Toiveissa vauva 2021

Pitäis oikeasti kieltää lailla tuo googlettelu Aloinko stressaa täällä turhaan tuo kierron lyhentymistä, kun google selkeästi kertoo, että jos kierto lyhenee, niin hedelmällisyys laskee ja keskenmenojen riski kasvaa. Alkuun mulla oli aika säännöllinen 28-29pvä kierto, sit se laski 27pvä, viime kierto oli 26pvä ja nyt uhkaavasti näyttää siltä, että tämä kierto jää 24-25 päivään
Nopeasti taas ovisoireet herää, ku halut isot ja vv valuu housuihin asti
Minulla oli viime kierto 24 vrk, jo viimeisenä päivänä alkoi tiputtelua, mutta merkkasin kunnon vuotopäivälle. Osasin odottaa, koska bongasin oviksen ja luteaalivaihe ollut 10 vrk. Olen myös lukenut netistä vaikka mitä, mutta kun syksyllä ultrattiin ekaa kertaa, niin kyllä kaikki näytti muuten ok, paitsi että ovista ei ollut tulossa. Tokihan se ultra ei vissiin vielä ihan hirveästi kerro.

Minulla oli viime kierto 24 vrk, jo viimeisenä päivänä alkoi tiputtelua, mutta merkkasin kunnon vuotopäivälle. Osasin odottaa, koska bongasin oviksen ja luteaalivaihe ollut 10 vrk. Olen myös lukenut netistä vaikka mitä, mutta kun syksyllä ultrattiin ekaa kertaa, niin kyllä kaikki näytti muuten ok, paitsi että ovista ei ollut tulossa. Tokihan se ultra ei vissiin vielä ihan hirveästi kerro.
Mä en olekaan hetkeen ultrassa käynyt ja kaks kertaa aiemmin kun käynyt, niin siellä vain sanottu, että kohtu ja limakalvot ns. täydelliset. Muuta tietoa en olekaan saanut. Ja tuskin saan tietääkään, kun ei mulla nyt ole "varaa" lue: en raaski mennä yksityiselle ja maksaa siitä, kun kaikki säästöt haluan säästää taloa ja hoitoja varten :( Eikös sinulla ole ollut suht lyhyet kierrot muutenkin? Vai onko sinullakin lyhentynyt? Mulla luteaali ollut sen 13-14vrk.

@Riama Miten tuossa premom sovelluksessa saa lämmöt merkittyä? Mulla se ilmottaa virhettä koko ajan, jos haluan lämmöt merkitä
Olisko sulla lämmöissä fahrenheit celsiuksien sijaan? Yksikön saa asetuksista muutettua :)
Vasen yläkulma ukkelin kuva -> Settings -> Temperature units

Samasta valikosta kantsii laittaa myös täppä "24 hour clock" niin kivempi kirjata mittausaika.

• Tykkää
Reactions: Kasikuus
Olisko sulla lämmöissä fahrenheit celsiuksien sijaan? Yksikön saa asetuksista muutettua
Vasen yläkulma ukkelin kuva -> Settings -> Temperature units

Samasta valikosta kantsii laittaa myös täppä "24 hour clock" niin kivempi kirjata mittausaika.
No olihan se just noin :D Tyhmä minä. Englanti on mulle vähän hepreaa, ni meinaa olla vähän hankala käyttää tuota :p Ja toinen minkä huomasin, ni lämpöjen mittataulukko on tosi hankala lukea :cautious:

No olihan se just noin Tyhmä minä. Englanti on mulle vähän hepreaa, ni meinaa olla vähän hankala käyttää tuota Ja toinen minkä huomasin, ni lämpöjen mittataulukko on tosi hankala lukea
Ite en oo pahemmin lämpöjä kirjannut, mut kyllä se mun mielestä nekin ihan hyvin janalle laittaa. Tosin mulla on muutenkin joku kolme eri sovellusta kun eihän yksi mihinkään riitä :D :D Tässä eniten tykännyt tuosta tikkujen analysoinnista ja aika hyvin osannut oviksen paikan muutenkin ennustaa.

