Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Pahoittelut uuden kierron alkamisesta @Minie :(

Mä oon kärsiny enemmän tai vähemmän kivuliaista kuukautisista teinistä asti, joten en osaa sanoa onko terolut vaikuttanu vai ei, mutta akupunktio tuntuu vähentäneen mun kuukautiskipuja/ vieneen ne lähes kokonaan pois.

Oon käynyt akupunktiossa nyt tammikuusta asti ja on sen hyödyistä ollut koko ajan vähän ristiriitaset fiilikset, koska rahaahan siihenki menee ja toistaseks ei ole vielä vauvaa saatu. Mutta ihan selkeästi se on kyllä poistanu kipuja. Kiinalaisen lääketieteen mukaan kuukautisten pitäis olla kokonaan kivuttomat, jos kaikki on perfect tasapainossa, mikä omaan korvaan kuulosti kyllä ennen ihan soopalta, mutta nyt en ole enää niin varma....Kesällä mulla oli tauko akupunktiosta ja sillon oli taas kovat kivut, nyt kun jatkoin niin kivut taas lakkasi lähes täysin!
 
On kyllä jännä kuinka ristiriitaiset fiilikset on tullu. Toisaalta en malta odottaa, että pääsee taas alkaa yrittämään, ja toisaalta tympii ajatuskin siitä että kohta pitäis käydä taas läpi ne kaikki haamut ja alkuviikot ja raskausoireet! Tai stressi siitä, päästäänkö edes pupuilemaan oviksen aikaan.
Edellisellä kerralla kaikki oli uutta ja jännää, nyt ajatuskin tuntuu vain tylsältä kertaukselta. Ja jumalaut jos seuraavakin menee kesken. (Kunhan sen plussankin tietty edes eka sais.)

Tiedän kyllä että nää tunteet menee varmasti vielä ohi. Pitää varmaan tässä odotellessa vain muistaa nauttia siitä että saapahan olla välissä hetken ilman raskausoireita ja treeni kulkee taas.
 
Tämä kierto (myös jatkossa) vedetään ilman mitään testejä.. jos menkat myöhässä niin sitten joo, testiä.. mutta mä lopetan turhan hötkyilyn. Yritän unohtaa koko vauvahaaveen ja jatkan eloa. Tulee jos on tullakseen ♡♡♡
 
Käärmeinen
Syke löytyi dopplerilla rv 10+4 mutta nyt 11+5 th ei saanutkaan sitä kuulumaan :( laittoi mut onneksi lääkäriin heti tarkistamaan asian tilan, mutta ei taas ole helppoja minuutteja... :/

Ihan on olo et näinköhän tässä tuli kolmas keskenmeno sitten. Pakko kirjoittaa johonkin tässä odottaessa kun meinaa ahdistus ottaa vallan ihan täysin..
 
Käärmeinen
Noh lääkäri löysi sykkeen TK:n vanhalla ultralla sitten mutta mutisi jotain pienuudesta (ei puhunut oikein hyvää suomea ja hermostui kun aloin kyselemään asiasta) niin jäi vähän epävarma olo lopulta vaikka syke löytyikin... Nyt täytyy ensi viikon perjantaihin sitten malttaa ja koittaa olla murehtimatta.
 
Noh lääkäri löysi sykkeen TK:n vanhalla ultralla sitten mutta mutisi jotain pienuudesta (ei puhunut oikein hyvää suomea ja hermostui kun aloin kyselemään asiasta) niin jäi vähän epävarma olo lopulta vaikka syke löytyikin... Nyt täytyy ensi viikon perjantaihin sitten malttaa ja koittaa olla murehtimatta.
Hyvä että syke kuitenkin löytyi! Inhottavaa jos lääkärit ei oo yhtään myötätuntoisia tossa tilanteessa, mulla kans kokemuksia tökeröistä lääkäreistä :( kuitenkin raastavaa kaikinpuolin miettiä koko ajan onko kaikki kunnossa, tuleeko taas km, niin vois vähän ajatella toisen tunteita.
Tsemppiä odotteluun!
 
