Kevätjuhlissa mekot valloillaan

  • Viestiketjun aloittaja Buumanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä tästä asiasta pitää pystyä puhumaan raivostumatta. Jos täällä pari ihmistä raivoaa jatkuvasti niin tänne uskalla tulla kommentoimaan. (y)

Tiesitkö muuten, että kukkakuviot ja röyhelöt ovat tämän kesän muotivaatteita? Ehkä niitä näkee nyt enemmän naisten päällä kuin aiemmin. :love:
No pitää joo mutta heti keskusteluun tulee kommentteja p e D a ri h o m ö jne...
 
vierailijanne
Itse olet. Vaikka tiedän kyllä monta miestä, jotka eivät ole homoja, eivätkä silti kiimaile nuorten perässä arvostelemassa näiden pukeutumista. Siitäs sait.
Kuules nyt nutturapää. Jos vaan katsoo ja ihailee kaunista tyttöä, niin se ei ole sitä mitä sinä luulet. Kuolaamista.

Ne on vaan naiset kun arvostelee tyttöjen pukeutumista, miehet keskittyy katsomaan ja ihailemaan kauneutta. Kuten taidetta tai luontoa katsotaan!
 
vierailija
mun huomion vei itse asiassa opettajien ja avustajien mekot.
Yli 40 v. ja mekon helma oli liian lyhyt eli n. polven yläpuolella 20 cm. Sitten oli tukevilla opettajilla nilkkapituisia hameita ja siihen takki/neule ja näyttivät liikkuvilta teltoilta.
 
vierailija
Kuules nyt nutturapää. Jos vaan katsoo ja ihailee kaunista tyttöä, niin se ei ole sitä mitä sinä luulet. Kuolaamista.

Ne on vaan naiset kun arvostelee tyttöjen pukeutumista, miehet keskittyy katsomaan ja ihailemaan kauneutta. Kuten taidetta tai luontoa katsotaan!
Kuule pidä ihan vaan silmät ittelläs, ei imartele mua yhtään, vaan ÄLLÖTTÄÄ, miten vaikee sun on nyt käsittää tätä juttua?
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
löysää nyt körttiläishuiviasi

sua ällöttää, mene oksentamaan siitä :cautious:

normaalit ja terveet miehet ihailee naiskauneutta *) :love:

:sneaky:
Siinä se onkin, ne kattelee mua, ja mua ÄLLÖTTÄÄ. Pidä helvtti ne nelikymmpiset vanhat silmät omalla puolella äläkä pakota mua oksentaan sun käytöstä!
Normaalit miehet ei "ihaile" omia tyttöjään fudin peda.
 
vierailija
Minä aion kulkea kesän Marimekon ihanissa unikkokuvioisissa mekoissa ja tukevissa sandaaleissa. Uusi räväkkä ja värikäs kampaus tulossa myös hiuksiin kesän kunniaksi ;)
 

Yhteistyössä