Hakutulokset

1. T

.

Tervetuloa @talvilintu !:) @MannaL Maltoitko olla eilen testaamatta? Tänään varmasti oot jo testannut?? Miten kävi? :giggle:
  2. T

.

@lilia88 senkin hätähousu :LOL: onneksi sen nyt tietää ettei tosta negasta voi vielä päätellä mitään:) mut hei dpo8 jo eikä vielä menkkoja, joten jotain positiivista ainakin :whistle: mä.ajattelin vaan pitää pään kylmänä ja odotella! Tsemppiä myös sinne viilipyttyilyyn:ROFLMAO: @miniminimini mä...
  3. T

.

ON alkuun: dpo7 ja aivan jäätävä olo. Olin eilen työkavereiden kanssa reissussa koko päivän ja pari alkoholipitoista juomaa tuli juotua ihmettelyiden välttämiseksi. Eilen jo alkoi kauhea nestehukka olotila ja väsymys ja aamulla heräsin kuin olisi ollut krapula! Nyt olen lipittänyt juomaa vaikka...
  4. T

.

@miniminimini Eipä oo kyllä ratkaisuja piinailun helpottamiseen.. :LOL:alavatsaa nippailee ainakin täällä vähän väliä! Mistä vetoa että mulla on vaan ilmavaivoja :ROFLMAO::poop: Oon onnistunut jättämään alkuraskaudeoireiden googlettelun tässä kuussa, ehkä klmessa edellisessä yrityskierrossa oon...
  5. T

.

@lilia88 joo miksi on vasta dpo4 o_Oo_O:LOL: ja miksi nyt jo muka tuntuu alavatsa nippailuja (melkein koko päivän!!) :ROFLMAO: on tää kuumeilu hurjaa touhua! Onko muut kokeneet ongelmalliseksi sen, että kun elellään kierron loppua, jolloin ei vielä tiedä tärpistä, että jos joku tuttu ketä ei...
  6. T

.

@MannaL , @vuuti ja @lilia88 NE OIREET :ROFLMAO: oon joka kierrossa oviksen jälkeen googlaillu alkuraskauden oireet ja kahlannut ne samat sivut aina läpi! Ja kaikkiin "oireisiin" tulee liitettyä sana alkuraskaus googlatessa :rolleyes: kyllähän sitä itselleen saa vakuuteltua et tärpännyt on kun...
  7. T

.

Onnea @Eppis27 (y) @lilia88 mä luulen, että odottelen suosiolla menkkojen alkuun! Reilu viikko jännättävää siis :eek: pitäisi alkaa viikon päästä aikavälillä ti-to.. varmaan aika sama aikataulu sulla?:LOL:
  8. T

.

@Önnö olethan huomannut, että ovistestit tulis tehdä vasta aamu 10 jälkeen? Ja tarttee olla se 3-4h käymättä vessassa? Tuli vaan mieleen josko ois siitä johtunut toi nega.. Tuohon mieskeskusteluun: huomaa kyllä miehestä, että tärkeinä päivinä on suoriutuminen paljon vaikeampaa ku normaalisti...
  9. T

.

Mukavaa vappua kaikille(y) päätin suoda itselleni pari vappujuomaa, josko rentoutuminen vaikka auttaisi hedelmöittymisessä:ROFLMAO:
  10. T

.

Pahoittelut @SandraB uuteen kiertoon joutumisesta.. :unsure: Eihän sitä @Önnö koskaan tiedä vaikka tärppäisikin ekalla :p ON: oviksen bongailun haasteista tossa valittelin loppuviikosta. No eilen näytti ovistesti plussaa ja eilen illalla ja tänään aamulla juilikin sitten oikein kunnolla...
  11. T

.

@Wintersun en tiennytkään tota, että luteaalivaihe on yleensä sama! Mistään hormoneista ei kropan pitäisi olla sekaisin, koska hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut kahteen vuoteen eikä aiempia raskauksia. Oon tätä ennen tikutellut vain yhden kierron, mutta silloin kyllä sain plussan ja menkat...
  12. T

.

@vuuti ja muut greippimehukeskusteluun osallistuneet: en tiedä johtuiko greippimehusta vai ei, mutta ovista en saanut millään kiinni tässä viikolla vaikka kiertopäivät olisivat olleet kohdallaan. Greippimehua join ahkeraan. Eilen aamulla join viimeksi pienen lasillisen ja äsken sain vihdoin...
  13. T

.

@vuuti kiitos vinkistä! Eka kierto greippimehua juoden, joten voi kai sekin oman osansa tehdä! Katsotaanpa tapahtuuko mitään jos jätän nyt juomatta. Tosiaan se ovis on saattanut myös mennä testien ohi. Hyvin voi sulla vielä plussaksi muuttua jos vasta dpo10 !(y)
  14. T

.

@Wintersun varmasti jännittää ja ehkä pelottaakin. Hyvä kaveri oli kanssa samassa tilanteessa muutama vuosi sitten, mutta hänellä oli kaikki lopulta ihan kunnossa. Toivotaan että sulla samoin :love: Jos mulle laittaa vasta huomiselle dpo1, koska tänään vielä munasarja nippailua ollut...
  15. T

.

@miniminimini mullakin ollut nyt oviksen kanssa tosi haastavaa ja oon juonu ekaa kiertoa nyt greippimehua!! Mulla sit taas normaalisti tosi selkeet limat ja nyt ei oikein mitään. Onkohan sillä nyt jotain vaikutusta?
  16. T

.

@lilia88 Mene ihmeessä vaan gynelle, mäkin kävin viime kesävä ihan sillä ajatuksella oviksen aikaan että haluan nähdä tapahtuuko mitään. Gynellekkin tämän kerroin ja ei yhtään ihmetellyt. Ja olihan se ihan mielenkiintoista nähdä sillä ultralla ne omat lähes kypsät munasolut, kyllä, molemmilla...
  17. T

.

Wau mikä plussa-aalto! :) ONNEA kaikille plussanneille! @miniminimini Oon myös juonut nyt verigreippimehua toivoen sen jotain tekevän! :ROFLMAO: Pre seed-liukkari myös kokeilussa, ihan jees tavaraa jos joku ostoa miettii!(y) Ovista odotellessa. Nyt menossa kp14 eikä vielä testi plussaa...
  18. T

.

Hehe, pari päivää ollut käymättä täällä ja vitsi mikä määrä viestejä tullut! :LOL: @Wintersun huomasin ettei mulla ole noi kiertopäivät jostan syystä ihan kohdallaan, nyt on menossa kp12/28. Ovista täällä aloin eilen tikuttelemaan! Tänään oli haamu, eilen ei ollut vielä mitään. Näkyykö teillä...
  19. T

.

@Not alone Paljon onnea!! :) @miniminimini tosi kurjaa.. Tsemppiä taas uuteen kiertoon! Tervetuloa myös uusille! :) Taidanpa ostaa tota vadelmanlehtiteetä kun se hyödylliseltä kuulostaa! Sitten ois pre seed ja se käytössä, niin josko jo jotain tapahtuis! :ROFLMAO: On muuten tää menkkojen...
  20. T

.

@miniminimini voi hyvin vielä tulla plussa! @Not alone koska menkkojen ois pitäny alkaa? Jännää! :) Tilasin äsken pre seed-liukkaria.. Muilla kokemuksia?

Yhteistyössä