Haaveena vauva 2022

V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

21.5.2021 Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Skidi................................kp 31/35-36
Sinisilmät....................kp 31/29
Töppönen..................kp 28/26
Piipaa93.......................kp 27/?
Krippis..........................kp 26/25-28
Wbä..............................kp 26/27
Minttuni........................kp 24/25
Ewa87..........................kp 24/30
Heidisofia.................kp 23/29-32
Sofialiina....................kp 22/24-27
Petronella09.............kp 20/27
Sandrab....................kp 20/28
Daisy01.........................kp 18/35
Toiveikas1992............kp 17/28
Mozart.............................kp 16/28
Suhveli............................kp 15/27-29
Meemuli.........................kp 14/35-43
Eimy.................................kp 14/30
Gisella..............................kp 11/30
Leonida..........................kp 8/28-29
Jonna_83....................kp 7/27
Mamtobe...................kp 5/28
Iinanen...........................kp 5/23-24
Alinna86.......................kp 5/26
Eeva650…………………kp 5/28-36
Scarletta......................kp 4/28
Keksi82................................kp 4/28
Esikoishaaveita..........kp 2/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Krippis...........................dpo 15
Töppönen_...............dpo 15
Wbä..............................dpo 13
Sofialiina...................dpo 11
Minttuni.......................dpo 10
Petronella09..........dpo 8
Sandrab..................dpo 7
Toiveikas1992...……dpo 4
Ewa87............……………dpo 4
Summer2021...........dpo 1
Eimy..............................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Plussahan sieltä tuli. Tein illalla apteekin herkän testin, mutta pissa oli ilmeisesti niin laimeaa, että tuli vaan epämääräinen hailura. Aamun tuloksesta ei ollut epäselvyyttä ja CB vahvisti tuloksen. Olo on hämmentynyt ja epärealistinen, samaan aikaan itketti ja nauratti. o_OEli jos nyt menee loppuun asti, on tämä ilmeisesti eka helmikuun la.

Rokotusajan nyt peruin, ja soitin jo äitille. Olen niin surkea valehtelija, että en olisi koronapiikkioireita jaksanut alkaa keksimään. Äitikin sopersi itkua luurin päässä. :love:

 
Hiukan nyt omanapailen. Mullahan ei siis ole ollut mitään kauhean erikoisia oireita. Ehkä selvin on ollut viime viikonlopusta alkaneet refluksioireet ja yönälkä. Refluksikin on mulla hämy, kun oireilee lähinnä kurkkukipuna ja kurkun limaisuutena, varsinaisia rintapoltteluja tulee vaan satunnaisesti. Lisäksi jos syöminen on venynyt, vatsan kurninta muuttuu lieväksi kuvotusoloksi ja vaikka on nälkä, ajatus syömisestä ällöttää.

Ja OneStepin herkät liuskatestit on surkeita. Tänään tuli eka jossain valokulmassa näkyvä hailura. Lisäksi tullut useampi viallinen testi. En siis suosittele. :poop:
 
Plussahan sieltä tuli. Tein illalla apteekin herkän testin, mutta pissa oli ilmeisesti niin laimeaa, että tuli vaan epämääräinen hailura. Aamun tuloksesta ei ollut epäselvyyttä ja CB vahvisti tuloksen. Olo on hämmentynyt ja epärealistinen, samaan aikaan itketti ja nauratti. Eli jos nyt menee loppuun asti, on tämä ilmeisesti eka helmikuun la.

Rokotusajan nyt peruin, ja soitin jo äitille. Olen niin surkea valehtelija, että en olisi koronapiikkioireita jaksanut alkaa keksimään. Äitikin sopersi itkua luurin päässä.

Wau ihanaa onnea plussasta! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: sofialiina
@sofialiina Saanko muuten kysyä, kun sulla näyttäis olevan aika lyhyt kierto, että mikä kp sulla oli ovis, jos siis huomasit sen? Mietin vaan tässä omaa kiertoani, kun mullakin yleensä 26 päivän kierto eli aika lyhyt..
Osui päiville 10-11. 10. päivä tuli pysyvä hymynaama, ja vielä seuraavana päiväna tuli RFSU:n testillä plussa. Veikkaan, että ovulaatio tapahtui tuolloin 11. päivän illasta, kun tuli selviä kipusykäyksiä vasemmalle puolella alavatsaa. Mullahan ei siis tullut kauheen selviä limoja ja noi kipusykäyksetkin oisi helposti voinut vaan ohittaa vatsavaivoina. Joten ilman testejä en kyllä olisi osanut haarukoida.
 
