Toiveissa vauva 2021

@Millimetrii Et ole ainut. Toisinaan romahtaa aivan täysin jo viikko ennen menkkoja, kun sitä vaan tietää, että ei ole tärpännyt. Pari kiertoa on mennyt helpommin ja sit tulee taas se romahdus. Viimeisimmät menkat sai aikaan pahimman romahduksen ja sellaista en kyllä enää haluaisi kokea. Sitä ajattelee, että kun yk15 menossa, että eihän tän nyt enää missään pitäis tuntua, kun pettymyksiä jo niin monta, mutta kyllä se vaan ottaa koville, kun ei tiedä voiko lasta enää saada Paljon voimia sinulle

@Loree Ilo silmälle nuo testit Onnea vielä ja tarrasukkia pikkuiselle
Ihan samat fiilikset itselläkin. Ollaan yritetty jo 1.5 vuotta eikä vauvaa kuulu. Joka kuukausi joutuu kokemaan saman toivon ja pettymyksen.
Tsemppiä sinulle yritykseen!
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.4.2020


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★


Matilda!.......................kp 43/?
Millimetrii...................kp 29/27-29
Masunen....................kp 28/27-28
Piipaa93....................kp 26/26-28
3milia.....................kp 26/26-28
Mimmi92..................kp 25/26-30
Eeva650.....................kp 25/28-42
Mandariinilohko..... kp25/30-38
Enerisa3.....................kp 24/28-32
Lilje........................kp 24/37-40
Riama...........................kp 23/27-32
Eliana.........................kp 23/31-38
Keisarinna85..............kp 22/26-28
Mariija_.......................kp 21/32-43
Mysteerio...................kp 21/30
Bebe2021.....................kp 21/32
Haaveilija93....................kp 21/?
Elviira86......................kp 20/25
Rimaleli.......................kp 20/30
Helmiii......................kp 18/29-53
Hope91.......................kp18/28-33
Minouche.......................kp 18/23
Mans115.......................kp 17/27
Toiveikas89....................kp 17/29
Masu90.......................kp 16/27-42
Töppönen_.........................kp 15/26
Alinna86.........................kp 14/28
Pampula3.......................kp 14/22-26
Kasikuus........................kp 13/27-28
Vindy...................kp 12/29-33
Titi-Love....................kp 11/28-30
Puolu.......................kp 10/30-32
Persikka123.....................kp 10/32-35
Napsunen.....................kp 10/35-45
Wanti......................kp 9/34-48
Hipposka......................kp 8/29-32
Minttuni...........................kp 7/26
Päärynä5.......................kp 7/28
Brunet82....................kp 7/26-28
Futurmama.....................kp 7/29-34
Jjenn...............................kp 7/29-33
Ananas90.....................kp 6/25-26
Ilona Eloisa....................kp 4/28
Shibali................................kp 2/24-30
Kirjoh89.....................kp 2/28
Zennuli.....................kp 2/?
Jusperi......................kp1/?
Bellaella2205090............kp 1/?
Mirella92....................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 18
Zennuli....................................dpo 16
Masunen................................dpo 15
Kirjoh89..................................dpo 15
Millimetrii...............................dpo 14
Keisarinna85.......................dp 12
3milia........................................dpo 12
Piipaa93.................................dpo 10
Mysteerio................................dpo 9
Mimmi92...................................dpo 7
Rimaleli....................................dpo 6
Eeva650.............................dpo 5
Riama..................................dpo 5
Bebe2021..........................dpo 5
Mans115..............................dpo 4
Eliana...................................dpo 4
Hope91.............................dpo4
Minouche..........................dpo 3
Alinna86.......................dpo 1
Pampula3....................dpo1
Mandariinilohko.......dpo1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Osasinkohan mä nyt päivittää tuon oikein, päivittelin vaan ne, ketkä on eilen ja tänään kommentoinut? Vai oisko mun pitänyt heitellä kaikille noita päiviä eteenpäin? :unsure:

Toivottavasti sain kaikki halukkaat päivitettyä, hankala tosiaan huomata jokainen kun viestejä tulee tosi paljon päivässä! :) @Loree on kyllä tehny ison työn päivitellessään tätä listaa

Ja ihanaa @Santso onneaonnea :love:
 
Onnea @Santso !
Osasinkohan mä nyt päivittää tuon oikein, päivittelin vaan ne, ketkä on eilen ja tänään kommentoinut? Vai oisko mun pitänyt heitellä kaikille noita päiviä eteenpäin?

Toivottavasti sain kaikki halukkaat päivitettyä, hankala tosiaan huomata jokainen kun viestejä tulee tosi paljon päivässä! @Loree on kyllä tehny ison työn päivitellessään tätä listaa
Eikös niitä pidä siirtää kaikilta, että pysyy tilanne ajantasaisena? :unsure: Ja mä olen ajatellut, että päivitän punaisella sitten, jos tulee kp1 tai piinapäivät alkaa.
 
@Eepinen ja muut lapsen menettäneet, isot osanotot teille! <3 Tuo olis mun pahin pelko. Varmasti raskaudet tulee oleen tosi raskaita tuollaisen jälkeen, pelko pyllyssä koko ajan... :/

Ja onnea taas uusille plussanneille!! <3

Kuinka moni seuraa kohdunsuuta kierrossa? Onko kellään muulla sellasta tilannetta, että menkkojen aikaan kohdun suu on tosi alhaalla? Itellä se on ihan tuossa muutaman sentin päässä ja on ihan hemmetin ärsyttävää kun ei voi käyttää kuukuppia tai tamponeja ollenkaan... Mulla ei oo keskiraskautta lukuunottamatta ikinä kohdunsuu ollut niin ylhäällä etteikö siihen ite sormilla ylittäisi :D
 
Kyllä täällä kroppa huijas mua koko ajan ihan kuus nolla! :mad: Siis mihinkään ei voi luottaa. Eilen tuli taas sellasia sähköshokki pistoja mitä lie ja säteile kauheasti reiteen asti. No tänä aamuna selkeästi testi jo tummempi ja illalla se saattaa olla jo plussa. Mutta tänään oli jo jonkin asteinen lämmönölasku, vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäis tulla vasta huomenna. TAI sit mä taas ovuloin supernopeaa plussasta :( Kyllä harmittaa. Pitää jättää testit oikeasti tekemättä seuraavassa kierrossa, ku ne ja kroppa huijas mua!
Ainiin, ja peruttiin se toisen paikkakunnan siemennesteanalyysiin meno. Meidän paikkakunnan klinikka ilmotti, että ne aukee reilu viikon päästä ja siirsimme ajan sinne, ni ei tartte ajella 300km sen takia :)

Ihanaa tulevaa vappua kaikille ❤
 
@Eepinen ja muut lapsen menettäneet, isot osanotot teille! <3 Tuo olis mun pahin pelko. Varmasti raskaudet tulee oleen tosi raskaita tuollaisen jälkeen, pelko pyllyssä koko ajan... :/

Ja onnea taas uusille plussanneille!! <3

Kuinka moni seuraa kohdunsuuta kierrossa? Onko kellään muulla sellasta tilannetta, että menkkojen aikaan kohdun suu on tosi alhaalla? Itellä se on ihan tuossa muutaman sentin päässä ja on ihan hemmetin ärsyttävää kun ei voi käyttää kuukuppia tai tamponeja ollenkaan... Mulla ei oo keskiraskautta lukuunottamatta ikinä kohdunsuu ollut niin ylhäällä etteikö siihen ite sormilla ylittäisi
Minä seuraan.
Yleensä on kk alussa alhaalla ja pehmeä. Nyt innoissani kun se on kaukana ylhäällä ja kiinni että olisiko plussa tulossa.
 
Minä seuraan.
Yleensä on kk alussa alhaalla ja pehmeä. Nyt innoissani kun se on kaukana ylhäällä ja kiinni että olisiko plussa tulossa.
Toivotaan plussaa!! Mä viime raskaudessa huomasinabout rv12 että kohdunsuu on samanlailla ihan alhaalla kuin menkkojen aikaan. Olin jo ihan varma, että menee kesken kun oli kipujakin siellä, sh oli päivystykseen soitettaessa kanssa jotenkin paniikissa (kielsi kaiken nostelemisen jne) ja tietenkin googlailin asiaa ja varsinkin englanninkielisissä lähtiessä kohdunsuun tulisi aina olla ylhäällä kaukana ja kova raskausaikana. Noh, lääkäri tarkisti tilanteen ja sanoi että kaikki on normaalisti, kohdunsuuvasn tavallista alempana ja kivut johtuu hiivatulehduksesta ja kohdun kasvamisesta :D hyvin eteni raskaus, ja tosiaan vasta toisessa lääkärineuvolassa oli niin kaukana että lääkärilläkin oli vähän vaikeuksia ylttää sisätutkimuksessa. Eli mulla ei ainakaan varmaan voi päätellä mitään kohdunsuusta. :ROFLMAO:Tai sitten se mulla alkuraskausaikana elää kuukautiskierron mukaan, tuleehan joillakin menkatkin.:unsure:
 
Näin taas viime yönä kahta eri unta missä sain niin selkeät plussat testiin.. o_O Pakkohan sitä oli sit testata tolla halvalla pregcheckin liuskalla, mutta ihan selvä nega. Tosin siinä lukee, että voidaan suorittaa ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännin jälkeen ja mulla pitäis alkaa vasta huomenna tai ylihuomenna. Että en nyt ihan kaikkee toivoo vielä menettänyt:D Oli vaan niin todentuntuinen uni, mutta untahan se vaan oli.. Jotenkin luulen, että menkat sieltä kyllä alkaa, vaikka kaikkia maailman (uusia) oireitakin ollut.

Edit. Nyt alko se pieni tiputtelu mikä aina ennen menkkoja, että kyllä sieltä menkat alkaa, varmaan lauantaina :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka. Rekisteröidyin äsken käyttäjäksi ja tunnen olevani kovin uusavuton keskusteluetiketin sekä teknisenpuolen kanssa (toivottavasti tämä viesti nyt tulee about oikeaan paikkaan) Käytetyt lyhenteet keksin etsiä hakutoiminnolla Päivitetäänkö tuota kierto/piinalistaa päivittäin?

Olen 34v ja aloitimme ensimmäisen lapsen yrittämisen 36v mieheni kanssa tammikuussa '20. Asioista kun olen perillä niin ostin vahingossa clearblue advanced monitorin tikkupaketin ilman monitoria tammikuun alussa ja sitten sen monitorin kuun lopussa ‍

Olen suorittaja ja hommaan lähdettiin henkselit paukkuen, että kun jätetään ehkäisy pois niin ollaan samantien paksuna. Homma on alkanut valjeta pettymysten merkeissä. Maanantaina alkoi tuhruvuoto viikko ovulaation jälkeen ja viikko ennen menkkoja. Raskaustestejä on jo sellainen kasa, että viihdyin itseäni tänään pissaamalla tikulle ja ihmettelemällä monitorin tekstiä "ei raskaana".

Tuota tuhruvuotoa minulla on ollut ainakin vuoden ajan 2-5 päivää ennen menkkoja. Nyt vasta lueskelin että voisi olla myös keltarauhasen vajaatoiminta. Löysin myös keskusteluita joissa tuhruttelijatkin ovat tulleet raskaaksi ongelmitta, niin hopes up
Minulla oli tuota samaa ennen kuin tulin raskaaksi. Siinä kierrossa, mistä plussasin, käytin sinkkiä ja tuhrua ei tullut ja tulin raskaaksi. Luin joltain sivustolta(luotettavalta :D ) , että sinkin puute voi aiheuttaa keltarauhasen vajaatoimintaa ja ajattelin kokeilla. Olin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn yli kymmenen vuoden käytön jälkeen ja ajattelin, että johtuu siitä. Mitään muita poppaskonsteja en kokeillut, kun mentiin enemmän tulee jos on tullakseen linjalla.

Kiitos kaikille osanotosta ja tsemppiä teille piinailuun. Minä piinailen, että pääsisi taas vauhtiin.
 
Mulla kohdunsuu tulee lähes aina loppukierrossa alas, niin että se tuntuu esim. seksiä harrastaessa kuin ois seinä vastassa. Sekin yksi varma merkki, jolloin aina tiedän ettei tärpännyt. Muutama kierto sitten kohdunsuu kuitenkin nousi ylös tavoittamattomiin viikkoa ennen menkkoja eikä tullut alas ennen menkkoja niin kuin yleensä. Sekös herätti toiveita, mut valitettavasti menkat alkoi silloinkin ihan ajallaan. Ei ota kropasta aina selvää. Se on myös turhauttavaa et pms oireet on ihan samanlaisia kuin raskausoireet, ja usein herännyt vähän toiveet esim rintojen kipuilusta, mutta turhaan. Nyt kun mullakin jo 16 yk menossa niin enää en usko mihinkää oireisiin. Ainut joka saisi uskomaan olis se jos menkkoja ei kuuluis. Ja jos tulis loppukierrossa flunssa. Se on ollut mulla molemmissa loppuun asti menneissä raskauksissa selkeä oire, joka johtuu ilmeisesti kiinnittymisen jälkeisestä vastustuskyvyn laskusta.

Tsemppiä kaikille, saa nähdä tuleeko vappuplussia ryhmään :)
 
@Eepinen hei mahtavaa, kiitti sinkkivinkistä! :) Pitääkin käydä ostamassa. Itellä kans tiputtelee 2-3 päivää ennen menkkoja lähes aina.

@Pampula3 itellä vasta eka yrityskerta, mutta oli kyllä niin paljon oireita mitkä nosti toiveet ylös. Just esim. tissien kivut, mitä harvoin muuten on ja alavatsavihlaisut jo niin paljon ennen menkkojen alkua.. Todellakin turhauttavaa, et on samoja oireita. Mulla tuli kurkkukipuakin mikä monilla ollut oireena, mutta kesti vaan päivän eikä sen kummempaa flunssaa tullut (mikä toisaalta nyt korona-aikana hyvä, niin ei tarvi jäädä kokonaan kotiin..) :rolleyes: o_O

@Masunen kuulostaa todella lupaavalta! :love: Jänniä päiviä!:X3:
 
Kiitos. Onpa ihmeellistä. Eilen oli ekan kerran ihan selkeitä oloja, tää ihme metallin tai kuran maku suussa, pissattaa ja alavatsassa ihmeellinen fiilis. Ja krapulaolo.

Mut mennään tosi varovasti, mulla km-taustaa. Oviksesta en osaa yhtään sanoa - se on ollut 1-2 viikkoa sitten, merkkasin tallettelut ylös. Tein viikko sitten pe viimeksi testin (joo hätäilin :D ) ja silloin puhdas nega. Lopetin pillerit kk sitten, joten tästä kierrosta veikkaan et ovis oli myöhemmin kuin normaalitilanteessa (normisti kp 11-13 tienoilla).

Tsemppiä todellakin kaikille ja tervetuloa uusille! Ihmettelen täällä vähän aikaa, jos teille käy, kun mun raskauksista ei koskaan tiedä.
 
Onnea @Santso :)
Kyllä mulla niin kohtu huutaa vauvaa.. samalla kuitenki sellanen kaiho jotta jos vauvaa ei enää suodakaan,kun kolme lasta on jo saatu.. oikeastaan mä olisin valmis tekee viel kaks lasta pienellä ikäerolla.
Mut nyt yritän keskittyä kropan rentouttamiseen,mulla on stressistä johtuen kroppa niin jumissa että jos rentoumisharjoitukset auttais myös raskautumiseen. Hierojalla kävin tällä viikolla ja ens viikolla taas menossa.
 

Yhteistyössä