Ite en oo pahemmin lämpöjä kirjannut, mut kyllä se mun mielestä nekin ihan hyvin janalle laittaa. Tosin mulla on muutenkin joku kolme eri sovellusta kun eihän yksi mihinkään riitä Tässä eniten tykännyt tuosta tikkujen analysoinnista ja aika hyvin osannut oviksen paikan muutenkin ennustaa.
Tuo tikkujen analysointi on kyl (y) jospa käytän sitä lähinnä vain siihen ja kirjaan sit lämmöt ja muut tonne flo sovellukseen, kun sitä sentään osaan käyttää :)

• Tykkää
Reactions: minttuni ja Riama
Te ketkä nyt ootte jo plussanneet, missä vaiheessa ovulaation jälkeen ekat oireet alkoi? Mulla tosiaan alkaa nyt piinapäivät. Ovulaatio tapahtui tossa pari tuntia sitten. Koko päivän vähän nippaili alavatsaa, mutta alkuillasta vasemmalta alhaalta kipeytyi oikein kovasti. Ihan hirveä juiliminen ja jomotus. Nyt tätä kirjottaessa kivut jo hävinneet, eli munasolu sieltä vissiin lähti liikkeelle Mulla on yleensäkin tosi selkeet ja kovat ovisoireet mutta tässä kierrossa taas astetta kovemmat oviskivut. Toivon, että se ois jollain tapaa hyvä merkki Ainakin tietää, että kroppa toimii ainakin jollain tasolla.

Miten muut tunnetteko ovulaation? Onko teillä selvät kivut?

Mua jotenkin jännittää tosi paljon nyt raskaudunko tästä kierrosta. Aiemmat raskaudet on alkaneet kertalaukaisuista niin sanotusti Mut jotenkin tuntuu, että ei voi kolmatta kertaa olla niin hyvä tuuri. Henkisesti yritän valmistautua pettymyksiin. Jotenkin vaikeaa kun aina raskaudet onnistuneet hyvin, en edes yhtään keskenmenoa ole kokenut. Millaisia ajatuksia muilla toista / kolmatta yrittävillä on raskauden onnistumisen suhteen?
Mulla on ekat kaksi raskautta tärpänneet noin 2-4 kierrolla. Tarkkaan en muista, mutta toisen kohdalla kerkesin jo huolestua ennen kuin tärppäsi :D Keskenmenoja, kemiallisia tms en oo ollut. Tietenkin se hieman lohduttaa kun tietää että joskus ollaan oltu hedelmällisiä, mutta mun viimisimmästä raskaudesta alkaa olla jo neljä vuotta. Ja nykyään oon paremmin perillä siitä miten paljon kyse on myös tuurista, joten en mitenkään kovin luottavainen oo nopeeseen tärppiin. Mutta jos kuitenkin heti nappais.... :D

Lisäksi hieman ahdistaa se, että miehelle riittäisi kaksi lasta, mutta suostuu kolmanteen. Joten jännitän että miten aktiivisesti se jaksaa olla tässä mukana, kun tavallisesti meillä ei ihan joka toinen päivä tapahdu mitään makkarissa :D

Mulla on ekat kaksi raskautta tärpänneet noin 2-4 kierrolla. Tarkkaan en muista, mutta toisen kohdalla kerkesin jo huolestua ennen kuin tärppäsi Keskenmenoja, kemiallisia tms en oo ollut. Tietenkin se hieman lohduttaa kun tietää että joskus ollaan oltu hedelmällisiä, mutta mun viimisimmästä raskaudesta alkaa olla jo neljä vuotta. Ja nykyään oon paremmin perillä siitä miten paljon kyse on myös tuurista, joten en mitenkään kovin luottavainen oo nopeeseen tärppiin. Mutta jos kuitenkin heti nappais....