Onnea @sofialiina :love:

Täällä edelleen vielä tiputtelee ja soitin jo klinikallekin, että mitä jos ja kun menkat alkaa tänään tai vkl aikana, että tuleeko mitään ohjeita, mutta ei vielä. Soitan sitten ma uudestaan kun on selvä vuotopäivä tiedossa niin sitten laskevat päivän millon lopetan estrogeenin syömisen (tämä jarruttaa munasarjojen "elämistä", ettei kierto tavallaan ala vasta kun estrogeenin on lopettanut) ja aloitan stimulaation, eli Elonva -piikin. Enpä tiennyt, että tuota piikkiä ei ole juuri missään apteekissa. Mutta sain nyt varauksen peruutuksen varattua itselleni yhteen apteekkiin. Onneksi otin selvää hyvissä ajoin, enkä lampsinut vaan apteekkiin just sinä päivänä kun se piikki pitäisi pistää.

Ihanaa, että tänään on perjantai, on jotenkin hyvä fiilis :giggle:
 
Moi. Täällä alkoi eilen pieni tuhru vuoto ja ihan sairaat kivut. Että ei ne testien haamulaiset tarkoittanut yhtään mitään. :( Jos jotain hyvää niin tällä kertaa tuhruttelu alkoi vasta nyt kp24 eikä viikkoa ennen menkkoja. Tunnustan että aamulla vielä testasin ja taas tuli joku hailura one step testiin. Tää on niin outoa kun mulla 5 lasta ja olen testannut paljon enkä ikinä koskaan oo saanu mitään viivanpaikkoja tai haamuja. Ehkä noi testit on parissa vuodessa huonontunut. Ja nää kivut on ihan kamalia etenkin selässä. Ei oo tämmöistäkään ollu ennen. Huoh. Mietin että oon varmaan liian vanha siksi kivut pahentunut (täytän 35) ja ehkä tää on vaan kostoa kun haluun vaan lisää ja lisää lapsia.. siitäkin soimaan itseäni. Noh uutta kiertoa kohti. Tsemppiä kovasti kaikille missä menettekin. Mä kyllä luen joka päivä mutta oon jotenki tosi huono kommentoimaan vaikka moneen teidän juttuun ois kiva kommentoida.. tai sit jää aina kirjoittelu kesken ja ajatus katkeaa kun tässä näitä pieniä pyörii. Tuossa viel kuva harmaasta viivanpaikasta olkaa hyvät..:cool: (uujee mul toimii hymiöt taas..)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Paljon onnea @sofialiina :love:

@minttuni vaikka itse heti aina hikoilusta lannistun, niin kyllä sitä kuumuutta ja hikoilua oli myös plussakierrossa! Toki vastapainona oli myös kamalan kylmä välillä. Eli älä heitä vielä toivoa! Ja sulla kaikki lääkkeetkin voi tehdä. Päivät menee niin nopsaa etten yhtään muista oliko teillä milloin se siirto? Perjantaina? Voisko lämmön lasku olla kiinnittymisestä johtuvaa:unsure:
 
Hiljaiseloa vietellyt, mutta käynyt lukemassa päovittäin täällä.

Iso onni plussanneille ja paljon tarrasukkia ❤
Halaus uuteen kiertoon joutuneille. ❤

On.
Hiljaisena ollut, kun ihan varma etten ovuloinut tässä kierrossa. Nyt kuitenkin alkaa olemaan jo kp39 ( on normaalistikkin pitkä kierto, mutta ei vuosiin huidellut kuitenkaan 40..) kp32 tein negan ja ootellut tunnollisesti menkkoja. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, ei siis yhtään mitään mikä epätavallista. Menkkajuilimista ollut nyt viikon.
Huhhuh. Usko raskautumiseen minimaalinen.
 
Kiitos ihanat ❤ tämä palsta on niin hyvä, saa tukea. Tosi raskas päivä ollut. Itku tulee koko ajan. Mies lohdutti, ja soitin äidillekin ja itkin silmät päästä. Ymmärrän, että peli ei ole vielä menetetty ja voi johtua lääkkeistäkin. Kävin myös lukemassa jotain kaksplussan keskustelua vuodelta 2005 ja kyllä sielläkin oli joillain ollut hikoilua öisin myös raskaudenkin aikana. Kai sitä toivoisi, että saisi jonkun selkeän merkin. No ensi viikolla voi jo tehdä testin. Mietin kyllä, pitääkö tehdä jo huomenna aamulla. Saisi edes jotain tietoa. Siirto oli viime pe 3 vrk alkio. Pitäisi kai jo näkyä. Tavallisesti minulla alkaisi menkat huomenna, jos olisi normaali kierto ilman lääkkeitä.
 
