä sama, tuulimuna 2019, km viime vuonna 9+5 ja taas mennään, nyt 7+4. Ei auta kuin päivä kerrallaan eteenpäin ja pitää vaan yrittää luottaa :)

Yhteistyössä