Naisella seksisuhde yli 100 miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja Mieskysyy80
  • Ensimmäinen viesti
mies1harm.
Seksiä voi harrastaa ilman lasten saamista. Tervetuloa nykyaikaan.
Kyllä se silti jotain indikoi.

Ja nähdäkseni meidänkin kulttuuri on menossa kovaa kyytiä siihen, että masturbointi kasvaa ja heteroseksi vähenee, niin suhteissa kuin muutenkin. Kenties miehillä enemmän. Mutt tämänkin lehden tilaajista muistaakseni melkein puolet ei ollut harrastanut seksiä toisen kanssa vuoteen.
 
urgh
Esittävätkö he, että seksielämä on miehillä kasvussa? Vaikea uskoa sitä. Suomalaisten syntyvyys on ollut viimeiset 20 vuotta laskussa ja erityisen vahvasti 2010-luvulla.
Okei, eli et siis ollut lukenut (kuten arvelinkin), vaan heitit arviosi hatusta. Mitä tarkoitat seksielämän kasvulla? Mitä tekemistä syntyvyydellä ja seksielämän vilkkaudella on nykyisen kaltaisten ehkäisyvälineiden aikana? Lisäksi syntyvyys (mahdatkohan edes ymmärtää, mitä tällä tarkoitetaan?) on ollut Suomessa 1970-luvun notkahduksen jälkeen nousussa, hiukan sahaavassa, mutta kuitenkin.

Enivei, Kontula ja Haavio-Mannila eivät esitä kokemattomien miesten (tai naistenkaan) määrän olevan kasvussa.
 
mies1harm.
Okei, eli et siis ollut lukenut (kuten arvelinkin), vaan heitit arviosi hatusta. Mitä tarkoitat seksielämän kasvulla? Mitä tekemistä syntyvyydellä ja seksielämän vilkkaudella on nykyisen kaltaisten ehkäisyvälineiden aikana? Lisäksi syntyvyys (mahdatkohan edes ymmärtää, mitä tällä tarkoitetaan?) on ollut Suomessa 1970-luvun notkahduksen jälkeen nousussa, hiukan sahaavassa, mutta kuitenkin.

Enivei, Kontula ja Haavio-Mannila eivät esitä kokemattomien miesten (tai naistenkaan) määrän olevan kasvussa.
Mutta kokemattomuuden kasvu on täysin luonnollinen seuraus siitä, että seksin merkitys elämässä laskee, jonka he ovat osoittaneet. Aika ilmeistä. Jos karkin syönnin tärkeys tai karkinsyönnin määrä laskee, myös reiättömiä suita on enemmän. Sitä paitsi minäkin tunnen kokemattomia kolmikymppisiä miehiä.

Syntyvyys on ollut kylläkin laskussa vähintään 17 viime vuotta: http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
 
urgh
Mutta kokemattomuuden kasvu on täysin luonnollinen seuraus siitä, että seksin merkitys elämässä laskee, jonka he ovat osoittaneet. Aika ilmeistä. Jos karkin syönnin tärkeys tai karkinsyönnin määrä laskee, myös reiättömiä suita on enemmän. Sitä paitsi minäkin tunnen kokemattomia kolmikymppisiä miehiä.

Syntyvyys on ollut kylläkin laskussa vähintään 17 viime vuotta: http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
Jos karkin kokonaiskulutus laskee, niin ethän sinä siitä voi päätellä, että koskaan karkkia maistamattomien osuus olisi kasvussa.

Sekoitat nyt syntyneiden määrän ja syntyvyyden keskenään. Eli olet vielä enemmän pihalla kuin aluksi arvioin.
 
yliopistosta
Mä en löydä netistä nyt linkkejä tähän hätään, mutta mitä olen lukenut, niin myös kokemattomia ikisinkkujen määrä on selvästi kasvanut 40 vuodessa! No yksi läytyi:

"Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

Erityisen huolissaan Laasanen on miehistä, sillä sekä seksi- että parisuhdemarkkinoilla valta on tutkijan mukaan naisilla.

– ?Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää.

Tutkijan mielestä on helppo sanoa, että kyse on henkilökohtaisesta ongelmasta – että ainahan on ollut miehiä, jotka eivät saa naista.

Mutta jos tämä joukko edelleen kasvaa, ongelma on nähtävä myös yhteiskunnalliseksi, Laasanen sanoo.

Hänen mukaansa suhdemarkkinoilta ulosjääminen lisää riskiä syrjäytyä ja vetäytyä myös muuten. Kun yksi merkittävä perustarve ei täyty, mies voi helposti ajatella, ettei hän onnistu muillakaan elämänalueilla. Se lisää paitsi yksinäisyyttä, myös päihteiden käytön riskiä, Laasanen muistuttaa."

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasanen
 
mies1harm.
Jos karkin kokonaiskulutus laskee, niin ethän sinä siitä voi päätellä, että koskaan karkkia maistamattomien osuus olisi kasvussa.

