Hakutulokset

  1. P

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moikka ja tsemppiä kaikille tähän alkuun😊 Minä voisin mielellään kans tulla Facebookin syyskuisten ryhmään. Nyt menossa 8+2 ja la 2.9. Iän ja taustan ja alun vuotojen vuoksi koetan suhtautua vielä varovaisesti, mutta tietysti kovasti toivoen parasta. Ultrassa löytyi syke perjantaina...
  2. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Katti75 Joo, testipäivä oli kaksi viikkoa siirrosta. Niimpä, toivottavasti sitten. Kuulostaakin järkevältä, että sinulta on mitattu progestroni. Jossain päin sitä annetaan tosi pitkälle jos odottavalla ikää. Koita nauttia, viikot menevät nopeasti!
  3. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nega tuli testistä, phuuh. Lahjasoluilla eka siirto ja ompa pettymys. Saatiin vain 2 alkiota, toinen pakkassiirto sitten syksyllä. On tuo testiin peittyminen syvältä…
  4. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Silmu75 tsemppiä sinullekin! Minullakin oli viime maanantaina siirto. Tähän asti onnistunut ajattelemaan ja puuhastelemaan sitä ja tuota, mutta nyt alkaa stressata kun maanantaina testipäivä
  5. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Katti75 oi, paljon tsemppiä sinne Pitkästä aikaa tulin lukemaan tätä, ja muutamat ”tutut” täällä :) Peppistiina piti taukoa koko hommasta. Olisi vielä ollut tilanne että olisi voitu omilla soluilla ivf vetää. Kuitenkin tuli päätettyä lähteä lahjahoitoon. Nyt sitten piinapäiviä tässä vietän...
  6. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    .@Hulbertiina, minutkin voi lisätä kunhan jaksat: 45 tuli, 3. (on 1 + 1 pikku enkeli), aloitus 11/2019. IVF omat. Haaveilin tästä pitkään, mutta nyt sitten vasta liikkeellä. Kiitos Marmeladia. Aikamoinen vuoristorata... Tämä siirto vahvistuu huomenna negaksi, tietää jo. Jostain sitten pitäisi...
  7. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Moikka! Minä palailen tänne, 45 ja vielä uskalsin yrittää. Olen lueskellut välillä kuulumisianne. Viikko sitten oli siirto, ja nyt sitten tosiaan piinailua lähipäivinä.
  8. P

    Lokakuiset 2020

    Kiitos
  9. P

    Lokakuiset 2020

    Poistunut, kävi huonosti
  10. P

    40+ so what wol.13

    Moi kaikki! Kylläpä näköjään muutkin pähkäilee muuttunutta kiertoa. Itse en aikaisempien vuosien aikana ole mitään mittaillut. Nyt tänä keväänä kyllä huomannut, että ei mitenkään tosi ennustettava tuo ovispäivä ole vaikka pari viivaa tulikin. Joten toivoa on, mutta epävarmuutta jo myös. No...
  11. P

    40+ so what wol.13

    Moi kaikille! Kirsillevauva siis se itsellinen on sellainen termi, ei kovin tunnettu kylläkään. Minulla on lapsi. Aamuska kiitos tsempistä! Tullut odotettua liika kauan ja nyt on vielä viimeiset ajat edes yrittää. Juu kyllä minäkin uskon että teknisesti IVF:stä selviäisi vaikka ei helppoa...
  12. P

    40+ so what wol.13

    Moi Aamuska. No minäkin olen kuulostellut samaa että se onnistumine laskee romahtaen jossain vaiheessa. Sinua pikkuisen olen vanhempi joten kiire yrittää edes. IVF ensin kauhistutti mutta kesäksi ajattelin, tykkään niin paljon lapsista että yritän.
  13. P

    40+ so what wol.13

    Moikka Virkki ja kaikki, Minulla on kova into tähän, mutta tosiaan kiire tuli jo. Viime syksynä mitattiin arvot ja kaikki sikäli ok, en tiedä miten nyt. Joku miettikin mitenkä nopeasti ne voi romahtaa. Ja ihan siis itsellisenä lähtisin etenee tässä tilanteessa. Kiiinnostavaa lueskella näitä ja...
  14. P

    40+ so what wol.13

    Moi Aamuska. Olen ikäryhmässä, täällä olinkin, mutta välillä poissa ja hiljaisia laiteltu sivuun, joka onkin välillä ok. Hoitoja en ole saanut.
  15. P

    40+ so what wol.13

    Moi taas pitkästä aikaa...Näköjään palasin vielä tänne katselemaan. Onneksi edistystä osalla tapahtunut! Onkohan Putsku tai muita itsekseen meneviä vielä paikalla?
  16. P

    40+ so what wol.13

    Moi, Täällä ei nyt näytä kovin hyvin sujuvan useimmilla. Onneksi plussanneet antaa välillä tsemppiä. Kyllähän heihin kesän mittaan siirtyy taasen jotkut! Täältä on kyllä oikeasti kannustavaa lukea päivityksiä jo sikäli, että huomaa muidenkin miettivän samanlaisia juttuja. Että en sitten ainoa...
  17. P

    40+ so what wol.13

    Moi! Jimima näyttää esimerkkiä hyvä Muuten oli paljon harmillista luettavaa pitkästä aikaa Putsku älä luovuta, tavalla tai toisella menet! Ja muille kanssa tsemppiä on aikamoista vuoristorataa välillä tämä palsta. Täällä sarjassa toivossa on hyvä elää. Nyt kyllä jo muutakin haluisi ku ei...
  18. P

    40+ so what wol.13

    Moi taas. Luppanalle jaksamista! Voi että voi olla rasittavaa. Kiitos kun Roxanne ja Camelianna kerrotte kuulumisia, se on tsemppausta muillekin. Täällä mennyt pari viikkoa työn touhussa. Pitäisi nyt taas muistaa että se työ on vaan yksi osa elämää ja keskittyä nyt muuhunkin. Toivoa pideltävä...
  19. P

    40+ so what wol.13

    Moi! Voi että Putsku, varmaan harmittaa. Nyt ei kuitenkaan kannata luovuttaa vaan kerätä vaan voimia. Ja nuo sinun päivitykset kyllä teki sen et seuraan tosiaan perässä jos ei selkene tää tilanne kesään mennessä. Joo täytyy joku luotettu juttukamu sitten miettiä.. Nuppu, kuulostaa lupaavalta...
  20. P

    40+ so what wol.13

    Moi! Täällä kp 1 ja sillä tilanteella nyt, että seuraan ThePutskua luultavasti kesällä..kalenteriin jo merkattu etten jänistä. Putskulle tsemppiä! Siitä piikkikammosta en malta olla kysymättä että voisiko silloin tarvittaessa saada jotain rentouttavaa. Toisaalta tärkeintä nyt, että jatka vaan...

Yhteistyössä