Lisäksi hieman ahdistaa se, että miehelle riittäisi kaksi lasta, mutta suostuu kolmanteen. Joten jännitän että miten aktiivisesti se jaksaa olla tässä mukana, kun tavallisesti meillä ei ihan joka toinen päivä tapahdu mitään makkarissa
@wbä täällä kans miehelle riittäisi vallan hyvin kaksi lasta, yksikin olis riittänyt, mulla taas haave kolmesta ollut jo pitkään. Mutta suostuu, jos nyt heti yritetään, itse en ihan näin pientä ikäeroa haluaisi, aiemmilla lapsilla siis yli neljän vuoden ikäero ja nyt tulis sit reilusti alle kaks vuotta, jos heti tärppäis:)

• Tykkää
Reactions: kolava ja Vindy
Enää 2 päivää ja alan ensimmäistä kertaa nyt etsimään ovista tuolla cb hymynaamatestillä! Kallista, mutta hitsi vieköön, jotenkin toiveikas olo, että niistä voisi olla apua. Meillä käynnistyi yk8 nyt, mulla niin pitkät kierrot :( Toivon että tuo yksi paketti eli 10kpl testejä riittäisi oviksen bongailuun. Olen kyllä varautunut että pahimmassa tapauksessa joudun tikuttaa 3-4 viikkoa :eek: ovis tapahtunut aikaisimmillasn kp15/16 ja myöhäisimmillään kp40..... Ohjeen mukaan aloitetaan 6 viime kierron lyhimmän mukaan eli mulla se on tuo tiistai ensi viikolla. Jännittää ja kovin toiveikas olo! Eikös positiivisen ajattelun ja todennäköisyyksien mukaan voisi uskoa että yk8 olisi jo meidän kierto :)

Kysymys muuten muille oviksen bongailijoille: onko teillä sellaista ongelmaa, että testi pitäisi tehdä aamuvirtsasta, mutta heräätte a) joka aamuyö vessaan ja aamulla viralliseen testiaikaan virtsa on ollu vain pari tuntia rakossa mutta b) jos alatte tekee aamuyöllä 2-4 aikaan testiä niin ei saa enää unen päästä kiinni sen jälkeen.... Ja c) päivällä ei pysty pidättää 2h enemmän jos testi pitäisi kuitenkin tehdä aamupäivän aikana ja aamu on ainut aika jolloin juon kahvia ym vettä.....

Miten ootte ratkonut asian?

• Tykkää
Reactions: Santso ja Alinna86
Enää 2 päivää ja alan ensimmäistä kertaa nyt etsimään ovista tuolla cb hymynaamatestillä! Kallista, mutta hitsi vieköön, jotenkin toiveikas olo, että niistä voisi olla apua. Meillä käynnistyi yk8 nyt, mulla niin pitkät kierrot Toivon että tuo yksi paketti eli 10kpl testejä riittäisi oviksen bongailuun. Olen kyllä varautunut että pahimmassa tapauksessa joudun tikuttaa 3-4 viikkoa ovis tapahtunut aikaisimmillasn kp15/16 ja myöhäisimmillään kp40..... Ohjeen mukaan aloitetaan 6 viime kierron lyhimmän mukaan eli mulla se on tuo tiistai ensi viikolla. Jännittää ja kovin toiveikas olo! Eikös positiivisen ajattelun ja todennäköisyyksien mukaan voisi uskoa että yk8 olisi jo meidän kierto

Kysymys muuten muille oviksen bongailijoille: onko teillä sellaista ongelmaa, että testi pitäisi tehdä aamuvirtsasta, mutta heräätte a) joka aamuyö vessaan ja aamulla viralliseen testiaikaan virtsa on ollu vain pari tuntia rakossa mutta b) jos alatte tekee aamuyöllä 2-4 aikaan testiä niin ei saa enää unen päästä kiinni sen jälkeen.... Ja c) päivällä ei pysty pidättää 2h enemmän jos testi pitäisi kuitenkin tehdä aamupäivän aikana ja aamu on ainut aika jolloin juon kahvia ym vettä.....

