Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Voi hyvinkin olla et päästään samoille piinapäiville koska veikkaan et nää mun limailut johtuu tosta greippimehusta, otin nyt vähän enemmän tähän kiertoon ja sit toi maca tuo kyl himoja :D
Ja tikut ei lähe vielä tummenee niin paljon. Tosin nyt mulla on noi one stepit joten hyvä tietää ettei niillä niin tummia viivoja saakaan ees aikaseksi.
Täälläki peitto heilun vaikka mitään raskautta vielä ei ees oo mahista saada alulle mut kiva kerrankin taas näin päin et tekee sen himosta eikä siitä että olis hyvä aika:X3:
Kiva että sulla jo parempi fiilis:love:
Ja onnea @Vesinokkaeläin ,ihana aamu kerrassaan:love:

Jeee ihanaa, onnea @Vesinokkaeläin ❤

Mulle voi päivittää dpo0 :love:

Mulla on käytössä tämmönen tosi kätevä appi ku Premom, johon voi kuvata ovulaatiotestit ja se antaa niille automaattisesti vahvuusarvon, jonka perusteella sitten syöttää kalenteriin ovulaatiopäivän. Mulle esimerkiksi antoi eiliseksi lh-piikin, joten ovulaatio on tänään = dpo0. Tää ei läväytä näytölle mitään ärsyttäviä mainoksiakaan jatkuvasti ja tähän voi syöttää sitten raskaustikkujen tuloksetkin ja seurata vahvistumista :giggle:

https://aijaa.com/hatf4b

Ihanaa @Vesinokkaeläin paljon onnea!!! ❤❤❤
Täällä hätäilijä testasi ihan tyylipuhtaan negan :D Suoraan sanottuna hölmöä testailla kun en yhtään tiedä missä kierron vaiheessa mennään nyt pillereiden lopettamisen jälkeen. On tässä kuitenkin vielä päiviä aikaa kuukautisten alkamiseen, jos mennään normaalissa kierron rytmissä.

Esikoisen kanssa raskaudessa plussasin 3+4 tosi vahvan plussan. En siis usko että tästä kierrosta tärppäsi, tuo rajapyykki on ohitettu.

Onneksi jotenkin vielä osaan olla rennoin mielin tän raskautumisprojektin kanssa. Tulee kun on tullakseen - mut tulis jo! :D

Äitiyspakkauksesta: oli ihania kuoseja, mutta mun mielestä aika samoissa silti kuin viime vuoden :) toki viime vuoden paketti oli isompi (esim. bodeja oli 5 kpl enemmän ja harsoja pari), mutta muutenhan tuo on sisällöltään käytännössä sama. Tai siis että ei tullut mitään uusia tuotteita tai jotain jäänyt pois :) kelpaisi tuokin, mutta luultavasti meidän vauvahaaveet ajoittuu vasta 2021-pakkaukselle. :)

Voi miten ihanaa, ensimmäisiä plussia! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan <3
Täällä testattu nega tänään :D välillä tuntuu et menkat alkais välillä taas ei. Luulen että huomenna alkaa ja sit pääsee taas uuteen yritykseen, yk10 alkakoot. Kohta se vuoski on täynnä (tosin useampi kierto menny penkin alle miehen työmatkojen takia). Tsemppiä kaikille <3

Jes, ihan mahtavaa että ensimmäiset plussat on saatu vuodelle 2021!!

Täällä odotellaan edelleen ovistestin plussaa, menee kyllä myöhäiseksi tässä kierrossa ja jää luteaalivaihe varmaan turhan lyhyeksi, saa nähdä.

Äitiyspakkauksesta: oli ihania kuoseja, mutta mun mielestä aika samoissa silti kuin viime vuoden :) toki viime vuoden paketti oli isompi (esim. bodeja oli 5 kpl enemmän ja harsoja pari), mutta muutenhan tuo on sisällöltään käytännössä sama. Tai siis että ei tullut mitään uusia tuotteita tai jotain jäänyt pois :) kelpaisi tuokin, mutta luultavasti meidän vauvahaaveet ajoittuu vasta 2021-pakkaukselle. :)
Tämän vuoden paketti julkaistiin tosi myöhään, eli varmaan näitä aletaan vasta joskus kesällä jakaa kun viime vuoden paketit on saatu jaettua loppuun... Eli vaikka ensi vuonna laskettu aika olisikin vasta vuoden loppupuolella, voi hyvin käydä niin että kun äitiysavustusta hakee, on vielä näitä 2020 paketteja jaossa... :)
Itse sain 6/19 syntyneelle esikoiselle edellisen vuoden pakkauksen, joku oli saanut uuden kun oli viimeiseen asti odottanut avustuksen hakemista Kelasta. Mutta joka vuosi kuulemma aina vaan myöhemmin nää uudet lähtee jakoon, vaikkei niitä enää niin paljoa edes valmisteta. Syntyvyys on vaan niin laskussa...

Tämän vuoden paketti julkaistiin tosi myöhään, eli varmaan näitä aletaan vasta joskus kesällä jakaa kun viime vuoden paketit on saatu jaettua loppuun... Eli vaikka ensi vuonna laskettu aika olisikin vasta vuoden loppupuolella, voi hyvin käydä niin että kun äitiysavustusta hakee, on vielä näitä 2020 paketteja jaossa...
Itse sain 6/19 syntyneelle esikoiselle edellisen vuoden pakkauksen, joku oli saanut uuden kun oli viimeiseen asti odottanut avustuksen hakemista Kelasta. Mutta joka vuosi kuulemma aina vaan myöhemmin nää uudet lähtee jakoon, vaikkei niitä enää niin paljoa edes valmisteta. Syntyvyys on vaan niin laskussa...
Totta tuokin. Vaikka itseasiassa viime marraskuusta lähtien syntyvyys kaiketi ollut nousussa ja alkuvuodesta syntynyt tosi paljon lapsia! Ite sain 11/19 lapselle sen vuoden pakkauksen, sillä aattelin vaan suoraan et 2021 tulee meille :D muttapakkaus kuin pakkaus kyllä kelpaa!

• Tykkää
Reactions: Hipposka
Pahoittelut negoja testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä kolmas kiertopäivä ja menkat alkaa hyvin niukentua. Toivottavasti loppuisivat ajallaan, mulla on viime aikoina ollut pitkään tiputtelua menkkojen loputtua. Jännittävää seurata kuinka käy ja tässä kierrossa joutunee taas tikuttelemaan, kun ei tiedä yhtään tuleeko tästä kierrosta 29 vai 45 päiväinen. :rolleyes: Mulla on taas vahva tunne, että tämä kevät tai kesä tuo meillekin plussa, mutta muistaakseni viime keväänä oli ihan samat fiilikset ja edelleen täällä ollaa :D Tosin mieshän oli viime kesän komennuksella toisaalla, joten se hieman hankaloitti beben tekoa.

@Vesinokkaeläin onnea plussauksesta, toivottavasti pikkuinen saisi pysyä loppuun asti matkassa ja saisitte oman vauvan syliin ❤.

ON:
Mulla oli tänään menkkatuntemuksista hieman lievempiä tuntemuksia, ei oo ollu semmosia koskaan aikaisemmin. Lämmöt edelleen koholla, viimepäivinä ollut 36.9'c. On sellainen fiilis et ois saattanu tärpätä. Mies uskoo et on tärpänny ja innoissaan puhuu jo meidän tammivauvasta. Testasin kuitenkin dpo 8,silloin täysi nega. Oksetusta ja kuvotusta erityisesti iltapainotteisesti ollut. Tänään oli päivällä oli menkkatuntemusten lisäksi kuvotusta.
Kaapissa on vielä 2 tikkutestiä ja digi. Vaikka suunnittelin, et olisin huomenna testannu, nii aattelin et testaan sittenkin vasta dpo 12, ylihuomenna, niin parempi mahdollisuus olla plussa mikäli sellainen on tulossa, ja haluan käyttää digin vasta sitten, kun oon testannu tikulla /puikolla plussan. Haluan nähdä "leffaviivat" ja digin tuloksen samanaikaisesti, jotta raskaus sitten konkretisoituu ja viimeistään silloin pitää tehdä elämäntavoissa muutoksia.
Voi olla et jos tulee nega, on aika alas romahdus tulossa ainakin päiväksi. Positiivinen testi ois toivottu piristys tään Korona-ajan keskelle.

Minä myös vähän kateellinen. Ja vielä pitäs ainakin 8 kk jaksaa odottaa että alkaa ”yrittään”. mulla itellä alkaa imetys loppua tuon vauvan kanssa, ja odottelen menkkojen alkua. Kauhulla oon lukenut, miten synnytyksen jälkeen menkat on kuin Niagaran putous, ja mä en ees voi käyttää kuukuppia kun kohdunsuu on menkoissa niin alhaalla
Mulla alkanut menkat kummankin lapsen synnytyksen jälkeen lapsen ollessa noin 9-10 kk ikäinen. Siinä vaiheessa yöimetys on vähentynyt /loppunut. Ja ihan normaalit / jopa niukat olleet. Kivut myös hävisivät, mutta ovis tuntemukset tuli tilalle :D

Ihanaa kun on tullut jo plussia! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. <3

Omaa napaa: mulla taitaa olla nyt dpo 9 ja musta ei tunnu kyllä yhtään siltä että oisin raskaana. Toivon tietenkin kovasti että oisin. <3 ainoa oire on, että tissit on aavistuksen arat, oikeen puoleinen enemmän kuin vasen.

Meille oli tullut eilen kirje olikohan se nyt gynekologian poliklinikalta ja siis kävin joku pari kuukautta sitten tk:ssa lievien yhdyntäkipujen takia ja siis mitään syytä kivuille ei löytynyt ja ne on mulla vaan jos oon päällä yhdynnässä. Noh mutta toki siellä tuli puheeksi että ollaan yritetty raskautta viime loppukesästä ja siis sen tk lääkärin on varmaan käyny mua niin sääliksi kun se oli siis ohjannut meijät ilmeisesti myös sen lapsettomuuden osalta hoitoihin..? Vaikka siis maaliskuussa kun kävin siellä niin oltiin yritetty 7 kuukautta :D Siinä kirjeessä oli siis mulle verikokeet, missä katotaan niitä jtn hormoneja tms ja pitää ottaa se verikoe kierron 3.-5. päivänä aamupäivästä ja miehen käskettiin käydä siemennesteanalyysissa(jossa hän on jo yksityisellä käynyt). Mutta siis tosi ihanaa jos nyt jo ollaan siellä jonossa tutkimuksiin ym. Tuntuu hyvältä että asiat etenee, vaikkakin koronan takia ensikäynnin aika menee tod.näk. syksyyn. Ja silloinhan me ollaan oikeesti sitten jo vuosi yritetty ellei nyt tässä tärppää ennen. Jännää!

Yhteistyössä