Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuiset 2021

    No heippa! Plussasin viikko sitten ja ajattelin tulla kurkkimaan joko löytyy muita kesäkuisia, kun niin alkukuuhun menee. Mut täällähän teitä jo on :) Liityn seuraan fb!
  2. T

    Toiveissa vauva 2021

    Heip yp! Hyppäsin tänne innoissani mukaan kuumeilemaan, mutta huomasin etten vaan ehdi ja jaksa kaiken kiireen keskellä yhtään osallistua keskusteluun. Minut voi siis poistaa kokonaan kiertolistalta. Turhaan siellä roikun kun en käy mitään päivittelemässä. Katsotaan josko liittyisi sitten...
  3. T

    Toiveissa vauva 2021

    @Masunen paljon onnea :) @tuittu86 Toivotaan parasta!
  4. T

    Toiveissa vauva 2021

    Eilen kyselin, että onko taloudellinen tilanne vaikuttanut teidän vauvahaaveisiin ja olikin ihan lohdullista lukea, että mietityttää muitakin.. Ja näköjään myös parin miestä mietityttää maailman tilanne. Meilläkin siis molemmilla ihan jees ansiosidonnainen ja hyvä tukiverkko. Mutta toisaalta...
  5. T

    Toiveissa vauva 2021

    Huih! Täällä ei parane käydä kovin harvakseltaan, kun viestejä tulee valtavaa vauhtia! Tällä viikolla oli viimeinen ovis, jonka yli on meinattu odottaa eli tän kuun lopulla sitten varmaan aletaan yrittämään. En aio alkaa tikutella, kun on niin selvät tuntemukset ettei voi erehtyä koska ovis on...
  6. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on käynyt niin, että lapsen saannin jälkeen ovulaatiotuntemukset on tulleet tosi selviksi! Alavatsaa alkaa turvottaa ja tuntuu melkein menkkamaista juilintaa. En siis voi erehtyä, että koska ovis tapahtuu. Tuntemukset myöskin täsmäävät kiertolaskurin kanssa. Nyt toista lasta...
  7. T

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa kaikille! Liityn tänne tuttuun ja turvalliseen keskusteluun, jossa olin esikoistakin kuumeillessa. :) Luen teidän aiemmat viestit kunhan ehdin, sivuja on jo aika huikea määrä! Minulla on 1/2019 syntynyt poika ja olemme miehen kanssa pohtineet koska olisi aika alkaa yrittää toista...
  8. T

    .

    Kiitos onnitteluista! Paljon voimia kaikille yritykseen ! @Wintersun uskaltaudun siirtymään tonne plussaneiden puolelle :) toivottavasti siellä sitten pysyn..
  9. T

    .

    @Miina- dpo7 alkoi sellanen krapulainen olo.. Sydämen tykytystä ja suuta kuivaa. Ja sitten alkoi tulla nälkä tavallista useammin.. :ROFLMAO: Yöt oon myös nukkunut vähän huonosti, mutta se voi liittyä myös tähän valoisuuteen. Menkkakipuiluja tuntui useamman päivän ajan ja ne sitten meni ohi. Eipä...
  10. T

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Heippa! Täällä vähän hämmentyneissä tunnelmissa kirjoittelen, tänään aamulla tehty plussatetsti ja varmuuden vuoksi toinen vielä iltapäivällä :LOL: Ensimmäinen olisi sitten toivottavasti tulossa. Tuosta lasketusta ajasta en mee takuuseen, kun oli aika myöhäinen ovis.. Omat tiedot olisi...
  11. T

    .

    @Tiutau13 Kiitos! LA osuu jonnekkin 19. tammikuuta tienoille! Mun äidin synttärit on ihan siinä hujakoilla, joten saas nähdä tuleeko sama päivä :ROFLMAO:
  12. T

    .

    Kiitoksia onnitteluista :) Sen unohdin aiemmin mainita, että tässä kierrossa oli mukana kuuluisa greippimehu:ROFLMAO: ja preseed-liukkari. En tiedä oliko niillä vaikutusta raskautumiseen. Greippimehun en kuitenkaan usko myöhentävän ovista, ainakin omia kiertoja nyt myöhemmin tarkastelleena, se...
  13. T

    .

    @MinimiiS joo testasin ja plussa tuli :eek:o_O:ROFLMAO::giggle: pc:n testillä tein ja ihan selkeä viiva vaikkei ollutkaan yhtä tumma kun kontrolli, mutta ilmeisesti ei tarviikkaan olla. Vähän epäuskoinen olo:whistle: testaan kyllä vielä.toisenkin kerran tänään tai huomenna! Mut kerrankin oireet...
  14. T

    .

    @Momon hyvä kun se ovis sieltä tupsahti! (y) sit vaan piinailemaan! @lilia88 voi ei, kurja juttu. Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( @talvilintu toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa. Ajankohta täsmäis kyllä (y) @Lilje kuulostaa NIIN tutulta! Mietin kans et miten työnantaja sit...
  15. T

    .

    Kiitos kommenteista ja tsempeistä @miniminimini , @Alia ja @MinimiiS :) sullakin muuten @MinimiiS jo kierto tosi pitkällä! Jännää!!(y) @Momon ei kannata vielä luovuttaa! Mullakin on ollut ovis kp16-17 enkä millään saanut plussaa tässä kierrossa. Jatkoin epätoivoisena testailua ja lopulta se...
  16. T

    .

    @lilia88 älä murehdi, kyllä se plussa sieltä voi vielä tulla :) ymmärrän kyllä, että tuskastuttaa.. Toi on yksi syy miksen ole halunnut vielä testata. Ja päätin nyt, että odotan lauantaille testin kanssa mikäli menkkoja ei näy.. Oviksen mukaan huomenna pitäisi vasta alkaa, joten en uskalla...
  17. T

    .

    @Alia kiitos vastauksesta :) @miniminimini kurjaa, että menkkaolo tullut jo nyt.. eihän sitä tietty koskaa tiedä (y) @Wintersun mulle vois huomenna päivittää, jos muistat, kierron kestoksi 27-30. Aloin tossa tutkailla sovelluksesta kiertojen pituuksia niin siellähän ne heitteli aika...
  18. T

    .

    @miniminimini olin vähän epäselvä :LOL: tarkoitin itseasiassa vuorokaudenaikaa :ROFLMAO: mut juu ehdottomasti paras ois kun menkat myöhässä. Katsotaan maltanko sinne JOS sellainen tilanne nyt ylipäätään tulisi..
  19. T

    .

    @lilia88 mä päätin olla testaamatta vielä tänään vaikka onkin jo dpo10 (jee!)! Menkkoja ei näy eikä kuulu! Eilen illalla oli sellainen olo, että varmasti tänään alkaa, mutta olot meni ohi ja tänään ei oo ollut enää yhtään menkkaoloja. En tiedä testaisko huomenna, jotenkin yritän nyt vältellä...
  20. T

    .

    @miniminimini täällä vaan piinaillaan.. alavatsaa turvottaa ja olotila kyl sellanen normaalisti menkkoja edeltävä. Tosin lisäksi äsken tuli muutama oikein viiltävä kipu, mitä ei yleensä tule. Toiveet ei oo kuitenkaan kauhean korkealla siis. Kp27 menossa ja yleensä kp28 menkat alkaa, joten...

Yhteistyössä