Mulla on suuret määrät tallustelijoita kyseisellä alueella, ovat kuitenkin onneksi paljon pienempiä kuin hirvikärpäset.Syy tämä. Eilen olin sienimetsässä ja hirvikärpäsiä niin helkkaristi. Kotona sitten ylenpalttinen ja vaahtoisa suihku, mutta tänään aamulla heräsin omituiseen tassutteluun vatsanpohjassani. Siellä karvoissa vaelteli yksi sinnikäs sankari. No henki siltä lähti.
Huh- luin että mälläys...Kiusallinen elukka on. Minulla kerran tassutteli yövieras tyynyllä kun aamulla heräsin. Arvatkaa vain, alkoiko pää kutisemaan ja samalla jumalaton lakanoiden ja täkkien mylläys. Vielä illalla piti tarkasti tarkistaa ennen kuin sänkyyn ryömin.
Vittu kun sä olet fiksu!Eräällä entisellä tuttavallani oli perskärpänen.
Ja sen kärpäsen nimi oli Kankinen.Vittu kun sä olet fiksu!
Kannibalismia?Jos siltä tuntuu, naisen näkökulmasta voisin kysyä että söisitkö sinä karvaista piirakkaa, jos et niin miksi tarjoilisit karvakauluksista lenkkimakkaraa.
Tämä on ollut hyvä ohje monelle miehelle ja naiselle.
Jos tästä puhutaan niin yhtälailla voisin todeta, että avaimenreikään on joskus vaikea osua kerralla kun siinä ei ole karvoja.Jos siltä tuntuu, naisen näkökulmasta voisin kysyä että söisitkö sinä karvaista piirakkaa, jos et niin miksi tarjoilisit karvakauluksista lenkkimakkaraa.
Tämä on ollut hyvä ohje monelle miehelle ja naiselle.