Haaveena vauva 2022

Onnea hirmuisesti Irtokehys! Ei tarvi kyllä arvailla, onko plussa vai ei ;D

Täällä vaan odotellaan seuraavia kuukautisia.. Flon ennuste olis torstaille. Jos ei ensi viikollakaan ala kuulua, niin sitten kai pakko varalta testata. Talleteltu on kyllä tiheään, mutta mitään hajua oviksesta ei ole tai onko sitä edes.
 
  • Rakkaus
Reactions: Irtokehys
Onne @Irtokehys !!! Haluaisitko kerrata teidän tarinaa vähän, en oikein muista.
9/19 aloimme yrittämään yhteistä lasta. Ensimmäisestä liitosta minulla on kaksi lasta, hoidoilla joten aavistin meidän joutuvan hoitoihin.
6/20 lähdimme yksityiselle hoitoihin kevyellä taktiikalla eli ovulaation induktiolla. Loppuvuosi mentiin tällä suunnitelmalla, samalla kun odotimme julkiselle pääsyä.
Julkisella oli suunnittelukäynnit ja tutkimukset loppuvuodesta viime vuonna.

Keväällä teimme hoitosuunnitelman mutta hoitokierto tyssäsi leikkaukseeni, eikä IVF kiertoa ehditty toteuttamaan, että olisi tehty pakastus valmiiksi.

Samaan rytäkkään miehellä todettiin suolistosairaus ja siihen siittiöitä mahdollisesti tuhoavia lääkkeitä. Loppuvuoteen 2021 meidän oli tarkoitus olla kaiken kaikkiaan hoitotauolla, jotta me molemmat olemme paremmassa kunnossa.

Mikäli nyt tämä raskaus menee loppuun, niin kevyellä päästiin. Tähän testauksen odotteluun tänne päiville saakka juontaa varmasti kaikesta pettymyksestä mitä tämän aiheen ulkopuolellakin on ollut. Mieli ei halunnut enää yhtään pettymystä.
 
@Irtokehys mitä ihmettä!!! Onnea!!!!

Oliko sinulla jotain oireita ollut? Tai tuntuiko, että menkat tulee?
Hieman oli oireita viime viikosta. Mies reagoi ensin näihin ja tavoilleni poiketen olin todella tyyni ja rauhallinen. Itse olisin odottanut ensi viikkoon testausta. Jep.. Tuo kuvan testi löytyi kaapin kätköistä.

Viime viikollahan hieman tiputteli ja ilmoittauduin kp1 listoille. Sitten ei lähtenyt "homma käyntiin" ja rinnat kipeytyi, rupesin voimaan pahoin jokaisen ruokailun jälkeen.. Menkkajuilimista on koko ajan pienissä määrin sekä valkovuoto. Eilen illalla ryntäsin kesken sarjojen katsomisen oksentamaan. Plussa oli kuitenkin sinällään ylläri, vaikka pieni aavistus mulla oli ja siksi ehkä olin niin tyyni (jota omassa elämässä en yleensä ole.

Ps. tuuthan mun kanssa tammikuisiin! Ja kaikki muutkin tietenkin!!
 
@Keksi82 pitäisikö sinun pyytää että pääsisit gynelle?Vai olitko hiljakkoin käynyt?

@wbä ohjeessa lukee, että rasvaa pitäisi käyttää 4-8 viikkoa.

Tänään someen ilmestyi tuttavan vauvan syntymä ilmoitus kuvan kera, voi kuinka taas iski haikeus
Olin vasta helmikuussa käynyt. Kaikki oli ok. Toiminnallinen kysta mutta ei muuta.
Uskon että tämä on minipillereiden jälkimaininkia. päivän menkat ekassa kierrosaa niiden jälkeen... Jospa nyt uusi kierto olisi sitten normaali.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja chili_
Tullut hurjasti viestejä, joten hiukan viiveellä vastaan!

@Irtokehys kyllä, uskoin välikierto plussien tapahtuvan vain elokuvissa! Onneksi huomasin kysyä, toki vitsillä, että miten toimia, jos plussaan tauon aikana. Mutta mahdollista on myös välikierto plussa!
Mutta nyt teille oli käynyt samoin! Hurjan paljon onnea!


Olemme olleet kyllä avoimia sen suhteen, että toivomme toista pienellä ikäerolla. Toki emme ole kertoneet, että yritämme, mutta luultavasti ei tule yllätyksenä plussa, jos näin käy. Luultavasti he, joilla toive esikoisesta, eivät välitä vaikka saisimme lähellä heitä vauvan.
Toki olisihan heistä seuraa toisilleen.

Emme tietenkään pistä yritystä tauolle vain tämän vuoksi. Toivoisin niin kovasti, että tällä kertaa yritys olisi lyhyt! Tässä olen kauheasti miettinyt, että haluaisin niin olla kotona siihen saakka, että toinen olisi ainakin vuoden, käymättä välissä töissä. Olen näillä näkymin kotona esikoisen kanssa vielä vuoden, mutta mielelläni vielä pidempään!
 
vierailija
Anteeksi nyt omaa juttua.. Olen todella, todella hämmentynyt. Meillä ei ole moneen kuukauteen ollut hoitoja (tauko menossa) ja nyt.. 1v8kk myöhemmin käy näin. Kädet tärisee ja hikoilee ja itken täällä!
Niinhän siinä usein käy että kun ei stressaa ja pitää taukoa niin se plussa tulee. Niin kävi mulla. Päätettiin keskenmenon jälkeen pitää taukoa ja kas kummaa ylläri plussa tuli.
 
Selvä nega tuli tälle aamulle. Toisaalta nyt vasta dpo 9. Mutta ei ole mitään erityisiä oireita, tosin ei kyllä senkään suuntaisia, että menkat olisi alkamassa huomenna tai ylihuomenna. Lämmöt edelleen ylhäällä, ja jopa himpun nousseet, vaikka yöllä ei ole enää kuumakaan. Nyt siis 36,8 ja slkukierrosta oli se 36,3. Josko perjantaina testailen uudestaan.
 

Yhteistyössä