Toiveissa vauva 2021

@lovecoco okei, eli vaikea ehkä sanoakaan, mikä päivä olis paras käyntiä varten. Ainahan siellä jotain tietoa saa, missä vaiheessa kierto menossa. Kerrohan sitten, kun käyt, että mitä näkyy.

@haaveilija24 minulla oviksen tienoilla voi olla kipuja useampanakin päivänä ja en oikein tunnista, tapahtuuko ovis milloin vai ollenkaan. Toivottavasti kävisi hyvin nyt teille ❤

Minä yritin mennä katsomaan toisenlaiset teiniäidit, mutta olisi pitänyt olla ruutu+. Tuleeko ne joskus kaikille näkyviin, vai miten menee. Jotain uutta katsottavaa pitäs löytää, kun loppui lapsi tuntemattoman kanssa.
 
@lovecoco okei, eli vaikea ehkä sanoakaan, mikä päivä olis paras käyntiä varten. Ainahan siellä jotain tietoa saa, missä vaiheessa kierto menossa. Kerrohan sitten, kun käyt, että mitä näkyy.

@haaveilija24 minulla oviksen tienoilla voi olla kipuja useampanakin päivänä ja en oikein tunnista, tapahtuuko ovis milloin vai ollenkaan. Toivottavasti kävisi hyvin nyt teille

Minä yritin mennä katsomaan toisenlaiset teiniäidit, mutta olisi pitänyt olla ruutu+. Tuleeko ne joskus kaikille näkyviin, vai miten menee. Jotain uutta katsottavaa pitäs löytää, kun loppui lapsi tuntemattoman kanssa.
Mä kans olin tänään menossa kattoon toisenlaiset teiniäidit mutta vissiin se on vaan ruutu+:lle :( Mä luulin et ois tullu kaikille nähtäväks nyt ma. Höh. Täällä edelleen sulle pidetään peukkuja että ois tärpännyt :love:

Oi, onnea plussista! :love:

Täällä aika matelee... Muutenkin jotenkin ihan tyhmä päivä, kaikki tuntuu menevän huonosti töissä ja muutenkin... Ihan pms olo vaikka vasta dpo 1. Jotenkin on nyt hanskat tiskiin olo jostain syystä tän kierron suhteen. Vaikka ovisplussa näytti tulevan tikkuun, ei oo ollu mitään erityisen selkeitä ovisoireita joten onkohan koko ovista ees ollu. No, jatketaan nyt piinailua ja toivotaan et fiilikset tästä nousee... Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ja toivotaan että pian tulee taas kunnon plussa-aalto :love:
 
Mun työsopimusta jatkettiin tänään vuoden loppuun. (y) Todennäköisesti kuitenkin jo ennen tulee tieto, että tuleeko vakituinen vielä takaisin (byebye työt) vai jääkö kokonaan pois (vakkaripaikka jee!).

@haaveilija24 mulla oli tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oikein kunnolla tuntuvat oviskivut ja ne kesti kyllä ainakin pari vuorokautta! Normaalisti ei ole tuntunut hetkellistä kovaa menkkajuilimista kummempaa. :unsure: Tiedä sitten onko uusilla ravintolisillä vai ruokavaliolla osuutta asiaan.

@Zennuli tuhannesti onnea plussasta! :love: :love: Pienelle voimakkaita tarrasukkia <3
 
Jäätävät menkka poltot. Saa nähä koska alkaa vuoto. Epäilin et tulee pari päivää myöhäs, ku aamusta ei oireita sen suhteen, tänää siis pitäs alkaa, mut nyt on tunnin pari jo poltellut että voi kohta alkaakin. Voi kun se testi olis vahvistunut <3 mutta ei nii ei. Tosin tän kierron alussa mietin vielä et kuinka siistiä ois saada helmikuinen. Tai maaliskuinen, sillee et horoskooppi ois vauvalla sit kalat. Sit oltas tasapainoisesti esikoisen kans vaakoja ja mies ja vauva kalat :love:
Toki, saahan sitä haaveilla..

Nuo hymiöt katoaa jos painaa perään enteriä. Jos talentaa tekstin hymiön jälkeen, se jää, ja sit voi jatkaa normaalisti. Ilmeisesti joku pugi. Ja mullakaan ei monesti toimi.
Mut jotkut esim nää : D : ) ja : ( toimii ku laittaa ilman välejä :D :) :(
 
Viimeksi muokattu:
Mä kans olin tänään menossa kattoon toisenlaiset teiniäidit mutta vissiin se on vaan ruutu+:lle Mä luulin et ois tullu kaikille nähtäväks nyt ma. Höh. Täällä edelleen sulle pidetään peukkuja että ois tärpännyt

Oi, onnea plussista!

Täällä aika matelee... Muutenkin jotenkin ihan tyhmä päivä, kaikki tuntuu menevän huonosti töissä ja muutenkin... Ihan pms olo vaikka vasta dpo 1. Jotenkin on nyt hanskat tiskiin olo jostain syystä tän kierron suhteen. Vaikka ovisplussa näytti tulevan tikkuun, ei oo ollu mitään erityisen selkeitä ovisoireita joten onkohan koko ovista ees ollu. No, jatketaan nyt piinailua ja toivotaan et fiilikset tästä nousee... Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ja toivotaan että pian tulee taas kunnon plussa-aalto
Älä vielä menetä toivoa! Minulla ainakin yksi merkki oviksen tapahtumisesta on just tuommonen pms-päivä sen jälkeen. Tai ehkä jopa just ovispäivänä. Tekee mieli semmosta raivoseksiä :ROFLMAO:
 
Jäätävät menkka poltot. Saa nähä koska alkaa vuoto. Epäilin et tulee pari päivää myöhäs, ku aamusta ei oireita sen suhteen, tänää siis pitäs alkaa, mut nyt on tunnin pari jo poltellut että voi kohta alkaakin. Voi kun se testi olis vahvistunut <3 mutta ei nii ei. Tosin tän kierron alussa mietin vielä et kuinka siistiä ois saada helmikuinen. Tai maaliskuinen, sillee et horoskooppi ois vauvalla sit kalat. Sit oltas tasapainoisesti esikoisen kans vaakoja ja mies ja vauva kalat :love:
Toki, saahan sitä haaveilla..

Nuo hymiöt katoaa jos painaa perään enteriä. Jos talentaa tekstin hymiön jälkeen, se jää, ja sit voi jatkaa normaalisti. Ilmeisesti joku pugi. Ja mullakaan ei monesti toimi.
Mut jotkut esim nää : D : ) ja : ( toimii ku laittaa ilman välejä :D :) :(
Hyvä tietää, että toimii myös kirjottamalla kun toi valikko nyt näköjään päätti lopettaa toimimisen :|
 
Onnea plussista ❤

@Jjenn mulla kuopuksen plussakierrossa tuli paljon valkovuotoa ihan oviksesta asti ja se olikin yks raskausoire, joten kuulostaa lupaavalta :love:

Mä olen yrittänyt pitää itteni kiireisenä meidän pihaprojektin parissa, mennytkin viime päivät melko nopsaan. Mulla saattaakin mennä taas aikaa seuraavaan ovikseen kun normaalistikin kierto voi olla joskus lähempänä 50 päivää ja nyt jos tää imetys sotkee vielä lisää. :rolleyes:Onneksi tunnistan ovisoireet hyvin, joten ei tarvii ihan tuhottomasti uittaa ovistikkuja. Miten tässä nyt malttaa sitä ovistakaan odotella kun tekisi mieli päästä jo piinailemaan:giggle:
 
Enpä olis uskonut tätäkään koskaan sanovani, mutta tulispa jo perjantai ja menkat!! En jaksais enää odottaa päivääkään uuteen kiertoon pääsemistä, kun tietää nämä päivät täysin turhiksi.
Tieksä ku mulla oli aivan sama! Ja mä Venasin niitä viikon normaalia kiertoa pidempään. Ikinä venannu niin paljon menkkoja. Mutta sieltä ne tuli ja kk päästä ehkä askeleen lähempänä vauvaa :)
 
@Esba oon tässä vertaillut, et kummat matelee hitaammin piinaviikot vai nää täysin turhat viikot ja kyllä nämä vie voiton mennen tullen Ei ole edes mitään tuntemuksia mitä vois joka päivä jännityksellä odotella (tai on, mutta tieto siitä, että ei oo mitään jännää niiden takana kumminkaan)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja 3milia
Äh. Negaa näytti päiväpissasta. Ihan hölmö olo tuli, kun jostain olin saanut varmuuden tärpistä. Ihan jotenkin sellainen fiilis, että tuon on pakko olla väärä tulos ja mä testasin vaan liian aikaisin.
Nooh, aamulla uusiksi ja sitten kohti uusia pettymyksiä :p
I feel you! Tosin mä päätin, että testaan seuraavan kerran vasta ku menkat on myöhässä. Huomaa sanavalinta kun :D

