@Lavender_, samoja ajatuksia sielläkin siis! Tsemppiä kiertoon, toivottavasti saatte heti plussan taas, niin pääsette skippaamaan tän kakkavaiheen.
Mulla lääkkeellinen tyhjennys alkoi 28.8. Ja raskaustesti oli ihanmelkeinlähes nega 10.9.
Jälkivuodon vikat tiputtelut 11.9.
Ja ovis viimein 24.9., eli n. 2 viikkoa siitä kun hCg oli poistunut.
Tikuttelin hormonin poistumista pari kertaa viikossa ja mittasin aamulämmöt päivittäin. Lämpöjen perusteella oviksen ajankohta on aika selvä.
PMS-oireet onkin sit ollut aika päinvastaiset aiempaan verrattuna joka tuli mulle yllärinä, mutta googlen mukaan se on aika normaalia! Ennakkovaroitus siitä siis.
Onneks läheiset on ollu tosi ihania. Kerroin raskaudesta jo aiemmin sisaruksille, ystäville ja pomolle ja kaikki on kyselleet paljon myös keskarin jälkeen kuinka voin. Jotenkin nyt on vaan mulla itellä vaihe etten halua/jaksa edes jutella vaan haluan vaan yksin velloa siinä olossa. Tai siis en *halua* velloa, mutten myöskään enää halua puhua. Vaikea selittää.
Vaikka itellä lääkärit on olleet ihania ja osaavia, mutta samaa mieltä, joidenkin pitäisi todellakin opetella sekä empatiaa että ammattitaitoa.
Ja tosta luteaalin pituudesta tuntuu olevan hirveen vähän kunnollista tietoa/tutkimuksia.
Onneks itellä se ei sit kuitenkaan näyttänyt olevan este raskaudelle, mutta tietenkin jos on lyhyt luteaali, kiinnittymisen täytyy tapahtua aika ajoissa jottei menkat ehdi iskeä päälle.