Ei ole huono vaihtoehto laittaa niitä rahastoon...Sitä on nyt kertynyt 1100€. Piti pieni sysmatka sillä rahalla tehdä, mutta jää tilanteen vuoksi tekemättä. Ensi vuonna sitten pidempi ja parempi matka kun kertyy pakosta isompi saldo.
Tosiaan, kiinnostaisi aika.Missä ajassa tuo raha on kertynyt?
Mulla menee suoraan rahastoon.Ei ole huono vaihtoehto laittaa niitä rahastoon...
Tuo tietysti riippuu siitä, kuinka suuriruokainen ap:n perhe on, keskittääkö hän ostokset S-liikkeisiin ja tankkaako ABC-asemilla.Missä ajassa tuo raha on kertynyt?
Tuo tietysti riippuu siitä, kuinka suuriruokainen ap:n perhe on, keskittääkö hän ostokset S-liikkeisiin ja tankkaako ABC-asemilla.
Minulla bonuksia kertyy 700-1000 euroa/vuosi, suurin osa ruokaostoksista Prismasta ja S-marketista, jonkin verran Lidlistä ja K-kaupoista vain harvoin. Tankkauksista ehkä puolet ABC-tankkauksia?
No voi perse... tietysti niin, siksi kysyinkin apltäTuo tietysti riippuu siitä, kuinka suuriruokainen ap:n perhe on, keskittääkö hän ostokset S-liikkeisiin ja tankkaako ABC-asemilla.
Minulla bonuksia kertyy 700-1000 euroa/vuosi, suurin osa ruokaostoksista Prismasta ja S-marketista, jonkin verran Lidlistä ja K-kaupoista vain harvoin. Tankkauksista ehkä puolet ABC-tankkauksia?
Kyllä tuo parin vuoden saavutus on. Tankkaus tuo osan, sillä tulee käytettyä autoa paljon. Työmatkoja Viron puolelle ja bonukset Eckeröltä. Hotelli Viru nukkumiseen ja bonukset sieltä.Missä ajassa tuo raha on kertynyt?