Masennus ku garminin äppi ilmotti just että ”kuukautisesi alkavat pian!” Aarghh!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
Joo nää piinapäivät on kyl jännempiä kun noi "turhat" päivät, mutta nimensä mukaan kyllä piinapäiviä :D Hauskinta on, kun piinailee ja tarkkailee kehoa, vaikka tietää, että mitä tahansa nyt tuntis, niin ei ees voi olla alkuraskauden oire, koska ei oo ees kiinnittyminen vielä muutamaan päivään:ROFLMAO: Nyt lupasin kyllä itselleni, että mistään pikkunippailuista, tissien aristuksesta tms. en innostu (niinku ekassa/viime kierrossa..). Vasta jos tulee joku selkeä oire kiinnittymisvuotoa, tissit turpoo ihan hulluna tms. tai sit viimeistään, jos menkat myöhässä ja toisen viivan testiin saa, niin saan innostua:X3::love:
 
Joo en mäkään enää mihinkään mahan nippailuihin reagoi millään tavalla... Jännä juttu ku rupes aina maha nippaileen kahden viikon ajan oviksesta menkkoihin heti ensimmäisestä yrityskierrosta alkaen :D oikeastaan oon aika skeptinen kaikkeen muutoksiin kehossa ja pakotan itteni keksimään muita syitä niiden olemassaoloon. Ainoo mistä innostuisin olisi joku oikeesti selkeä muutos, esim. se et menkat on myöhässä :D mut eipä semmosestakaan oo nyt turhia tarvinnu innostua ku kiltisti aina ajallaan tullu :D
 
Joo en mäkään enää mihinkään mahan nippailuihin reagoi millään tavalla... Jännä juttu ku rupes aina maha nippaileen kahden viikon ajan oviksesta menkkoihin heti ensimmäisestä yrityskierrosta alkaen oikeastaan oon aika skeptinen kaikkeen muutoksiin kehossa ja pakotan itteni keksimään muita syitä niiden olemassaoloon. Ainoo mistä innostuisin olisi joku oikeesti selkeä muutos, esim. se et menkat on myöhässä mut eipä semmosestakaan oo nyt turhia tarvinnu innostua ku kiltisti aina ajallaan tullu
Jep! Just sama, en ollu ennen ekaa yk:ta huomannut noita (keltarauhas?)nippailuja pahemmin:rolleyes: Kunnes sit olikin raskaus mahdollinen, niin tottakai oviksesta menkkoihin joka päivä jotain:cautious::sneaky::ROFLMAO:
 
Kiitos ihanista tarinoista mitä olette jakanu täällä! Yllätyin miten moni on odottanu kosintaa (tai ylipäätänsä että mies haluaisi edetä suhteessa). Täällä kans yks! Vielä toivo elää senkin puolesta :D lähipiirissä useimmat on edenny nii nopeesti että tätä meidän touhua ihmetellään ja itekin oon ollu tosi turhautunu, mutta vauva asia on ollu mulle kyllä se tärkein <3 ja onneksi nyt ollaan sen äärellä :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3

Jännitän kans miten @minttuni sulle käy <3 ja toki myös kaikkien muiden puolesta!!

ON: täällä tosiaan dpo 5, aika rauhassa menny nää piinapäivät. Jotenki oon käsitelly jo kaiken surun ja pettymyksen, ja oon siks tosi rauhallisin mielin :eek: en juurikaan viiti tulkita mitää "oireita" tässä vaiheessa, mutta jännittää kyllä. Meinasin testata dpo 12 mut meillä on töissä sellanen tapahtuma joka vaatii keskittymistä ja läsnäoloa, etten tiiä miten voin keskittyä sit JOS testi näyttäis muuta ku sitä odotettua valkosta. Varmaan kaduttaa jälkikäteen tai ei ehkö kaduta mut oon hyvin todennäköisesti väärässä. Sanompa tämän silti. Jostain syystä ennen ovulaatiota tuntu jo että tästä kierrosta raskaudun. En osaa selittää miks. Mut ehkä muutki tuntee näin välillä ja silti tulee nega? Tää vaan tuntuu ihan sairaan oudolta!! Enkä tiiä mistä tää kumpuaa :oops:

Edit: luulen että ku on pystyny ottaa rennommin nii nää tunteet tulee siitä. Tiedä siitä sitten?
 
Viimeksi muokattu:
I feel you! Tosin mä päätin, että testaan seuraavan kerran vasta ku menkat on myöhässä. Huomaa sanavalinta kun

Masennus ku garminin äppi ilmotti just että ”kuukautisesi alkavat pian!” Aarghh!
Ihan pösilöjä mullakin sovellukset, vaikka laittaa että tavoitteena raskaus, niin ne ilmoittaa "uusi kierto alkaa kohta, älä unohda kirjata kuukautisvuotoasi!". Että haistakaa nyt.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heip yp! Hyppäsin tänne innoissani mukaan kuumeilemaan, mutta huomasin etten vaan ehdi ja jaksa kaiken kiireen keskellä yhtään osallistua keskusteluun. Minut voi siis poistaa kokonaan kiertolistalta. Turhaan siellä roikun kun en käy mitään päivittelemässä. Katsotaan josko liittyisi sitten johonkin keskusteluporukkaan jos ja kun tärppää. :)

Tsemppiä kaikille yritykseen! :love:
 
Kiitos ihanista tarinoista mitä olette jakanu täällä! Yllätyin miten moni on odottanu kosintaa (tai ylipäätänsä että mies haluaisi edetä suhteessa). Täällä kans yks! Vielä toivo elää senkin puolesta lähipiirissä useimmat on edenny nii nopeesti että tätä meidän touhua ihmetellään ja itekin oon ollu tosi turhautunu, mutta vauva asia on ollu mulle kyllä se tärkein <3 ja onneksi nyt ollaan sen äärellä

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3

Jännitän kans miten @minttuni sulle käy <3 ja toki myös kaikkien muiden puolesta!!

ON: täällä tosiaan dpo 5, aika rauhassa menny nää piinapäivät. Jotenki oon käsitelly jo kaiken surun ja pettymyksen, ja oon siks tosi rauhallisin mielin en juurikaan viiti tulkita mitää "oireita" tässä vaiheessa, mutta jännittää kyllä. Meinasin testata dpo 12 mut meillä on töissä sellanen tapahtuma joka vaatii keskittymistä ja läsnäoloa, etten tiiä miten voin keskittyä sit JOS testi näyttäis muuta ku sitä odotettua valkosta. Varmaan kaduttaa jälkikäteen tai ei ehkö kaduta mut oon hyvin todennäköisesti väärässä. Sanompa tämän silti. Jostain syystä ennen ovulaatiota tuntu jo että tästä kierrosta raskaudun. En osaa selittää miks. Mut ehkä muutki tuntee näin välillä ja silti tulee nega? Tää vaan tuntuu ihan sairaan oudolta!! Enkä tiiä mistä tää kumpuaa

Edit: luulen että ku on pystyny ottaa rennommin nii nää tunteet tulee siitä. Tiedä siitä sitten?
Mulla kans joissain kierroissa tuntuu, että tämä on se kierto! Ja nyt on ollut kyllä tosi kiva kierto, mieliala hyvä, seksi ollut todella hauskaa ja ei sinänsä ole ollut stressiä. Mutta nyt kyllä jännittää jokainen vessakäynti.

Käytiin tänään miehen kanssa pitkään keskustelua ja kerroin, että nyt ihan oikeasti ajattelen, että voin olla raskaana. Kerroin kaikesta, mikä erilaista tässä kierrossa. Mies oli oikein tyytyväinen, mutta realistisesti suhtautuu, ei innostu liian aikaisin. Ja tänään toivoi, että voidaanko tehdä yhdessä testi viikonloppuna. Sopii ❤
 
Mulla oli tässä kierrossa jotenkin alusta asti sellainen olo että tää on se kierto ☺ Oviksen jälkeen oikeen ihmettelin kun vähän oli oireita sinne sun tänne et enempi järjellä odotin menkkoja ku plussaa ja silti oli vahva tunne et plussa tulee. No pari päivää sit tänne avauduinki ku oli olo kadonnut ja olin jo masentuneena menkkoja odottaa kunnes tänään heräsin ihmeen turvonneiden ja kipeiden tissejen Kaa ja päätin viel yhden negan tehdä ☺ Nyt on kyl jotenkin niin seesteinen olo ollut kokopäivän, tammikuussa plissatessa kuumottelin heti keskenmenon yms mutta nyt jotenkin tjot meiniki ☺ Mies ei vie oikeen osannut innostua sano että juhlii sit ku ollaan ultrassa nähty et kyydissä oikeesti joku kasvaa. Kävin huutelee kans jo tonne tammikuisiin mutta roikun täällä nyt vielä ainaki ens viikkoon et oltais menkkojen yli päästy ☺
 

Yhteistyössä