Olipas ovela vastaus, pääsiäisen jälkeen päke onkin vapaata riistaaOkei. Lupaan olla sekaantumatta. Ihan vaan siksi ku on pääsiäinen.
Kristus on ylösnoussut!
Olipas ovela vastaus, pääsiäisen jälkeen päke onkin vapaata riistaaOkei. Lupaan olla sekaantumatta. Ihan vaan siksi ku on pääsiäinen.
Kristus on ylösnoussut!
Mä mietin tuota kans.Olipas ovela vastaus, pääsiäisen jälkeen päke onkin vapaata riistaa
Mut mä oon niiskutellu ja aivastellu ainaki 2 kuukautta.
Joku paju tai purjo kukkii.
Mies tuota osti, tarvii sanoo sille et käyttää jatkossa ihan vaan ite sitä. Nyt vuotaa jo silmätkin vaikka siitä on tovi kun suihkuttelin. Tehokasta on kylläNoissa valmiissa siivoussuihkeissa on aivan liikaa sekä teho- että puhdistusaineita! Ja on mahdollista!
Lantraa sitä toiseen suihkepulloon suhteessa kolmannes pesuainetta ja kaksi kolmannesta vettä. Tai lahjoita jollekulle joka ei oo allerginen millekään.
Ei oo täällä pähkinää. Mut pajua veikkaan. Pajunkissatkin aivastuttanu monena pääsiäisenä keittiössä.Pähkinä lopetti täällä jo, onkohan niitä teilläpäin lain? Mutta leppä ja paju. Ja koivuakin kaukokulkeutuu jo.
Ei oo täällä pähkinää. Mut pajua veikkaan. Pajunkissatkin aivastuttanu monena pääsiäisenä keittiössä.
Mulla ei oo todettuja allergioita eikä juuri mitään allergia oireita, joskus kun ulkona on todella paljon pölyä ilmassa niin saattaa jotain ärsytyksiä tulla mut ei juuri muuten. Ehkä tuossa myrkyssä on tosiaan vähän liikaa muskelia mulleMut mä oon niiskutellu ja aivastellu ainaki 2 kuukautta. (Siis tarkotus ei oo Elli pistää sua paremmaks)
Joku paju tai purjo kukkii.
Nii ja ettei pistä niitä veteen. Mies kävi muksun kanssa hakemas niitä pari viikkoa sitten, löi maljakkoon veteen ja nehän kukkia tursotti viikon sisään.Ne kannattaa kerätä ajoissa ja suihkuttaa niiden päälle kunnolla tuoksutonta hiuslakkaa ennenko tuo ne sisälle.
Kiva just nyt tällaisena aikana kun ei varmaan paljon hotsita lekuriin lähteäVoi olla makeansyönnistä, mut poskihampaita on jomottanu tässä viikon sisään.
Mutta mä veikkaan että mulla on joku piilevä poskiontelontulehdus, kun nenänpäässäkin koko ajan tippa. Se tekee hammaskivun kaltaista kipua.
Yks toukokuu menin kauheella hädällä hammaslääkäriin, joka totesi että hampaat kunnossa. Tk-lääkäri totesi poskiontelotulehduksen.
Nii ja ettei pistä niitä veteen. Mies kävi muksun kanssa hakemas niitä pari viikkoa sitten, löi maljakkoon veteen ja nehän kukkia tursotti viikon sisään.
Niitä on ihan tarpeeksi tuolla ojienvierustoilla, joten ei kiitos lisää.Seuraavaksi tuikkaat ne pihamultaan ni teillä on oma allergiapuska pihamaalla.
Pesuaine tai pöly. Onko sumutinpullo? Aine menee hengitysteihin. Ei hyvä. Mä käytän siivouksessa litran muovipulloa. Mulla on siivousainetiivisteitä joita laimennan pulloon.Taidan olla allerginen siivoomiselle, aloin siivoomaan tunti sitten keittiötä ja oon aivastellut ties kuinka monta kertaa voimakkaasti.
Vai voikohan pesuaine aiheuttaa aivastelua?
Meillä on uutta mr.musclen keittiöpuhdistus ainetta, ei vaan ikinä mikään muu pesuaine ole aiheuttanut vastaavaa
oottekste jotai entisii tenunenii vai miks ne just teille tulee moikkaamaan?Suomalaisen miehen unelma: on pitkä viikonloppu, mökki korvessa, viinaa riittävästi, kärsivällinen muija jota nusasta vähän väliä. Kaikki estot poissa ja saa olla 3-4 pv sumussa.
Valitettavasti tuo combo ei pysy enää kaikilla hallinnassa. Näitä punaneniä on alkanu tulla mökeiltä meille morjenstelemaan vuosi vuodelta enemmän. Viikonloput vieneet veronsa.
Mun mies on mukavan ja luotetun miehen maineessa, jaksaa kuunnella heitä (ja onhan tuo mukava).oottekste jotai entisii tenunenii vai miks ne just teille tulee moikkaamaan?