Omaa napaa.
Täällä pyörähti käyntiin rv 9 (8+2)
Viimeisessä keskeytyneessä raskaudessa sydän lakkasi lyömästä 9+0 ,väkisinkin tässä laskee päiviä kerrallaan vaan eteenpäin. Eilen oli rajuin oksentamispäivä koko raskaudessa, yleensä oksennan kerran ehkä max. pari päivässä mutta eilinen koko ilta meni pönttöä halaillen ja tänään ei pystykään muutaku makaamaan, varmaa viikonloppu samoissa tunnelmissa.
Olen nyt jo laihtunut 4-5kiloa. Ei pitäs valittaa mutta tunteet heittelee laidasta laitaan ja ainut tunne päällimmäisenä on kumpa en kärsisi turhaan :(
1,5viikon päästä on eka neuvola ja siitä vielä reilu 2viikkoo eka ultra (nt)
Miten tässä jaksaa odottaa?
 
Käärmeinen
Toivottavasti Alinna86 kaikki sujuisi siellä teillä nyt hyvin.. tosin tiedän niin hyvin nuo tunteet kun miettii että meneekö kesken ym. Ja mielessä käy ne viikot, milloin aiemmat menneet kesken. Ja lopulta, koska tulee se päivä kun ehkä hyvällä tuurilla uskaltaa huikaista helpotuksesta? Np-ultran jälkeen? Vai siinä kohtaa kun on rv 15+0 tai 20+0 tai jossain välissä kun alkaa tuntea liikkeet? Itseasiassa eilisestä on pohdituttanut se että mitäpä jos sikiö on elossa np-ultrassa, mutta löytyy joku muu huolestuttava löydös tai riskiluvut hälyttävät. Mitenhänpäin sitten pitää olla...
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Toivottavasti Alinna86 kaikki sujuisi siellä teillä nyt hyvin.. tosin tiedän niin hyvin nuo tunteet kun miettii että meneekö kesken ym. Ja mielessä käy ne viikot, milloin aiemmat menneet kesken. Ja lopulta, koska tulee se päivä kun ehkä hyvällä tuurilla uskaltaa huikaista helpotuksesta? Np-ultran jälkeen? Vai siinä kohtaa kun on rv 15+0 tai 20+0 tai jossain välissä kun alkaa tuntea liikkeet? Itseasiassa eilisestä on pohdituttanut se että mitäpä jos sikiö on elossa np-ultrassa, mutta löytyy joku muu huolestuttava löydös tai riskiluvut hälyttävät. Mitenhänpäin sitten pitää olla...
Tätä mäkin oon miettinyt et milloin voisin alkaa luottaa raskauteen? Tai tuleeko meille muka sitä ultraa missä kerrotaan hyviäkin uutisia? Koko ajan miettii vaan et mikä vois mennä vikaan :( mutta se riskihän tässä on otettava jos sen vauvan haluaa...
 
Alan olee jo ihan malttamaton!
Jälkivuoto loppui viime viikolla jo 2 päiväks kokonaan ja just kun olin pokailemassa miestä, niin alkoi uudelleen.
Ja nyt näyttää taas että vähiin käy ennenku loppuu, mutta eiköhän vielä kuitenkin tuu noita "hää hää, hämäsin vaaaaan!" -vuodon yllärialoituksia.
Rtesti oli eilen ihan mitätön haamu, arvelen että viimeistään ylihuomenna olis kokonaan nega.

Odottavan aika on pitkä ja malttamattoman vielä pidempi.
 
Hei kaikki,
Pahoittelut teille, jotka olette lähiaikoina tänne päätyneet ja tsemppiä @Alinna86 ja Käärmeinen näihin kriittisiin päiviin ja viikkoihin! ♡♡

On. Minä pidin useamman kuukauden palstatauon, mikä teki kyllä päälle hyvää. En ehkä koe aivan "ansaitsevani" paikkaa täällä, kun omat keskenmenoni ovat olleet niin varhaisia ja fyysisesti olleet samaa luokkaa kuukautisvuoto. Mutta nyt on taas niin kova ahdistus, että jonnekin pitää purkaa.

Tässä tauon aikana kemiallisten kierre on jatkunut. Eka, viikon kestänyt raskaus oli siis maaliskuussa, toukokuussa kemiallinen, elokuussa en testannut, mutta kuukautiset tulivat kivuliaina kera raskausmateriaalin ja supistusten. Nyt syyskuussa on taas haamuja testeissä. Kävin muissa asioissa yleislääkärillä ja sain ruinattua Lugesteron-reseptin, mitä en ollut aiemmin kokeillut. Mutta lääkäri ei tuntenut lääkettä ja uskalsi antaa vain 15 tablettia eli muutaman päivän kuluttua lääkkeet loppuu. Vaikea olla ajattelematta, että siihen loppuu tämä "raskauskin". Samalla tunnustelen tietty myös oireita ja kun rinnat ovat olleet tänään vähemmän hellät, niin epäluulo nostaa päätään, että vaikka lugeja riittäisikin niin ei nekään auta.

