Toiveissa vauva 2021

Iltaa!
Ihanaa kun alkaa plussia tulemaan ja minä ainakin tunnun jännittävän myös muiden puolesta.
Nyt alkaa jotenkin jo ärsyttämään toi vv kun tuntuu että kokoajan valuu jotain ulos ja kun kävelee niin tuntuu paikat hyvinkin "liukkailta". Ja lämmöt jatkaa nousuaan, nyt on huiput ollut 36.5 ja palelen ihan järkyttävästi ja väsyttää iltaa kohden todella paljon. Voisiko noi limat ja lämmön kohoaminen sittenkin tarkoittaa jotain?
Olen miettinyt myös noita maanantain labroja että voisiko se hcg-arvo olla jo koholla kun menkat pitäisi alkaa ensi viikon sunnuntaina? Olishan se aikamoinen yllätys jos ne olisi niin ei tarttis niin paljoa miettiä alkaako menkat vai ei. Miten mä jaksan odottaa!
 
Iltaa!
Ihanaa kun alkaa plussia tulemaan ja minä ainakin tunnun jännittävän myös muiden puolesta.
Nyt alkaa jotenkin jo ärsyttämään toi vv kun tuntuu että kokoajan valuu jotain ulos ja kun kävelee niin tuntuu paikat hyvinkin "liukkailta". Ja lämmöt jatkaa nousuaan, nyt on huiput ollut 36.5 ja palelen ihan järkyttävästi ja väsyttää iltaa kohden todella paljon. Voisiko noi limat ja lämmön kohoaminen sittenkin tarkoittaa jotain?
Olen miettinyt myös noita maanantain labroja että voisiko se hcg-arvo olla jo koholla kun menkat pitäisi alkaa ensi viikon sunnuntaina? Olishan se aikamoinen yllätys jos ne olisi niin ei tarttis niin paljoa miettiä alkaako menkat vai ei. Miten mä jaksan odottaa!
Meillä näköjään sama dpo!:love: Mulla pitäis menkat alkaa ens viikon pe tai la. Jännittävää! Mulla ei oikeestaan mitään muuta tuntemuksia kun hetkittäin tuikkivaa/nippailevaa lievän menkkajomotuksen tyylistä alavatsalla/kohdussa/munasarjoissa ja sit oikeassa rinnassa tuntunut muutamana päivänä aristusta. Yleensä kaikki menkkaoireet alkaa vasta kun vuoto alkaa tai tyyliin edellisenä päivänä ja tissikipu ollut pms-oire ehkä kolmessa kierrossa koko elämän aikana:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Keisarinna85
Ihanaa kun on tullut jo plussia! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. <3

Omaa napaa: mulla taitaa olla nyt dpo 9 ja musta ei tunnu kyllä yhtään siltä että oisin raskaana. Toivon tietenkin kovasti että oisin. <3 ainoa oire on, että tissit on aavistuksen arat, oikeen puoleinen enemmän kuin vasen.

Meille oli tullut eilen kirje olikohan se nyt gynekologian poliklinikalta ja siis kävin joku pari kuukautta sitten tk:ssa lievien yhdyntäkipujen takia ja siis mitään syytä kivuille ei löytynyt ja ne on mulla vaan jos oon päällä yhdynnässä. Noh mutta toki siellä tuli puheeksi että ollaan yritetty raskautta viime loppukesästä ja siis sen tk lääkärin on varmaan käyny mua niin sääliksi kun se oli siis ohjannut meijät ilmeisesti myös sen lapsettomuuden osalta hoitoihin..? Vaikka siis maaliskuussa kun kävin siellä niin oltiin yritetty 7 kuukautta Siinä kirjeessä oli siis mulle verikokeet, missä katotaan niitä jtn hormoneja tms ja pitää ottaa se verikoe kierron 3.-5. päivänä aamupäivästä ja miehen käskettiin käydä siemennesteanalyysissa(jossa hän on jo yksityisellä käynyt). Mutta siis tosi ihanaa jos nyt jo ollaan siellä jonossa tutkimuksiin ym. Tuntuu hyvältä että asiat etenee, vaikkakin koronan takia ensikäynnin aika menee tod.näk. syksyyn. Ja silloinhan me ollaan oikeesti sitten jo vuosi yritetty ellei nyt tässä tärppää ennen. Jännää!
Onpa ihana, että teillä etenee noin hyvin asia, vaikket varsinaisesti lapsettomuuden takia siellä käynyt❤ Mutta toivotaan kuitenkin, että teillä kesän aikana viimeistään tärppää eikä tarvis hoitoihin ees lähteä:love: Ja monethan sanoo, että just se oireettomin kierto on se missä plussa tulee;)(y)
 
