Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Aattelin perustaa uuden ryhmän jonne voi purkaa tunteita ja ajatuksia keskenmenon tai useamman jälkeen ja saada vertaistukea❤

Meillä 2 vuoden sisään 4 peräkkäistä keskenmenoa ja yritys lopetettiin siihen kun kävi niin rankaksi nämä pettymykset mutta ehkäisty ei olla tammikuun jälkeen joten periaatteessa ihmekin voisi tässä sivussa tapahtua.
3 raskautta alkoi luomusti ja viimeisin kkm oli aikaansaatu ovulaation induktio hoidosta.
Ikää mulla 35v. Joten aikakin alkaa käydä vähiin, mies 42v.
Ensi viikolla pitäisi menkat alkaa, vaan niin toivon ettei alkaisi❤
 
Kiva kuulla, että olette kuitenkin antaneet vielä raskaudelle mahdollisuuden! <3 Elämä voi yllättää ja toivotaan kovasti, että teillä viides kerta toden sanoo! Nuo neljä keskenmenoa on kyllä niin rajua kuultavaa ja niin epäreilua... Meillä nyt yritystä 2,5vuotta ja kaksi keskenmenoa. Inssiin piti mennä nyt, mutta ei päästäkään kun ovis osuu viikonlopulle. Hirveä pettymys, vaikka meilläkin molemmat raskaudet luomusti alkaneet, eli estettä ei ole että se nytkin tapahtuisi... Jotenkin ei vaan jaksaisi odotella, kun viimeisintä yritettiin yli vuosi. Että jos tässä taas kestää niin kauan ja sitten tulee taas keskenmeno, niin en tiedä miten kestän.
 
Kiva kuulla, että olette kuitenkin antaneet vielä raskaudelle mahdollisuuden! <3 Elämä voi yllättää ja toivotaan kovasti, että teillä viides kerta toden sanoo! Nuo neljä keskenmenoa on kyllä niin rajua kuultavaa ja niin epäreilua... Meillä nyt yritystä 2,5vuotta ja kaksi keskenmenoa. Inssiin piti mennä nyt, mutta ei päästäkään kun ovis osuu viikonlopulle. Hirveä pettymys, vaikka meilläkin molemmat raskaudet luomusti alkaneet, eli estettä ei ole että se nytkin tapahtuisi... Jotenkin ei vaan jaksaisi odotella, kun viimeisintä yritettiin yli vuosi. Että jos tässä taas kestää niin kauan ja sitten tulee taas keskenmeno, niin en tiedä miten kestän.
Toivotaan❤
Jotenkin en jaksa vielä kuitenkaan heittää hanskoja tiskiin jos kuitenkin onnistuttaisiin vaikkakin näin monennen jälkeen käy jo mielenterveyden päälle ja käyn siitä syystä terapiassa:censored:
Itse voisin yrittää vielä hoitojakin mutta mies pistää hanttiin.
Meillä ton 3. Ja 4. Välissä oli kans vuosi ja mietinkin jo että meneekö seuraavaankin sitten niin kauan mut eipä nää asiat oo omissa käsissä, ei auta kun pitää toivoa yllä.
Onpa kurja ajoitus ovikselle mutta tosiaan jos aiemmatkin on alkaneet luomusti niin toivoa vielä seuraavaan kiertoon on, pidetään peukkuja ❤
 
  • Tykkää
Reactions: noppa_89
Kirjotetaan tännekin tuntemuksia jos joku samassa tilanteessa oleva löytäisi ryhmän, aika hiljaista on.
Tänään tuntemuksien perusteella dpo 10 (ehkä) kp 22/26 ja oireilut vastaa tosi paljon lokakuista plussa kiertoa joka valitettavasti keskeytyi mutta nyt alan olla varma että olisinkin raskaana mikä on hullua kun ehdittiin hyödyntää vain kp 11 ja 16 päivät, tosin ovis tapahtui kyllä omasta mielestäni juuri tossa välissä...yksikin kerta voi kuulemma riittää?
Ja yritän nyt vähän toppuutella itseäni etten pettyisi jos onkin nega.
Mutta oireisiin: vatsa sekaisin heti oviksen jälkeen, päänsärkyä useampana päivänä, unettomuus, lämpöily, hullut yöunet ja monta kertaa heräily pitkin yötä, pissahätä, palelu ja nyt hikoilu, alavatsan nippailut päivittäisiä, turvotus, nälkä.
Huomenna sitten testaan, toivottavasti tulisi haamulainen näkyviin, viimeksi sain selkeän haamun kp 24 ❤❤❤
 
