Toiveissa vauva 2021

@mandariinilohko Kai se joillakin voi tulla 2pvä päästä plussasta, mutta voihan kipua tulla myös oviksen jälkeen :unsure: Ite kuulun siihen ryhmään, että ovis tulee aika nopeasti plussasta ja siinä ei paljoa ehdi reagoida enää. Ja samaistun tuohon fiilikseen aivan täysin, että oon niin kypsä tähän kehoon, ku se tuntuu toimivan ihan miten sattuu :mad: Mihinkään tuntemuksiin ei voi luottaa.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Masunen
Vappuja kaikille. Tuliskohan tänne piinailijoille vappuplussia jännittävää!

Omaa napaa sen verran, että onko teillä muilla kellä on useampi lapsi niin miehet melko innottomia puhumaan mahdollisesta tulevasta vauvasta. Tuntuu, ettei täällä miestä yhtään huvita puhuaa aiheesta. Tietty ehkä innostuu siinä kohtaa kun plussa tulee testiin ja alkaa se todellinen valmistautuminen tulevaan ja asia muuttuu jossittelusta todellisemmaksi. Huomaan vaan, että itse harmittaa kun ihan vähätkin vauvahaaveilut torpataan, että noni oos nyt. Tässä yrittämisen fyysisessä puolessa sentään on innolla mukana :D. Ei tää tietty oo se hedelmällisin keskusteluaika, että näitä riiviöitä vielä lisää kun tää koronteeni on ollu ihan hurjan raskasta aikaa. Itellä kumminkin se vauvan kaipuu on niin iso, että olis kiva ees vähän jutella jostain.
Meillä ei ennestään lapsia, mutta jotenkin samaistun. Eilen tai tänään piti menkkojen alkaa. Tänä aamuna otin miehen kanssa asian puheeksi, ja kysyin, millon hänen mielestään olisi sopiva aika testailla. Olin odottanut jonkinlaista innostunutta reaktiota, mutta hän vastasi tyyliin, että turha kai nyt muutamaan päivään vielä testailla. Muutenkin oli sitten tosi kärttyisä tuon keskustelun jälkeen :cautious:

Itse olen tässä useamman päivän jo ollut ihan plussafiiliksellä ja nyt kun uskaltauduin miehelle puhumaan niin hänen reaktio oli kyllä isku vasten kasvoja. Olin kuvitellut että hän olisi edes pikkuriikkisen innostunut. Innostuu (toivottavasti) kun plussa aikanaan pärähtää, mut silti.

Muoks. Hyvää vappua teille ihanille! :love:
 
Heippa! On pitänyt kiirettä töissä, niin nyt vasta ehdin tulla selailemaan keskustelua. Mut voi poistaa dpo-listalta ja mulle voi päivittää kiertopäivälistaan kp 3. Vai onko se kp 2, kun toissa päivänä alko vuoto illasta ja ei tullut housuihin asti sinä päivänä, vaan pyyhittäessä. Mun piti hoitojen takia käydä labrassa ottamassa verikoe kierron 3-5päivänä ja mulle on maanantaiksi varattu aika, niin se ois kiertopäivä 6 jos lasken tuosta illasta ku mulla alkoi vuoto. Muistanko väärin, että joku ois sanonu että jos vuoto alkaa illalla klo 18 jälkeen ni seuraavapäivä ois vasta se kp1?

Vähän rankkaa aina kun kierto alkaa uudelleen, mutta tosiaan olin ne suurimmat itkut itkenyt sillon jo ennen viimeisinä piinapäivinä. Ja nyt me varmaan uskalletaan sitten joulukuussa mennä naimisiin. :love:
 
Syökö muut täälä ubikinonia?
Sitähän käytetään jossain tapauksissa mm. Lapsettomuuden hoitamisessa.
Nostin tähän kiertoon ubikinonin 150mg, kun huomasin et mun edellisessä vitamiini valmisteessa on vaan 5mg ja sitä suositellaan 100-300mg ilmeisesti vielä 1500 tai jotain on ihmisille se turvallinen raja, mut hyöty suhteessa nuon isot on ehkä vähän turhaa, kun ei mitään halvinta ole.
Lisäksi menee foolihappo, laaja B-vitamiini ja välillä rauta. Ja välillä otan monivitamiinia ja jätän muut paitsi ubikinonin ottamatta.

Yritin miestäkin saada syömään vitamiineja, mutta se ei suostunut. Ei oo koskaan syöny purkista muutaku hetken b vitamiinia.
 
Edit: en saa lisättyä kuvaa, tää herjaa mun viestiä roskapostiksi!

Meitsi taitaa bongata oviksen tai ainakin viiva alkaa piirtymään!

Josko se vielä tummentuis tänään/huomenna :) tallettelutkin osunut aika nappiin, jos se ovis olis ylihuomenna, niin ois -4, -3 ja -2 ja +1 saatais vielä onnistumaan. Mies lähti äsken tyhjentämään pappansa asuntoa viikonlopuksi, juhlittiin vappua syömällä tänään brunssi munkkeineen ja nyt vaan rentoudun ja lepäilen viikonlopun yksin kotona!

Meillä mies on kanssa aika perinteinen, että ei uskalla innostua puhumaan hirveesti vauvasta. Toki mä saan sen kyllä puhumaan, tai ainakin tähän asti oon saanu. Välillä hän on oikein yllättäny, kun alkanu itse puhumaan vaikka lasten nimistä <3

Ihanaa vappua kaikille!
 
Meillä taas mies intoilee jo toista vauvaa enemmän kuin minä. :D meillä siis 10 kk ikäinen tyttö ja itse olisin vielä pari kuukautta valmis odottamaan ennen kunnon yritystä, mutta mies yrittää koko ajan puhua mua ympäri ja muka vahingossa meinaa ehkäisykin unohtua varsinkin tietysti tähän aikaan kierrosta kun mulla selvästi omien halujen perusteella ovis lähenee... Mua ei siis missään nimessä haittaisi vielä raskautua, mutta pikkusen pidempää ikäeroa toivoisin.
 
@Puolu meillä sama tilanne, mies ei kovin innoissaan puhu mahdollisesta vauvasta ja tästä yrittämisestä. Veivattiin kyllä tätä aihetta aiemmin ihan liikaakin ja keskusteltiin useampi vuosi tästä kolmannen yrittämisestä, kunnes päästiin yhteisymmärrykseen. Edelleenki, kun menkat alkaa mies kyllä ottaa kainaloon ja lohduttaa, mutta ei itse ole juurikaan harmistunut, hänelle kun riittäisi hyvin nää kaksi lasta. On toki harmissaan mun puolesta. Hän on erittäin omistautunut isä ja haluaa antaa lapsille ihan kaikkensa. Nyt kun ikääkin on kohta 40, häntä kovasti mietityttää miten jaksaisi vielä vauva-ajan jne. Ovulaatiosta en koskaan edes kerro hänelle ettei tulis mitään ylimääräistä stressiä. Onneksi seksi meillä pelaa mitä parhaiten ja ollaan molemmat sellasia "aina valmiina" tyyppejä :D Alunperin ajatus oli että jos luomuna en enää raskaudu niin hoitoihin ei lähdetä. Kummasti se ajatus on vaan matkan varrella muuttunut. Loppuvuodesta lähdettiin tutkimuksiin ja kun mentiin alkuvuodesta antamaan miehen näyte, tuntui ekaa kertaa yrityksen aikana et tää on meidän yhteinen juttu. Kohta alkaville pistoshoidoille hän näytti myös vihreää valoa. Viimeisestä vaihtoehdosta, ivf-hoidosta ei olla vielä puhuttu. Se olisi taloudellisesti jo melkoinen uhraus, kun yksi hoitokierros lääkkeineen maksais noin 3000€ (ei siis päästä kunnalliselle hoitoihin kun on 2 lasta). Kovasti pelkään et hän on kyllä tuota ivf:ää vastaan, kun sekään ei takaa meille raskautta tai vauvaa. Ja itselläkin vielä ristiriitaiset ajatukset näistä hoidoista, paljon ajatuksia päässä. Ootteko muut, useamman lapsen vanhemmat miettineet lähdettekö hoitoihin jos ei raskaus ala luomuna?
 