Meillä näköjään sama dpo! Mulla pitäis menkat alkaa ens viikon pe tai la. Jännittävää! Mulla ei oikeestaan mitään muuta tuntemuksia kun hetkittäin tuikkivaa/nippailevaa lievän menkkajomotuksen tyylistä alavatsalla/kohdussa/munasarjoissa ja sit oikeassa rinnassa tuntunut muutamana päivänä aristusta. Yleensä kaikki menkkaoireet alkaa vasta kun vuoto alkaa tai tyyliin edellisenä päivänä ja tissikipu ollut pms-oire ehkä kolmessa kierrossa koko elämän aikana
Mulla
Meillä näköjään sama dpo! Mulla pitäis menkat alkaa ens viikon pe tai la. Jännittävää! Mulla ei oikeestaan mitään muuta tuntemuksia kun hetkittäin tuikkivaa/nippailevaa lievän menkkajomotuksen tyylistä alavatsalla/kohdussa/munasarjoissa ja sit oikeassa rinnassa tuntunut muutamana päivänä aristusta. Yleensä kaikki menkkaoireet alkaa vasta kun vuoto alkaa tai tyyliin edellisenä päivänä ja tissikipu ollut pms-oire ehkä kolmessa kierrossa koko elämän aikana
Mulla on nyt ollut myös ton palelun lisäksi ihan kunnon vilunväristyksiä mitä ei muistaakseni ole aikaisemmin ollut. Järkihän tässä lähtee!
Toivottavasti plussataan molemmat!
 
Meillä näköjään sama dpo! Mulla pitäis menkat alkaa ens viikon pe tai la. Jännittävää! Mulla ei oikeestaan mitään muuta tuntemuksia kun hetkittäin tuikkivaa/nippailevaa lievän menkkajomotuksen tyylistä alavatsalla/kohdussa/munasarjoissa ja sit oikeassa rinnassa tuntunut muutamana päivänä aristusta. Yleensä kaikki menkkaoireet alkaa vasta kun vuoto alkaa tai tyyliin edellisenä päivänä ja tissikipu ollut pms-oire ehkä kolmessa kierrossa koko elämän aikana
Hassua miten mullakin on tuo oikea rinta ollut enemmän arkana ku vasen, mikähän homma sekin on
Mulla pitäis to tai pe alkaa menkat. :) Ootkteko aatellu testata sit ku menkat on myöhässä vai miten? :) paitsi että @Keisarinna85 sulla oli ne labrat ma! Sehän vasta oiski ku niissä näkyiskin jotain :love:
 
Viimeksi muokattu:
Hassua miten mullakin on tuo oikea rinta ollut enemmän arkana ku vasen, mikähän homma sekin on
Mulla pitäis to tai pe alkaa menkat. Ootkteko aatellu testata sit ku menkat on myöhässä vai miten? paitsi että @Keisarinna85 sulla oli ne labrat ma! Sehän vasta oisko ku niissä näkyikin jotain
Mekin aika samassa mennään siis!:love: En kyl tiiä mikä homma, mihin kohtaan sulla tuntuu ja tuntuuko koko ajan vai vaan sillon tällön? Mä aattelin testaa varmuuden vuoks pe-aamuna, jos ei oo alkanut menkat että uskaltaako ottaa vappuskumppaa ees lasillista tai paria:X3:

Edit. Myös muutamana viime päivänä tullut myös alavatsan turvotus. Ei mikään jäätävä, mutta kuitenkin selvästi huomaan, et turvonneempi.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollut eilisillalla ja tänään TODELLA huono päivä.ja migreeni yrittää iskeä vielä nyt illan päälle... voispa ny nukkua kaks viikkoa putkeen..

Feel you, ihan hirvee menkkamigreeni koittaa puskee päälle. Argh. Onneks itse menkat alkaa olemaan jo pientä tuhrua enää vaan.

Ihanaa ku tääl on nyt koko ajan joku kenen puolesta jännittää, ku meit on niin paljon. Menee nopeesti viikot sinne omalle jännitysviikolle taas.
 
Feel you, ihan hirvee menkkamigreeni koittaa puskee päälle. Argh. Onneks itse menkat alkaa olemaan jo pientä tuhrua enää vaan.

Ihanaa ku tääl on nyt koko ajan joku kenen puolesta jännittää, ku meit on niin paljon. Menee nopeesti viikot sinne omalle jännitysviikolle taas.
Niinpä, kiva fiilistellä muita silläaikaa kun ite on taas venailuvaiheessa eikä mitään tapahdu.
 
Mekin aika samassa mennään siis! En kyl tiiä mikä homma, mihin kohtaan sulla tuntuu ja tuntuuko koko ajan vai vaan sillon tällön? Mä aattelin testaa varmuuden vuoks pe-aamuna, jos ei oo alkanut menkat että uskaltaako ottaa vappuskumppaa ees lasillista tai paria

Edit. Myös muutamana viime päivänä tullut myös alavatsan turvotus. Ei mikään jäätävä, mutta kuitenkin selvästi huomaan, et turvonneempi.
Mulla sattuu ku vähän kevyesti painaa ja oikeestaan nännin kohdalta. :D

Okei, mä en vielä oikein tiiä koska testaisin. Meillä töissä pitää heti kertoa raskaudesta esimiehelle, kun raskaana ei saa hoitaa kaikkia asiakkaita, niin sillä aina mietin että pitäis ajoissa testata.. Haluisin testata vasta sillon to tai pe, mutta oon alkuviikon töissä niin sit miettii aina että pitäiskö testata jo aiemmin.

Niin joo ja tänään yövuoron jälkeen ku nukuin, niin näin unta että tein kaks positiivista raskaustestiä, vähänkö otti päähän herätä ja huomata että se olikin vaan unta toivottavasti kohta tuosta ei tarvis enää vaan uneksia :love:
 
Mulla sattuu ku vähän kevyesti painaa ja oikeestaan nännin kohdalta.

Okei, mä en vielä oikein tiiä koska testaisin. Meillä töissä pitää heti kertoa raskaudesta esimiehelle, kun raskaana ei saa hoitaa kaikkia asiakkaita, niin sillä aina mietin että pitäis ajoissa testata.. Haluisin testata vasta sillon to tai pe, mutta oon alkuviikon töissä niin sit miettii aina että pitäiskö testata jo aiemmin.

Niin joo ja tänään yövuoron jälkeen ku nukuin, niin näin unta että tein kaks positiivista raskaustestiä, vähänkö otti päähän herätä ja huomata että se olikin vaan unta toivottavasti kohta tuosta ei tarvis enää vaan uneksia
Mulla vihlaisee välillä tonne kyljen puolen sivuun, ei sillon kun puristaa tms. vaan esim. jotkut liikkeet mitä tekee:unsure: Ja myös vasemmalle ajoittain. Aa, no varmaan ois sit hyvä tietää heti, jos työn kannalta tarkkaa (y) Toivottavasti näyttäis sulla mahdollisen plussan heti:love: Mäkin näin sen yhden unen, et testasin torstaina ja leffaviivat:X3:
 
