Ei päde nyt tähän...nuo on miehen vanhoja kavereita, jotka on vaan alkoholisoituneet vuosien varrella. Ei sitä ihmissuhdetta heitetä noin vain kaivoon.kyllä deeku deekun tuntee.
Ei päde nyt tähän...nuo on miehen vanhoja kavereita, jotka on vaan alkoholisoituneet vuosien varrella. Ei sitä ihmissuhdetta heitetä noin vain kaivoon.kyllä deeku deekun tuntee.
On sumutinpullo. Meillä yleensä tehdään seos Sanytolista ja vedestä suihkepulloon mut nyt mies oli saanut ahaa elämyksen kaupassa ja osti tuota mr.musclea. No, saa siivoilla itse sillä jatkossaPesuaine tai pöly. Onko sumutinpullo? Aine menee hengitysteihin. Ei hyvä. Mä käytän siivouksessa litran muovipulloa. Mulla on siivousainetiivisteitä joita laimennan pulloon.
Kyllä mutta luonnetta ei voi valita. Se voi muuttua jonkun verran vanhetessa.Mä
oon
tätä
mieltä.
Että elämässä pitää olla vähän karu luonne. Tai semmonen sitkeä. Sillä luonteella jaksaa tehdä oikeita asioita.
Jos kämmää, niin sit vaan nousee siitä.
Onhan noita sullakin kokemuksia.Ja se mikä yhdistää näitä miehiä, on herkkyys, pieni melankolisuus. Ovat mukavia ja lutusia.
Mokoma herkkyys, sanon minä. Täysin kyllästyneenä.
Mieluummin semmonen arkinen äijä, joka tekee tasaisesti hommia ja oikeita asioita, kuin sympaattinen taiteilijasielu jostain korpimökistä.
Näin 50-100 äijän otannalla.
Perusluonne on, joo, aika muuttumaton. Mutta on paljon ihmisiä jotka joutuvat ryhdistäytymään esim. lasten takia.Kyllä mutta luonnetta ei voi valita. Se voi muuttua jonkun verran vanhetessa.
Milloin?Onhan noita sullakin kokemuksia.
Joskus aikaisemmin, tuskin kaikkia 100 miestä yhdellä kertaa kokeilee.Milloin?
Ei mulla ole ollut 100 miestä. Mun miehellä kyllä kavereita riittää tuon verran, olen oppinu kohta 20 vuoden aikana heitä tuntemaan.Joskus aikaisemmin, tuskin kaikkia 100 miestä yhdellä kertaa kokeilee.
Tuota juuri ajattelin, että on pitempi kuin yhden päivän kokemus.Ei mulla ole ollut 100 miestä. Mun miehellä kyllä kavereita riittää tuon verran, olen oppinu kohta 20 vuoden aikana heitä tuntemaan.
Muuten olen samaa mieltä, mutta karuluonne sekoitetaan usein kovuuteen ja jopa kylmyyteen ja sellanen taas en ole.Mä
oon
tätä
mieltä.
Että elämässä pitää olla vähän karu luonne. Tai semmonen sitkeä. Sillä luonteella jaksaa tehdä oikeita asioita.
Jos kämmää, niin sit vaan nousee siitä.
En puhu vain juomisesta. Elämässä voi sattua mitä vaan. Tiedän omista kokemuksista. Ei aina voi vain ryhdistäytyä. Entinen pomo sanoi kerran mulle että pitää ottaa itseä niskasta kiinni, kyllä se siitä. Vitutti tuo sanonta. Huomaa että ei tajunnut mun tilannetta. Nyt se asia on mennyttä mutta vaikuttaa vieläkin mun ja lapsen elämään. Lapsen elämään aika pahasti.Perusluonne on, joo, aika muuttumaton. Mutta on paljon ihmisiä jotka joutuvat ryhdistäytymään esim. lasten takia.
Mikä on iso D? Dannykö? Kakka?Muuten olen samaa mieltä, mutta karuluonne sekoitetaan usein kovuuteen ja jopa kylmyyteen ja sellanen taas en ole.
Olen sitkeä, periksiantamaton, mutta sellanen joka nauraa herkästi (joskus tilanteissa missä se on sopimatonta ja mitä enemmän yritän olla nauramatta sillon sitä kovempaa nauran) ja olen aina valmis kuuntelemaan toisen huolia.
Kunpa tietäsitkin miten pahoista asioista sitä on vaan nostanut ittensä ylös....viimesimmästä tosin oli auttamassa moni ihana ihminen omalla tahollaan ylös ja sitä korvaamatonta jeesiä en ikinä unohda ...kuuluisat viimeiset sanat ennen isoa Deetä.
Juu, siis elämän kohentuminen ei ole aina pelkkää sitkeyttä tai ittensä ottamista niskasta kiinni. Tarvitaan tukea, ihmisiä ympärille, aikaa, jne.En puhu vain juomisesta. Elämässä voi sattua mitä vaan. Tiedän omista kokemuksista. Ei aina voi vain ryhdistäytyä. Entinen pomo sanoi kerran mulle että pitää ottaa itseä niskasta kiinni, kyllä se siitä. Vitutti tuo sanonta. Huomaa että ei tajunnut mun tilannetta. Nyt se asia on mennyttä mutta vaikuttaa vieläkin mun ja lapsen elämään. Lapsen elämään aika pahasti.
tänään on ollu erikoinen keli, vuoroin sataa ja vuoroin paistaaLähdenpä ulos kun aurinko paistaa.
Jahas, lumimyrsky. Olen sit sisällä.
No nyt se aurinko loimottaa taas!
Mun mummo käytti tuota sanontaa aina kun hän unohti jotain ''Nyt iski iso D''Mikä on iso D? Dannykö? Kakka?
Nyt on hyvä sää ottaa päivätirsatNyt olisi hyvä terassisää.
Mutta tyydyn käymään kaupassa.
Nouu! Kiva olla ulkona.Nyt on hyvä sää ottaa päivätirsat
Eiiii, täällä paistaa joka toinen minuutti aurinko ja joka toinen minuutti menee maailma hämäräksi ja tulee pölisemällä luntaNouu! Kiva olla ulkona.
Täällä aurinko paahtaa. Lumesta ei ole tietoakaan.Eiiii, täällä paistaa joka toinen minuutti aurinko ja joka toinen minuutti menee maailma hämäräksi ja tulee pölisemällä lunta