@Irtokehys aivan kamalasti onnea ja niitä kuuluisia tarrasukkia! Melkein herkistyy täälläkin ilosta sinun puolestasi!
9/19 aloimme yrittämään yhteistä lasta. Ensimmäisestä liitosta minulla on kaksi lasta, hoidoilla joten aavistin meidän joutuvan hoitoihin.Onne @Irtokehys !!! Haluaisitko kerrata teidän tarinaa vähän, en oikein muista.
Hieman oli oireita viime viikosta. Mies reagoi ensin näihin ja tavoilleni poiketen olin todella tyyni ja rauhallinen. Itse olisin odottanut ensi viikkoon testausta. Jep.. Tuo kuvan testi löytyi kaapin kätköistä.@Irtokehys mitä ihmettä!!! Onnea!!!!
Oliko sinulla jotain oireita ollut? Tai tuntuiko, että menkat tulee?
Olin vasta helmikuussa käynyt. Kaikki oli ok. Toiminnallinen kysta mutta ei muuta.
Ehkä mä uskallan ilmottautua sinne plussanneisiin!@Irtokehys
Kysytään nyt vielä, saanko päivittää nimeesi plussan poistut kiertolistalta varmasti myös ihanaa
Käytän myös tuota teepuu saippuaaIhanaa paljon onnea! <3 Etpä ole ainut, kellä raskaus on alkanut hoitojen taukoajalla tai juuri ennen aloittamista <3 Onnea matkaan!
@petronella09 ikävää, iho-ongelmat on niin pepusta. Minä sain joskus apua siitä teepuu -saippuasta, oletko kuullut? Rauhoitti tosi paljo ihoa ja puhdisti hyvin, mutta ei kuivattanut.
Niinhän siinä usein käy että kun ei stressaa ja pitää taukoa niin se plussa tulee. Niin kävi mulla. Päätettiin keskenmenon jälkeen pitää taukoa ja kas kummaa ylläri plussa tuli.Anteeksi nyt omaa juttua.. Olen todella, todella hämmentynyt. Meillä ei ole moneen kuukauteen ollut hoitoja (tauko menossa) ja nyt.. 1v8kk myöhemmin käy näin. Kädet tärisee ja hikoilee ja itken täällä!