Hakutulokset

  1. Palaas

    S-bonusta tilillä

    Kyllä tuo parin vuoden saavutus on. Tankkaus tuo osan, sillä tulee käytettyä autoa paljon. Työmatkoja Viron puolelle ja bonukset Eckeröltä. Hotelli Viru nukkumiseen ja bonukset sieltä.
  2. Palaas

    S-bonusta tilillä

    Sitä on nyt kertynyt 1100€. Piti pieni sysmatka sillä rahalla tehdä, mutta jää tilanteen vuoksi tekemättä. Ensi vuonna sitten pidempi ja parempi matka kun kertyy pakosta isompi saldo.
  3. Palaas

    Vesisade ja valkoinen paita

    Niin, ei hyvä yhdistelmä. Miksi en ottanut jotain muuta? Arvatkaa kainostuttiko?
  4. Palaas

    Etätyö ja videopalaverit

    Olen pari päivää alkuviikosta kotona etätöissä. Meillä on aina manantaisin nk. maanantaipalaveri ja me, jotka satumme olemaan kotioloissa olemme yhteydessä videoitse. On hymyilyttänyt kun olen ajatellut, mitenhän naama venähtäisi jos näkisivät miten olen pukeutunut. Paita tai pusero nyt on...
  5. Palaas

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Pääsiäinen kohta mennyt. On ollutkin aika seksipitoinen koko aika. Kolme päivää. Nyt ei oikein jaksaisi enää. jos vielä kerran tänään, niin tulisi neljäskin päivä käytettyä..
  6. Palaas

    Tein väärin...

    Yksi kylmäkaapin pizza sinne tai tänne ei tässä katastrofissa mitään meinaa kun vaakakupissa on litran pakkaus Aino-jätskiä yksin syötynä. Kamala sentään!
  7. Palaas

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Eikun puuroa! ja sitten vasta kahvia. Ja sitten vaatteet päälle ja vaikka ulos kun on nätti sää heti aamusta.
  8. Palaas

    Tan lines

    Se on nyt alkava, tämä kesäloma. Koska voi sanoa, että "heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat"? Koska koska koska!!!
  9. Palaas

    Jussi, finito

    Onneksi on jussi ohi. Ihan kaupungissa olin ja viihdyin oikein kunnolla. Turistit vaekteli ja olivat onnellisen näköisiä. Aasialaiset ja muutkin. Maanantaina vielä toimeen ja sitten onkin kolmisen viikkoa lomaa. Loput syksymmällä. Lähden Amsterdamiin enkä lentämällä. Autolla huristan ekaksi...
  10. Palaas

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ei niin. Kun alkuun pääsee niin siihen lopahtaa.
  11. Palaas

    Kevätjuhlissa mekot valloillaan

    Minäpä olen. Jotain venytystä operoin silloin.
  12. Palaas

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Kone rallattaa, taitaa parhaillaan huuhdella. Siivousta lykkään.Taas kerran!
  13. Palaas

    Keinot keksivä hätä

    Loikoilen vanhempieni vierashuoneen sängyllä. Olen täällä parin kolmen päivän lomalla ja nautin vapaasta ja rauhasta heidän kesähuvilallaan. Tänään sataa. Äiti istuu olohuoneen puolella ja katsoo jotain vanhaa suomifilmiä. Isä nukkuu saman huoneen sohvalla. Olohuoneen ja pienen vierashuoneen...
  14. Palaas

    Hiihto riittää jo

    Minä ihmettelen sitä, että mitä kiinnostavaa on katsella mäkihyppyä. Kaikki hyppää samalla lailla. Yksitoikkoista. Yhtä mitäänsanomatonta kuin yleisurheilun seiväshyppy.
  15. Palaas

    Saaran sormet ujuttautuivat pikkareihini

    Saara, ihailemani naisbändin jäsen oli kutsunut minut kotiinsa. Yhden ainoan kerran olimme tavanneet erään festarin loppukaronkassa. Silloin jotenkin lähennyimme ja hän oli suudellut minua. Nyt kuukauden kuluttua olin hänen kotonaan. Seinät oli tapetoidut hienostuneella tapetilla. Saara...
  16. Palaas

    No nyt näyttäis Aku Hirviniemi olevan kusessa

    En kyllä tykkää Hirviniemestä pätkääkään. Turha pelle. Mutta näitten naisten tyhmyyttä en tajua. Luulevatko jotenkin saavansa jotain hyötyä rikosilmoituksestaan. Käy niin, että sattuu omaan nilkkaan.
  17. Palaas

    Naisella seksisuhde yli 100 miehen kanssa...

    Ihan ap aloituksen tutkin. Ja nainen oli 32 v. eikä sompuista ja muista murjaaneista puhuttu mitään. Joten vedä karvalakki korville ja vaivu talviuneen
  18. Palaas

    Naisella seksisuhde yli 100 miehen kanssa...

    Jos nainen on viriili ja haluaa seksiä ja sitä rakastaa, niin miksi ei sitä hänelle suotaisi. Jos hän ei halua sitoutua, vaan tutustua useampaankin mieheen, niin siitä vaan. Ajatellaan vaikka, että vuodessa on viisi eri kumppania, niin kymmenessä vuodessa se on viisikymmentä kokemusta. Jos...
  19. Palaas

    jahas lähtisköhän sitä sitten erotiikkamessuille

    Pari kertaa ollut. Ihan kiva stalkkailla ja hiplailla uusia vempaimia. Siellä käy julkkujakin. Kyllä niitä esityksiäkin mielellään katsoo. Nehän loppui jo. Vuoden kuluttua uudestaan. Jospa sitten kömpisi puuhalavalle. https://sexhibition.fi/
  20. Palaas

    Haluun karkkia

    Tekee mieli namia, mutta taas unohdin ostaa. Hitto!

Yhteistyössä