Hakutulokset

1. Palaas

Oletko tylsän seksielämän vanki?

Tylsää seksiä ei ole olemassakaan. Oma vika jos on. Ja jos on, niin humputtelemaan vaan. Siitä se korjaantuu.
  2. Palaas

Kumpaa nainen haluaa mieluiten?

Kai se tutumpi vieras sängyssä turvallisempi on. Voihan sen sitten vaihtaa jos oma mieskin siihen suosiollinen on. Jatkoa vaan! Kaksi miestä aina parempi kuin yksi keskiverto.
  3. Palaas

Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

Onnekas Jani22:n vaimo jolla mahdollisuus kahden miehen palvelukseen. Jos olisi niin, että yksi mies käyttäisi kahta naista, niin siinä jäisi naisen tyydyttäminen puolitiehen. Niin se vaan on. Aina ei edes yksi mies siihen pysty.
  4. Palaas

Pitäisiköhän taas aikuistua

Olen huomannut, että jos vilunvärähdys tulee, niin auttaa kun nappaa kaapista pipon päähänsä, niin taas sujuu nakuilu. Sapaa harrastaa tuo perässä haahuilija myös. Jos sattuu muita kotona olemaan, niin silloin ainakin kylpytakki on hyväksi.
  5. Palaas

Olen töissä, mutta olen iltauninen ja herään ajoissa. Siksi ehdin aamuaskaroida nakuna. Nämä kommentinpätkät laadin pikapikaa ihan työajalla (mikä nyt ei ole oiken korrektia, mutta niin ne muutkin).
  6. Palaas

Kuuman kesän jälkeen sitä vieläkin keikkuu nakupellenä kotioloissa. Nythän on syksy. Pitäisi kai jotain verhoa aamuisin päällensä vetää kun aamuaskareihin alkaa. Yöt ovat vuosia menneet nakuna, mutta päivä vaatisi verhoilua. Paitsi siis kesä, -ja kotioloissa.
  7. Palaas

se tunne kun kävelet naapurin kokovartalopeilin ohi

Ohi vaan rennosti ja vatsaa kiristämällä. No problem.
  8. Palaas

OMG! eka yö uuden miesystävän luona shokki tuli...

Onhan se vähän outoa, mutta jos saa siitä kiksejä, niin aika ymmärrettävää. Aikoinani yllätyin hurjassa elämässäni kun illan saaliilta tipautin housut alas, niin alla ei ollutkaan muuta kuin se heiluva.
  9. Palaas

Onko teillä anaalihelmiä?

Ihan uutta. Juuri kun alkoi sisäistämään sen, että sitä kristallihuumetta voi panna pyllyyn (laulajan kertoman mukaa). Nyt sitten helmiä. Mitä jos yllättää ilmavaiva, niin silloin rapisee kuin haulikon ammus.
  10. Palaas

Onko teillä anaalihelmiä?

Ja mitä ne on? Vaikka jonkinlaisena asiantuntijana omituisuuksiin itseni pidänkin, niin outoja helmet ovat.
  11. Palaas

Mikä vapauden tunne!

Pientä pelkoa on aina kun istuu ja vuoroaan hammaslääkärille odottaa. Käynnin jälkeen tulee aina todettua, että voi miten helppoa taas oli. Minulla ei koskaan ole sattunut tai muuta pelottavaa tapahtunut. Kaikista inhottavinta on vaan se, kun suuhygienisti rapsuttelee hampaanvälejä. Ei se satu...
  12. Palaas

Pitäisikö sheivata vaikka äijä olenkin

Minun yksi sukulaispapparainen joutui käväisemään terveyskeskuksessa yhden viheliäsen hirvikärpäsen takia. Kuten yleistä on, että vanhemmiten herroilla kasvaa korviin karvapuskat ja sinne yksi otus oli kömpinyt. Kotona sitä ei pois saatu vaan piti ammatti-ihmisten käsittelyyn mennä...
  13. Palaas

Voi voi sentään

Syksykin on kiva ja nätti. Alkusyksy ainakin. Kirkkaat ja kuulaat päivät. Sitten kun alkaa syksyn sateet on ihana kävellä kaupungilla kun kadut kiiltää ja lehdet litistyvät kumppareiden alla. Valot välkehtii kaduilla ja on syksy. Se oikea.
  14. Palaas

En nähnyt viime yönä mitään unta

Minäpä näin. En vaan muista mitä. Heräsin siihen, että istuin sängyn reunalla ja ihmettelin, että mitäs nyt. Hikisenä ja kiihdyksissä. Ei siten miten luulisi, mutta kiihdyksissä jostain kuitenkin.
  15. Palaas

Kohta se loppuu nakuna kekkulointi

En varmaan ikini ole ollut näin paljon kotona nakuna kuin tänä kesänä. Töistä tai muualta kotiin tultua, niin kyllä kaikki lähti. Kuuma on ollut sisälläkin, mutta ihanaa viiletellä vaatteitta. Taitaa vaan kohta tämäkin ilo loppua, mutta ainakin tänään vielä. Kissa hieman aluksi ihmetteli emännän...
  16. Palaas

Töissä, ja iski halu

Kyllä se niin on, että jos töissä iskee kova panohalu, niin ei silloin ole kovin kiinni siinä työtehtävässä joka pitäisi hoitua. Mutta niinhän se on, kyllä itse kullekin semmoiset vibrat joskus tulee. Kuten edellä on ehdotettu, niin vessareissu on ainoa ratkaisu. Olen takuuvarma siitä, että...
  17. Palaas

Kysymys naisille

Tuntuu kyllä. Oikein hyvän orgasmin kun kokee, niin säkenöi vatsanpohjasta nivusia myöden ihan pyllyyn asti. Tuntuu jopa rinnoissakin. Ihanaahan se on.
  18. Palaas

Äitini uusi mies suuteli

Ihastuminen on kamala asia, mutta niin ihanaa. Rakastumienkaan ei sille vedä vertoja. Ihastumisessa on intohimoa, halua ja jopa riettautta. Siksi se on ihanaa. Ymmärrän ap:n tilanteen. Oli provo tai ei. Aikamoinen myllerrys kummenkin. Mutta on se äitikin tärkeä, joten jos sen ihastumisen...
  19. Palaas

Liruttelin häpeämättä

Miksi "sick"? Tuossa ei ole mitään hävettävää. Sitä on kaikki tehneet ja moni tekee sen päivittäin. Samoilla huuhteluvesillä kuin suihkukin lattiakaivon kautta viemäristöön. Ei ole minullekaan vieras asia.
  20. Palaas

Joko ekaluokkalaisen reppu on ostettu?

Kaupungilla näkyi pieniä vipeltäjiä uuden uutukaiset reput selässä. Naama loisti ja äiti tai isä tai molemmat katsoivat ekaluokkalaistaan ylpeyttä katseessaan. :) Onnistunut ostos ja ihan varmaan askeleet olivat kohti Heseä tai Mäkkäriä.

Yhteistyössä