Minäkin voisin tulla kuumeilemaan tänne. Eli joulukuussa oli keskeytynyt keskenmeno, ensimmäinen raskaus.
Sen jälkeen tammikuussa tuli aivan järkyttävän kipeät, runsaat ja pidemmät kuukautiset. Helmikuussa kuukautiset tuli 4 päivää etuajassa ja kesti vaan 3 päivää.
Ja nyt tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Tosin en nyt tiedä laskenko tuon viime kierron mukaan, mutta silloin olisi jo 4 päivää myöhässä. "Normi" kierto on 27 päivää, sen mukaan pitäisi alkaa tänään.

Mutta nämä oireet!? Ollut jo yli viikon vatsa- ja alaselkäkipuja, järkky väsymys, heikotusta muutamana aamuna, vatsa sekaisin (mikä on mulle tosi harvinaista!), ilmavaivoja, vetistä valkovuotoa tulee paljon, suuta kuivaa, hikoiluttaa ja palelee helpommin, rinnat kipuili parina päivänä, huonoa oloa, nään selkeitä unia ja heräilen aamuyöstä ilman mitään syytä..

En saanut ovulaatiota bongattua, oireita kyllä oli. Mutta raskaustesti näytti negaa tänään aamulla :( Tämä oirekirjo ihmetyttää ja yleensä kuukautiset on alkanut ruskealla tiputteluvuodolla, kun nyt taas tuli aamulla aavistuksen vaan ihan haalean ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Toki päivä on vielä nuori, että ehtiihän ne tässä vielä tänään alkaa.. Selkää ja vatsaa kolottelee nytkin.

@Alinna86 toivottavasti tulee plussa!! :) Tuuthan sitten kertomaan miten kävi
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Minäkin voisin tulla kuumeilemaan tänne. Eli joulukuussa oli keskeytynyt keskenmeno, ensimmäinen raskaus.
Sen jälkeen tammikuussa tuli aivan järkyttävän kipeät, runsaat ja pidemmät kuukautiset. Helmikuussa kuukautiset tuli 4 päivää etuajassa ja kesti vaan 3 päivää.
Ja nyt tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Tosin en nyt tiedä laskenko tuon viime kierron mukaan, mutta silloin olisi jo 4 päivää myöhässä. "Normi" kierto on 27 päivää, sen mukaan pitäisi alkaa tänään.

Mutta nämä oireet!? Ollut jo yli viikon vatsa- ja alaselkäkipuja, järkky väsymys, heikotusta muutamana aamuna, vatsa sekaisin (mikä on mulle tosi harvinaista!), ilmavaivoja, vetistä valkovuotoa tulee paljon, suuta kuivaa, hikoiluttaa ja palelee helpommin, rinnat kipuili parina päivänä, huonoa oloa, nään selkeitä unia ja heräilen aamuyöstä ilman mitään syytä..

En saanut ovulaatiota bongattua, oireita kyllä oli. Mutta raskaustesti näytti negaa tänään aamulla Tämä oirekirjo ihmetyttää ja yleensä kuukautiset on alkanut ruskealla tiputteluvuodolla, kun nyt taas tuli aamulla aavistuksen vaan ihan haalean ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Toki päivä on vielä nuori, että ehtiihän ne tässä vielä tänään alkaa.. Selkää ja vatsaa kolottelee nytkin.

@Alinna86 toivottavasti tulee plussa!! Tuuthan sitten kertomaan miten kävi
Kiva saada seuraa tänne keskusteluun vaikkakin toivotaan ennemmin plussia kaikille❤
Samankaltaisia oireita sulla kuin mullakin, toivottavasti menkat siellä ei alkaisikaan ja plussa vielä yllättäisi!❤
Tuun toki kertomaan miten mun huomenna käy :X3:
 
@Alinna86 Kyllä minustakin vähän punaista jo näkyy! :)

Täällä alkoi yöllä tulla enemmän ruskeeta vuotoa, eli kyllä ne menkat sieltä nyt näköjään tulee kuitenkin :/ oireet oli kyllä tosi samanlaisia kun silloin viimeksi plussasi.
 
@Alinna86 Kyllä minustakin vähän punaista jo näkyy!

