Toiveissa vauva 2021

@3milia Minä siitä hedelmällisyyden laskusta puhuin, kun oletin, että ovis olis aiemmin ja kierto lyhenisi vain lyhenemistään. Tyhmänä kun googlettelin kierron lyhentymiset ym. Ikinä ei pitäis googletella, ku sit alkaa mielikuvitus laukkaa :( Toivotaan, että sinulla seuraava kierto pidempi TAI siis aina parempi, että se kierto venyisi sinne 9kk asti ❤ Pahoittelut menkoista ja tsemppiä tulevaan kiertoon ❤

No nyt mä en tee enää testejä. Ei ne viallisia ollut, vaan kroppa tosiaan anto turhan isoja vääriä signaaleja liian aikaisin ja kiusas mua jo alkavilla plussatesteillä! Tällainen plussa äsken tuli, joten huomiselle 1.5 voi päivittää dpo0. :)

 
@3milia Minä siitä hedelmällisyyden laskusta puhuin, kun oletin, että ovis olis aiemmin ja kierto lyhenisi vain lyhenemistään. Tyhmänä kun googlettelin kierron lyhentymiset ym. Ikinä ei pitäis googletella, ku sit alkaa mielikuvitus laukkaa Toivotaan, että sinulla seuraava kierto pidempi TAI siis aina parempi, että se kierto venyisi sinne 9kk asti Pahoittelut menkoista ja tsemppiä tulevaan kiertoon

No nyt mä en tee enää testejä. Ei ne viallisia ollut, vaan kroppa tosiaan anto turhan isoja vääriä signaaleja liian aikaisin ja kiusas mua jo alkavilla plussatesteillä! Tällainen plussa äsken tuli, joten huomiselle 1.5 voi päivittää dpo0.
Jes! Piinalistalle vaan(y):love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Ompa ollut ihana lukea plussista! <3 Toivottavasti vappuna tulee lisää!

Oon vähän ihmeissäni omasta kehosta. Oon koko hiton elämäni joutunut sietämään 7 päivän menkkoja (plus mahdolliset tuhrupäivät siihen päälle). Nyt nämä piiiiiiiiitkästä aikaa tuhruttomat menkat näyttäisi loppuneen jo 5. päivänä. Mitenkään erityisen runsaatkaan nämä ei olleet, mutta kaksi päivää oli vuotoa ihan kupin täydeltä. Oon tässä keväällä lisääntyneen liikunnan takia menettänyt pari kiloa, mutta ei kai niin pieni muutos vielä vaikuta menkkoihin? Toivottavasti ei ainakaan viittaa hedelmällisyyteen.... Ilmeisesti vaihtelut on normaalia, mutta kun tällainen on itelle poikkeuksellista niin ihmetyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: tuittu86
Mulle voi päivittää huomiselle kp1/26-28.. ja poistaa piinailijoista.

Yleensä tiputellut vähintään pari päivää ennen vuotoa, mutta nyt alkoi hetki sitten ihan kirkas vuoto samantien muutaman tunnin tiputtelun jälkeen. Kierto oli siis nyt vaan 25 päivää? Hämmentävää.

Muoks. Tajusin, että alko klo 18 jälkeen (ja sekin pieni vuoto loppu ihan seinään) eli varmaan edelleen vaan tiputtelua? Et on se kierto sit varmaan väh. 26 päivää.
Mullahan oli yks kierto vain 23 päivää ja sit sen jälkeen tuli tää yli 40 päivänen plussakierto :love: eli ei vielä kannata pelätä(y):giggle:
 
Apua kun tänne tulee nopsaan viestejä, ei millään pysy perässä. Varsinkin kun itsellä alku kiero, aika matelee eikä ole tänne edes mitään päivitettävää.

No en soitellu sinne klinikalle silloin kun kierto alko, ajattelin että soitan tämän kierron jälkeen. Saa ny nähdä keretäänkö hoitoja jatkamaan ennen kesä sulkua :(

Mutta ihanaa tänne oli parikin plussaa jo pärähtänyt! Onnea heille! :love:

Uusiakin tullut hulluna mukaan, tervetuloa! :)
 
Tänne oli tullut paljon viestejä vuorokaudessa. Kaikki on luettu nyt, mukava lukea aktiivista ketjua :) tulin toivottamaan rentouttavaa vappua kaikille ❤

Alkukierron olen puuhaillut kaikenlaista päivät pitkät, että en miettisi jatkuvia pettymyksiä. Alkukierto menee kyllä aina paljon valoisimmilla ajatuksilla. On sellainen olo, että kyllä me vielä onnistumme. Ja muutenkin rauhallinen olo ja elämä näyttäytyy valoisana. Loppukierrosta sitten taas toinen ääni kellossa.. mutta koitan nyt nauttia tästä olosta niin kauan, kuin tätä kestää :)
 
Apua kun tänne tulee nopsaan viestejä, ei millään pysy perässä. Varsinkin kun itsellä alku kiero, aika matelee eikä ole tänne edes mitään päivitettävää.

No en soitellu sinne klinikalle silloin kun kierto alko, ajattelin että soitan tämän kierron jälkeen. Saa ny nähdä keretäänkö hoitoja jatkamaan ennen kesä sulkua

Mutta ihanaa tänne oli parikin plussaa jo pärähtänyt! Onnea heille!

Uusiakin tullut hulluna mukaan, tervetuloa!
Minäkään en ole soittanut ja kysellyt jatkosta. Ehkä seuraavassa kierrossa sitten. Jotenkin ajattelen, että olisin tyytyväinen jos kesän jälkeen hoitoihin pääsisimme.
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
Vappuja kaikille. Tuliskohan tänne piinailijoille vappuplussia jännittävää!

Omaa napaa sen verran, että onko teillä muilla kellä on useampi lapsi niin miehet melko innottomia puhumaan mahdollisesta tulevasta vauvasta. Tuntuu, ettei täällä miestä yhtään huvita puhuaa aiheesta. Tietty ehkä innostuu siinä kohtaa kun plussa tulee testiin ja alkaa se todellinen valmistautuminen tulevaan ja asia muuttuu jossittelusta todellisemmaksi. Huomaan vaan, että itse harmittaa kun ihan vähätkin vauvahaaveilut torpataan, että noni oos nyt. Tässä yrittämisen fyysisessä puolessa sentään on innolla mukana :D. Ei tää tietty oo se hedelmällisin keskusteluaika, että näitä riiviöitä vielä lisää kun tää koronteeni on ollu ihan hurjan raskasta aikaa. Itellä kumminkin se vauvan kaipuu on niin iso, että olis kiva ees vähän jutella jostain.
 
Hei kaikille!
Löysin tämän palstan pari päivää sitten ja nyt oli vain aivan pakko rekisteröityä, ja tulla mukaan joukkoon. :)
Lopetin pillerit pari kk sitten ja nyt on ensimmäiset pillereiden jälkeiset kuukautisetkin takana joten menossa on yk1. Ovulaation olettaisin olevan joskus ensi viikolla jos kuukautiset jatkuvat normaalisti. Jos edes ovuloin!
Olen itse paria päivää vaille 31v ja mies tulee 30v. Päätettiin että lapsi saa nyt tulla jos olisi tullakseen. Mutta silti huomasin tämän päätöksen jälkeen heti, että olen liian innoissani ollakseni "tulee jos tulee" asenteella. Eli Youtube katseltu suunnilleen läpi ja keskusteluita luettu kasoittain ja joka päivä enemmän tai vähemmän tämä asia käy mielessä. Mutta tämä myös varmasti tätä alun huumaa kun on uskallettu tehdä suuri päätös. Nyt vain täytyy toivoa parasta, että tämä olisi haave joka voisi toteutua!

@Puolu samaistun tähän! Tuntuu ettei mies juurikaan pohdi asiaa samalla tavalla. Aina välillä heitän lauseen tai kaksi vauvajuttuihin liittyen että saisin edes vähän jakaa miehenkin kanssa näitä tuntemuksia. Mutta ei oikein vielä lähde;) Vaikka kyllä tiedän miehen olevan mukana, ja että halutaan samaa asiaa. Tämä ehkä vain hälle "turhaa hössötystä". Onneksi ei ole yksin näiden asioiden kanssa kuitenkaan vaan on ihana ja ihmeellinen Internet josta voi löytää vertaistukea!
Edit: Hups! Meillä ei ole siis lapsia ennestään vaikka vastasin tähän Puolun viestiin!
 
Huomenta ja hyvää vappua!

Täällä käyty säännöllisesti lueskelemassa, mutta kun ei ihan päivittäin ehdi, niin tuntuu vaikealta päästä juttuun itse mukaan, kun on aina vähän myöhässä. Ihanaa kuitenkin kun keskustelu on aktiivista ja vaikka vähän vähemmän aktiivinen on itse, niin kiva lueskella muiden kuulumisia ja olla hengessä mukana.

Onnea plussista @Loree @Vesinokkaeläin @Uudarimama ja @Santso


Ja sit oma napa:

Täällä varsinainen vappuyllätys. Menkat pitäis alkaa maanantaina, mutta testasin aamulla ja haamulainen sieltä mun mielestä kurkkaa. Kameralla on vaikea saada kuvaan, mutta paljaalla silmällä ei tarvi ees tihrustaa.

Kattokaa ny tekin??

https://aijaa.com/qGRv3k


https://aijaa.com/2hGF5B
 
Huomenta ja hyvää vappua!

Täällä käyty säännöllisesti lueskelemassa, mutta kun ei ihan päivittäin ehdi, niin tuntuu vaikealta päästä juttuun itse mukaan, kun on aina vähän myöhässä. Ihanaa kuitenkin kun keskustelu on aktiivista ja vaikka vähän vähemmän aktiivinen on itse, niin kiva lueskella muiden kuulumisia ja olla hengessä mukana.

Onnea plussista @Loree @Vesinokkaeläin @Uudarimama ja @Santso


Ja sit oma napa:

Täällä varsinainen vappuyllätys. Menkat pitäis alkaa maanantaina, mutta testasin aamulla ja haamulainen sieltä mun mielestä kurkkaa. Kameralla on vaikea saada kuvaan, mutta paljaalla silmällä ei tarvi ees tihrustaa.

Kattokaa ny tekin??

https://aijaa.com/qGRv3k


https://aijaa.com/2hGF5B
varsinkin kun zoomas alempaa kuvaa niin näki helposti tihrustamatta. Vau ❤ Ihanaa. ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Elviira86

Hyppään nyt tänne kun tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilijoissa aika hiljaista ja ihmettelen näitä ovistestejä :unsure:Eilen ihan tosi haalea viiva ja tänään ylläoleva, eli melkein plussa jo?! Limat on kyllä olemattomia, viime plussa kiertoon verrattuna. Viime kierrossa yk5 tuli plussa joka meni jo viikon päästä kesken. Pikkusisarusta esikoiselle yritetään :) Nyt jo kp 17/30.
 
Huomenta ja hyvää vappua!

Täällä käyty säännöllisesti lueskelemassa, mutta kun ei ihan päivittäin ehdi, niin tuntuu vaikealta päästä juttuun itse mukaan, kun on aina vähän myöhässä. Ihanaa kuitenkin kun keskustelu on aktiivista ja vaikka vähän vähemmän aktiivinen on itse, niin kiva lueskella muiden kuulumisia ja olla hengessä mukana.

Onnea plussista @Loree @Vesinokkaeläin @Uudarimama ja @Santso


Ja sit oma napa:

Täällä varsinainen vappuyllätys. Menkat pitäis alkaa maanantaina, mutta testasin aamulla ja haamulainen sieltä mun mielestä kurkkaa. Kameralla on vaikea saada kuvaan, mutta paljaalla silmällä ei tarvi ees tihrustaa.

Kattokaa ny tekin??

https://aijaa.com/qGRv3k


https://aijaa.com/2hGF5B
Etenkin alemmassa kuvassa näkyi heti tihrustamattakin! :love:
Toivotaan vahvistumista:giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elviira86
Ärsyttää niin että verisuoni puhkeaa. Keskiviikkoaamuna bongattu ovisplussa, oli ke ilta-to aamu tuntemuksia. Nyt kuitenkin sitä perinteistä jomottelua vasemmalla, VOIKO OVIS IHAN TOSISSAAN TULLA KAKSI PÄIVÄÄ PLUSSASTA?? Oon niin kypsä tähän mun kehoon. Sen lisäksi että luteaalivaihe jää lyhyeksi, niin ovis on liian myöhänen. Saisko kiroilla?? Lopetan ihan justiinsa.
 

Hyppään nyt tänne kun tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilijoissa aika hiljaista ja ihmettelen näitä ovistestejä Eilen ihan tosi haalea viiva ja tänään ylläoleva, eli melkein plussa jo?! Limat on kyllä olemattomia, viime plussa kiertoon verrattuna. Viime kierrossa yk5 tuli plussa joka meni jo viikon päästä kesken. Pikkusisarusta esikoiselle yritetään Nyt jo kp 17/30.
Onko mitään muita ovisoireita? Mulla myös ihan outo kierto nyt tuulimunan jälkeen meneillään! Tosi kovat munasarjakivut kunmallakin puolella olleet jo yli viikon verran joka päivä! Viime viikonloppuna oli kunnon limatkin jotka oli pois tähän asti ja nyt taas tulee? En oo yhtään nyt kartalla missä mennään. Tänään kp16 lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Yleensä ovuloin kp10-12.

No ei muuta kuin peitot heilumaan sielläkin! Jospa saatais oikeat plussat seuraavaksi :love:
 
Mukavaa vappupäivää muille, toivotaan, että moni sais vappuplussan ja et meillä kaikilla olis ens vappuna oma pikkuinen❤

Löysin eilen kylppärin kaappia siivotessa yhden raskaustestin ja koska heikko olen, oli pakko aamulla testata :LOL:Siis huomenna vasta neljä viikkoa pillereiden lopetuksesta eikä edes ovulaatiota bongattu, mutta joku testaushimo iski. Ja ei siis tietenkään mitään viivanpaikkaa kummempaa siinä tainnut näkyä.
Eilen tilasin lisää ovistestejä ja pari raskaustestiä siinä samalla, niiden tuloa ennen en kyllä testaa mitään. :DNyt on tosin vähän sellaisia menkkajomotuksiakin, että ehkä ne olis tulossa?
 
Päätettiin että lapsi saa nyt tulla jos olisi tullakseen. Mutta silti huomasin tämän päätöksen jälkeen heti, että olen liian innoissani ollakseni "tulee jos tulee" asenteella. Eli Youtube katseltu suunnilleen läpi ja keskusteluita luettu kasoittain ja joka päivä enemmän tai vähemmän tämä asia käy mielessä. Mutta tämä myös varmasti tätä alun huumaa kun on uskallettu tehdä suuri päätös. Nyt vain täytyy toivoa parasta, että tämä olisi haave joka voisi toteutua!
Siis ihan kuin olisin itse kirjoittanut tän, ihan samat fiilikset eli samaistun täysin! :love:

@Elviira86 kyllä siinä näkyy, varovaiset onnittelut! ❤
 
@Elviira86 Kyllä siellä näkyy, vahvistumisia ❤

@Lilmi89 Mulla ei viime kierrossa ollut mitään ennakoivia ovisoireita ja plussa pärähti puskasta. Ei limoja, eikä haluja! Oviskivut sit kyl tuli plussasta seuraavana päivänä voimakkaana.

On heti aamuun: Kyl mulla on taas vähän outo kierto, kun mulla ei oo koskaan ovisaamuna lämmöt koholla. Eilen saatu plussa ja kaiken järjen mukaan tänään ovis ja lämmöt pitäis olla alhaalla, niin kuin yleensä ollut. No mulla oli eilen 36.3 ja tänä aamuna jo 36.7 o_O En ymmärrä. Oviskipuja odotellessa, koska eihän se nyt voinut jo mennä, ku eilen sen plussan sai :eek:
 
@Lilmi89 mukava kuulla sinusta, tulehan vain tänne palstalle mukaan jos haluat :) jospa se plussa tulossa nyt yllättäen, tsemppiä ja toivotaan että onnistuu :)

@Kasikuus on kierrot kyllä erikoisia ja harmittaa, kun eipä niistä sitten koskaan ota selvää. Oisko sulla voinu olla yöllä ovis, jos tulee nopeasti? Toki muistelen, että sulla voimakkaat kivut, ehkä niihin heräisi?

Eilen bongasin kierron vaiheeseen sopivia limoja vessakäynnillä ja sellainen kostea olo on. Menee tästä varmaan vielä päiviä ovikseen, mutta puuhastella kyllä pitää. Ja kun ei tosiaan kierroista koskaan tiiä :X3:
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

1.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 44/?
Masunen....................kp 29/27-28
Piipaa93....................kp 27/26-28
Mimmi92..................kp 26/26-30
Eeva650.....................kp 26/28-42
Mandariinilohko..... kp26/30-38
Enerisa3.....................kp 25/28-32
Lilje........................kp 25/37-40
Riama...........................kp 24/27-32
Eliana.........................kp 24/31-38
Keisarinna85..............kp 23/26-28
Mariija_.......................kp 22/32-43
Mysteerio...................kp 22/30
Bebe2021.....................kp 22/32
Haaveilija93....................kp 22/?
Elviira86......................kp 21/25
Rimaleli.......................kp 20/30
Hope91.......................kp20/28-33
Helmiii......................kp 19/29-53
Minouche.......................kp 19/23
Mans115.......................kp 18/27
Toiveikas89....................kp 18/29
Masu90.......................kp 17/27-42
Lilmi89.............................kp 17/30
Töppönen_.........................kp 16/26
Alinna86.........................kp 15/28
Pampula3.......................kp 15/22-26
Kasikuus........................kp 14/27-28
Vindy...................kp 13/29-33
Titi-Love....................kp 12/28-30
Puolu.......................kp 11/30-32
Persikka123.....................kp 11/32-35
Napsunen.....................kp 11/35-45
Wanti......................kp 10/34-48
Hipposka......................kp 9/29-32
Minttuni...........................kp 8/26
Päärynä5.......................kp 8/28
Brunet82....................kp 8/26-28
Futurmama.....................kp 8/29-34
Jjenn...............................kp 8/29-33
Ananas90.....................kp 7/25-26
Ilona Eloisa....................kp 5/28
Shibali................................kp 3/24-30
Kirjoh89.....................kp 3/28
Zennuli.....................kp 3/?
Jusperi......................kp2/?
Bellaella2205090............kp 2/?
Mirella92....................kp 2/28
Millimetrii...................kp 2/27-29
3milia.....................kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 19
Zennuli....................................dpo 17
Masunen................................dpo 15
Keisarinna85.......................dp 13
Piipaa93.................................dpo 11
Mysteerio................................dpo 10
Mimmi92...................................dpo 8
Rimaleli....................................dpo 7
Eeva650.............................dpo 6
Riama..................................dpo 6
Bebe2021..........................dpo 6
Mans115..............................dpo 5
Eliana...................................dpo 5
Hope91.............................dpo 5
Minouche..........................dpo 4
Alinna86.......................dpo 2
Pampula3....................dpo 2
Mandariinilohko.......dpo 2
Kasikuus.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni Mietin kyllä samaa, et oisko voinut mennä ohi yöllä, mutta ei tosiaan mitään kipuja ole ollut. Ainoastan niitä ovista ennen olevia oli tuossa pari pvä ja sai jopa pidättää vähän hengitystä, kun tuikki niin pahasti ja säteili reiteen. Mut se normaali järkyttävä ja melkein lamaannuttava kipu ei ole tullut. Mulla ollut yks ainut kierto aiemmin, että sitä kipua ei tullut ja ne piinaviikot meni silloin tosi rennolla fiiliksellä, kun ei tullut mitään oireita ennen menkkoja :)
Tsemppiä sinulle tulevaan ovikseen ja tervetuloa piakkoin piinailemaan :X3:
 

Yhteistyössä