Haaveena vauva 2022

Nyt on meinaan menkat aivan erilaiset kuin viimekerralla! Kunnon teurastus, toivottavasti enteilee siis sitä että tässä kierrossa kasvaa limakalvot ja ovis on mahtava. Stay positive!

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!

Olen nyt taas kuukauden syönyt femibionia. Vähän houhuttelisi kokeilla royal geleä, kuningatarhyytelö siis. Onko siitä ollut kenelläkään mitään "haittavaikutuksia? Vrt macajauhe, jota en uskalla kokeilla. Tai greippimehu joka vei omat limat täysin
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pahoittelut uusista kierroista :(

Tämän kierron oireista. En tiedä, pms-oireen tyyppisiä on viime päivinä ollut. Vaikea sanoa, kun lääkkeet varmasti vaikuttaa. Päätä särkee, vatsan alueella tuntemuksia, rinnat hieman arat. Näitä aina tavallisissakin kierroissa. Minulla luonnostaan lyhyehkö luteaalivaihe, 10 vrk. Että piinapäivät tavallisesti päättyy nopeasti. Nyt aion odottaa viralliseen testipäivään. Vuotohan saattaa alkaa vaikka terolutin läpi. Ei mitään uskoa onnistumiseen, mutta yllättääpähän täysin, jos plussa tuleekin.
 
Julmettu alaselkäkipu ja pari tosi kipiää finniä, liekö ennustelee tulevista kuukautisista...
Vielä ei oo rinnat kipeytyny niinkuin yleensä tähän aikoihin kierrosta.
Flo ennustaa alkaviksi 10 päivän päästä.
Tallettelut olleet tosi vähällä tässä kierrossa, ovis+ iltana on ainut ns mahdollinen jos tärppi olisi käyny.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Näkyyköhän nää






Heips. Testasin one step herkällä testillä puhtaan negan. Nyt dpo 9 kp 23. Eli eipä ollu positiivisia nämä. Voipi olla etten clearbluen testeihin enää koske. Kahteen testiin sain haalean viivan. Kyllä se tuppaa harmittamaan vaik onkin vasta toinen yrityskierros, kun oli tässä kierrossa alusta asti sellainen fiilis että tärppää.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.5.2021 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Esikoishaaveita..........kp 31/29
Skidi................................kp 30/35-36
Sinisilmät....................kp 30/29
Scarletta......................kp 28/28
Töppönen..................kp 27/26
Piipaa93.......................kp 26/?
Krippis..........................kp 25/25-28
Wbä..............................kp 25/27
Minttuni........................kp 23/25
Ewa87..........................kp 23/30
Heidisofia.................kp 22/29-32
Sofialiina....................kp 21/24-27
Petronella09.............kp 19/27
Sandrab....................kp 19/28
Daisy01.........................kp 17/35
Toiveikas1992............kp 16/28
Mozart.............................kp 15/28
Suhveli............................kp 14/27-29
Meemuli.........................kp 13/35-43
Gisella..............................kp 10/30
Leonida..........................kp 7/28-29
Jonna_83....................kp 6/27
Mamtobe...................kp 4/28
Iinanen...........................kp 3/23-24
Alinna86.......................kp 4/26
Keksi................................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Scarletta......................dpo 16
Esikoishaaveita............dpo 15
Krippis...........................dpo 14
Töppönen_...............dpo 14
Wbä..............................dpo 12
Sofialiina...................dpo 10
Minttuni.......................dpo 9
Petronella09..........dpo 7
Sandrab..................dpo 6
Toiveikas1992...……dpo 3
Ewa87............……………dpo 3


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Pahoittelut @sofialiina ja @Krippis :(

Toivottavasti plussa vielä yllättää @minttuni, monesti oireista ei voi päätellä mitään, kun ne on vahvasti samoja alkavassa raskaudessa kuin vrt. Pms, mikä on ärsyttävää :D ainoostaan se hikoilu vie mulla ainakin viimisetkin toiveen rippeet mukanaan.
Ootko lämpöjä vielä mittaillu?

Omaa napaa...
Olipa oudot menkat, ajattelin jotain niagaran tyylisiä kun terolutkin mukana, mutta kestivät sitten yhden päivän, eilen oottelin et alkaako uudestaan mut ei näkynyt :rolleyes:
Mielikin jo parani ja katseet kohti tulevaa..
Ens viikollahan sitä saakin taas alkaa tikuttaa ovista, tilausta menemään siis raskauskeijulle :)
 
@Krippis pahoittelut negasta ja tsemppiä tulevaan! Ivf on jännittävää ja intensiivistä aikaa. Monta vaihetta, mitä saa jännätä. Meillä hyvä tuuri, kun mennyt kaikki helpommin mitä kuvittelin.

@Alinna86 olen mitannut, tänään 37.1, tällaista se on loppukierrosta yleensäkin. Moni kaveri on sanonut, että kyllä sen sitten tietää. Ja toiset taas sanovat, että plussa tuli yllättäen. Jos tämä ensimmäisen siirto onnistui, niin en kyllä tiedä ollenkaan, että raskaana olisin. Ei aavistustakaan.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3 Eilen dpo9 pc nega aamulla ja illalla. Menkat alkaa varmaan tänään/huomenna, jos ei ni testaillaan sit uudelleen. Ei enää juuri oireita, paitsi kurkkukipu alkanut eli ihan perus lenssu tulossa päälle, argh! Meilläpäin pääsi jo 81-85 -syntyneet varailemaan rokoteaikaa, pianhan se omakin vuoro jo tulee :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Hitsi kun eilen oli runsasta vuotoa, holahteli vaan. Piti töissä kipittää heti vessaan tarkistaa ettei vaan vaatteet tahriintunut. :( Osasin kyl oottaa, kun sillon seuranta ultrassa oli limis paksumpi kuin ennen, et tulee näkymään myös vuodon määrässä. Hyvä juttuhan toi on, mut saakutti et on kelju tunne!
Tänään taas letrojen aloitus, toivottavasti ei tulis niin paha olo kun viime kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Keksi82
Pirkule kun olin ihan innoissani tulossa piinalistalle tässä kierrossa, mutta nyt onkin ollut vaikeuksia metsästää ovista!
Onestepeillä on näyttänyt suht ovikselta jo parit päivät, mutta CB on sitä mieltä ettei vielä ole ovis käsillä.
Testitkin uhkaa loppua jo kesken kun pitänyt pari kolme kertaa päivässä testailla ettei huippu vain mene ohi ja silti pohdin että entä jos se menikin jo.

Ja toisaalta olisi hyvä vaan, jossei ovis ihan vielä tulisi, koska viime kuussa oli niin pitkä luteaali että normaalin rajoilla mennään. Mutta silti, tulis jo! :ROFLMAO:
 
Moi kaikille! Olen käynyt lukemassa tätä keskustelua taustalla jo tovin, mutta nyt uskaltaudun itsekin mukaan keskusteluun, kun päätettiin miehen kanssa, että toinen lapsi saa tulla. Ensimmäinen syntyi 4/2020 ja tosiaan toivotaan hänelle nyt sisarusta. Eka yrityskierto vasta meneillään ja kp 13/26-28. Olin jo tuntevinani maanantaina/tiistaina ovulaation, mutta nyt sitten tänäänkin oli ovulaatiolimojen tapaista, niin en osaa sanoa, menikö se jo vai onko vasta tuloillaan kun en sitä tikuttele. Flo ennustaa sitä vasta huomiselle. Joka tapauksessa, pitkät pari viikkoa odottelua edessä. En millään malttaisi :D
 
Moi kaikille! Olen käynyt lukemassa tätä keskustelua taustalla jo tovin, mutta nyt uskaltaudun itsekin mukaan keskusteluun, kun päätettiin miehen kanssa, että toinen lapsi saa tulla. Ensimmäinen syntyi 4/2020 ja tosiaan toivotaan hänelle nyt sisarusta. Eka yrityskierto vasta meneillään ja kp 13/26-28. Olin jo tuntevinani maanantaina/tiistaina ovulaation, mutta nyt sitten tänäänkin oli ovulaatiolimojen tapaista, niin en osaa sanoa, menikö se jo vai onko vasta tuloillaan kun en sitä tikuttele. Flo ennustaa sitä vasta huomiselle. Joka tapauksessa, pitkät pari viikkoa odottelua edessä. En millään malttaisi :D
Tervetuloa! :) haluatko listoille?
 
Tuunpa tänne valittamaan kun se on muillakin ollut toimiva keino käynnistää uusi kierto :D Mulla jo monen vuoden ajan menkat alkaneet parin päivän tuhruttelulla ennen kp1. Viime kierto oli eka jonka muistan jossa hanat aukesi ihan kerralla ja yllättäen ja vielä päivää aiemmin kuin normaalisti. Mikä on tietenkin siis kai hyvä juttu. Mutta nyt ei osaa yhtään ennustaa milloin ne hanat aukee :D Nytkin ihan normaalia vv vielä, vaikka huomenna pitäis olla kp1.

Olisin jopa innoissani ellei hikoilu olis lannistanut pienintäkin toivoa jo päiviä sitten :D No kai minä viikonloppuna sitten testaan ellei oo siihen mennessä alkanut.
 
Hei. Olen Sofialiina ja olen himotestaaja. Tuli nyt päivällä menojen takia vajaan 4 tunnin pidätys, niin päätin nyt vielä testailla. Enää ei ollut jöljellä noita OneStepin puikkoja, joten kokeilin OneStepin liuskoilla ja PregCheckin testeillä. PregCheckiin tuli odotusajalla taas ihan selkeästi nähtävä viiru, mutta hajuakaan, että onko vaan viivanpaikka. Ei mulla kyllä viime kierrossa tullut ainooseenkaan testiin viivanpaikkoja edes hyvällä mielikuvituksella. Taidan tänään käydä ostamassa varalta ClearBluen viikkonäytöllisen. Mulla on siis huomenna koronarokotusaika, niin ihan senkin takia. Tai jos joku tietää, mistä Turun apteekista löytää Predictor Earlyja, voi kertoa.
 

Yhteistyössä