Täällä alkoi yöllä tulla enemmän ruskeeta vuotoa, eli kyllä ne menkat sieltä nyt näköjään tulee kuitenkin :/ oireet oli kyllä tosi samanlaisia kun silloin viimeksi plussasi.
Luonnossa ei kyllä omiin silmiin punertanut mutta kyllähän toi vähän toivoa antoi! Tänään illalla uusiks :X3:
Harmi ettei teillä vielä tärpännyt:(
Jospa ensi kierto olisi sitten the one ❤
 
Mites pian olette uskaltanut alkaa yrittää uudestaan? Oletteko pitäneet 1 kierron taukoa Vai heti uudestaan? Mies yrittää puhua mua ympäri että aloitetaan yritys vielä kerran. Itselläni ajatus kuitenkin on että en halua kokea kolmatta keskenmenoa.
 
Mites pian olette uskaltanut alkaa yrittää uudestaan? Oletteko pitäneet 1 kierron taukoa Vai heti uudestaan? Mies yrittää puhua mua ympäri että aloitetaan yritys vielä kerran. Itselläni ajatus kuitenkin on että en halua kokea kolmatta keskenmenoa.
Ei oo ollu meidän lääkäreiltä mitään estettä etteikö voisi samantien yrittää uudestaa kunhan vuoto on loppunut (tulehdus riski) toiset lääkärit suosii yksiä menkkoja väliin mutta usein syynä se että helpompi laskea la.
 
Mites pian olette uskaltanut alkaa yrittää uudestaan? Oletteko pitäneet 1 kierron taukoa Vai heti uudestaan? Mies yrittää puhua mua ympäri että aloitetaan yritys vielä kerran. Itselläni ajatus kuitenkin on että en halua kokea kolmatta keskenmenoa.
Me alotettiin ns. yritys heti kun jälkivuoto loppui. Naistenklinikalla mulle lääkäri suositteli, että yhdet kuukautiset odotettaisiin (ja toki että raskaustesti näyttää negatiivista) mutta varhaisultran tehnyt kätilö taas sanoi että jos vaan itsestä siltä tuntuu niin heti voi alkaa yrittämään uutta.

Onkos kellään kokemusta Clearbluen Advanced digitaalisesta ovistestistä? Tilasin niitä nyt testiin kun oli alessa :) joskos nyt vihdoin saisi oviksen bongattua..
 
Mites pian olette uskaltanut alkaa yrittää uudestaan? Oletteko pitäneet 1 kierron taukoa Vai heti uudestaan? Mies yrittää puhua mua ympäri että aloitetaan yritys vielä kerran. Itselläni ajatus kuitenkin on että en halua kokea kolmatta keskenmenoa.
Me aloitettiin yrittäminen keskenmenon jälkeen saman tien uudestaan, koska lääkäri sitä ei kieltänytkään. Viikko sitten loppui jälkivuoto ja nyt olen koittanut tikuttaa ovista vielä siinä onnistumatta. Voi olla, että tässä kierrossa sen jo olen missannut tai sitten kierto on poikkeuksellisen pitkä.
 
Eletään jänniä aikoja...
Edelleen oireilut päällänsä, nega testattu oletettavasti dpo 11, dpo 10 tuli joku viivanpaikka, näiden jälkeen en oo testaillut. Tänään kp 26/26 ei merkkejä alkavista menkoista, itseasiassa päinvastoin oon iloinen, pirteä, energinen...mitä ei kyl normaalisti tapahdu, yleensä näinä päivinä on ranteet auki, vitutus maksimus ja näihin yhdistettynä vielä migreeni tai vähintäänkin jonkin sortin hedaria mut ei! :D
Toivo hiipii taas että jospa sittenkin..mieskin kysyi eilen pitäskö tehä testi, sitä ei oo kysynyt pitkiin aikoihin. Ehkä testaan viikonloppuna jos ei vuoto ala:unsure::X3:
 
Lara83
Tulen nyt tähän(kin) ketjuun stressailemaan, kun yllättäen taidankin olla raskaana, mutta en jaksa vielä uskoa että mitenkään olisin.

Oon tainnu ennenkin kertoa, mutta meillä alkuraskauden km 12/2018 ja 6/2019, sen jälkeen en ole tullut raskaaksi. Ollaan nyt vuosi oltu lapsettomuushoidoissa, inseminaatiot lopetettiin turhina ja ivf-jonossa ollaan. Mulla olis toiveissa 3. lapsi, miehellä ensimmäinen.

Menkat alko 1.2., ja luulin että hukkakierto, kun en saanut ees ovista bongattua. Ihan luomukierto siis ivf-jonotellessa. Mut maanantaina olikin testissä ihan hirmu haalee viiva, luulin sitä viivanpaikaksi. Ja tänään oli jo selvä plussa, vaikkakin vaalea.

Nyt on aivan hirvee stressi, siis ihan kauhee. Luulis että olis ihan innoissaan, mut en ole. Niin kauan kuin ei ole raskaana, ei voi saada keskenmenoa, ja oon tässä aamun jälkeen kuvitellut mielessäni jo noin sata kertaa tän asian.

Varhaisultra olis sit vk 7, mutta luulen että mielenterveyssyistä pitää varata hcg-testi ensi viikolle.
 
Tulen nyt tähän(kin) ketjuun stressailemaan, kun yllättäen taidankin olla raskaana, mutta en jaksa vielä uskoa että mitenkään olisin.

Oon tainnu ennenkin kertoa, mutta meillä alkuraskauden km 12/2018 ja 6/2019, sen jälkeen en ole tullut raskaaksi. Ollaan nyt vuosi oltu lapsettomuushoidoissa, inseminaatiot lopetettiin turhina ja ivf-jonossa ollaan. Mulla olis toiveissa 3. lapsi, miehellä ensimmäinen.

Menkat alko 1.2., ja luulin että hukkakierto, kun en saanut ees ovista bongattua. Ihan luomukierto siis ivf-jonotellessa. Mut maanantaina olikin testissä ihan hirmu haalee viiva, luulin sitä viivanpaikaksi. Ja tänään oli jo selvä plussa, vaikkakin vaalea.

Nyt on aivan hirvee stressi, siis ihan kauhee. Luulis että olis ihan innoissaan, mut en ole. Niin kauan kuin ei ole raskaana, ei voi saada keskenmenoa, ja oon tässä aamun jälkeen kuvitellut mielessäni jo noin sata kertaa tän asian.

Varhaisultra olis sit vk 7, mutta luulen että mielenterveyssyistä pitää varata hcg-testi ensi viikolle.
Onnea matkaan❤
Toivotaan että kaikki menisi hyvin.
Ymmärrän pelot varsin hyvin mutta kukaan ei voi tietää miten seuraavalla kerralla käy. Olin hetken vaiheessa missä ajattelin miksi yrittää kun jokainen menee kesken mutta nyt yritän ajatella asiaa niin ettei näihin tapahtumiin pysty itse vaikuttamaan, aika vaan näyttää.
Sekä loppupeleissä suuremmalla todennäköisyydellä kaikki menee kuitenkin hyvin.
Viime raskaudessa mulla oli hcg seurannat, tiheät ultrat, tukilääkkeet ne helpotti oloa vaikka silti meni lopulta kesken. Kaikki mikä helpottaa sun mieltä, niin tee ihmeessä niin.
Oisko sulla mahdollisuutta soitella esim. neuvolaan ja keskustella peloista?
Tän 4. Km jälkeen vasta tajusin etten selviä näistä tunteista yksin ja pakko purkaa johonkin ja nyt käyn säännöllisesti keskustelemassa, on ollut suuri apu..vaikkakin myös tänne saa ja oonkin purkannut asiaa mutta ei silti oo sama. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt jo mennä aiemmin.
Tsemppiä kovasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Malia
Lara83
@Alinna86, kiitos <3

Niinhän se on, että omaa biologista vauvaa ei oikein muuten saa kuin olemalla raskaana, joten pakko tässä vaan on sinnitellä. Ja kun ei mitään tiedossa olevaa lapsettomuuden syytä ole, niin pitää yrittää itseään muistuttaa, että todetulla raskaudella on kuitenkin tilastollisesti isompi todennäköisyys jatkua kuin mennä kesken. Ja jos menee kesken, niin me ollaan sentään jo toistuvien keskenmenojen tutkinnassa, ja sieltä pitäisi tulla tuloksia kevään aikana.

Varasin nyt maanantaiksi hcg-mittauksen. Eihän se hyväkään arvo mitään takaa, mutta toisaalta jos se on ihan älyttömän matala, niin eipähän toivo turhia ultraa odotellessa. Kaks kertaa oon käynyt ultrassa saamassa huonoja uutisia (samassa raskaudessa vieläpä: sain ensin virheellisen tuulimunadiagnoosin, ja myöhemmin tuli keskeytynyt keskenmeno) ja se on kyllä ihan hirveää. Jotenkin mun mielestä se on vielä pahempaa kuin vuodon alkaminen, kun on orientoitunut näkemään siellä ruudulla elävän alkion.

Neuvolaa en uskalla vielä varata, ramppaan vaan sata kertaa päivässä vessassa tsekkaamassa onko jotain vuotoa. Mutta varaan sen sitten ensi viikolla jos vaikuttaa normaalilta. Neuvolan peruminenkin on niin masentavaa ettei enää sitä huvittaisi joutua tekemään. Toistaiseksi uskon että pärjäilen ilman keskusteluapua, mutta jos tämä stressi ei pian helpota, niin sitten pitää harkita uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Hiphei, vihdoinkin (ekaa kertaa) ovistesti näytti plussaa! :D
Perjantaina tuli nega, eilen vilkkuva hymynaama ja tänään sitten "pysyvä" hymynaama.

Tuli jo tästä helpottunut olo kun en edelliseen kahteen kiertoon ovista onnistunut bongaamaan. Nyt tiedän että sentään se ovulaatio tapahtuu :) toki yllätyin että tuli näinkin aikasin (kp 8).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Wiltsukka_
Minäkin päädyin tänne lueskelemaan, ihanaa löytää kohtalotovereita vaikka toivonkin kaikille plussaa ja onnistumisia jatkossa <3 Me ollaan 32 ja 34v, esikoinen toiveissa, yritystä takana nyt 10kk jonka aikana kaksi alkuraskauden keskenmenoa :( . Viimeisin tapahtui nyt helmikuussa. Siinä missä eka km tuli yllärinä ja järkytyksenä niin tätä tokaa osasin odottaa sillä digitesti näytti liian vähäisiä viikkoja - yhden keskenmenon jo kokeneena panikoiduin ja pyysin sitten verikokeen neuvolasta ja hcg arvo olikin super matala. Tiesin siis siinä kohti, että ei taida olla normaali raskaus. Alkoi piinaavat viikot, kun kävin kontrolloimassa arvoa (yksityisellä, julkiselle ei päässy), ensin nousi minimaalisesti mutta sitten laski ja keskenmeno tuli itsekseen.

Kyllä tässä alkaa olla hankalaa ylläpitää toivoa paremmasta lopputuloksesta, kun tuo vuoden yrittämisen rajapyykkikin lähenee., vaikka ymmärrän hyvin, että moneen verrattuna se on kuitenkin vielä lyhyt aika.

Olen käynyt omasta aloitteesta ottamassa yksityisellä perus hormonikokeet, nyt vielä AMH edessä. Valmistuneiden kokeiden tulokset on olleet normaaleja.

Kiinnostaisi kuulla teiltä kuten Lara 83, joilla keskenmenoja tutkittu, että mitä kokeita on otettu ja onko siis julkisella puolella tehty tutkimukset?
 
Minäkin päädyin tänne lueskelemaan, ihanaa löytää kohtalotovereita vaikka toivonkin kaikille plussaa ja onnistumisia jatkossa <3 Me ollaan 32 ja 34v, esikoinen toiveissa, yritystä takana nyt 10kk jonka aikana kaksi alkuraskauden keskenmenoa . Viimeisin tapahtui nyt helmikuussa. Siinä missä eka km tuli yllärinä ja järkytyksenä niin tätä tokaa osasin odottaa sillä digitesti näytti liian vähäisiä viikkoja - yhden keskenmenon jo kokeneena panikoiduin ja pyysin sitten verikokeen neuvolasta ja hcg arvo olikin super matala. Tiesin siis siinä kohti, että ei taida olla normaali raskaus. Alkoi piinaavat viikot, kun kävin kontrolloimassa arvoa (yksityisellä, julkiselle ei päässy), ensin nousi minimaalisesti mutta sitten laski ja keskenmeno tuli itsekseen.

Kyllä tässä alkaa olla hankalaa ylläpitää toivoa paremmasta lopputuloksesta, kun tuo vuoden yrittämisen rajapyykkikin lähenee., vaikka ymmärrän hyvin, että moneen verrattuna se on kuitenkin vielä lyhyt aika.

Olen käynyt omasta aloitteesta ottamassa yksityisellä perus hormonikokeet, nyt vielä AMH edessä. Valmistuneiden kokeiden tulokset on olleet normaaleja.

Kiinnostaisi kuulla teiltä kuten Lara 83, joilla keskenmenoja tutkittu, että mitä kokeita on otettu ja onko siis julkisella puolella tehty tutkimukset?
Meillä 4peräkkäistä km, 2 varhaista ja 2 keskeytynyttä viikoilla 11 ja 12.
Tutkittu on 3. Jälkeen ja vikaa ei löytynyt. Siinä tutkittiin kromosomit molemmilta sekä multa otettiin 15 putkea verta mistä katottiin kilpparit yms. Ainoastaan yksityisellä todettiin sitten rauta varastot tyhjiksi kun katsottiin eri hormonit niin siinä samalla ja aattelinkin et siinäkö syy näihin menetyksiin mutta ne saatiin nostettua ja jäinkin raskaaksi kunnes taas meni kesken eli tuskin sekään syy.
Eihän se syy välttämättä koskaan selviä :(
Ja siis julkisella oli nää km tutkimukset.
 
vierailija
Meillä 4peräkkäistä km, 2 varhaista ja 2 keskeytynyttä viikoilla 11 ja 12.
Tutkittu on 3. Jälkeen ja vikaa ei löytynyt. Siinä tutkittiin kromosomit molemmilta sekä multa otettiin 15 putkea verta mistä katottiin kilpparit yms. Ainoastaan yksityisellä todettiin sitten rauta varastot tyhjiksi kun katsottiin eri hormonit niin siinä samalla ja aattelinkin et siinäkö syy näihin menetyksiin mutta ne saatiin nostettua ja jäinkin raskaaksi kunnes taas meni kesken eli tuskin sekään syy.
Eihän se syy välttämättä koskaan selviä
Ja siis julkisella oli nää km tutkimukset.
Kiitos vastauksesta ja pahoittelut neljästä keskenmenosta ☹ kuulostaa siltä, että teillä on siis vaan ollut huonoa tuuria matkassa. Kysyisin vielä onko nuo keskenmenojen tutkimukset tehty osana lapsettomuustutkimuksia vai oletko erikseen lähtenyt julkiselle nimenomaan keskenmenoja tutkituttamaan? Minä sain tänään terveyskeskuksen kautta varattua huhtikuulle ajan siihen ihan ekaan terveyskeskuslääkärikäyntiin.
 
Wiltsukka_
Kiitos vastauksesta ja pahoittelut neljästä keskenmenosta kuulostaa siltä, että teillä on siis vaan ollut huonoa tuuria matkassa. Kysyisin vielä onko nuo keskenmenojen tutkimukset tehty osana lapsettomuustutkimuksia vai oletko erikseen lähtenyt julkiselle nimenomaan keskenmenoja tutkituttamaan? Minä sain tänään terveyskeskuksen kautta varattua huhtikuulle ajan siihen ihan ekaan terveyskeskuslääkärikäyntiin.
Niin ja sori, tuo edellinen viesti oli siis myös multa, eli Wiltsukalta. Vasta opettelen tätä palstaa
 
Kiitos vastauksesta ja pahoittelut neljästä keskenmenosta kuulostaa siltä, että teillä on siis vaan ollut huonoa tuuria matkassa. Kysyisin vielä onko nuo keskenmenojen tutkimukset tehty osana lapsettomuustutkimuksia vai oletko erikseen lähtenyt julkiselle nimenomaan keskenmenoja tutkituttamaan? Minä sain tänään terveyskeskuksen kautta varattua huhtikuulle ajan siihen ihan ekaan terveyskeskuslääkärikäyntiin.
Huono tuuri tai sit syy mitä ei vielä tiedetä.
Meille tarjottiin tätä tutkimusta ihan 3. Km Jälkeen siellä polilla tai siinä yhteydessä...silloin sen saa julkiselta puolelta mut tosiaan pitää olla noi 3 putkeen kärsittynä :(
3. Jälkeen menin 8kk kuluttua yksityiselle tarkistuttaa tilannetta kun raskautta ei kovasta yrityksestä kuulunut, siellä tehtiin sit noi hormoni tutkimukset ja aloitettiin ovulaation induktio hoito mistä raskaus alkoi mutta keskeytyi nyt viime joulukuussa.
Nyt onkin todelliset piinapäivät menossa kun menkat on 5päivää myöhässä ja alavatsaa juilii, lämpö koholla ja väsyttää mutta testit tähän mennessä olleet negoja.
 

Yhteistyössä