Toiveissa vauva 2021

Täälläkin 30. Nyt kun katsoo taaksepäin niin 26-28-vuotiaana tulin ihan suht helpohkosti raskaaksi, vaikka kaikenlaisia vastoinkäymisiä olikin. Tätä meidän ensimmäistä pientä olikin kovasti odotettu ja toivottu, ja vaikka pelkäsin jo ettei me ikinä saada lasta syliin, tuhisee tuo pieni puolitoistavuotias tuossa kainalossa. Voi kun taas tärppäisi, eikä hedelmällisyys olisi vielä niin kauheasti laskenut..

Tässä helposti kyllä iskee pienet pelot mieleen ja kyllä meilläkin tämä toisen lapsen yritys sai kimmokkeen myös tästä ikäasiasta. Ei me olla nuoria ja hedelmällisiä ikuisesti :D
 
Hedelmällisyyden lasku on yksilöllistä ja kyllähän se mietityttää, että miten omalla kohdalla. Kun useampi olisi toiveissa, niin miten ehtii. Toki tällä hetkellä tuntuu, että saisi edes sen ensimmäisen. Reilu kolmekymppiseltä kaveriltani tutkitaan tällä hetkellä mahdollista vaihdevuosien alkamista. Ja taas joku toinen samassa iässä hyvinkin hedelmällinen.

Joo siis mun menkat kesti kaksi päivää, tänään muutama tippa tullu kuukuppiin. Että olikohan siellä edes ehtinyt limakalvo kasvaa vai mitä lie. No onpahan uusi kierto ja uusi mahdollisuus. Hoitoihin pääsy tuntuu tällä hetkellä kaukaiselta, mutta luomuyllätystä voi toivoa ❤
 
@minttuni missä klinikalla olettekaan hoidossa, jos saan kysyä. Tietenkään ei ole pakko kertoa jos on liian henkkoht tieto. Luin noita aiempia viestejä kilpirauhasarvoista. Ja alkoi oikein kiinnostaa. Viime kesänä mulla oli väsymystä, hiustenlähtöä, turvotusta jne. ja kävin työterveyden kautta kilpparikokeissa. Tsh arvo oli 2.6. Lapsettomuusklinikalla arvoa syksyllä kysyttiin ja siellä oltiin sitä mieltä et toi arvo on oikein hyvä. Lääkitys kuulemma voidaan aloittaa vasta jos tuo arvo on lähempänä 4. Nyt kysyin uudelleen tuosta, ja klikalta vastattiin et voin mennä ottaa uudelleen arvon ja laittoivat lähetteen, mut tosiaan et toi arvo on ihan ok. Aloin miettiä et entä jos kuitenkin mulla onkin jotain vajaatoimintaa tms. Hiustenlähtö ainakin kuitenkin loppui kun ferritiini lähti rautakuurin jälkeen nousuun. Entä se toinen kilpirauhasarvo, T4V? Tietääkö joku mitä se kertoo? Se on mulla ihan viitearvon ylärajalla. Nyt sitä alkaa miettiä et mikä kaikki vois selittää tätä pitkää yritysaikaa....Ja jos lähdetään kalliisiin hoitoihin, olisi hyvä et kaikki muut mahdolliset jutut ja labra-arvot olisi kunnossa raskautumista ajatellen.
 
@minttuni missä klinikalla olettekaan hoidossa, jos saan kysyä. Tietenkään ei ole pakko kertoa jos on liian henkkoht tieto. Luin noita aiempia viestejä kilpirauhasarvoista. Ja alkoi oikein kiinnostaa. Viime kesänä mulla oli väsymystä, hiustenlähtöä, turvotusta jne. ja kävin työterveyden kautta kilpparikokeissa. Tsh arvo oli 2.6. Lapsettomuusklinikalla arvoa syksyllä kysyttiin ja siellä oltiin sitä mieltä et toi arvo on oikein hyvä. Lääkitys kuulemma voidaan aloittaa vasta jos tuo arvo on lähempänä 4. Nyt kysyin uudelleen tuosta, ja klikalta vastattiin et voin mennä ottaa uudelleen arvon ja laittoivat lähetteen, mut tosiaan et toi arvo on ihan ok. Aloin miettiä et entä jos kuitenkin mulla onkin jotain vajaatoimintaa tms. Hiustenlähtö ainakin kuitenkin loppui kun ferritiini lähti rautakuurin jälkeen nousuun. Entä se toinen kilpirauhasarvo, T4V? Tietääkö joku mitä se kertoo? Se on mulla ihan viitearvon ylärajalla. Nyt sitä alkaa miettiä et mikä kaikki vois selittää tätä pitkää yritysaikaa....Ja jos lähdetään kalliisiin hoitoihin, olisi hyvä et kaikki muut mahdolliset jutut ja labra-arvot olisi kunnossa raskautumista ajatellen.
Vajaatoiminnan raja on tosiaan tsh osalta jossain siinä 4 paikkeilla, en muista ihan tarkalleen. Ehkä se hoidoissa on, että niihin kaikki sitten pitää saada täysin kohdilleen eli vajaatoimintakin pitää saada kuriin ja tiettyihin arvoihin joka olis tsh osalta alle 2. Mutta sanoivat kyllä silloin kun aloitin lääkkeen, että saattavat tehdä hoitoja vaikka olisi esim. 2.jotain, ottavat kokonaistilanteen huomioon.

Muokkaan vielä. T4v suositus on että on siinä viitearvojen yläkolmanneksessa. Eli sekin olisi sinulla ymmärtääkseni oikein hyvä. En vain nyt muista niitä viitearvoja. Ja muistaakseni eri paikoissa voi olla eri viitearvot, riippuen siitä heidän testistä tai jotain sellaista. En nyt täysin tosiaan muista. Minulla ollut kyllä selkeitä vajaatoiminnan oireita jo vuosia. Kannattaa käydä ottamassa kokeet, jos vain lähetteen saa, siinä ei mitään häviä :)
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni kiitos vastauksista! Meillä ei löytynyt muita syitä kuin tuo mun iän tuoma alentunut hedelmällisyys. Sekin luokiteltiin siis kuitenkin ns. normaaliksi, AMH-arvo oli ikäiselleni viitearvoissa, ja minun arvoa paljon alemmillakin lukemilla on kuulemma tullut potilaita raskaaksi. Mekin ollaan Felicitaksessa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Sain heti ekalta käynniltä ovulaatioinduktiolääkkeet (letrot) mukaan, eli hoidot päästiin aloittamaan samantien. Letrot eivät kuitenkaan mulla muuttaneet tilannetta, kun ovulaatio on normaali muutenkin. Mut on ainakin koitettu niitäkin 6 kk ajan. Seuraavaksi koitetaan pistoshoitoja, mut on jo taloudellisesti huomattavasti kalliimpi vaihtoehto. Miten teidän hoitopolku etenee? Toivottavasti sinulla nuo arvot nyt saadaan äkkiä nii et hoidot voi startata kunnolla ❤

Muoks niin unohdin sanoa et sain ohjeen vähentää liikuntaa ja lisätä painoa. Tiedän et on vähän nurinkurin mulla nää joo. Ei oo liika urheilukaan hyvästä. Jotenkin ite en usko et ne vaikuttais kun oon ollu pikkuinen aina, mut muutaman koronakilon oon nyt onnistunut saamaan kuitenkin :D
 
@minttuni kiitos vastauksista! Meillä ei löytynyt muita syitä kuin tuo mun iän tuoma alentunut hedelmällisyys. Sekin luokiteltiin siis kuitenkin ns. normaaliksi, AMH-arvo oli ikäiselleni viitearvoissa, ja minun arvoa paljon alemmillakin lukemilla on kuulemma tullut potilaita raskaaksi. Mekin ollaan Felicitaksessa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Sain heti ekalta käynniltä ovulaatioinduktiolääkkeet (letrot) mukaan, eli hoidot päästiin aloittamaan samantien. Letrot eivät kuitenkaan mulla muuttaneet tilannetta, kun ovulaatio on normaali muutenkin. Mut on ainakin koitettu niitäkin 6 kk ajan. Seuraavaksi koitetaan pistoshoitoja, mut on jo taloudellisesti huomattavasti kalliimpi vaihtoehto. Miten teidän hoitopolku etenee? Toivottavasti sinulla nuo arvot nyt saadaan äkkiä nii et hoidot voi startata kunnolla
Ihana kuulla, että saitte heti hommia käyntiin, mutta harmi ettei vielä ole tärpännyt. Meillä tosiaan ei ehditty vielä aloittaa, kun tätä mun vajista lääkitään ja tuli tämä korona. Insseillä olis tarkoitus aloittaa, en tiedä vielä tarvitsenko minä jotain lääkettä tueksi. Jäi vähän vaiheeseen tosiaan nyt ja pitää vain odotella, että lähtis koronatilanne selviämään. Tsemppiä sinne ❤
 
Iästä oli puhetta ja hedelmällisyydestä.
Itse täytän ensi vuonna 35v. Mies 42v.
Eka lapsi syntyi 21v. Ja toinen 23v.
Eli aikaa on kulunut ja varmasti hedelmällisyys jonkin verran laskenutkin.

Vielä noista one stepin ovis tikuista..oisko kellään plussasta kuvaa?
Mul alkoi jo kivut ja viiltelee vähän väliä oikeelle puolelle. Hämmentävää et kivut tulis eka ja plussa vasta myöhemmin mut lienee kaikki on mahdollista
Mä ymmärsin gynen puheista, että on hyvin yksilöllistä missä vaiheessa ovulaatiokivut tuntuu, joillakin se voi tuntua ennen, joillakin sen aikana ja joillakin vasta jälkeen :)
 
Onpa tänne tullu viestejä paljon! En enää muista kenelle piti kommentoida ja mitä niin toivotan piinailjoille plussia ja kaikille muillekin tsemppiä ja pikaisia onnistumisia ❤

Täällä testattu tänään nega (kp32/ n.24-30). Menkat ei oo alkanu, jos ois ollu ns normikierto ois alkanu viikonloppuna. No, ei auta kun ootella, keskiviikkona testaan taas. Nyt kyl mietin et oisko se kp25 tehty ovisplussa sit kuitenkin ollu ihan oikeesti ovisplussa? Tai jokatapaukses ollu ovikseen liittyvä, eikös joillain näytä plussaa useempana päivänä putkeen? Mä en siis testannu kuin tuon yhden kerran jollon oli samantien plussa. Sillon oli kyl myös muita ovikseen viittaavia oireita ollu muutamana päivänä joita ihmettelin ja siks testasinkin. Sitä ennen en siis testannut mut muistan et joku reilu viikko sitä ennen aattelin et vois olla ovis, sit oli kuivempaa hetki ja sit taas tuli limoja mitä ihmettelin ja siks testasin tuollon kp25 .. mut jos ovis olikin vasta tuollon kp25 niin ei nyt vielä pitäs ees oireita olla. En tajuu nyt yhtään tätä mun kiertoo ... nännit oli tuossa pari päivää arat mut nyt ei oo enää mikä kyl viittais et menkat tulossa... muuten kyl ollu edelleen outoja oireita kuten vihlasuja tuolta alhaalta kohtuun päin ja välillä lievää närästystä, alavatsa turvonnut jatkuvasti, valkovuotoo, unettomuutta, vessassa ramppaamista. Ei nyt auta kun ootella pääseekö viä testaan vai alkaako menkat...
 
Viimeksi muokattu:
Onpa tänne tullu viestejä paljon! En enää muista kenelle piti kommentoida ja mitä niin toivotan piinailjoille plussia ja kaikille muillekin tsemppiä ja pikaisia onnistumisia

Täällä testattu tänään nega (kp32/ n.24-30). Menkat ei oo alkanu, jos ois ollu ns normikierto ois alkanu viikonloppuna. No, ei auta kun ootella, keskiviikkona testaan taas. Nyt kyl mietin et oisko se kp25 tehty ovisplussa sit kuitenkin ollu ihan oikeesti ovisplussa? Tai jokatapaukses ollu ovikseen liittyvä, eikös joillain näytä plussaa useempana päivänä putkeen? Mä en siis testannu kuin tuon yhden kerran jollon oli samantien plussa. Sillon oli kyl myös muita ovikseen viittaavia oireita ollu muutamana päivänä joita ihmettelin ja siks testasinkin. Sitä ennen en siis testannut mut muistan et joku reilu viikko sitä ennen aattelin et vois olla ovis, sit oli kuivempaa hetki ja sit taas tuli limoja mitä ihmettelin ja siks testasin tuollon kp25 .. mut jos ovis olikin vasta tuollon kp25 niin ei nyt vielä pitäs ees oireita olla. En tajuu nyt yhtään tätä mun kiertoo ... nännit oli tuossa pari päivää arat mut nyt ei oo enää mikä kyl viittais et menkat tulossa... muuten kyl ollu edelleen outoja oireita kuten vihlasuja tuolta alhaalta kohtuun päin ja välillä lievää närästystä, alavatsa turvonnut jatkuvasti, valkovuotoo, unettomuutta, vessassa ramppaamista. Ei nyt auta kun ootella pääseekö viä testaan vai alkaako menkat...
Oliskohan nyt jostain syystä sitten ollut myöhäisempi ovulaatio. Jospa näin ja olis kuitenkin tarttunut mukaan ja näkyisi raskaustestissä myöhemmin. Mutta onhan se piinallista odottaa :/ tsemppiä ❤
 
Oliskohan nyt jostain syystä sitten ollut myöhäisempi ovulaatio. Jospa näin ja olis kuitenkin tarttunut mukaan ja näkyisi raskaustestissä myöhemmin. Mutta onhan se piinallista odottaa :/ tsemppiä
Kiitos tsempeistä :love: Toivotaan :) Mulla on jotenkin ristiriitaset fiilikset, toisaalta on olo että oisin raskaana mut esim. tänään aamulla ennen testiä mä tiesin että se testi tulis oleen nega, oli siitä niin vahva tunne. No, ei auta kun ootella miten käy...
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
@Shibali nyt vain toivotaan sitä myöhäistä ovista ja sen takia testi nega ja menkat myöhässä ❤

Kauhea yö takana. Valvoin 1-4.30 välisen ajan. Melkein koko yön oli sellaista sähköistä tuikkimista vasemmalle puolelle kyljen lähelle ja se säteili reiteen asti. Oli tosi inhottava olla ja uni ei tullut. Närästyskin vaivasi ja vaivaa edelleen. Menispä kohta ohi. Ovistesti nega, joten onneksi se on ehkä vielä tuloillaan ja eilinen tumma testi vaan huijas mua :LOL: Ja joo, tein sen liian aikaisin, kun ohje on 10-20 välillä, mutta oli sopivasti ollut sen 4h virtsa rakossa, ni aattelin tuhlata yhden testin. Päivällä sit uus!
 
Hirveästi viestejä, mutta siis käsitin että CB ois paras tehdä aamuisin suht samaan aikaan. Itse tein tässä kierrossa aamuisin ovistestit ekaan kertaa, juuri cb digin takia ja bongasin oviksen. ONeStepit on kyllä tosi huonoja mulla olleet, laitan teille kuvan samasta iltapäivällä otetusta testistä, päivänä kun digi antoi plussan. Kuvassa pregcheck ja OS, 4h pidätyspaikassa klo 14 aikaan.. En tod. olis uskonut ovikseksi tän onestepin perusteella, vaikka pregchek antoi ihan selkeä plussan.


Omanapailua, ovis meni mutta hommailut meni vähän reisille, ja sitten eilen illalla dpo0 ei enää mitenkään huvittanut ja kiukutti vaan.. Enteilen oviksen silloin jo menneen, koska halut katos kuin tuhka tuuleen. Ei tässä varmaan kannata edes piinailla, mutta ei varmaan osaa olla muutenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
@Alinna86 mulla ei ole os-testistä enää kuvaa, mutta ne oli siitä typeriä, että minun kohdalla sen viivan toinen reuna tummui plussaksi, mutta muuten jäi haaleaksi ja sit ne näytti plussaa ihan liian myöhään. Kivut tuli jopa jo 2h päästä plussasta, joten koin ne ihan turhiksi testeiksi :( Joillakin saattaa toimia, mut ei ainakaan minulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kylläpä on eroa ovistesteissä! Mulla muistaakseni onestepit näytti plussaa, mutta ei kovin vahvasti, sillein juuri ja juuri tasavahvat viivat ja välillä sai miettiä onko tämä plussa vai ei. Eipä mulla kyllä ilman ovista tule vahvoja viivoja ovistestiin, että sen perusteella melkein voisi aina tulkitakkin plussaksi. Nyt ollut sofi testit käytössä, eikä ole tarvinnut arpoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Bebe2021 mulla on kans muutamalla kaverilla tosi paljon kaksosia suvussa ja ne on kans sitä mieltä, että ei missään tapauksessa. Mä oon taas ihan varma, et jollekin meistä napsahtaa kaksoset ja viel niin, et eka tulee yks ja sit ne tuplat!:whistle:

Tää elämä on kyllä jännää, kun odottaa odottamaan pääsyä.. Laitoin viime viikolla, että vuosin verta ja epäilinkin sit, et onko mun menkat alkamassa. No vuotoa ei tullu kun sen päivän ja yllättäen googlailin, niin se osui flon antaman oviksen aikoihin ja googlekin sanoi, että joillain tulee välivuotoa oviksesta. Eka kierto 10vuoteen ilman pillereitä, niin tää on opettelua o_O No ei siinä! No jos se ois ollu ovis silloin, niin talleteltiin kyllä sopivasti päivää ja paria ennen.

Mulla on kokoajan älykello ranteessa ja mun kello on eilisestä asti antanu useamman kerran ilmoituksen, että stressitaso on normaalia korkeampi ja oon silloin ollut sohvalla istumassa tai käymässä päikkäreille. Kello päättelee stressin mm. sykkeestä. Mun sykkeet on normaalisti lepo 57 ja eilen ne oli 65-> ja selailin sit garminin sovelluksesta, niin sykkeet on ollu kaks päivää ympäri vuorokauden normaalia korkeammalla. No sit miehen kans puhuttiin, et oon varmaan tulossa kipeeksi. Mutta tänä aamuna päätin sit taas kääntyä ystäväni googlen puoleen, koska ei tunnu yhtään kipeeltä ja eka hakutulos oli yllättävistä oireista, jotka voi paljastaa raskauden. Siellä oli, että syke voi paljastaa ja nouseekin raskaana 10-15lyöntiä minuutissa.

Mutta nyt jätän taas ystävni googlen rauhaan ja laitan foliohatun päähän ja jään oottaa ens viikon menkkoja, koska muita oireita ei ainakaan oo nyt hetkeen tuntunut!:alien:
 


Mukavasti tummuu viivat, ylinpänä dpo12, tänään dpo14 apteekin herkkä ultra ja rfsun ei herkkä kontrolliksi. Yllättävän tumma jo tuo rfsukin. Viime kierron kemiallisesta ei missään vaiheessa noin selviä viivoja eli taidan uskaltautua tuonne tammikuisiin. Käyn kyllä täällä katsomassa mitä kuuluu ja pitämässä peukkuja. :giggle:(y)

Minä muuten ehdin juuri täyttää 34 ja mies 33. Tässä kierrossa oli käytössä greippimehu, vitamiineja olen syönyt jo imettämisenkin takia. Ovulaation jälkeen alavatsa kipuili varsin paljon, tietääkö kroppa sitten jotenkin, että munasolu on hyvin hedelmöittynyt vai oliko jotenkin tehokkaampi ovulaatio niin tiedäpä sitä. Dpo5-7 vähän vähemmän oireita mutta sitten lisääntyen vatsakipuja, väsymystä ja pahoinvointia, jota ollut kyllä muissakin kierroissa. Vahva tunne siitä että nyt olen raskaana, mitä ei ollut kemiallisessa kierrossa. Ihmeellistä. Selvää tissikipua ei ole ollut nyt, mitä esikoisen raskaudessa oli. Ehkä imetys ehkäisee sitä.

Tsemppiä kaikille yritykseen! :love:
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

27.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Loree.......................kp 42/23-28
Matilda!.......................kp 40/?
Shibali................................kp 32/24-30
Mirella92....................kp 32/28
Kirjoh89.....................kp 27/28
Zennuli.....................kp 26/?
Millimetrii...................kp 26/27-29
Masunen....................kp 25/27-28
Piipaa93....................kp 23/26-28
3milia.....................kp 23/26-28
Mimmi92..................kp 22/26-30
Eeva650.....................kp 22/28-42
Enerisa3.....................kp 21/28-32
Bellaella2205090............kp 21/?
Lilje........................kp 21/37-40
Riama...........................kp 20/27-32
Eliana.........................kp 20/31-38
Keisarinna85..............kp 19/26-28
Mariija_.......................kp 18/32-43
Mysteerio...................kp 18/30
Bebe2021.....................kp 18/32
Haaveilija93....................kp 18/?
Elviira86......................kp 17/25
Rimaleli.......................kp 17/30
Helmiii......................kp 15/29-53
Minouche.......................kp 15/23
Mans115.......................kp 14/27
Toiveikas89....................kp 14/29
Masu90.......................kp 13/27-42
Töppönen_.........................kp 12/26
Alinna86.........................kp 11/28
Pampula3.......................kp 11/22-26
Kasikuus........................kp 10/27-28
Vindy...................kp 9/29-33
Titi-Love....................kp 8/28-30
Puolu.......................kp 7/30-32
Persikka123.....................kp 7/32-35
Napsunen.....................kp 7/35-45
Wanti......................kp 6/34-48
Hipposka......................kp 5/29-32
Minttuni...........................kp 4/26
Päärynä5.......................kp 4/28
Brunet82....................kp 4/26-28
Futurmama.....................kp 4/29-34
Jjenn...............................kp 4/29-33
Ananas90.....................kp 3/25-26
Ilona Eloisa....................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 15
Zennuli....................................dpo 13
Masunen................................dpo 12
Kirjoh89..................................dpo 12
Millimetrii...............................dpo 11
Keisarinna85.......................dp 9
3milia........................................dpo 9
Piipaa93.................................dpo 7
Bellaella2205090..............dpo 6
Mysteerio................................dpo 6
Mimmi92...................................dpo 4
Rimaleli....................................dpo 3
Eeva650.............................dpo 2
Riama..................................dpo 2
Bebe2021..........................dpo 2
Mans115..............................dpo 1
Eliana...................................dpo 1
Minouche..........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mukavasti tummuu viivat, ylinpänä dpo12, tänään dpo14 apteekin herkkä ultra ja rfsun ei herkkä kontrolliksi. Yllättävän tumma jo tuo rfsukin. Viime kierron kemiallisesta ei missään vaiheessa noin selviä viivoja eli taidan uskaltautua tuonne tammikuisiin. Käyn kyllä täällä katsomassa mitä kuuluu ja pitämässä peukkuja.

Minä muuten ehdin juuri täyttää 34 ja mies 33. Tässä kierrossa oli käytössä greippimehu, vitamiineja olen syönyt jo imettämisenkin takia. Ovulaation jälkeen alavatsa kipuili varsin paljon, tietääkö kroppa sitten jotenkin, että munasolu on hyvin hedelmöittynyt vai oliko jotenkin tehokkaampi ovulaatio niin tiedäpä sitä. Dpo5-7 vähän vähemmän oireita mutta sitten lisääntyen vatsakipuja, väsymystä ja pahoinvointia, jota ollut kyllä muissakin kierroissa. Vahva tunne siitä että nyt olen raskaana, mitä ei ollut kemiallisessa kierrossa. Ihmeellistä. Selvää tissikipua ei ole ollut nyt, mitä esikoisen raskaudessa oli. Ehkä imetys ehkäisee sitä.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
Kiva katella sun testejä :love:
Toivottavasti pian omiakin:X3::X3:
 
Kyllähän se hedelmällisyys laskee vuosi vuodelta, mutta taitaa 35 olla kuitenkin nykyään aika normi ikä tulla raskaaksi eikä mikään vanha äiti. Toinen on tietysti se, että etenkin downin riski kasvaa kanssa aika rajusti tuossa kohtaa iän mukana..

Täällö kanssa vihdoin alkoi menkat toissa päivänä! Kierron pituudeksi tuli 47. Normaali kierto 33 pvä. Nyt oli tuolloin 33. päivä tissit imettäessä kipeät ja alavatsassa vihlontaa eli kai sitä onkin sit ovuloitu vasta silloin! Ihanaa että on kierto alkanut vihdoin! Menkkoja ei ollut ikävä mutta himoja kyllä :D
 
Täähän on jännää, kun ilmeisesti kaikki läheskään ei saa noilla onestepeillä plussaa ovistikkuun. Mähän sain siis tummimmat viivat just kaks viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen ja silloin oli limojakin. Ja sen jälkeen ei mitään merkkejä enää oo ovulaatiosta ollut. :unsure:
Mut koska oon aiemmin toisella merkillä saanut ovulaation aina testatessa selville, en jotenkin ajatellut, ettei välttämättä edes tule koskaan plussaa. Eli tässähän voi alkaa nyt huvin vuoksi piinailemaan:LOL:
 
[QUOTE
Mukavasti tummuu viivat, ylinpänä dpo12, tänään dpo14 apteekin herkkä ultra ja rfsun ei herkkä kontrolliksi. Yllättävän tumma jo tuo rfsukin. Viime kierron kemiallisesta ei missään vaiheessa noin selviä viivoja eli taidan uskaltautua tuonne tammikuisiin. Käyn kyllä täällä katsomassa mitä kuuluu ja pitämässä peukkuja.

Minä muuten ehdin juuri täyttää 34 ja mies 33. Tässä kierrossa oli käytössä greippimehu, vitamiineja olen syönyt jo imettämisenkin takia. Ovulaation jälkeen alavatsa kipuili varsin paljon, tietääkö kroppa sitten jotenkin, että munasolu on hyvin hedelmöittynyt vai oliko jotenkin tehokkaampi ovulaatio niin tiedäpä sitä. Dpo5-7 vähän vähemmän oireita mutta sitten lisääntyen vatsakipuja, väsymystä ja pahoinvointia, jota ollut kyllä muissakin kierroissa. Vahva tunne siitä että nyt olen raskaana, mitä ei ollut kemiallisessa kierrossa. Ihmeellistä. Selvää tissikipua ei ole ollut nyt, mitä esikoisen raskaudessa oli. Ehkä imetys ehkäisee sitä.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
Ihana seurata sun testejä ja tuu jatkossakin kertoo kuulumisia tänne, vaikka tammikuisiin siirrytkin! :love: Tsemppiä jatkoon ❤(y)
 

Yhteistyössä