Mä oon tehny aamuyöllä tai sitte vain pinnistelly aamuun :unsure:

Mä oon tehny aamuyöllä tai sitte vain pinnistelly aamuun
Oon todella huono nukkumaan ja muutenkin aamuvirkeä niin ei tuota mitään ongelmaa herätä aikaisin mutta tosiaan homma kääntyy itseään vastaan siinä kohti kun pitäisi nukkua pitkään käymättä vessassa.. Ja tosiaan kun teen testin aamuyöllä nii siitä ei sitten enää mennäkään nukkumaan ja sitten kyllä pitemmän päälle (jos joutuu useita viikkoja tikuttaa plus piinaviikoilla rt:t :D) nii alkaa vaikuttaa jo työkykyyn :D

Onkohan noi tulokset sitten ihan totuudenmukaiset jos meen tilanteen mukaan että testaan joko aamulla jos satun nukkumaan suoraan 06 asti jolloin kello soi. Tai sitten sama kellonaika 06 mutta mahdollinen vessaköynti alla 2-4 välillä..

Oon niin stressaaja et mun on pakko etukäteen miettiä miten toimin. Kun muuten valvon sitten yöllä ku pähkäilen et miten olis järkevintä et tulokset on oikeat :D

Mä en olekaan hetkeen ultrassa käynyt ja kaks kertaa aiemmin kun käynyt, niin siellä vain sanottu, että kohtu ja limakalvot ns. täydelliset. Muuta tietoa en olekaan saanut. Ja tuskin saan tietääkään, kun ei mulla nyt ole "varaa" lue: en raaski mennä yksityiselle ja maksaa siitä, kun kaikki säästöt haluan säästää taloa ja hoitoja varten Eikös sinulla ole ollut suht lyhyet kierrot muutenkin? Vai onko sinullakin lyhentynyt? Mulla luteaali ollut sen 13-14vrk.
On ollut aiemmin n. 28vrk, nyt ollut kaikkea 23-32vrkl väliltä, joten ei mitään isoja heittoja. Vuoden aikana keskiarvoksi kuitenkin muodostui 26 vrk, joten eihän se iso ero ole.

Tutkimuksista saa tietoa ja ehkä mielenrauhaa, mutta toisaalta just se, että saako sitä kuitenkaan kaikkea tietoa, mitä tutkimuksia vaaditaan jne. Että saisi tarkempaa tietoa tilanteesta. Jos menee yksityiselle, maksaa paljon, ja jos ei selviäkään oikein mitään vielä.. Sinulla kuulostaa kyllä hyvältä luteaalivaiheen pituus. Mietityttää itseäkin, mitä tapahtuu kun ovis aikaistuu, onko kaikki jo valmiina raskautta ajatellen. Mutta toisaalta hoidoissa sitten saa tukikeinoja tarvittaessa. Silti kuitenkin toivoisin, että oma toiminta olisi riittävän hyvää.

Enää 2 päivää ja alan ensimmäistä kertaa nyt etsimään ovista tuolla cb hymynaamatestillä! Kallista, mutta hitsi vieköön, jotenkin toiveikas olo, että niistä voisi olla apua. Meillä käynnistyi yk8 nyt, mulla niin pitkät kierrot Toivon että tuo yksi paketti eli 10kpl testejä riittäisi oviksen bongailuun. Olen kyllä varautunut että pahimmassa tapauksessa joudun tikuttaa 3-4 viikkoa ovis tapahtunut aikaisimmillasn kp15/16 ja myöhäisimmillään kp40..... Ohjeen mukaan aloitetaan 6 viime kierron lyhimmän mukaan eli mulla se on tuo tiistai ensi viikolla. Jännittää ja kovin toiveikas olo! Eikös positiivisen ajattelun ja todennäköisyyksien mukaan voisi uskoa että yk8 olisi jo meidän kierto