Sekoitat nyt syntyneiden määrän ja syntyvyyden keskenään. Eli olet vielä enemmän pihalla kuin aluksi arvioin.
Kyllä se tuntuu ilmeiseltä silloin, jos siihen lisää karkin tärkeyden laskun.

No otetaan vaikka tupakka: kokonaiskulutus laskee, samoin tupakoinnista tulee vähemmän tärkeä/merkityksellinen symboli/riitti nuorisolle. On selvää, että myös täysin tupakoimattomien osuus kasvaa.

Ei vittu mitä saivartelua, ootkohan joku isämiehen altteri, tyylisi on samanlainen ;) Syntyneiden määrässä JA syntyvyydessä suunta on alaspäin vuodesta 1995.

"Suomessa syntyy vuosittain noin 60000 lasta. Syntyneiden lasten määrän lisäksi usein ilmoitetaan kokonaishedelmällisyysluku, joka kuvaa syntyvyyden kehitystä paremmin kuin syntyneiden lasten määrä, koska se ottaa huomioon mm. synnyttävien naisikäluokkien määrän muutoksen."

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
 
urgh
Mä en löydä netistä nyt linkkejä tähän hätään, mutta mitä olen lukenut, niin myös kokemattomia ikisinkkujen määrä on selvästi kasvanut 40 vuodessa! No yksi läytyi:

"Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.
Laasanen mainittu! :LOL: Syön kilon paskaa, jos nimimerkki "yliopistosta" viittaa ko. henkilön työpaikkaan. :D
 
pohtija
Ei voi välttyä siltä ajatukselta, että jos naiset etsii parasta A-luokkaa, joka määritteenä on sitä, mitä yhteiskunta on heille tuputtanut (= laiha, koulutettu, hyvännäköinen, menestyvä), niin onko tämä vain uudenlainen tapa toteuttaa eugeniikkaa, ts. rotujalostusta? Tällä tavoin lihavuus, rumannäköisyys, stressiä sietämättömät yksilöt huonoine geeneineen häviää ihmisten geenipoolista. Hitler katseli silmiä, pään muotoa ja korvanlehtiä. Naiset katsovat mahaa, munaa ja lompakkoa. Eipä tuossa hirveästi eroa ole.
 
täh?
Mutta kokemattomuuden kasvu on täysin luonnollinen seuraus siitä, että seksin merkitys elämässä laskee, jonka he ovat osoittaneet. Aika ilmeistä. Jos karkin syönnin tärkeys tai karkinsyönnin määrä laskee, myös reiättömiä suita on enemmän. Sitä paitsi minäkin tunnen kokemattomia kolmikymppisiä miehiä.

Syntyvyys on ollut kylläkin laskussa vähintään 17 viime vuotta: http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
Mamut ovat tulleet nostamaan Suomen syntyvyystilastoja. Voidaanko tästä siis vetää johtopäätös, että somalit ovat melkoisia horoja ja kuppakeppejä ja valtavan kokeneita seksin saralla?
 
vierailija
Olen tapaillut yhtä naista muutaman kuukauden ja viihdyn hänen seurassaan liiankin hyvin. Seksi on mahtavaa ja tottakai se vähän sokaiseekin. Kuitenkin tullut juttua aikaisemmista suhteista, niin nainen maininnut että aika villiä elämää elänyt. Seksikumppaneita on yli 100! Naisen ikä on 32v.

Siis oikeesti en halua olla sovinisti, mutta toi vaan tuntuu jotenkin... liika on aina liikaa. En mä mitään neitsyttä edes haluaisi, mutta jotenkin tuntuu, että jos on sadan kanssa sekstannut tohon ikään (ottaen huomioon että 10 vuotta seurustellutkin), niin... noh onhan se nyt jo yli kevytkenkäistä.

Emmä nyt usko, että naisetkaan pitäis miehelle meriittinä sitä, että olis sata seksikumppania. Tosin naiselle yleensä ne 100 on helpompi hankkia...

Ittellä seksikumppaneita on 34 vuoden ikään ehtinyt tulla 15 ja seurustelullut olen ikävuosina 18-34 noin puolet. Ei ole tarkoitus rikkoa edes tuota 20 lukemaa, että tosimiellellä ollaan kehissä.
Mulla oli yli 100 jo 22 vuotiaana
 
vierailija
Tyttöystäväni pannut yli 200 miehen kanssa ennen minua. Yli 150 miehen kanssa jo 20 vuotiaana. Mukaanlukien tummaihoisia ja ulkomaalaisia. Itse olen ollut noin 5 suomalaisen naisen kassa. Pidän tyttöystävästä tosi paljon, melkein rakastan. Mutta miten voin ottaa neekerihuoran vaimoksi? kaikkihan nauraisi minulle. Pelkään että kadulla tulee vastaan lihava neekeri ja sanoo hehheh, oonki pannu vaimoasi. Niitä tekoja ei saa tekemättömiksi! Kun tyttöystävän kanssa sitten rakastellaan, ni neekerisperma ällöttää, kun tiedän, että ne mällää aina sisään - en voi nauttia seksistä täysillä, kun ällöttää tyttöystäväni aikaisemmat neekeri- ja muut horoilut liikaa. En pysty antamaan anteeksi tyttöystävälleni niitä tekoja, vaikka pidänkin hänestä! Onko pakko jättää hänet? Help!
 
r0s
Tyttöystäväni pannut yli 200 miehen kanssa ennen minua. Yli 150 miehen kanssa jo 20 vuotiaana. Mukaanlukien tummaihoisia ja ulkomaalaisia. Itse olen ollut noin 5 suomalaisen naisen kassa. Pidän tyttöystävästä tosi paljon, melkein rakastan. Mutta miten voin ottaa neekerihuoran vaimoksi? kaikkihan nauraisi minulle. Pelkään että kadulla tulee vastaan lihava neekeri ja sanoo hehheh, oonki pannu vaimoasi. Niitä tekoja ei saa tekemättömiksi! Kun tyttöystävän kanssa sitten rakastellaan, ni neekerisperma ällöttää, kun tiedän, että ne mällää aina sisään - en voi nauttia seksistä täysillä, kun ällöttää tyttöystäväni aikaisemmat neekeri- ja muut horoilut liikaa. En pysty antamaan anteeksi tyttöystävälleni niitä tekoja, vaikka pidänkin hänestä! Onko pakko jättää hänet? Help!
Sulle voisin suositella pumpattavaa. Kun et sä -ihan oikeasti- ansaitse naista alkuunkaan.
 
Jos nainen on viriili ja haluaa seksiä ja sitä rakastaa, niin miksi ei sitä hänelle suotaisi. Jos hän ei halua sitoutua, vaan tutustua useampaankin mieheen, niin siitä vaan. Ajatellaan vaikka, että vuodessa on viisi eri kumppania, niin kymmenessä vuodessa se on viisikymmentä kokemusta. Jos nainen on alkanut vaikka 19-vuotiaana ja jatkanut samalla tahdilla kunnes täyttää 40 vuotta, niin siinä on sitten jo 105 kumppania. Ei se niin järkyttävää ole. Monella voi vuodessa olla enempikin kuin viisi kokemusta. Tunnustan hurjassa iässä ollessani olleeni kolmen vuoden aikana yhdeksäntoista eri miehen kanssa ihan sillälailla. Ei sitä siitä enää jatkunut. Harveni ja harveni kunnes jämähti kahteen buddyyn.
 
vierailija
Jos nainen on viriili ja haluaa seksiä ja sitä rakastaa, niin miksi ei sitä hänelle suotaisi. Jos hän ei halua sitoutua, vaan tutustua useampaankin mieheen, niin siitä vaan. Ajatellaan vaikka, että vuodessa on viisi eri kumppania, niin kymmenessä vuodessa se on viisikymmentä kokemusta. Jos nainen on alkanut vaikka 19-vuotiaana ja jatkanut samalla tahdilla kunnes täyttää 40 vuotta, niin siinä on sitten jo 105 kumppania. Ei se niin järkyttävää ole. Monella voi vuodessa olla enempikin kuin viisi kokemusta. Tunnustan hurjassa iässä ollessani olleeni kolmen vuoden aikana yhdeksäntoista eri miehen kanssa ihan sillälailla. Ei sitä siitä enää jatkunut. Harveni ja harveni kunnes jämähti kahteen buddyyn.
Luitko edes huolellisesti tekstini? 150 ukkoa 20-vuotiaana. Mukaanlukien somppuja ja neekereitä! ihan vähän enemmän kuin itse mainitsit. Seksielämän hän aloitti jo 14-vuotiaana. Nyt hän on 26. Olin vakavissani parisuhteemme suhteen. Nyt tunne on kuin söisi roskiksesta. Olen pettynyt hänen menneisyyteen ja nyt myös häneen. En voi ihan periaatteen vuoksi ottaa häntä vaimoksi, vaikka rakastankin häntä. Se vastenmielinen tunne on nyt koko ajan ajatuksissani. Nainen on saastuttanut itsensä neekerispermalla! ..sitä myötä emme voi perustaa perhettä eikä olla yhdessä. En halua että minua osoitellaan sormella ja nauretaan kun olen ottanut neekerihuoran vaimokseni!
 
vierailija
Pystyispä itekki tuollaisiin suorituksiin. Ikää 33 ja 4 kanssa ollut. Toki seurustellutkin yli 14 vuotta. Mutta ei vaan pysty mihinkään yhden illan juttuihin ventovieraan kanssa. Ja välillä jos tuntuu että pystyisi niin ei oikein löydy seksiseuraa kun kaikilla naisilla lukee senssipalstoilla että ei yhdenillanjuttuja.

-mies
 

Yhteistyössä