Et ehkä niissä tilaisuuksissa ja juhlissa tiennyt tarvitsevasi.En ole koskaan tarvinnut jakkupukua.
Et ehkä niissä tilaisuuksissa ja juhlissa tiennyt tarvitsevasi.En ole koskaan tarvinnut jakkupukua.
Aa, ok. Mut sun kohdalla pitäisi puhua, että mitä laittaISIT päälle jos tulisi vaikka kutsu 50-vuotisjuhliin, häihin jne.Mulla ei ole. Koulun juhlat on ainoita juhlia missä olen ollut.
Mä en puutu toisten pukeutumiseen.Sinussa on semmoinen piilevä kapinahenki. Olitko jo nuorena semmoinen oma pieni jääräpää? Eihän se sinusta huonoa tee, mutta löysää hieman katsantokantaasi. Jo näitten nuortenkin takia jotka parhainta päälleen panivat.
Ei ole koskaan tullut eikä tule.Aa, ok. Mut sun kohdalla pitäisi puhua, että mitä laittaISIT päälle jos tulisi vaikka kutsu 50-vuotisjuhliin, häihin jne.
Mistä tiedät?Ei ole koskaan tullut eikä tule.
SPRUITSSS!!!Nimenomaan. Ja sellaiseen setämies tekee mielellään tarpeensa. Se tunne, kun lasti lähtee alla makaavan nuoren neidon sisään ja omat silmät melkein muljahtavat ympäri nautinnosta, aaah!
SPRUITSSS!!!Nimenomaan. Ja sellaiseen setämies tekee mielellään tarpeensa. Se tunne, kun lasti lähtee alla makaavan nuoren neidon sisään ja omat silmät melkein muljahtavat ympäri nautinnosta, aaah!
Ei ole ketään sellaista jonka juhliin mennä juhlavaatteissa.Mistä tiedät?
Ajatteletko joka asiassa oman mielen mukaan, vaikka siten että söisit porukalla jossain ravintolassa kuin porsas, röyhtisit ja maiskuttaisit kovaan ääneen? Kaadatko vaikka ruokalassa/huoltsikalla keittolautasellisen suoraan kurkkuusi, käyttämättä lusikkaa?Minusta jokainen elää omalla tavallaan. Siihen ei tarvitse puuttua.
No just.. älä nyt liioittele.Ajatteletko joka asiassa oman mielen mukaan, vaikka siten että söisit porukalla jossain ravintolassa kuin porsas, röyhtisit ja maiskuttaisit kovaan ääneen?
Koska sekään ei satuta ketään.
Jos joku pitää juhlat ja vieras tulee jossain työhaalarissa paikalle, niin se on voi olla viesti kutsujalle, että kutsuttu ei välitä niistä juhlista/kutsujasta, just ja just vaivautuu sorvin äärestä tulemaan.
Sähän käyt suihkussakin farkut jalassa, joten sinä saat olla poikkeusEn ole koskaan tarvinnut jakkupukua.
Vaikka on farkut kesät talvet niin ei ny sentään suihkussa.Sähän käyt suihkussakin farkut jalassa, joten sinä saat olla poikkeus
Minäpä olen. Jotain venytystä operoin silloin.Vaikka on farkut kesät talvet niin ei ny sentään suihkussa.
Kaunis ja muodokas nainen näyttää parhaimmalta tiukoissa farkuissa ja t-paidassa.
Kyllä harmaa on oikeassa tällä kertaa. Farkkupeppu on paras peppu.
Mutta mitä se tähän ketjuun liittyy?Kyllä harmaa on oikeassa tällä kertaa. Farkkupeppu on paras peppu.
Yhtä paljon kuin farkut liittyvät kevätjuhlapukeutumiseenMutta mitä se tähän ketjuun liittyy?
Mitä järkeä on ostaa vaate jota ei koskaan käytä muualla kuin koulun kevätjuhlassa?Yhtä paljon kuin farkut liittyvät kevätjuhlapukeutumiseen
En tiedä, kyllä kai muihinkin juhliin voi käyttää. Miehenä on helppoa, aina vaan puku päälle juhliinMitä järkeä on ostaa vaate jota ei koskaan käytä muualla kuin koulun kevätjuhlassa?
Ei ole ollut mitään juhlia.En tiedä, kyllä kai muihinkin juhliin voi käyttää. Miehenä on helppoa, aina vaan puku päälle juhliin
Varmasti sulle joskus tulee kutsu häihin, hautajaisiin, ristiäisiin, lakkiaisiin..Ei ole koskaan tullut eikä tule.
Esim.jos käy syömässä muuallakin kuin hesessä/pizzeriassa?Mitä järkeä on ostaa vaate jota ei koskaan käytä muualla kuin koulun kevätjuhlassa?
Tulee mun vanhempien tai sisarusten hautajaisiin.Varmasti sulle joskus tulee kutsu häihin, hautajaisiin, ristiäisiin, lakkiaisiin..