Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noissa valmiissa siivoussuihkeissa on aivan liikaa sekä teho- että puhdistusaineita! Ja on mahdollista!

Lantraa sitä toiseen suihkepulloon suhteessa kolmannes pesuainetta ja kaksi kolmannesta vettä. Tai lahjoita jollekulle joka ei oo allerginen millekään.
Mies tuota osti, tarvii sanoo sille et käyttää jatkossa ihan vaan ite sitä. Nyt vuotaa jo silmätkin vaikka siitä on tovi kun suihkuttelin:confused:. Tehokasta on kyllä:)
 
Voi olla makeansyönnistä, mut poskihampaita on jomottanu tässä viikon sisään.

Mutta mä veikkaan että mulla on joku piilevä poskiontelontulehdus, kun nenänpäässäkin koko ajan tippa. Se tekee hammaskivun kaltaista kipua.

Yks toukokuu menin kauheella hädällä hammaslääkäriin, joka totesi että hampaat kunnossa. Tk-lääkäri totesi poskiontelotulehduksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mut mä oon niiskutellu ja aivastellu ainaki 2 kuukautta. (Siis tarkotus ei oo Elli pistää sua paremmaks)
Joku paju tai purjo kukkii.
Mulla ei oo todettuja allergioita eikä juuri mitään allergia oireita, joskus kun ulkona on todella paljon pölyä ilmassa niin saattaa jotain ärsytyksiä tulla mut ei juuri muuten. Ehkä tuossa myrkyssä on tosiaan vähän liikaa muskelia mulle
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Voi olla makeansyönnistä, mut poskihampaita on jomottanu tässä viikon sisään.

Mutta mä veikkaan että mulla on joku piilevä poskiontelontulehdus, kun nenänpäässäkin koko ajan tippa. Se tekee hammaskivun kaltaista kipua.

Yks toukokuu menin kauheella hädällä hammaslääkäriin, joka totesi että hampaat kunnossa. Tk-lääkäri totesi poskiontelotulehduksen.
Kiva just nyt tällaisena aikana kun ei varmaan paljon hotsita lekuriin lähteä:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Taidan olla allerginen siivoomiselle, aloin siivoomaan tunti sitten keittiötä ja oon aivastellut ties kuinka monta kertaa voimakkaasti.
Vai voikohan pesuaine aiheuttaa aivastelua?
Meillä on uutta mr.musclen keittiöpuhdistus ainetta, ei vaan ikinä mikään muu pesuaine ole aiheuttanut vastaavaa
Pesuaine tai pöly. Onko sumutinpullo? Aine menee hengitysteihin. Ei hyvä. Mä käytän siivouksessa litran muovipulloa. Mulla on siivousainetiivisteitä joita laimennan pulloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja r0s
r0s
Mä just tovi sitten etsin pesuainetta villa-alusvaatteilleni ja löysinkin. Pesin ne itsetehdyllä possunrasvasaippualla.

Mutta tää sivusto ponnahti taas esiin. Etenkin noita tiskikonetabletteja aion väsätä kunhan joskus kotiin tiskikoneen lähelle pääsen.

 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Ihme pääsiäinen: tosi moni meidän tutuista, työssäkäyvät ja työttömät, on ryypänny rajusti pääsiäisen (siis ei-uskovia).
Mies on kuunnellu kaveriensa kännisoittoja "vie mut kauppaan" (täällä tarttee autoa kun asutaan korvessa) ja eilen kuljetti yhden toipumaan kotiinsa, kun hortoili meidän pihalla.

Kaikista paras kun mies illalla huokas mulle "se 'Mika' pitäis viedä mesopotamia-hoitoon". Sanoin sille, että se on kylläkin minnesota-hoito...:sneaky:

Siis kyllä mäkin oon miehen kans kilistelly punaviiniä, sitä jota jäi pääsiäislammasoperaatioista. Voisin vaikka kylpeä viinissä. Rakastan alkoholin makua.

Mut surettaa kun tosi moni on ihan turpa täynnä ollut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Kais
Suomalaisen miehen unelma: on pitkä viikonloppu, mökki korvessa, viinaa riittävästi, kärsivällinen muija jota nusasta vähän väliä. Kaikki estot poissa ja saa olla 3-4 pv sumussa.

Valitettavasti tuo combo ei pysy enää kaikilla hallinnassa. Näitä punaneniä on alkanu tulla mökeiltä meille morjenstelemaan vuosi vuodelta enemmän. Viikonloput vieneet veronsa.
 
Ja se mikä yhdistää näitä miehiä, on herkkyys, pieni melankolisuus. Ovat mukavia ja lutusia.

Mokoma herkkyys, sanon minä. Täysin kyllästyneenä.
Mieluummin semmonen arkinen äijä, joka tekee tasaisesti hommia ja oikeita asioita, kuin sympaattinen taiteilijasielu jostain korpimökistä.
Näin 50-100 äijän otannalla.
 
vierailija
Suomalaisen miehen unelma: on pitkä viikonloppu, mökki korvessa, viinaa riittävästi, kärsivällinen muija jota nusasta vähän väliä. Kaikki estot poissa ja saa olla 3-4 pv sumussa.

Valitettavasti tuo combo ei pysy enää kaikilla hallinnassa. Näitä punaneniä on alkanu tulla mökeiltä meille morjenstelemaan vuosi vuodelta enemmän. Viikonloput vieneet veronsa.
oottekste jotai entisii tenunenii vai miks ne just teille tulee moikkaamaan?
 

Yhteistyössä