Kun 1,5 vuotta sitten lähdettiin yritykseen niin tuntui luontevalta ajatukselta, että tjottaillaan kunnes vaihdevuodet alkaa. Mutta en ollenkaan osannut varautua, että tjottailu johtaa siihen, että joka toiset "kuukautiset" onkin keskenmenovuotoa. Jaksaako sellaistakaan vuosikausia?
 
  • Surullinen
Reactions: Wiltsukka_
Hei kaikki,
Pahoittelut teille, jotka olette lähiaikoina tänne päätyneet ja tsemppiä @Alinna86 ja Käärmeinen näihin kriittisiin päiviin ja viikkoihin! ♡♡

On. Minä pidin useamman kuukauden palstatauon, mikä teki kyllä päälle hyvää. En ehkä koe aivan "ansaitsevani" paikkaa täällä, kun omat keskenmenoni ovat olleet niin varhaisia ja fyysisesti olleet samaa luokkaa kuukautisvuoto. Mutta nyt on taas niin kova ahdistus, että jonnekin pitää purkaa.

Tässä tauon aikana kemiallisten kierre on jatkunut. Eka, viikon kestänyt raskaus oli siis maaliskuussa, toukokuussa kemiallinen, elokuussa en testannut, mutta kuukautiset tulivat kivuliaina kera raskausmateriaalin ja supistusten. Nyt syyskuussa on taas haamuja testeissä. Kävin muissa asioissa yleislääkärillä ja sain ruinattua Lugesteron-reseptin, mitä en ollut aiemmin kokeillut. Mutta lääkäri ei tuntenut lääkettä ja uskalsi antaa vain 15 tablettia eli muutaman päivän kuluttua lääkkeet loppuu. Vaikea olla ajattelematta, että siihen loppuu tämä "raskauskin". Samalla tunnustelen tietty myös oireita ja kun rinnat ovat olleet tänään vähemmän hellät, niin epäluulo nostaa päätään, että vaikka lugeja riittäisikin niin ei nekään auta.

Kun 1,5 vuotta sitten lähdettiin yritykseen niin tuntui luontevalta ajatukselta, että tjottaillaan kunnes vaihdevuodet alkaa. Mutta en ollenkaan osannut varautua, että tjottailu johtaa siihen, että joka toiset "kuukautiset" onkin keskenmenovuotoa. Jaksaako sellaistakaan vuosikausia?
Teidän tilanne kuulostaa vähän samanlaiselta kuin meidän! Tai meillä on ya 06/20 ja mullahan meni vuosi sitten eka raskaus kesken noin 6+0, sitten helmikuussa ehdin olla ehkä viikon raskaana, toukokuussa todettiin mun synttäripäivänä joskus viikolla 6/7 tuulimuna, joka lääkkeillä ulos ja heinäkuussa mulla oli kemiallinen.

Mehän yritetään esikoista, että pelkään toistuuko tää sama aina vaan uudestaan. Lääkärit kyllä ovat valaneet toivoa onnistua ja IVF alkiodiagnostiikalla voisi olla meille hyvä vaihtoehto, jos ei enää jakseta kotikonstein. Julkisellehan me ei päästy, eli yksityisellä tapahtuisi kaikki (ei ne kyllä vissiin julkisella edes tee alkiodiagnostikkaa ilman, että on joku sairaus tms.).
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Teidän tilanne kuulostaa vähän samanlaiselta kuin meidän! Tai meillä on ya 06/20 ja mullahan meni vuosi sitten eka raskaus kesken noin 6+0, sitten helmikuussa ehdin olla ehkä viikon raskaana, toukokuussa todettiin mun synttäripäivänä joskus viikolla 6/7 tuulimuna, joka lääkkeillä ulos ja heinäkuussa mulla oli kemiallinen.

Mehän yritetään esikoista, että pelkään toistuuko tää sama aina vaan uudestaan. Lääkärit kyllä ovat valaneet toivoa onnistua ja IVF alkiodiagnostiikalla voisi olla meille hyvä vaihtoehto, jos ei enää jakseta kotikonstein. Julkisellehan me ei päästy, eli yksityisellä tapahtuisi kaikki (ei ne kyllä vissiin julkisella edes tee alkiodiagnostikkaa ilman, että on joku sairaus tms.).
Ikävältä kuulostaa tuo teidänkin kuvionne. :/ Hienoa, jos lääkärit toiveikkaita kuitenkin. Ja keinoja kuulostaa olevan vielä jäljellä.