  • Tykkää
Reactions: Puolu
@Elviira86 varovaiset onnittelut ja toivotaan viivalle vahvistumisia :love:
@Lilmi89 Welcome, kiva kuulla susta:love:
On.
Hymynaama tiistaina, kivut keskiviikkona, tunsin irtoamisen tosi voimakkaasti nyt mutta molemminpuolisesti?:unsure:
Yleensä jomottelee toispuolisesti vaan.
Testasin vielä ovis liuskalla eilen ja oli haalea joten se todellakin oli ja meni.
Lämpökäyräkin sen kertoo, lähti lämmöt nousuun.(y)
[url=https://aijaa.com/UBsOQt][/URL]

One stepin liuskat ei välttämättä ookkaan huonoja täytyy vain oppia käyttämään. Plussan näyttää tarkalleen mutta ei kuitenkaan aamupissistä ja näillä pystyy paremmin tarkistaa että menikö se ovis kuin esim. Pc kun ne näyttää mulle tosi monta päivää plussaa. Joku täällä mainitsi myös tästä niin näitten os kaa ei sitä ongelmaa ollut.
Ja niin ne toiveet ja odotukset nousi kattoon taas täällä..:X3:varsinkin kun katoin uuden jakson lapsi tuntemattoman kanssa. Mutta niinhän se pitää ollakin, toiveikas ❤
Pitkä aika testiin vielä, yritän sinnitellä dpo 15 asti. Vaikka hieman houkuttelisi testata jo äitienpäivänä, katsotaan :LOL:
 
@Pampula3 Kyllä me hoitoihin lähdemme, mutta emme vielä tiedä kuinka pitkälle olemme niitä valmiita viemään. Kuulostaa niin hurjan kalliilta nuo hoidot :( Vaikka ei sitä lasta voi rahassa mitata ja luultavasti ne rahat jostain repii, jos tarvista, koska se yhteisen lapsen kaipuu on niin kova.

@Alinna86 Kyllä näyttää taas hyvältä (y) :X3:
Mulla tämä käyrä tällainen ja hämmentää kyl tosi paljon tän aamun nousu :( Miksi jo nyt!

 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Hups täällähän tuleekin viestejä!

@Lillanna Saitko kuvaa testistä?!

@Töppönen_ Niin me epäonniset!! :cry:Testasitko ovis testillä plussan? Nojoo illalla heiluteltiin peittoja ja jospa huomenna taas, olettaen että viiva tuosta vahvistuu. Halutkin rauhottunu ja ei ole kyllä mitään limojakaan vielä kuten viime kierrossa, mutta olikin joku ihme kierto ja tosi selvä ovis nyt paluu normaaliin.. Alotin myös rautakuurin, oon niin väsyny koko ajan ja huimaa, vielä enemmän tuon tyhjennysvuodon jälkeen! Ja punaviiniä 2 pulloa odottaa pöydällä, se sinun tuulimuna taisi olla vaan huonoa tuuria, onko teillä lapsia vielä ja mikä fiilis muuten :)

Ihana kun täällä tuttuja nimiä!! Ja aivan mahtava idea tuo kierto päivien yläpuolella oleva lista, jossa vähän jokaisen taustaa :)

Eli voisin tulla listoille, Lilmi89, 2 lapsi, ya 12/19. Nyt kiertopäivä 17/30 mutta nyt tulee pitempi kierto.
 
@Kasikuus Koska teillä alkaa ne hoidot, ei vissiin ole tietoa vielä? Voi ku sais selvyyden nuihin kaikkiin oireisiin!! Käytätkö vehnänalkioöljyä tms joka vähän tasapainottaisi hormoonitoimintaa (ehkä:unsure:)

Ja jos jotain positiivista niin monta kiertoahan meni hukkaan kun en saanu miestä sänkyyn, luennon jälkeen mikä on ovulaatio ja tuon viime kierron plussan jälkeen ei tunnu olevan enää tätä ongelmaa! Meillä toimii kyllä hyvin tuo oviksen tikuttaminen, kun mies ei ole niin aktiivinen meillä :/ Pitää vaan tilata lisää testejä...
 
Viimeksi muokattu:
@Puolu meillä sama tilanne, mies ei kovin innoissaan puhu mahdollisesta vauvasta ja tästä yrittämisestä. Veivattiin kyllä tätä aihetta aiemmin ihan liikaakin ja keskusteltiin useampi vuosi tästä kolmannen yrittämisestä, kunnes päästiin yhteisymmärrykseen. Edelleenki, kun menkat alkaa mies kyllä ottaa kainaloon ja lohduttaa, mutta ei itse ole juurikaan harmistunut, hänelle kun riittäisi hyvin nää kaksi lasta. On toki harmissaan mun puolesta. Hän on erittäin omistautunut isä ja haluaa antaa lapsille ihan kaikkensa. Nyt kun ikääkin on kohta 40, häntä kovasti mietityttää miten jaksaisi vielä vauva-ajan jne. Ovulaatiosta en koskaan edes kerro hänelle ettei tulis mitään ylimääräistä stressiä. Onneksi seksi meillä pelaa mitä parhaiten ja ollaan molemmat sellasia "aina valmiina" tyyppejä Alunperin ajatus oli että jos luomuna en enää raskaudu niin hoitoihin ei lähdetä. Kummasti se ajatus on vaan matkan varrella muuttunut. Loppuvuodesta lähdettiin tutkimuksiin ja kun mentiin alkuvuodesta antamaan miehen näyte, tuntui ekaa kertaa yrityksen aikana et tää on meidän yhteinen juttu. Kohta alkaville pistoshoidoille hän näytti myös vihreää valoa. Viimeisestä vaihtoehdosta, ivf-hoidosta ei olla vielä puhuttu. Se olisi taloudellisesti jo melkoinen uhraus, kun yksi hoitokierros lääkkeineen maksais noin 3000€ (ei siis päästä kunnalliselle hoitoihin kun on 2 lasta). Kovasti pelkään et hän on kyllä tuota ivf:ää vastaan, kun sekään ei takaa meille raskautta tai vauvaa. Ja itselläkin vielä ristiriitaiset ajatukset näistä hoidoista, paljon ajatuksia päässä. Ootteko muut, useamman lapsen vanhemmat miettineet lähdettekö hoitoihin jos ei raskaus ala luomuna?
Me ei lähdetä. Itselläni olisi ehkä mut mies sanoi ei. Sanoi kylläkin et simpat voi tutkituttaa kun se nyt ei oo pahan hintaistakaan..oliko teillä niissä jotain häikkää, en nyt muista?
Voihan ne meilläkin olla ns. Huonolaatuisia ja siksi ei onnistu raskaus jatkumaan mistä näistä tietää.
Sydän kyllä murtuu jo ajatuksesta etteikö meille yhteistä lasta tulis ja se etteikö mies saisi kokea syvintä rakkautta mitä voi olla omaa lasta kohtaan. Mulla on 2 lasta mutta tunnen että jotain perheestä puuttuu. Ja menetysten jälkeen huomasin sen vielä voimakkaammin.
Täytyy vaan toivoa että se puuttuva palanen saataisiin vielä syliin saakka.
Tsemppiä ❤
 
Meillä mies ei varsinaisesti puhu vauvasta tai yrityksestä, koska kokee varmaankin tällä hetkellä jonkinlaisia paineita seksin vähyydestä. Välillä kuitenkin jää kiinni haaveilusta, kun puhuu miten aikoo tehdä sitä ja tätä "Tepan" kanssa ja on tuo ostanut pehmoisen pupupehmolelunkin kaappiin odottamaan. <3 Kasvatuksesta puhuu sitten enemmän ja välillä miettii asioita ääneen tai saattaa linkata jonkun mielenkiintoisen artikkelin siitä miten kiukkuisen lapsen kanssa kannattaa toimia jne. Eli salaa ainakin yrittää selkeästi valmistautua tulevaan ja lukea jonkinlaista lasten kasvatuksen manuaalia. :D Yrityksestä miehen kanssa ei kuitenkaan kannata yrittää puhua, koska ainakin tällä hetkellä asia tuntuu häntä enemmänkin ahdistavan.
 
@Kasikuus Koska teillä alkaa ne hoidot, ei vissiin ole tietoa vielä? Voi ku sais selvyyden nuihin kaikkiin oireisiin!! Käytätkö vehnänalkioöljyä tms joka vähän tasapainottaisi hormoonitoimintaa (ehkä)
Ei tietoa :( Kunnallisen puolen hoidot jäissä vielä. Mä kokeilin tota öljyä kahtena päivänä, mut en vaan pystynyt sitä ottaa, ku tunki se maku läpi jogurtistakin :(
Muoks, lisäsin sinut listalle ❤
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Lilmi89
Onnea @Santso lle plussasta :love:

Moi @Lilmi89 :) kiva kun tulit tänne höpötteleen, toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen!

@SagaSofia Meilläkin kesäkuinen typy! Mulla kun kierto starttasi n. 8kk synnytyksestä, niin olin ihan yllättynyt että kaipuu toisesta lapsesta iski heti. Siinä sitten kauhistelin kuinka pieni ikäero tulisi, mutta eipä sekään sitten kuitenkaan yritystä torpannut :D Mies oli myös heti mukana, oon kyllä naureskellut sille, että sulla on vaan lisääntynyt seksi mielessä :D Alotatte yrityksen sitten kun molemmista hyvältä tuntuu :)
 
@Alinna86 miehestä ei löytynyt vikaa. Hänelle tehtiin se laajin mahdollinen siemennesteanalyysi, kun siellä oli silloin joku kampanjatarjous. Se jokin stressitaso oli hieman koholla, mut lääkärin mielestä ei pitäisi juuri vaikuttaa, kun muuten siittiöiden määrä, liikkuvuus jne. olivat kaikki oikein hyviä. Siinä normaalissa laajassa siemennesteanalyysissa ei edes oo tota stressitasojuttua (joku mioxsys tää oli nimeltään). Lähinnä itse siihen stressitasoon voisi vaikuttaa elintavoilla eli tupakka, alkoholi, yöunet jne. Mun mies ei polta eikä käytä alkoholia ja syö tosi terveellisesti mut tekee rankkaa vuorotyötä joten nukkumisessa olisi kyl parantamisen varaa. Myös jollain antioksidanteilla voisi koittaa parantaa sitä stressiarvoa, mut hänellä se oli tosiaan vain niin vähän koholla ettei pitäis meidän yrityksessä olla merkitystä. Eli terveelliset elämäntavat ja hyvä ruokavalio pitäis riittää. Myös ikä miehelläkin vaikuttaa siemennesteen laatuun, vaikka ei niin paljon kuin naisen ikä vaikuttaa hedelmällisyyteen. Mut meillä siis miehen sperma kokonaisuudessaan oli oikein hyvälaatuista noilla testeillä mitattuna, et vika taitaa olla mun hedelmällisyydessä.

Ja pakko viel kertoa et meilläkin mies ylipuhui mut toiseen lapseen :D Luin kerran tästä jonkin artikkelinkin, jonka mukaan 1. ja 3. lapsi ovat enimmäkseen naisen alotteesta ja 2. lapsi miehen aloitteesta. Meillä tämä pitää juurikin paikkansa :)

Ja @Alinna86 ja @Kasikuus teillä kun miehellä ei ole vielä lapsia, on varmaan mahdollista päästä kunnalliselle hoitoihin, jos siis siihen päätyisitte. Ei tulis niin kalliiksi. Toisaalta yksityisellä etenee hommat nopeammin, ja kunnallisella jonot tai muut kesäsulut voi viedä asiota aina helpolla kuukausia eteenpäin. Et puolensa molemmissa. Tsemppiä kaikille ❤
 
Mitä sä @Alinna86 oot huomannu, et kannattaa ottaa huomioon one stepin liuskoissa? Mulla niitä ja ekaa kertaa vasta tikuttelen, ni muutenkin opettelua.
Sen että viivat ei vahvistu niin selkeesti kuin esim. Pregcheck liuskoissa voi jo vähän ennustaa tulevaa ovista.
Ja paras testiaika on päivä tai iltapäivä pissasta, n.2-3h pidätyksellä. Mä tein keskipäivällä sekä iltapäivällä. Aamupissa ei toiminu.
Ja kun sain digiin hymynaaman aamulla, samana päivänä liuska oli myös heti selkee plussa sekä sen seuraavan päivän, se toinen viiva näkyi jo heti melkein dipatessa. Ettei tarvinnu 10min. Odottaa (y)
Ja tosiaan eilen vielä testasin että tapahtuiko se ovis tosiaan(oon vähän neuroottinen näiden testien kanssa joo:X3:) niin antoi selkeän negan, toinen viiva oli paljon haaleampi ja näkyi vasta 10min kuluttua.
Toivottavasti bongaat oviksen(y)
Voin laittaa näistä kuvaakin jos kiinnostaa nähdä :giggle:
 
Huih! Täällä ei parane käydä kovin harvakseltaan, kun viestejä tulee valtavaa vauhtia!

Tällä viikolla oli viimeinen ovis, jonka yli on meinattu odottaa eli tän kuun lopulla sitten varmaan aletaan yrittämään. En aio alkaa tikutella, kun on niin selvät tuntemukset ettei voi erehtyä koska ovis on. Ja kun kiertokin on tasainen.

Mutta hiukan itseä mietityttää tuo aloittaminen, koska meillä on miehen kanssa molemmilla työtilanne ihan auki ja taloudellinrn pärjääminen hiukan huolettaa. Toisaalta olen ajatellut että odottaisi kunnes miehellä varmasti taas työt jatkuvat (lomautus siis edessä) ja aloittaisi vasta sitten. Mutta kun ei yhtään tiedä kauanko siinä menee. Minulla ei ole vakituista työtä enkä tiedä mitä on syksyllä luvassa (olen opettaja), joten periaatteessa olisi sitten ihan sama jäädä äitiyslomallekkin koska vaan, mutta tuntuu pelottavalta ajatukselta , ettei kumpikaan olisi palkkatöissä mikäli miehen töiden aloitus venyy hamaan tulevaisuuteen tämän taloustilanteen vuoksi. Onko muilla samanlaisia murheita ja annatteko niiden vaikuttaa yritykseen?
 
@Alinna86 miehestä ei löytynyt vikaa. Hänelle tehtiin se laajin mahdollinen siemennesteanalyysi, kun siellä oli silloin joku kampanjatarjous. Se jokin stressitaso oli hieman koholla, mut lääkärin mielestä ei pitäisi juuri vaikuttaa, kun muuten siittiöiden määrä, liikkuvuus jne. olivat kaikki oikein hyviä. Siinä normaalissa laajassa siemennesteanalyysissa ei edes oo tota stressitasojuttua (joku mioxsys tää oli nimeltään). Lähinnä itse siihen stressitasoon voisi vaikuttaa elintavoilla eli tupakka, alkoholi, yöunet jne. Mun mies ei polta eikä käytä alkoholia ja syö tosi terveellisesti mut tekee rankkaa vuorotyötä joten nukkumisessa olisi kyl parantamisen varaa. Myös jollain antioksidanteilla voisi koittaa parantaa sitä stressiarvoa, mut hänellä se oli tosiaan vain niin vähän koholla ettei pitäis meidän yrityksessä olla merkitystä. Eli terveelliset elämäntavat ja hyvä ruokavalio pitäis riittää. Myös ikä miehelläkin vaikuttaa siemennesteen laatuun, vaikka ei niin paljon kuin naisen ikä vaikuttaa hedelmällisyyteen. Mut meillä siis miehen sperma kokonaisuudessaan oli oikein hyvälaatuista noilla testeillä mitattuna, et vika taitaa olla mun hedelmällisyydessä.

Ja pakko viel kertoa et meilläkin mies ylipuhui mut toiseen lapseen Luin kerran tästä jonkin artikkelinkin, jonka mukaan 1. ja 3. lapsi ovat enimmäkseen naisen alotteesta ja 2. lapsi miehen aloitteesta. Meillä tämä pitää juurikin paikkansa

Ja @Alinna86 ja @Kasikuus teillä kun miehellä ei ole vielä lapsia, on varmaan mahdollista päästä kunnalliselle hoitoihin, jos siis siihen päätyisitte. Ei tulis niin kalliiksi. Toisaalta yksityisellä etenee hommat nopeammin, ja kunnallisella jonot tai muut kesäsulut voi viedä asiota aina helpolla kuukausia eteenpäin. Et puolensa molemmissa. Tsemppiä kaikille
Hyvä sinänsä ettei vikoja löytynyt. Mietin kans tota omaa hedelmällisyyden laskua, ikää tulee kuitenkin 35vuotta ensi vuonna. Mieskin 41v. Et ei mitään nuoria enään.
Ootko muuten käyttänyt mitään luontaistuotteita lisäämään hedelmällisyyttä?
Meillä on käytössä maca nyt toista kiertoa ja vehnänalkioöljy ollut kohta vuoden, näistä lukenut niin paljon hyvää:love:
Ja kaikkea ollaan valmis kokeilemaan
Meillä mieskin siis ottaa näitä vaikka välillä marmattaakin niitten mausta:LOL:
Pikainen omanapailu vielä:
Äsken käytiin lenkillä ja vasemmalla puolella munasarjaa ehkä tai tuntui enemmän sisimmällä kohtua kenties? Tosi outo kipukohtaus ihanku neuloilla ois tökitty tonne sisuksiin, oli pakko pysähtyä hengittelee..mitä ihmettä? :oops:Vieläki vähän tuikkii ja meinaa henki salpaantua. Mies tokas et jos siellä joku yrittää kiinnittyä matkaan. Mutta eihän mitään kiinnittymiskipujakaan voi vielä tuntea, viimeksi siinä meni viikko oviksesta kun tämmöisiä tunsin. Hämmentävää siis:unsure:
 
Sen että viivat ei vahvistu niin selkeesti kuin esim. Pregcheck liuskoissa voi jo vähän ennustaa tulevaa ovista.
Ja paras testiaika on päivä tai iltapäivä pissasta, n.2-3h pidätyksellä. Mä tein keskipäivällä sekä iltapäivällä. Aamupissa ei toiminu.
Ja kun sain digiin hymynaaman aamulla, samana päivänä liuska oli myös heti selkee plussa sekä sen seuraavan päivän, se toinen viiva näkyi jo heti melkein dipatessa. Ettei tarvinnu 10min. Odottaa (y)
Ja tosiaan eilen vielä testasin että tapahtuiko se ovis tosiaan(oon vähän neuroottinen näiden testien kanssa joo:X3:) niin antoi selkeän negan, toinen viiva oli paljon haaleampi ja näkyi vasta 10min kuluttua.
Toivottavasti bongaat oviksen(y)
Voin laittaa näistä kuvaakin jos kiinnostaa nähdä :giggle:

Laita ihmeessä kuvia, mua ainakin kiinnostaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä