Etätyö ja videopalaverit

Olen pari päivää alkuviikosta kotona etätöissä. Meillä on aina manantaisin nk. maanantaipalaveri ja me, jotka satumme olemaan kotioloissa olemme yhteydessä videoitse. On hymyilyttänyt kun olen ajatellut, mitenhän naama venähtäisi jos näkisivät miten olen pukeutunut. Paita tai pusero nyt on päällä, sillä videoruudulla ei näy kuin ylävartalo. Sitten minulla ei ole kuin pikkarit, jos aina nekään ja Ainot jalassa. Saattaa olla muitakin osallistujia samoilla konsteilla, mutta enpä ole mitään huomannut. Mitähän jos joskus nousisi seisomaan läppärin eteen, hetkeksi vaan.
 
Muutamat vodeokokoukset käyty näin korona-aikaan. Itse kyllä työpaikalla, mutta iso osa omilla kulmillaan. Olen itsekseni funtsinut, että mahtaako naisväellä tosiaan olla täysi pukuarsenaali päällään, tai edes kellään. Jos itse olisin kotona ja videokokous meneillään, niin melko varmasti olisin shortseissa tai kalsareissa. Yläosa vaan korrektina ja parta ajeltuna.
 
vierailija
Muutamat vodeokokoukset käyty näin korona-aikaan. Itse kyllä työpaikalla, mutta iso osa omilla kulmillaan. Olen itsekseni funtsinut, että mahtaako naisväellä tosiaan olla täysi pukuarsenaali päällään, tai edes kellään. Jos itse olisin kotona ja videokokous meneillään, niin melko varmasti olisin shortseissa tai kalsareissa. Yläosa vaan korrektina ja parta ajeltuna.
Oke, toi on pelottavaa, jos mietit, onko naisilla housut jalassa.
 
Tykkään
Muutaman palaverin olen jo kotioloissa läpikäynyt. Minusta ihan kivaa ja helppoa. Ei tosiaan tarvitse panostaa täydelliseen pukeutumiseen, kunhan näkyvä osa on kuten pitää. Muistaa kammata itsensä ja punata huulet. Vyötäröstä alas vaikka paljaana. Siihen en ole tohtinut.
 

Yhteistyössä