Heippa kaikille! Minäkin siirryn tänne puolelle kirjoittelemaan ja haaveilemaan, oon siis tuolla 2020 ryhmässä jo pidempään kirjoitellut. Täällä näyttikin olevan myös tuttuja nimiä, kivasti porukkaa ja mukava meininki muutenkin. Oon suurinpiirtein koko ketjun kahlannut nyt läpi
Meillä yritystä jo reilu vuoden verran, tarkalleen ottaen 16 yk nyt menossa. Oon 35v ja mies 39v. Ja kolmatta siis yritetään, aiemmat lapset on 2010 ja 2013 syntyneet. Itse oon haaveillut kolmannesta ja samalla viimeisestä lapsesta jo 3-4 v, mut yritystä siis vuoden verran takana, kun vihdoin päästiin miehen kanssa asiasta yhteisymmärrykseen (mm. mun aiempien sektioiden tuomat terveysriskit mietityttäneet). Hänelle ois hyvin siis myös riittänyt 2 lasta, mut on nyt myös ok sen kanssa et saataisiin vielä kolmas. Aiemmin tulin melko helposti raskaaksi, mutta en enää, ja siksi lähdettiin yksityiselle tutkimuksiin loppuvuodesta. Miehen puolella kaikki ok, minulta löytyi iän tuoma alentunut hedelmällisyys. Hormonitoiminta, limakalvot, ovulointi jne. toimii kaikki mulla hyvin, mutta munasolujen määrä ja laatu ovat siis laskusuunnassa. Arvot olivat kuitenkin sellaiset, että raskaaksi tulo ainakin hoidolla pitäisi olla vielä hyvinkin mahdollista. Tuolla 2020 ryhmässä joku tuli muutama kk sitten samoilla arvoilla raskaaksi pistoshoidoilla, ja se toi minullekin vähän toivoa. Hoidot jäi koronan vuoksi tauolle tai siis ei päästy oikein vielä edes aloittamaan, mutta nyt näyttäisi että toukokuussa päästään aloittamaan pistoshoidot. Tunteet heittelee laidasta laitaan tämän kovan vauvan kaipuun kanssa, vaikka joka kk tuleviin pettymyksiin menkkojen alkaessa on jo vähän tottunut. Uskon että täällä moni tietää mistä puhun. Mietityttää myös kuinka pitkälle voidaan hoidoissa mennä ihan taloudellisesta näkökulmastakin.
Mut kiva tulla porukkaan mukaan.
@Loree saa lisätä listalle 3. lapsi haaveissa ja yritys alkanu 4/2019. Sori toi värijuttu ei taaskaan toimi mun puhelimessa.