Kyllä mä luulen, että tässä ehtii vaikka minkälaista "oiretta" vielä tulemaan ja kokemaan. Mä kyllä ennemmin vähän palelen, kuin että kuuma olis. Mutta joo, tuo väsymys. Ei meinaa työpäivää pysyä hereillä .Mulla kipeytyi rinnat vasta tällä viikolla. Mut kaikkee muuta oiretta on siitä plussaamisesta sit ollu kokoajan mm. Turvotusta, vatsan toimimattomuutta, väsymystä. Myös yöhikoilu. Ai jestas mikä lämpöpatteri sitä on tullu oltua myös lievä etoilu sattui alkaan sunnuntaina, mut sitäkään ei oo joka hetki.
Oijoi, toivottavasti korona olis negat. Ois tosiaan vähän liikaa!
Mulle jäi vähän "kammo" siitä kunnallisesta, kun siellä viimeks saatiin huonoja uutisia ja se hoitaja ei edes alkuun kertonu, muuta kuin "teen lähetteen tästä nyt yliopistolliseen sairaalaan " kunnes sain tivattua tiedon että epäily km on. Niin ollaan tässä pohdittu jospa varattaiski kuiten varhaisultra yksityiseltä, niin pääsis suoraan lääkärille, joka voi kertoa suoraan miten massussa menee. Saa nähä nyt kumpaan päädytään!
Koronatulos oli onneksi negatiivinen!
No joo, ymmärrän kyllä että helposti jää tietystä paikasta huono fiilis kun siihen liittyy ikäviä kokemuksia. Varmaan mä pähkäilen tätä ultraa omalla kohdalla niin kauan että huomaan, ettei sinne enää kannata mennä. Saa nähdä.