Kiitos ihanat tämä palsta on niin hyvä, saa tukea. Tosi raskas päivä ollut. Itku tulee koko ajan. Mies lohdutti, ja soitin äidillekin ja itkin silmät päästä. Ymmärrän, että peli ei ole vielä menetetty ja voi johtua lääkkeistäkin. Kävin myös lukemassa jotain kaksplussan keskustelua vuodelta 2005 ja kyllä sielläkin oli joillain ollut hikoilua öisin myös raskaudenkin aikana. Kai sitä toivoisi, että saisi jonkun selkeän merkin. No ensi viikolla voi jo tehdä testin. Mietin kyllä, pitääkö tehdä jo huomenna aamulla. Saisi edes jotain tietoa. Siirto oli viime pe 3 vrk alkio. Pitäisi kai jo näkyä. Tavallisesti minulla alkaisi menkat huomenna, jos olisi normaali kierto ilman lääkkeitä.
Niin ansaitsisit sen plussan ja lopulta sen pienen käärön syliisi. <3 Olet niin kannustava muille. Täällä on varmasti jokaisella sormet ja varpaat ristissä puolestasi!
 
Onnittelut Sofialiinalle, ihana lukea täältä plussista oman piinailun keskellä!

Ja Minttunille täältäkin tsemppiä, ei missään nimessä ole vielä menetetty peli! Hikoilu ja lämpötilamuutokset voi johtua niin monesta asiasta, eikä niillä ole välttämättä edes mitään tekemistä hormonienkaan kanssa.

Itellä tänään dpo4 ja lämpökäyrä näyttää tässä kuussa vähän erilaiselta toistaiseksi. Veikkaan, että nyt nää viileämmät yöt on vaikuttanut myös lämpöihin, meillä on ikkunat ja partsi auki, kun mies on niin kuumissaan, ite palelen :D Oon yrittänyt tässä kierrossa ottaa vähän iisimmin, kun edellinen kierto meni tosi stressaavissa fiiliksissä. Nyt kun tietää, että miehen näyte oli kunnossa ja omat putket auki, niin uskaltaa paremmin luottaa, että kyllä meillä vielä tärppää, vaikkei tää kierto oiskaan Se.
 
Kiitos ihanat tämä palsta on niin hyvä, saa tukea. Tosi raskas päivä ollut. Itku tulee koko ajan. Mies lohdutti, ja soitin äidillekin ja itkin silmät päästä. Ymmärrän, että peli ei ole vielä menetetty ja voi johtua lääkkeistäkin. Kävin myös lukemassa jotain kaksplussan keskustelua vuodelta 2005 ja kyllä sielläkin oli joillain ollut hikoilua öisin myös raskaudenkin aikana. Kai sitä toivoisi, että saisi jonkun selkeän merkin. No ensi viikolla voi jo tehdä testin. Mietin kyllä, pitääkö tehdä jo huomenna aamulla. Saisi edes jotain tietoa. Siirto oli viime pe 3 vrk alkio. Pitäisi kai jo näkyä. Tavallisesti minulla alkaisi menkat huomenna, jos olisi normaali kierto ilman lääkkeitä.
Jos uskallat niin tee ihmeessä, jotain pitäisi ainakin näkyä jo.
Onko sulla valmiina mitä testejä? Mä liputan pc ja cb puolesta :D
Mietin kun muaki jännittää niin sun puolesta että millainen jännitys sulla sit mahtaa olla päällä❤
Tunteet varmasti menee laidasta laitaan ja toiveet korkeella, niin toivon onnistumista teille ❤
 
Kiitos ihanat tämä palsta on niin hyvä, saa tukea. Tosi raskas päivä ollut. Itku tulee koko ajan. Mies lohdutti, ja soitin äidillekin ja itkin silmät päästä. Ymmärrän, että peli ei ole vielä menetetty ja voi johtua lääkkeistäkin. Kävin myös lukemassa jotain kaksplussan keskustelua vuodelta 2005 ja kyllä sielläkin oli joillain ollut hikoilua öisin myös raskaudenkin aikana. Kai sitä toivoisi, että saisi jonkun selkeän merkin. No ensi viikolla voi jo tehdä testin. Mietin kyllä, pitääkö tehdä jo huomenna aamulla. Saisi edes jotain tietoa. Siirto oli viime pe 3 vrk alkio. Pitäisi kai jo näkyä. Tavallisesti minulla alkaisi menkat huomenna, jos olisi normaali kierto ilman lääkkeitä.
Mullakin loppukierrossa aina hirveä hikoilu, joka johtuu täysin lääkkeistä. Heräilen aina yöllä kun oon ihan hiessä. Hikoilu kestää vielä pari päivääkin vaikka olisi lääkkeen lopettanutkin. Toivotaan parasta <3
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Okei, huh, yritän rauhoittua. Marketista tai apteekista hakemaan testejä? Minulla rfsu liuskoja (en luota, olen joskus jotain saanut mutta en kyllä plussaksi silloinkaan luullut), onestepin niitä mitä ilmaiseksi tulee kun tilaa testipäissään ovistestejä raskauskeijulta, ja sit kaksi cb viikkonäytöllistä. Eli kyllähän noissakin olisi välineistöä :D en vain koskaan ole innostunut raskaustestien teosta. Tuntuu niin pahalta se tyhjä. Aivan muutamia kertoja olen tehnyt, syksyn hoitokierrot ja jotain yksittäisiä kertoja, kun menkat olleet myöhässä.
 
Kiitos ihanat tämä palsta on niin hyvä, saa tukea. Tosi raskas päivä ollut. Itku tulee koko ajan. Mies lohdutti, ja soitin äidillekin ja itkin silmät päästä. Ymmärrän, että peli ei ole vielä menetetty ja voi johtua lääkkeistäkin. Kävin myös lukemassa jotain kaksplussan keskustelua vuodelta 2005 ja kyllä sielläkin oli joillain ollut hikoilua öisin myös raskaudenkin aikana. Kai sitä toivoisi, että saisi jonkun selkeän merkin. No ensi viikolla voi jo tehdä testin. Mietin kyllä, pitääkö tehdä jo huomenna aamulla. Saisi edes jotain tietoa. Siirto oli viime pe 3 vrk alkio. Pitäisi kai jo näkyä. Tavallisesti minulla alkaisi menkat huomenna, jos olisi normaali kierto ilman lääkkeitä.
Tähän taas pitäisi saada reagoida halauksella. Jos tuntuu, että testin teko vois helpottaa sitä odottelun tuskaa, niin kannattaa tehdä. Itselläkin monessa kierrossa ollut semmoinen olo, että helpompi kun saa vaan heti tietää eikä tarvitse päivä tolkulla arvailla oireita.
 
Ja tässä kun yllytän muita testaamaan, niin myönnän etten uskalla mennä ostamaan testejä, koska ihan varmasti alkaa heti vuoto! Vitsit kun mulla loppui ne ovistestit ennen kuin sain kunnon plussan ja nyt vähän arvailun varassa, että olisko se ollut kuitenkin myöhemmin kuin arvelin. Yleensä kyllä tunnistan hyvin. En kyllä ees muista milloin mulla olis viimeksi ollut edes 28 päivän kierto. Saati pidempi. Plääh..

Ja nyt jo kp28/26 ja dpo15. Minne se aiempi himotestaaja on kadonnut? :D
 
Ja tässä kun yllytän muita testaamaan, niin myönnän etten uskalla mennä ostamaan testejä, koska ihan varmasti alkaa heti vuoto! Vitsit kun mulla loppui ne ovistestit ennen kuin sain kunnon plussan ja nyt vähän arvailun varassa, että olisko se ollut kuitenkin myöhemmin kuin arvelin. Yleensä kyllä tunnistan hyvin. En kyllä ees muista milloin mulla olis viimeksi ollut edes 28 päivän kierto. Saati pidempi. Plääh..

Ja nyt jo kp28/26 ja dpo15. Minne se aiempi himotestaaja on kadonnut?
Kannustan testien ostoon!
 
Pisteet teille jotka kykenette olemaan testaamatta!
Itselle just päinvastoin se testailu tuntuu olevan osa jännitystä ja "prosessia", ja parempi tietää kuin elää epätietoisuudessa.
Toki ymmärrän että itseään haluaa suojella pettymykseltä ja jokaisella on siihen oma keinonsa.

Tsemppiä piinailijoille, meillä näyttää tällä hetkellä olevan aika paljon jengiä siellä +9 DPO:n tietämillä. Toivon paljon plussia tälle viikolle! :love:
 

Yhteistyössä