Toiveissa vauva 2021

@Loree ja muut, ketkä flo-sovellukseen merkkailette lämpöjä, onko teillä siis se maksullinen versio vai mihin noi lämmöt saa merkattua?

Ja siis ihanaa, että plussatuulet jatkuu! Onnea kaikille plussailijoille! :love:

Mua vähän mietityttää tuo vappu, kun se osuu just sillein että ei vielä mitenkään pitäisi näkyä testissä, mutta jotenkin mulla on semmoinen olo, että testi pitää tehdä ennen kun ottaisin vappuskumppaa ees sen lasillisen. Toki kaverit on sanonu, kun ovat neuvolassa panikoineet juotuja viinejä ennen plussaa, et siellä on sanottu että ennen ku näkyy testissä niin ei se viini/skumppa voi vahingoittaa.. mut ääh, miks ei vois heti kun tärppää ni saada tiedon!
 
Siis en tiedä mikä muhun meni, mun piti testata vasta loppuviikosta, mutta kävin äsken vessassa kun olin vahingossa pidättäny noin 3 tuntia ja tuli vain sellanen fiilis, että nythän on ehkä dpo 10 niin vois kokeilla ja mitä ihmettä kattokaa! Näättehän teki jotain?
Mitä täällä tapahtuu!!?? Ihan huippua! Sulla olikin kyytiläinen siellä kokoajan:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92 ja Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree
  • Rakkaus
Reactions: Loree ja Vindy
Mä oon aina käyttänyt Oma kalenterini -sovellusta, helppo ja yksinkertainen, mutta latasin nyt kans tuon Flon, kun aattelin et sinne ehkä helpompi kirjata lämmöt, mutta selasin tuota Oma kalenteria, nii sieltäki oli kohta lämpökaavio yhden kuukauden oon sinne joskus merkkaillut, mutta en tuota kaavio kohtaa oo koskaan löytänyt. Eli kattoo ny alotankokaan Flon käyttöä vai jatkan tuota toista mikä ollu mulla jo vuosia käytössä :D vai molempi parempi.
 
Mä arvasin!
Voi vitsit rupesin sitä sun aiempaa viestiä miettiinkin eilen paljon, että mitä jos kuitenkin :love:
Sit kun käytiin eilen retkellä, niin tuli vain yhtäkkiä sellanen fiilis, että onkohan tää meiän "vauvan" eka patikointi retki :X3:
Siellä reitillä oli myös paljon lapsiperheitä ja fiilistelin, että ehkä mekin joskus:giggle:
 
Heippa!

Mä yritän laittaa nyt näitä listaan lisättävä merkintöjä eli ollaan ya 3/20 ja 2. Lapsi. Nyt menossa kp 18/30 ja piinaillaan dpo6. Tarvitsiko listaan muuta tietoa?

Lämmöt on selkeesti kohollaan eli pitkin päivää n. 37. Ei oo aiemmin huomattu, että ovulaatio nostaisi lämpöjä, kun yleensä aina on lämmöt olleet n. 36 tai alle johtuen kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Viime yrityksessä myös lämmöt olivat kohollaan ja palelsi. Nyt on sama. Kädet ja varpaat ihan jäässä. En tiedä voisiko Letrot nostaa lämpöä. Letroja söin siis yhden pillerin päivässä ja tällä kierrolla ensimmäistä kertaa on ovitrelle käytössä. Luteaalivaiheeseen mulle on nyt määrätty sitä yksi naksaus neljä kertaa noin kolmen päivän välein. Ollaan siis naispari ja nyt menossa toinen inseminaatio. Sinänsä nuo Letrot ja Ovitrellet ihmetyttää, kun AMH ja muut testit ovat olleet ok ja ovulaatiokin ilmeisesti tapahtuu. Kierto on aina aiemmin ollut tosin aika pitkä, mut näinä hoitopäivinä on kyllä lyhentynyt. Ikää on melkein se 38 eli sekin voi lääkärin mielipiteeseen vaikuttaa. Nippailuja ja menkkamaisia kipuja oli eilen ja sama on jatkunut tänäänkin, mut ihan samat oireet kuin viimeksikin eli ei näistä tiedä. Toivotaan parasta!
 
Pakko kysyä vielä sellaista, että onko muilla ollut oviksen jälkeen suht runsasta valkovuotoo? Kun mulla aina aiemmissa kierroissa hyvin pian oviksen jälkeen on ollu kuivaa kun saharassa ja sit vasta menkat vuotelee, mut nyt tosiaan jatkunu enemmän tai vähemmän tää valkovuoto, tänään ollu erityisen runsasta, luulin jo et menkat alko ku housut märkinä, mut ei mitään merkkejä niistä. On tällä hetkellä ihan semmosta lirua eli vetistä väritöntä vuotoo. No, keskiviikon testaamista odotellessa :X3:

Niin ja kiitos @Alinna86 ja @Kasikuus teille tsempeistä :love: Toivottavasti ootte oikeessa:love:
 
Mulla on tänään se lääkäri. Jännittää ihan sikana, entä jos se tyrmääki mun verikokeet ihan täysin eikä määrää lääkkeitä vajikseen... Pari viimeviikkoa on ollu töissä ihan kamalaa. En pysy hereillä, en jaksa tehä mitään ja vaan surettaa oma toivottomuus kun on vaan uupunu olo vaikka koittaa tehä mitä :(
 
Mulla on tänään se lääkäri. Jännittää ihan sikana, entä jos se tyrmääki mun verikokeet ihan täysin eikä määrää lääkkeitä vajikseen... Pari viimeviikkoa on ollu töissä ihan kamalaa. En pysy hereillä, en jaksa tehä mitään ja vaan surettaa oma toivottomuus kun on vaan uupunu olo vaikka koittaa tehä mitä
Tsemppiä sinne, toivottavasti saat lääkkeet <3 (y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Vindy
Pakko kysyä vielä sellaista, että onko muilla ollut oviksen jälkeen suht runsasta valkovuotoo? Kun mulla aina aiemmissa kierroissa hyvin pian oviksen jälkeen on ollu kuivaa kun saharassa ja sit vasta menkat vuotelee, mut nyt tosiaan jatkunu enemmän tai vähemmän tää valkovuoto, tänään ollu erityisen runsasta, luulin jo et menkat alko ku housut märkinä, mut ei mitään merkkejä niistä. On tällä hetkellä ihan semmosta lirua eli vetistä väritöntä vuotoo. No, keskiviikon testaamista odotellessa

Niin ja kiitos @Alinna86 ja @Kasikuus teille tsempeistä Toivottavasti ootte oikeessa
Heiii mulla on tässä kierrossa ollut nyt parin viikon ajan runsasta vv:tä. Ja oonkin monesti luullu, että menkat alko kun on näitä menkkakipuja ja sitten tuntunut, että ihan hulahtanu jotain housuihin, mutta ei ku pelkkää vv:tä :unsure:
 
  • Vau!
Reactions: Shibali
Nuo sun kilpirauhasarvot kuulostaa ilman lääkitystä todella hyvälle. Etenkin tuo T4V on just siellä missä pitää. Veikkaisin, et jos sulla on matala ferritiini nii se voi aiheuttaa saman tyylistä oireilua kun kilpirauhanen. Se ferritiini saa yrittäjällä olla kuitenkin lähemmäs sata. Muistaakseni luin jostain et Ruotsissa ei tehdä hoitoja edes ennen kun ferritiini 70 ja siis itse rautalääkärillä käyneenä niin mun ferritiini tavoitearvo on jossain 150 pintaan. (Mä en pysty syömään edes rautaa nii sain sitä infuusiona viime viikolla)
Kiitos vastauksesta. Joo aloin itekin miettiä et tuskin on kilppariarvoista johtuvaa, vaan ennemminkin pitkä yritys taitaa johtua just siitä hedelmällisyyden laskusta joka mulla on todettu. Monet vajaatoimintaan viittaavat oireet tosiaan hävisi viime syksynä sitä mukaa kun ferritiini nousi. Se nousi mulla kolmessa kuukaudessa arvoon 85.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Lääkäri oli tänään yhteydessä ja meinas et ens kierrossa päästään tosiaan aloittamaan/jatkamaan hoitoja, jee :D Kävin tänään tilaamassa pistoslääkkeen valmiiksi. Tilatessa sitouduin samalla lääkkeen ostoon, vaikka ei tuo nyt vielä satavarmaa ole että pääsen ensi kierrossa pistelemään. Lääke kyllä sit säilyy jääkaapissa myöhempääkin käyttöä varten. On toki jonkinlainen mahdollisuus luomuraskauteenkin vielä tässä kierrossa, ja silloin menisi kallis lääke aivan hukkaan. Mut toisaalta itsellä enää minimaalinen usko luomuna onnistumiseen, ja toisaalta olisi kurjaa jos hoitojen aloitus taas venyisi siksi etten saakaan lääkettä ajoissa. Näillä mennään siis, katse ensi kierrossa jo vaikka tämäkään kierto ei oo vielä edes puolessa välissä :D
 

Yhteistyössä