Herään vessaan yöllä yleensä neljän maissa. Teen testin liuskoilla aamusta (aika saattaa hieman vaihdella) ja illasta (n. Klo 18). Pystyn pidättämään nykyisin yli 2 h, kun katson vessassa käydessänk kellosta että kello on 16 ja en sitten sen jälkeen juo mitään ennen kuin menen testin tekemään. Ehkä oviksen bongailu päivinä mietin tarkemmin juomista, niin pystyn ajoittamaan. Toki aluksi kun testasin ovista melkeen sen koko kaksi viikkoa ja monen näin pitääkin toimia pitkien tai vaihtelevien kiertojen vuoksi, niin silloin en voinut joka päivä niin tarkasti miettiä, että miten juomiset menee. On ollut kertoja, että tiedän jo purkkiin pissatessani, että nyt on liian lyhyt väli edellisestä tai olen juonut liikaa. Testitkin silloin hyvin laimeita. Mutta yritän luottaa siihen, että seuraava testaus osuu paremmin kohdilleen. Aluksi tosiaan tuntui, että en pysty pidättelemään ja hankala muistaa samaan aikaan, mutta kyllä viime kierrossa jo onnistui hyvin. Tsemppiä (y)

Oon todella huono nukkumaan ja muutenkin aamuvirkeä niin ei tuota mitään ongelmaa herätä aikaisin mutta tosiaan homma kääntyy itseään vastaan siinä kohti kun pitäisi nukkua pitkään käymättä vessassa.. Ja tosiaan kun teen testin aamuyöllä nii siitä ei sitten enää mennäkään nukkumaan ja sitten kyllä pitemmän päälle (jos joutuu useita viikkoja tikuttaa plus piinaviikoilla rt:t ) nii alkaa vaikuttaa jo työkykyyn

Onkohan noi tulokset sitten ihan totuudenmukaiset jos meen tilanteen mukaan että testaan joko aamulla jos satun nukkumaan suoraan 06 asti jolloin kello soi. Tai sitten sama kellonaika 06 mutta mahdollinen vessaköynti alla 2-4 välillä..

Oon niin stressaaja et mun on pakko etukäteen miettiä miten toimin. Kun muuten valvon sitten yöllä ku pähkäilen et miten olis järkevintä et tulokset on oikeat
Kuulostaa tutulta tuo pähkäily ja suunnittelu :D minä olen samanlainen. Mutta tosiaan tuosta oviksen tikuttelusta, niin ne liuskat kun halvempia, ei niin sureta jos ei mennytkään kohdilleen. Luulen kyllä että sitten hoidoissa stressaa enemmän oviksen kiinnisaaminen, kun nyt on ollut vain mielenkiintoista harjoitella.

Jos yhden kierron kokeilisit, että mitä käy jos et ihan samaan aikaan ja samoilla vessaväleillä aina saa otettua? Oliko sulla liuskoja digin lisäksi?

Höh. Mulla oli yks apteekin ultra (herkkyys 10) valmiina viime syksyltä. Sit ostin kaupasta sen 2 x pregcheck-liuskapaketin. Aattelin, et testaisin eka halvalla perjantaiaamuna, dpo 13 (menkkojen pitäis lauantaina alkaa) ja jos siihen tulee mitään, niin sit tolla apteekin. No nyt huomasin, että ne pregcheckithän onki herkkyydeltään 25 ja lukee et näyttää raskauden 2 päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen:cautious::rolleyes: Eli taidanpa testaa vaan suoraan tolla apteekin, jos ei perjantaiaamuna merkkiä menkkojen alkamisesta(y)

@Loree Ootko tehnyt testiä? Kuulostaa siltä, että siellä saattaisi olla joku tarttunut matkaan

Kun ensikoista aloin odottamaan niin raskauduin tosi pitkästä kierrosta. Oisko Kp ollut, jotain yli 80
Viimeksi tein testin kp 34, mutta jos ovis olikin tosiaan vasta kp 32, niin eihän siellä kuuluis sillon mitään vielä näkyäkään. Seuraavan kerran testaan ens viikon lauantaina, jos siihen mennessä ei oo menkat alkanu. Sillon olis sitten flon ja lämpöjen mukaan dpo15 (y)

No juurikin tämä @minttuni et ei ehkä saa rahoilleen kuitenkaan vastinetta ja sit harmittaa tuloksien puutteellisuus, sekä rahanmeno. Ehkä odotan vain niitä kunnallisia testejä, koska ei tässä mitään hoitoja voida tehdä, vaikka yksityisellä kävisikin tutkimuksissa ja selviäisi jotain syitä, joten sama kai tässä on odotella ja pitää hauskaa tuolla makkarin puolella, vessassa, missä lie just sillon tekee mieli :D

@Helmiii Tunnistan itseni tuosta , että pähkäilen ja suunnittelen. Olen todella huono nukkumaan ja kaikki asiat tulee uniin tai ei_uniin, koska uni ei vaan tuu. Mun tarttee r-testit tehdä extempore tyylillä, koska jos illalla päätän, et aamulla teen testin, ni en nuku ja kusettaa koko ajan ja ramppaan vessassa tunnin välein :D Todella ärsyttävää.

..Mä en taas tiiä mitä kropassa tapahtuu, mut päiväpissasta ovistesti aivan haalea :eek: (aamulla oli vielä suht tumma.) Alaselkää polttaa niin kamalasti, et tuntuu, ku menkat alkais. Ihanaa olla nainen :cautious::LOL:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: kolava ja minttuni
@Loree onpa kyllä oudon pitkä kierto sulla! Mutta ehkä tosiaan se ovis ollut sit tohon aikaan, millon sovellus lämpöjen mukaan näyttäis ja siellä olis joko joku tarrannut mukaan X3 tai sit menkat odotettavissa nyt viikon sisään, että pääsisit vihdoin uuteen kiertoon
Mulle kelpais tässä vaiheessa kyllä molemmat, ottaisin mielellään ne menkatkin kunhan tää vain selviäis. Vähän turhauttavaa kun koko ajan tässä vähän kuin ollu piinapäivät vain uudestaan ja uudestaan.
Toki olis niiin ihanaa jos sieltä viikon päästä tuliskin plussa :love: :love:

@Helmiii tsemppiä kiertoon ja oviksen bongailuun! (y) Toivotaan ettei nyt tuu ihan niin pitkää kiertoa:giggle:
Ja jospa tämä olisi se teidän kierto:love:
Itselläni kans toi clearblue digi, nyt on mennyt jo 3 liuskaa hukkaan vaikka olin jo tänään varma et olis ovis, lämmötki tippu ja haluja ollut monta päivää mut tyhjää ympyrää näyttää. Mä testaan päivällä ja illalla, yritän pidätellä sen 3tuntia. Aiemmin oon saanut aina iltaisin huipun kiinni. Ja nyt sit taas en yhtään tiiä kun otin raskauskeijulta noita one stepin liuskoja ja jotkut mainitsikin että siinä ei kovin vahvoja viivoja tuu missään vaiheessa ni nyt oonki joka päivä varpaillaan kun tänäänki oli jo aika vahva se toinenkin viiva mut digi ei antan hymynaamaa. :unsure:
No ei auta ku ootella, kunpa ei vaan olis miehen yövuoroissa sitten, tulee vähän hankalaksi järkätä puuhailuaikaa kun nää teinit talossa:censored:
Tai sit mun täytyy taas viiä se laittelee pyykkejä eli saunaan pikasille:LOL:

Mä teen ovistestin vähän millon sattuu, tämän kierron tosiaan kaikki aamusta. En herää yöllä vessaan koskaan (paitsi raskaana), joten se ainut mahdollisuus saada pitkään rakossa ollut näyte. Juon ihan liikaa kahvia ja vettä, joten ei mitään mahdollisuutta päivällä pidättää yli 2h. Positiiviset r testit ja ovistestit kyllä tullut myös tunnin pidätyksellä.

• Tykkää
Reactions: Helmiii
Heippa kaikille! Minäkin siirryn tänne puolelle kirjoittelemaan ja haaveilemaan, oon siis tuolla 2020 ryhmässä jo pidempään kirjoitellut. Täällä näyttikin olevan myös tuttuja nimiä, kivasti porukkaa ja mukava meininki muutenkin. Oon suurinpiirtein koko ketjun kahlannut nyt läpi :D

Meillä yritystä jo reilu vuoden verran, tarkalleen ottaen 16 yk nyt menossa. Oon 35v ja mies 39v. Ja kolmatta siis yritetään, aiemmat lapset on 2010 ja 2013 syntyneet. Itse oon haaveillut kolmannesta ja samalla viimeisestä lapsesta jo 3-4 v, mut yritystä siis vuoden verran takana, kun vihdoin päästiin miehen kanssa asiasta yhteisymmärrykseen (mm. mun aiempien sektioiden tuomat terveysriskit mietityttäneet). Hänelle ois hyvin siis myös riittänyt 2 lasta, mut on nyt myös ok sen kanssa et saataisiin vielä kolmas. Aiemmin tulin melko helposti raskaaksi, mutta en enää, ja siksi lähdettiin yksityiselle tutkimuksiin loppuvuodesta. Miehen puolella kaikki ok, minulta löytyi iän tuoma alentunut hedelmällisyys. Hormonitoiminta, limakalvot, ovulointi jne. toimii kaikki mulla hyvin, mutta munasolujen määrä ja laatu ovat siis laskusuunnassa. Arvot olivat kuitenkin sellaiset, että raskaaksi tulo ainakin hoidolla pitäisi olla vielä hyvinkin mahdollista. Tuolla 2020 ryhmässä joku tuli muutama kk sitten samoilla arvoilla raskaaksi pistoshoidoilla, ja se toi minullekin vähän toivoa. Hoidot jäi koronan vuoksi tauolle tai siis ei päästy oikein vielä edes aloittamaan, mutta nyt näyttäisi että toukokuussa päästään aloittamaan pistoshoidot. Tunteet heittelee laidasta laitaan tämän kovan vauvan kaipuun kanssa, vaikka joka kk tuleviin pettymyksiin menkkojen alkaessa on jo vähän tottunut. Uskon että täällä moni tietää mistä puhun. Mietityttää myös kuinka pitkälle voidaan hoidoissa mennä ihan taloudellisesta näkökulmastakin.

Mut kiva tulla porukkaan mukaan. @Loree saa lisätä listalle 3. lapsi haaveissa ja yritys alkanu 4/2019. Sori toi värijuttu ei taaskaan toimi mun puhelimessa.

Eikö ovistesti suositella tehtäväksi aikaisintaan kun on ollut jo pari tuntia hereillä? Tai ilmeisesti sitä ei kaikissa testeissä ole. Mut mä en oo koskaan saanu ovistestiin plussaa aamuvirtsasta, vaikka harvoin enää ees sillo testaan, en ees raskaustestiä tee heti aamusta, ku mulla näyttää seki paremman tuloksen iltapäivästä.
Ovista testaan n. Klo 10-20välillä. Ja mä tunnen mun oviksen hyvin, mutta testaan sen takia että osaisin vähän olettaa koska se jäätävä kipu tulee. Mulla siis tulee kun ovistesti plussa, nii kivut 4-10 tunnin päästä, eli oon vähä tällänen pikaovuloija :D mut tärkeintä olis toki se että seksiä 2-3 päivän välein vaikka heti menkoista. Toki ilmeisesti kaikki ei sitä tahtia jaksa :D meillä on ollu aina ihan normaali tahti, nii periaatteessa en ees tarvis ovistikkuja, ja en kyllä aijo ees taas enempiä ostaa :D lähinnä oman intoitumisen vuoksi sorruin ostamaan taas, nii käytetään nyt pois :D
Viime plussassa ei ollu ees ovistestejä, joten ehkä niissä on huono karma

Miulla paras aika on tehdä ovistestit iltapäivällä. Aamulla on yleenaä vielä nega.

Yhteistyössä