Mulla vihlaisee välillä tonne kyljen puolen sivuun, ei sillon kun puristaa tms. vaan esim. jotkut liikkeet mitä tekee Ja myös vasemmalle ajoittain. Aa, no varmaan ois sit hyvä tietää heti, jos työn kannalta tarkkaa Toivottavasti näyttäis sulla mahdollisen plussan heti Mäkin näin sen yhden unen, et testasin torstaina ja leffaviivat
Ois parasta jos nuo ois jotain enneunia! :love:
 
Te ketkä nyt ootte jo plussanneet, missä vaiheessa ovulaation jälkeen ekat oireet alkoi? Mulla tosiaan alkaa nyt piinapäivät. Ovulaatio tapahtui tossa pari tuntia sitten. Koko päivän vähän nippaili alavatsaa, mutta alkuillasta vasemmalta alhaalta kipeytyi oikein kovasti. Ihan hirveä juiliminen ja jomotus. Nyt tätä kirjottaessa kivut jo hävinneet, eli munasolu sieltä vissiin lähti liikkeelle :cool: Mulla on yleensäkin tosi selkeet ja kovat ovisoireet mutta tässä kierrossa taas astetta kovemmat oviskivut. Toivon, että se ois jollain tapaa hyvä merkki:love: Ainakin tietää, että kroppa toimii ainakin jollain tasolla.

Miten muut tunnetteko ovulaation? Onko teillä selvät kivut?

Mua jotenkin jännittää tosi paljon nyt raskaudunko tästä kierrosta. Aiemmat raskaudet on alkaneet kertalaukaisuista niin sanotusti :ROFLMAO:Mut jotenkin tuntuu, että ei voi kolmatta kertaa olla niin hyvä tuuri. Henkisesti yritän valmistautua pettymyksiin. Jotenkin vaikeaa kun aina raskaudet onnistuneet hyvin, en edes yhtään keskenmenoa ole kokenut. Millaisia ajatuksia muilla toista / kolmatta yrittävillä on raskauden onnistumisen suhteen?
 
Hassua miten mullakin on tuo oikea rinta ollut enemmän arkana ku vasen, mikähän homma sekin on
Mulla pitäis to tai pe alkaa menkat. Ootkteko aatellu testata sit ku menkat on myöhässä vai miten? paitsi että @Keisarinna85 sulla oli ne labrat ma! Sehän vasta oiski ku niissä näkyiskin jotain
Mulla on myös oikea rinta kipeämpi. Mä ajattelin odottaa siihen maanantaihin ja jos siellä näkyy nousua niin viikonloppuna kotitesti.
 
Miten muut tunnetteko ovulaation? Onko teillä selvät kivut?

Mua jotenkin jännittää tosi paljon nyt raskaudunko tästä kierrosta. Aiemmat raskaudet on alkaneet kertalaukaisuista niin sanotusti Mut jotenkin tuntuu, että ei voi kolmatta kertaa olla niin hyvä tuuri. Henkisesti yritän valmistautua pettymyksiin. Jotenkin vaikeaa kun aina raskaudet onnistuneet hyvin, en edes yhtään keskenmenoa ole kokenut. Millaisia ajatuksia muilla toista / kolmatta yrittävillä on raskauden onnistumisen suhteen?
Mulla on käynyt niin, että lapsen saannin jälkeen ovulaatiotuntemukset on tulleet tosi selviksi! Alavatsaa alkaa turvottaa ja tuntuu melkein menkkamaista juilintaa. En siis voi erehtyä, että koska ovis tapahtuu. Tuntemukset myöskin täsmäävät kiertolaskurin kanssa.

Nyt toista lasta suunnitellessa on jotenkin vähemmän paineita kun tietää, että raskaaksi voi tulla. Ekaa yritettiin 4kiertoa, joten aika lyhyt aika ja sellaiseen nytkin varaudun automaattisesti. Tosin sit kuitenkin kuvittelen, että meillä tärppää heti toukokuussa ja tulee helmikuun vauva, vaikka järki sanoo muuta! :D
 
@Alinna86 Joo ne OS-testit ei kyl anna oppikirjamaisia plussia. Siks mä teen ite rfsu:lla kun totesin sen toimivaksi omalla kohdalla :) Tänään pitäis alkaa tikuttaa, flo ennustaa ovista 5pvä päähän, mut heitti se viimeksikin päivällä vai kahdella ja tuli ajoissa. Limoja en oo vielä huomannut, kai :D

@Bebe2021 Tunnen oviksen liiankin hyvin. Tuikkimiset alkaa pari pvä ennen ovista ja ovispäivänä kivut sitä luokkaa, että kävely sattuu. Joka askeleella sattuu, kun tärähtää. Neljässä aiemmassa raskaudessa en ovista tuntenut ollenkaan ja kaikki sai alkunsa yk1. Olenkin miettinyt, et onko sen tunteminen huono asia, kun ystävälläni oli vaikeuksia tulla raskaaksi jokaisen neljän lapsen kohdalla ja ainoat plussakierrot oli ne, joissa hän ei ovista tuntenut ja jokaisessa negakierrossa oli kovat kivut. Mulla ollut 1 kivuton kierto tässä yk15 aikana, mutta ei siitäkään kyllä plussaa tullut, mut oireet raskauteen oli kyl tosi voimakkaat.
 
Kuvittelin tuntevani, kunnes totesin testeillä, etten tunnekaan. Harmi sinällään, olisihan se näppärämpää tietää pelistä tuntemuksista, missä mennään.

Yhden tapauksen tiedän, jolla 4 raskautta joista 3 lasta ja kaikki lähteneet kerrasta alkuun.
No minulla on kans juuri näin. 4 raskautta, 3 lasta + enkelilapsi. Ja kaikki sai alkunsa yk1
 
Huomenta :) Ehkä tänään on jo parempi päivä .....oli kyllä aikamoinen pettymys nuo menkat tälläkin kertaa:( itkuja tuli vielä eilenkin monta kertaa ..... mielessä pyörii vain se että mahdetaanko me enää saada lasta ollenkaan.....Onhan meillä jo kolme ihanaa lasta täällä että meininkiä riittää ❤ Mutta se yksi yhteinen puuttuu oli muuten jännä kierto tuo viimeinen ku ei mitään oireita muuta kuin ovisaikaan.
Tällä kierrolla en tikuta tai muuta että aion olla jotenki nyt vaan rauhassa. Stressitasot aika korkeella koko ajan tän takii ni mieski sanoi että tässä kuussa touhutaan kaikkea kivaa niin saan muutaki ajateltavaa❤
olen niin onnellinen teidän plussainneiden puolesta siltikin❤ Ja kivaa jännätä täällä muiden piinailijoiden puolesta. Kiitos @Vindy ❤ Viestisi piristi :love:
 
Te ketkä nyt ootte jo plussanneet, missä vaiheessa ovulaation jälkeen ekat oireet alkoi? Mulla tosiaan alkaa nyt piinapäivät. Ovulaatio tapahtui tossa pari tuntia sitten. Koko päivän vähän nippaili alavatsaa, mutta alkuillasta vasemmalta alhaalta kipeytyi oikein kovasti. Ihan hirveä juiliminen ja jomotus. Nyt tätä kirjottaessa kivut jo hävinneet, eli munasolu sieltä vissiin lähti liikkeelle Mulla on yleensäkin tosi selkeet ja kovat ovisoireet mutta tässä kierrossa taas astetta kovemmat oviskivut. Toivon, että se ois jollain tapaa hyvä merkki Ainakin tietää, että kroppa toimii ainakin jollain tasolla.

Miten muut tunnetteko ovulaation? Onko teillä selvät kivut?

Mua jotenkin jännittää tosi paljon nyt raskaudunko tästä kierrosta. Aiemmat raskaudet on alkaneet kertalaukaisuista niin sanotusti Mut jotenkin tuntuu, että ei voi kolmatta kertaa olla niin hyvä tuuri. Henkisesti yritän valmistautua pettymyksiin. Jotenkin vaikeaa kun aina raskaudet onnistuneet hyvin, en edes yhtään keskenmenoa ole kokenut. Millaisia ajatuksia muilla toista / kolmatta yrittävillä on raskauden onnistumisen suhteen?
Ovulaation aloin tuntemaan kun jätin pillerit pois vuosi sitten. Tosi kipeeksi aina siihen aikaan, alavatsassa poltetta ja maha tarpoo palloksi ja kivut on pakko lepäillä pois..ja lämpöjä oon kans mittailut ja mulla ne tippuu just ennen ovista. Ja oviksen jälkeen nousee selkeesti.
Mulla 3 yrityksessä, (miehelle eka) 2 lasta tärppäsi heti, enään en tosiaan elättele suurempia toiveita jokaisen oviksen jälkeen, kun alkuun oli lähes joka kierto täynnä toivoa ja intoa. Ja googlettelin oireita :D
Jotenkin ajan kanssa sitä turtuu. Mulla tietysti 3 km varjostaa tätä proggista et jos sen plussan saan niin tuskin pystyn rentoutumaan ennen nt ultraa...kun tosiaan lähes vuosi mennyt nyt yrityksessä:rolleyes:
Mies yleensä puhuu mulle järkee et tää ottaa aikansa ja et ei meillä vielä niin kauan oo mennyt, omia hyviä puolia kun ei oo kärsivällisyys ja tää tuleva lapsi on ollut haaveissa jo 5 vuotta.
Raskausoireista niin mulla oli kyllä menkkamaisia jomotteluja pian oviksen jälkeen, runsas vv, lämmöt koholla, tissit arat ja yöllinen pissahätä.. näistä osasin aavistella(y)
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Loree.......................kp 41/23-28
Wanti......................kp 41/30-48
Matilda!.......................kp 39/?
Shibali................................kp 31/24-30
Mirella92....................kp 31/28
Kirjoh89.....................kp 26/28
Zennuli.....................kp 25/?
Millimetrii...................kp 25/27-29
Masunen....................kp 24/27-28
Piipaa93....................kp 22/26-28
3milia.....................kp 22/26-28
Mimmi92..................kp 21/26-30
Eeva650.....................kp 21/28-42
Enerisa3.....................kp 20/28-32
Bellaella2205090............kp 20/?
Lilje........................kp 20/37-40
Riama...........................kp 19/27-32
Eliana.........................kp 19/31-38
Keisarinna85..............kp 18/26-28
Mariija_.......................kp 17/32-43
Bebe2021.....................kp 17/32
Haaveilija93....................kp 17/?
Elviira86......................kp 16/25
Rimaleli.......................kp 16/30
Helmiii......................kp 14/29-53
Minouche.......................kp 14/23
Mans115.......................kp 13/27
Toiveikas89....................kp 13/29
Masu90.......................kp 12/27-42
Töppönen_.........................kp 11/26
Alinna86.........................kp 10/28
Pampula3.......................kp 10/22-26
Kasikuus........................kp 9/27-28
Vindy...................kp 8/29-33
Titi-Love....................kp 7/28-30
Puolu.......................kp 6/30-32
Persikka123.....................kp 6/32-35
Napsunen.....................kp 6/35-45
Hipposka......................kp 4/29-32
Minttuni...........................kp 3/26
Päärynä5.......................kp 3/28
Brunet82....................kp 3/26-28
Futurmama.....................kp 3/29-34
Jjenn...............................kp 3/29-33
Ananas90.....................kp 2/25-26
Ilona Eloisa....................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 14
Zennuli....................................dpo 12
Masunen................................dpo 11
Kirjoh89..................................dpo 11
Millimetrii...............................dpo 10
Keisarinna85.......................dp 8
3milia........................................dpo 8
Piipaa93.................................dpo 6
Bellaella2205090..............dpo 5
Mimmi92...................................dpo 3
Rimaleli....................................dpo 2
Eeva650.............................dpo 1
Riama..................................dpo 1
Mans115..............................dpo 0
Bebe2021..........................dpo 0
Eliana...................................dpo 0
Minouche..........................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä