Selkeästi näkyy!
Tää on kyllä plussa!
Tää näyttää kyllä lupaavalta!
Itse en varmaan malttaisi odottaa aamuun vaan testaisin jo illalla parin tunnin pidätyksellä yhdellä testilläTyöpäivästä ei oikeen tullut mitään. Jännittää ihan liikaa! Laskin, että jos eilinen hailu nyt oli plussaviiva, niin hcg:n pitäisi tuplaantua huomiseksi. Puoliso ei ollut vakuuttunut.
Apteekista lähti kaksi herkkää testiä ja CB:n viikkonäytöllinen. Miten tässä malttaa huomiseen?!?!
Ei siitä greippimehusta varmaan mitään haittaa oo, vaikka jois läpi kierron. Tai toki mehut ei yleisesti ottaen oo terveellisiä, mutta tuskin se ainakaan kiertoon sen enempää enää vaikuttaa Royal geleetä oon syönyt läpi kierron. Aina yhden purkin kerrallaan loppuun ja sitten pieni tauko niinkuin kaikissa luontaistuotteissa ja vitamiineissa kannattaisi tehdä.Nyt vähän hehkutan täällä. Kp 16 ja räikeä ovulaatioplussa bongattu! Aiemmin se on tullut vasta kp 20 jälkeen. Kiitos greippimehu tai royal gelee, jos niillä jotain vaikutusta oli. Ainakin limoja riittää Kiva myös huomata, että oppii pikkuhiljaa tuntemaan omaa kehoaan. Mulla on koko viikon ollut orastava päänsärky ja viime ovulaation aikaan huomasin saman, eli se on hormonipäänsärkyä.
Olikos se niin, että greippimehu pitäis lopettaa ovulaation tullessa? Entäs royal gelee?