ihanaa! <3 eikös teilläkin ollut jo jonkin verran yritystä taustalla? Toivotaan, että pysyy matkassa!!Parasta aamua!
Kääks!! Onnea!!!! <3Parasta aamua!
Ihanaa!! Paljon onnea!!Parasta aamua!
Tämän vuoden paketti julkaistiin tosi myöhään, eli varmaan näitä aletaan vasta joskus kesällä jakaa kun viime vuoden paketit on saatu jaettua loppuun... Eli vaikka ensi vuonna laskettu aika olisikin vasta vuoden loppupuolella, voi hyvin käydä niin että kun äitiysavustusta hakee, on vielä näitä 2020 paketteja jaossa...Äitiyspakkauksesta: oli ihania kuoseja, mutta mun mielestä aika samoissa silti kuin viime vuoden toki viime vuoden paketti oli isompi (esim. bodeja oli 5 kpl enemmän ja harsoja pari), mutta muutenhan tuo on sisällöltään käytännössä sama. Tai siis että ei tullut mitään uusia tuotteita tai jotain jäänyt pois kelpaisi tuokin, mutta luultavasti meidän vauvahaaveet ajoittuu vasta 2021-pakkaukselle.
Totta tuokin. Vaikka itseasiassa viime marraskuusta lähtien syntyvyys kaiketi ollut nousussa ja alkuvuodesta syntynyt tosi paljon lapsia! Ite sain 11/19 lapselle sen vuoden pakkauksen, sillä aattelin vaan suoraan et 2021 tulee meille muttapakkaus kuin pakkaus kyllä kelpaa!Tämän vuoden paketti julkaistiin tosi myöhään, eli varmaan näitä aletaan vasta joskus kesällä jakaa kun viime vuoden paketit on saatu jaettua loppuun... Eli vaikka ensi vuonna laskettu aika olisikin vasta vuoden loppupuolella, voi hyvin käydä niin että kun äitiysavustusta hakee, on vielä näitä 2020 paketteja jaossa...
Itse sain 6/19 syntyneelle esikoiselle edellisen vuoden pakkauksen, joku oli saanut uuden kun oli viimeiseen asti odottanut avustuksen hakemista Kelasta. Mutta joka vuosi kuulemma aina vaan myöhemmin nää uudet lähtee jakoon, vaikkei niitä enää niin paljoa edes valmisteta. Syntyvyys on vaan niin laskussa...
Aivan mahtavaa!Parasta aamua!
Haleja sinne Isot tsempit uuteen kiertoon, voiskohan tää olla nyt se tärppikiertoIhanaa, onnea plussanneille Minut voi poistaa piinailijoista ja laittaa kp 2
Kyllä se tästä...
Mulla alkanut menkat kummankin lapsen synnytyksen jälkeen lapsen ollessa noin 9-10 kk ikäinen. Siinä vaiheessa yöimetys on vähentynyt /loppunut. Ja ihan normaalit / jopa niukat olleet. Kivut myös hävisivät, mutta ovis tuntemukset tuli tilalleMinä myös vähän kateellinen. Ja vielä pitäs ainakin 8 kk jaksaa odottaa että alkaa ”yrittään”. mulla itellä alkaa imetys loppua tuon vauvan kanssa, ja odottelen menkkojen alkua. Kauhulla oon lukenut, miten synnytyksen jälkeen menkat on kuin Niagaran putous, ja mä en ees voi käyttää kuukuppia kun kohdunsuu on menkoissa niin alhaalla