Niin, ei siellä julkisella oikein siihen parhaaseen apuun tunnuta tähtäävän. Enemmän sellainen minimi millä saadaan useimmat autettua. Minkä toki ymmärtää, kun budjetissa pitäisi pysyä. Eivät lääkärit mielestäni yksityiselläkään lähde rahankiilto silmissä ensimmäisenä kalleimpia hoitoja tarjoamaan, mutta tuntuu ettei kädet nouse niin helposti pystyyn.

Mainitsit aiemmin akupunktion, onko teillä lääkkeellistä tukea tällä hetkellä?
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Ikävältä kuulostaa tuo teidänkin kuvionne. :/ Hienoa, jos lääkärit toiveikkaita kuitenkin. Ja keinoja kuulostaa olevan vielä jäljellä.

Niin, ei siellä julkisella oikein siihen parhaaseen apuun tunnuta tähtäävän. Enemmän sellainen minimi millä saadaan useimmat autettua. Minkä toki ymmärtää, kun budjetissa pitäisi pysyä. Eivät lääkärit mielestäni yksityiselläkään lähde rahankiilto silmissä ensimmäisenä kalleimpia hoitoja tarjoamaan, mutta tuntuu ettei kädet nouse niin helposti pystyyn.

Mainitsit aiemmin akupunktion, onko teillä lääkkeellistä tukea tällä hetkellä?
Joo ja käsittääkseni julkisella se apu keskittyy lähinnä sen raskauden alulle saamiseen, ja kun meillä se ei ole lainkaan se ongelma. Meidän lähete tuli takas julkiselta kommentilla "lapsettomuushoidoilla ei voida vaikuttaa raskauden jatkumiseen". Ja ei ole kyllä yhtään tullu yksityisellä sellaista fiilistä, että turhaan kokeiltaisiin mitään vaan tosi yksilöllistä palvelua ollaan saatu.

Joo mulla on nyt letrozol käytössä alkukierrosta ja sitten keltaurauhastukena kun arvot ollu alhaset luonnollinen keltarauhashormoni cyklogest. Ja sitten liittyen näihin keskenemnoihin vielä yks lääke ns. vähän kokeilumielellä ollut nyt hetken aikaa mukana...Oon myös alottanu raskausvitamiinien lisäks Q10:n, jota lapsettomuuslääkäri piti kanssa hyvänä ideana.

Tuli mieleen tuohon sun tilanteeseen, että voisithan varata vaikka ihan vaan soittoajan yksityiselle tuosta keltarauhashormonista ja käydä sen myös mittauttamassa? Mä kävin viime kemiallisessa ja ei muistaakseni maksanut koe "kuin" ehkä joku 60 euroa. Mä sain aikoinaan ihan puhelimitse gyneltä ekan kerran keltarauhashormonireseptin, eli varmasti onnistuisi jos selität tilanteen.
 
Joo ja käsittääkseni julkisella se apu keskittyy lähinnä sen raskauden alulle saamiseen, ja kun meillä se ei ole lainkaan se ongelma. Meidän lähete tuli takas julkiselta kommentilla "lapsettomuushoidoilla ei voida vaikuttaa raskauden jatkumiseen". Ja ei ole kyllä yhtään tullu yksityisellä sellaista fiilistä, että turhaan kokeiltaisiin mitään vaan tosi yksilöllistä palvelua ollaan saatu.

Joo mulla on nyt letrozol käytössä alkukierrosta ja sitten keltaurauhastukena kun arvot ollu alhaset luonnollinen keltarauhashormoni cyklogest. Ja sitten liittyen näihin keskenemnoihin vielä yks lääke ns. vähän kokeilumielellä ollut nyt hetken aikaa mukana...Oon myös alottanu raskausvitamiinien lisäks Q10:n, jota lapsettomuuslääkäri piti kanssa hyvänä ideana.

Tuli mieleen tuohon sun tilanteeseen, että voisithan varata vaikka ihan vaan soittoajan yksityiselle tuosta keltarauhashormonista ja käydä sen myös mittauttamassa? Mä kävin viime kemiallisessa ja ei muistaakseni maksanut koe "kuin" ehkä joku 60 euroa. Mä sain aikoinaan ihan puhelimitse gyneltä ekan kerran keltarauhashormonireseptin, eli varmasti onnistuisi jos selität tilanteen.
Olisin kyllä ollut ihan murtunut tuollaisen saatekirjeen jäljiltä. :censored: Voi kun lääkäreille ja etenkin julkisella opetettaisiin empaattista kommunikointia. Onneksi toisaalla ovat sitten ihan eri asenteella liikkeellä.

Tuota q10:iä söin jossain vaiheessa, mutta lopetin kun luulin huomaavani sivuoireita, jotka eivät kyllä aiheutuneetkaan niistä. Uskaltaisikohan ne ottaa taas käyttöön, vaikka testi oli vielä tänä aamuna plussa ja vahvistunut toissapäiväisestä. :unsure: Nytkin tuntuu kyllä sellaista supistelua/kramppailua kohdun seudulla, että eiköhän tämä parissa päivässä ratkea.

Mut kiitos vertaistarinasta @Wiltsukka_ :giggle: Minulla on yksityiselle aika torstaina, niin pääsen sinne näitä kuvioita märyämään. Katsotaan keksiikö lääkäri jotain optimistista sanottavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Olisin kyllä ollut ihan murtunut tuollaisen saatekirjeen jäljiltä. Voi kun lääkäreille ja etenkin julkisella opetettaisiin empaattista kommunikointia. Onneksi toisaalla ovat sitten ihan eri asenteella liikkeellä.

Tuota q10:iä söin jossain vaiheessa, mutta lopetin kun luulin huomaavani sivuoireita, jotka eivät kyllä aiheutuneetkaan niistä. Uskaltaisikohan ne ottaa taas käyttöön, vaikka testi oli vielä tänä aamuna plussa ja vahvistunut toissapäiväisestä. Nytkin tuntuu kyllä sellaista supistelua/kramppailua kohdun seudulla, että eiköhän tämä parissa päivässä ratkea.

Mut kiitos vertaistarinasta @Wiltsukka_ Minulla on yksityiselle aika torstaina, niin pääsen sinne näitä kuvioita märyämään. Katsotaan keksiikö lääkäri jotain optimistista sanottavaa.
Ihanaa, että testi oli siellä vahvistanut!!! Nyt pidän kyllä kovasti peukkuja, että vahvistuisi entisestään. Mikä dpo sulla nyt on suunnilleen? Mä muistelisin (en oo kyllä yhtään varma, kannattaa kysyä lääkäriltä), että q10 pitäis plussan jälkeen lopettaa.

Joo kyllä tuollainen viesti oli karua luettavaa, ja kun yksityisellä kuitenkin on paljon konsteja ja myös tuloksia tullut keinoilla mitä kokeilevat. Mun tuntuma on se, että toistuvien km tutkimukseen ei Suomessa laiteta verorahoja kovinkaan, ei vaikuta olevan mitään uutta tutkimustietoakaan julkisella puolella aiheesta julkaistu.
 
  • Rakkaus
Reactions: Spekulaattori82
Ihanaa, että testi oli siellä vahvistanut!!! Nyt pidän kyllä kovasti peukkuja, että vahvistuisi entisestään. Mikä dpo sulla nyt on suunnilleen? Mä muistelisin (en oo kyllä yhtään varma, kannattaa kysyä lääkäriltä), että q10 pitäis plussan jälkeen lopettaa.

Joo kyllä tuollainen viesti oli karua luettavaa, ja kun yksityisellä kuitenkin on paljon konsteja ja myös tuloksia tullut keinoilla mitä kokeilevat. Mun tuntuma on se, että toistuvien km tutkimukseen ei Suomessa laiteta verorahoja kovinkaan, ei vaikuta olevan mitään uutta tutkimustietoakaan julkisella puolella aiheesta julkaistu.
Ihana, kun joku uskaltaa vähän tsempata kun sekä minä että mies ollaan niin skeptisiä! :giggle: Tänään on dpo14. Ekat hailuraiset testasin CBn perustestillä ja PCn liuskalla dpo11, nämä vahvistuneet eilen. Huomenna testailen taas. Ihan hirveästi haluaisi vain skipata pari viikkoa eteenpäin, että pääsisi vaikka varhaisultraan.

Pitääpä sitten kysäistä lääkäriltä noista q10stä. Jäivät vielä kaappiin. Nyt menee vain d- ja raskausvitamiineja ja NACia, sekä tietysti keltarauhastukea.
 
