Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta,sateista huomenta.
Nousin ylös kuudelta,aamupala lurps,itetehtyä pehmeää ja makeaa leipää voilla ja appelsiinihillolla ja kahvia

Kerkisinjo käydä prismassa,oli kyllä kiva tehdä ostoksia kun ei ollu porukkaa hönkäilemässä niskaan. 5-6 asiakasta mun lisäksi
 
Taidan olla allerginen siivoomiselle, aloin siivoomaan tunti sitten keittiötä ja oon aivastellut ties kuinka monta kertaa voimakkaasti:cautious:.
Vai voikohan pesuaine aiheuttaa aivastelua?
Meillä on uutta mr.musclen keittiöpuhdistus ainetta, ei vaan ikinä mikään muu pesuaine ole aiheuttanut vastaavaa:unsure:
 
r0s
Taidan olla allerginen siivoomiselle, aloin siivoomaan tunti sitten keittiötä ja oon aivastellut ties kuinka monta kertaa voimakkaasti.
Vai voikohan pesuaine aiheuttaa aivastelua?
Meillä on uutta mr.musclen keittiöpuhdistus ainetta, ei vaan ikinä mikään muu pesuaine ole aiheuttanut vastaavaa

Noissa valmiissa siivoussuihkeissa on aivan liikaa sekä teho- että puhdistusaineita! Ja on mahdollista!

Lantraa sitä toiseen suihkepulloon suhteessa kolmannes pesuainetta ja kaksi kolmannesta vettä. Tai lahjoita jollekulle joka ei oo allerginen millekään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Taidan olla allerginen siivoomiselle, aloin siivoomaan tunti sitten keittiötä ja oon aivastellut ties kuinka monta kertaa voimakkaasti.
Vai voikohan pesuaine aiheuttaa aivastelua?
Meillä on uutta mr.musclen keittiöpuhdistus ainetta, ei vaan ikinä mikään muu pesuaine ole aiheuttanut vastaavaa
Heitä muskelit vaihtoon. Voi olla että siivoamisestakin voi tulla pölyä joka aivastuttaa, mut keittiö ei yleensä ole se pölyisin huone, joten se pesuaine varmaan ei oo hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä