Hakutulokset

1. T

.

@kuus+1 hups piti kysyä @miniminimini ltä piinailun sujumisesta:ROFLMAO: Toivotaan et tärppää! Samaa olen itse pohtinut ettei haittais vaikka tärppäis samantien kaksoset :D ehkä sitten vauvoja hoitaessa voisi miettiä mitä tulikaan toivottua.. :LOL:
  2. T

.

@miniminimini kiitos tsempistä! Itsekin jäin pohtimaan voisiko kyseessä olla kemiallinen raskaus, selittäisi oireet. Alalla oleva kaveri valisti, että kemiallisia raskauksia on tosi paljon ja n.50% hedelmöittyneistä munasoluista ei vaan jatka kehittymistä ja menkathan sieltä sitten tulee...
  3. T

.

Täällä taas yksi pettynyt yrittäjä. Kp1 voi merkata mulle ja yk4 lähti käyntiin (n) Tiedätte varmaan tunteen, kun tulee jo vahva usko siihen että nyt on tärpännyt? Mulla oli alavatsakipuja lauantaista asti ja tietenkin päädyin lukemaan ties kuinka monta juttua siitä, miten juuri se on...
  4. T

.

@Wintersun tosi kurjaa! :( Luin eilen niin monta viestiä etten enää ihan muista mitä kukakin on kirjoittanut, joten pakko kysästä.. Oletteko käyneet jossain hoidoissa kun yritystä useampi vuosi takana? Mihin käyttöön ne letrot olivatkaan? Kaverit ovat niistä puhuneet mutten muista.. Jotenkin...
  5. T

.

@Wintersun luin tarkemmin noita sun päivityksiä ja taidetaan mennä kierrossa aika samaa tahtia! Alkuviikkoon tiedossa siis vähän jännitystä..
  6. T

.

@Lilmi89 Paljon onnea!:) Oli hauska lueskella noita sun listaamia oireita kierron vaiheista! Samalla tavalla just itsekin kaikkea "tulkinnut" :LOL: Mutta tuosta sen näkee, että mistään ei voi oikein päätellä mitään paitsi siitä ettei ne menkat ala.. En haluaisi nostattaa itsessäni turhia...
  7. T

.

Heippa! Lueskelin koko ketjun läpi ja ajattelin liittyä seuraan. :) Vertaistukea piinailuun kaivataan! Olen 29v ja ekaa yrittämässä. Nyt on menossa yk 3. Kp 25/28 ja dpo8, mutta ihan varma en ole, koska en ovistestiä tehnyt.. Täällä siis pahimmat piinapäivät menossa! :alien: Testiä tekis mieli...

Yhteistyössä