Käärmeinen
Nyt tilanne (13+4) alkaa vaikuttaa onnelliselle ja suht turvalliselle mutta onhan nuo ultrat keskenmenojen jälkeen ihan mahdottoman vaikeita uusissa raskauksissa. Elokuussa ennen varhaisultraa tärisin itku silmässä koko aamun ennen ultraa ja käsi vapisi ja pelotti miten saan maksettua yksityisen ultran jos se onkin mennyt kesken... halusin mennä koska pelotti niin paljon.

Viime perjantaina käytiin miehen kanssa nt-ultrassa ja vaikka olin kuullut sydänäänet neuvolassa kahdella edellisellä viikolla niin silti oli vaikea tilaisuus... en oikein osannut tai uskaltanut sanoa juuta tai jaata oireista tai muustakaan. Jotenkin edelleen oli ihmeellisessä "kuoressa" että itse pysyy kasassa ultran ajan. Ehkä tämä katastrofiajattelu tästä menee vielä ohitse...

Täysin ymmärrän ja tsemppaan kaikkia ultriin meneviä, etenkin keskenmenojen jälkeen. Toivottavasti Alinna86 saisit hyviä uutisia!

Meille tämä lienee ensimmäinen ja viimeinen yhteinen lapsi, jos kaikki menee hyvin (molemmilla 1 poika aiemmasta suhteesta, he on nyt 1lk ja 2lk). Että ehkä näitä ultria ei tarvitse kohta enää jännittää omalta osalta...
 
Voisin liittyä mukaan... Meillä ennestään 3 poikaa, mutta paripäivää sitten ultrassa selvisi että kohdussa oli vain raskauspussi ja joku epämääräinen veripläntti. Viikot oli 8+5... No ei muutakun pillerit mukaan ja kotiin ja tyhjennys nyt tapahtunut aika hyvin jo. Hirveä kuume olisi vielä yksi pieni meidän perheeseen saada ❤ Tämä oli ensimmäinen keskenmeno ja olo on edelleen ihan kauhea tiedän että jos vielä raskaudun, niin pelko on kovasti läsnä kyllä. Oletteko muuten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kun vuoto on kokonaan loppunut alkaneet heti yrittää uudelleen vai pitäneet yhden kierron välissä?
 
Tulehan @Alinna86 kertomaan, miten meni varhaisultra, kyllä nyt olisi ehdottomasti teidän tuurin jo aika kääntyä!!!

Mites @Spekulaattori82 tilanne, saitko lääkäristä jo jotain apua tuohon keltarauhastuki asiaan/muuten tilanteeseen?

Pahoittelut keskenmenosta @Lumihiutale_ :confused: Me saatiin lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen lupa jatkaa heti ilman menkkoja välissä, mielestäni yleensä sille ei pitäisi olla estettä.

Kiva kuulla, että Käärmeinen sai hyviä uutisia ultrasta :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Tulehan @Alinna86 kertomaan, miten meni varhaisultra, kyllä nyt olisi ehdottomasti teidän tuurin jo aika kääntyä!!!

Mites @Spekulaattori82 tilanne, saitko lääkäristä jo jotain apua tuohon keltarauhastuki asiaan/muuten tilanteeseen?

Pahoittelut keskenmenosta @Lumihiutale_ Me saatiin lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen lupa jatkaa heti ilman menkkoja välissä, mielestäni yleensä sille ei pitäisi olla estettä.

Kiva kuulla, että Käärmeinen sai hyviä uutisia ultrasta
Siellä se pieni ihme heilutteli käsiä ja potki menemään, näytti kyllä kunnon moovit meille:love:
Itkuhan siinä tuli❤
Näytti jo niin ihmiseltä, olin yllättäny et oliki niin "iso"
Vastasi isompaa melkein viikon, saas nähdä vaihtuuko la nt ultrassa. Huomenna siis vaihtuisikin rv 12:love:
 
Siellä se pieni ihme heilutteli käsiä ja potki menemään, näytti kyllä kunnon moovit meille
Itkuhan siinä tuli
Näytti jo niin ihmiseltä, olin yllättäny et oliki niin "iso"
Vastasi isompaa melkein viikon, saas nähdä vaihtuuko la nt ultrassa. Huomenna siis vaihtuisikin rv 12
Ihan mahtavia uutisia :love: :love: :love: nyt kuulostaa kyllä lupaavalta, ihanaa!!
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä