Hakutulokset

  1. peanut_butter

    Haaveena vauva 2023

    Hei, mä voisin myydä ylimääräiseksi jääneet 23kpl one stepin ovistestejä (mukaan pari raskaustestiä) sekä Solgarin e-vitamiinin, foolihapon ja L-arginiinin. Kaikki ostettu loppukesästä -22. Vitskuissa noin puolet jäljellä. Pyydän kaikista 20€ +pk, laita yksityisviestiä jos kiinnostuit...
  2. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Pahoittelut, ja voimia suruun. 😔❤️
  3. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Kivaa kun tulee lisää toukokuisia 😍 Mä oon kertonut parille läheiselle ystävälle ja tiedän et rv8 mun on kerrottava muutamalle ystävälle kun mennään reissuun enkä yksinkertaisesti pysty siellä salailemaan. Muille kerrotaan sit nt-ultran jälkeen. 🙂 Ja @Kiemura mulla oli myös alkuun tosi...
  4. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    🌺TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. 2.5. 3.5. 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS. 12.5. 13.5. 14.5. 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5 23.5. 24.5. 25.5. 26.5. 27.5. 28.5. 29.5. 30.5. 31.5.
  5. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Hei Sara, mulla on tässä raskaudessa viivat vahvistuneet nopeammin kun esikoisen kohdalla, jolloin siis meille syntyi terve tyttö. Kyllä niissä siis vaihtelua on. Haluutko laittaa kuvan sun päivän testistä? :)
  6. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Pahoittelut @4nniin4 😔❤️ Mä en kans tosta ruokavaliosta mitenkään supertarkka oo. Kahvia menee pari kuppia päivässä, salmiakista yritän pysyä erossa, aurajuusto menee pizzan päällä jne. Mut en kyttää hirveesti mitä mikäkin sisältää. :)
  7. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Mulla oireena tullut myös arat nännit, mikä sekin tuttua vain raskaudesta. :) Voimia teille jotka kärsitte jo pahoinvoinnista! @Fiafia Meitä on siellä ryhmässä nyt vasta viisi, sanoisin et ihanteellinen määrä olis joku 40-50 jäsentä. Jos jakaa erikseen esikoista odottaviin niin voi tulla aika...
  8. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Mäkin oon nyt saanut varattua ajan neuvolaan ja varhaisultraan. Mietin ensin onko toi vu nyt tarpeellinen mut kyllä mä tarviin sen mielenrauhani vuoks. :) Niin lieväoireista on että jännittää onko kaikki hyvin. Rinnat vähän aristaa ja turvottaa, masussa pikkasen nippailee. Sunnuntaina aattelin...
  9. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Just hyvä viiva noille päiville! :)
  10. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Tervetuloa uusille, kiva kun tulee lisää toukokuisia :) @4nniin4 Kuulostaapa ikävältä tuo tilanne :( Tänään taidan itekin varata neuvolaan ajan. Ja alkujännitys on alkanut vaihtua innostukseksi, voi kun toivon että tää raskaus etenisi hyvin loppuun asti <3
  11. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Ootko tehnyt testejä vielä?
  12. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Tervetuloa uusille 😊 Olisko muilla kiinnostusta jossain vaiheessa vaikka Facebook tai Whatsapp -ryhmälle? 😊
  13. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Täällä tänään 4+4, pakko oli testikin tehdä vielä kun niin oireettomalta tuntuu ja vahvaa plussaa näyttää. 😊 Välillä iskee tutut himot viime raskaudesta eli kaikki happamat karkit ja kirpeät omenat sekä hapokkaat limut. Hetkittäin etoo mutta se on ollut pientä vielä. @Minni35 Ymmärrän että...
  14. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    @Milaas Nyt dpo15 eli 4+1 :) @Earhart Sulla on kyllä kurja kokemus takanasi, toivon ja uskon että kaikki menee nyt hyvin. :)
  15. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Tervetuloa uusille ja kiva @Earhart että sinäkin tänne päädyit, me mentiin niin samoissa tuolla haaveilijoissa :) @4nniin4 tsemppiä sinne, toivottavasti harmitonta vuotoa! Täälläkin tänään ekaa kertaa kunnolla etova olo nälkäisenä. Ootteko vielä testailleet? Mä oon tehnyt joka päivä pc-liuskan...
  16. peanut_butter

    Haaveena vauva 2023

    @tiipanen En oo vielä syönyt mamavitskuja, nyt toki pitäis ostaa. Oli solgarin L-arginiini. :) Söin siis myös foolihallpoa ja syön edelleen, sekä satunnaisesti napsin sinkkiä, d-vitskua ym. Oon jatkanut foolihapon ja e-vitskun syömistä, l-arginiinin jätin pois. @Quesadilla Oon tosi pahoillani...
  17. peanut_butter

    Haaveena vauva 2023

    Eniten toistuvista kemiallisista raskauksista eli munasolu kyllä hedelmöittyy helposti mutta kiinnittymisessä haastetta. Lisäksi mulla on aika niukat kuukautiset. Ohutta limakalvoa ei mulla oo missään todettu mutta itse oon pohtinut voisko olla.
  18. peanut_butter

    Haaveena vauva 2023

    Ajattelin vielä tulla tänne kertomaan plussakierrosta, kun itseä kiinnosti näitä lukea. Ensinnäkin, mä oon epäillyt myös itselläni ohuehkoa kohdun limakalvoa ja ehdin syödä E-vitskua ja L-arginiinia muutaman viikon ajan niin plussa tuli. Lisäks haluaisin tsempata kaikkia piinailijoita jotka...
  19. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    @Milaas Varmaan jotain normaaleja kohdun kasvamis- ja venymistuntemuksia :) Mut säikäyttäähän tollainen varmasti! Oireista oli puhetta, täällä 4+0 ja rinnat on turvonneet, alavatsalla erilaisia nippailuja ja tuntemuksia, ja huomaan olevani tosi väsynyt. Oon kirjoittanut ylös että viimeksi alkoi...
  20. peanut_butter

    Toukokuiset 2023

    Heippa, mäkin voisin varovasti huhuilla tänne toukokuisten ryhmään :) Toisen yritys näyttäis tärpänneen jo tokasta kierrosta ja täällä ollaan vielä aika pöllämystyneenä kun esikoista yritettiin hampaat irvessä 8 kuukautta :D Ollaan iloisia, mutta myös iski pieni jännitys kaikesta tulevasta. LA...

Yhteistyössä